quote:
Ik snap dat nooit, dat vrouwen van harige mannen kunnen houden, ja ik vind snel iets harig.quote:Op zaterdag 21 maart 2009 00:23 schreef Harajuku. het volgende:
HOE KUN JE DAT NU NIETS VINDEN!:!?!?!??!?!?
quote:Op zaterdag 21 maart 2009 00:15 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Neee ga nou maar gewoon foto's uit die reeks van de eerste foto posten.
Tieft opquote:
Oh dat deed m'n vader wel eens als hij een tijdje niet geschoren had, z'n gezicht langs mijn gezicht halen.quote:Op zaterdag 21 maart 2009 00:27 schreef Harajuku. het volgende:
Zon 'baard'is vaak sexay, tot je hem moet zoenen. Maar goed, ik zal Sawyer nooit zoenendus mag hij zijn 'baard' houden
Jij hebt een baard?quote:
Alleen omdat ie lui is, hoorquote:Op zaterdag 21 maart 2009 00:32 schreef Fascination het volgende:
[..]
Oh dat deed m'n vader wel eens als hij een tijdje niet geschoren had, z'n gezicht langs mijn gezicht halen.Dat doet pijn man, lamlul.
![]()
Je kunt altijd over 'm dromen.!!
[..]
Jij hebt een baard?
Shenkie.quote:
STOMME KOOOI!!!!1!1!1!!111!11quote:Op zaterdag 21 maart 2009 00:36 schreef Fascination het volgende:
Dit kan ik jullie niet onthouden.
[ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 21 maart 2009 00:36 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
's ochtends heb ik daar nooit tijd voor en 's avonds nooit zin
Mwoah, meer dat ik me weinig scheer dan dat het een baard te noemen is.quote:Op zaterdag 21 maart 2009 00:32 schreef Fascination het volgende:
[..]
Oh dat deed m'n vader wel eens als hij een tijdje niet geschoren had, z'n gezicht langs mijn gezicht halen.Dat doet pijn man, lamlul.
![]()
Je kunt altijd over 'm dromen.!!
[..]
Jij hebt een baard?
Ooooooooh ook goed! Ik zal straks even kijken, ben nu nog wat andere dingen aan het taggen. Kost me bijna net zoveel tijd als het luisteren.quote:Op zaterdag 21 maart 2009 00:38 schreef Syb-rund. het volgende:
[..]
STOMME KOOOI!!!!1!1!1!!111!11![]()
![]()
[..]
en na een week zie je eruit als een holbewoner, en gaat je ma/vriendin zeiken ofzo
![]()
Hey krioro ben je er nog?
ik heb na een half uurtje zoeken het maar opgegeven, dus ik geef je iets compleet anders als recomm
Roberto Cacciapaglia - Sei note in logica - Six Notes uit 1979![]()
doe wat een echt muzieksletje al gedaan heeft, je hier registreren; http://rateyourmusic.comquote:Op zaterdag 21 maart 2009 00:46 schreef krioro het volgende:
[..]
Ooooooooh ook goed! Ik zal straks even kijken, ben nu nog wat andere dingen aan het taggen. Kost me bijna net zoveel tijd als het luisteren.
Heh?quote:
ze bedoelde stem, maar hara typt liever komma's dan m's, ze is namelijk erg rebels.quote:
JIJ FAILED! Je mag mijn personal assistent zijnquote:Op zaterdag 21 maart 2009 01:02 schreef Syb-rund. het volgende:
ik wil ook eens bm zijn en het dorp naar de ondergang leiden
Ah, had ik wel van gehoord maar nog nooit bekeken. Ik gebruik meestal Discogs.quote:Op zaterdag 21 maart 2009 00:50 schreef Syb-rund. het volgende:
[..]
doe wat een echt muzieksletje al gedaan heeft, je hier registreren; http://rateyourmusic.com
maakt taggen o.a ook gemakkelijker![]()
quote:Op zondag 22 maart 2009 06:13 schreef Isdatzo het volgende:.. MIS-slechte-muziekt0-topic deel 1 bedoel je
Ik vind 't altijd wel lief als het prikt.quote:Op zaterdag 21 maart 2009 00:44 schreef krioro het volgende:
[..]
't Staat me ook beter dan zo stom gladgeschoren ja.
mobquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.fire, fire, your thieving spark stopped this fire.
Tough luck.quote:Op donderdag 26 maart 2009 19:07 schreef BarraCupraCuda het volgende:
sybje als je nou gelijk het rijtje erbij had gepost was mijn votewisseling nog op tijd geweest
quote:Op vrijdag 27 maart 2009 17:03 schreef Harajuku. het volgende:
Of mensen hebben tijd op het werk, of mensen hebben 's avonds tijd.
Tijd naar de lynch toe is het belangrijkst.
Lynch om 20.30 of zo, nachtwerk 2200. Mensen die fokken tijdens t werk hebben dan de tijd, en mensen die om 1700 thuis komen en niet fokken onder werktijd ook
Zoiets dan?
Lynch om 20.30, nacht tot 0800/0900/1000quote:Op vrijdag 27 maart 2009 17:05 schreef ajf het volgende:
[..]
Dan heeft de mafia maar 1,5 uur om te reageren. Dat is best weinig.
Ben ik het ook wel mee eens. Maar de lynch kan wat mij betreft sowieso een uur opgeschoven worden.quote:Op vrijdag 27 maart 2009 17:08 schreef lynda het volgende:
De maffia heeft net als de overige spelers 24 uur in een dag zitten om een beetje tactiek oid te bedenken..
Vaak is er rond het middaguur al een beetje bekend welke kant er op gegaan word, een pm sturen is 2 minuten werk.. Vijf over zeven kan de maffia hun PM klaar hebben en verstuurd..
Dit geld ook voor alle overige rollen..
Dan zit je weer met de mensen die werken van 08.00 tot 17.00. En de SL moeten ook tijd hebben om een verhaal te maken en te posten.quote:Op vrijdag 27 maart 2009 17:08 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
[..]
Lynch om 20.30, nacht tot 0800/0900/1000
Dan houden we aan het eind van dit spel toch een poll?quote:Op vrijdag 27 maart 2009 17:16 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Ben ik het ook wel mee eens. Maar de lynch kan wat mij betreft sowieso een uur opgeschoven worden.
Dan zou de mafia 2 uur de tijd hebben, met meerdere mensen die samenwerken. Er is toch echt wel één die even een PMetje kan sturen.
Ja en sommige mensen beginnen om 6 uur 's ochtends met werken en zijn om 2 uur klaar..quote:Op vrijdag 27 maart 2009 17:18 schreef ajf het volgende:
[..]
Dan zit je weer met de mensen die werken van 08.00 tot 17.00. En de SL moeten ook tijd hebben om een verhaal te maken en te posten.
Ja inactieve mensen zijn heel irritantquote:Op vrijdag 27 maart 2009 17:22 schreef Harajuku. het volgende:
En PS heeft wat, 3 rondes meegedaan met één post of zo. Dat is ook verdomde irritant trouwens.
Vind ik niet. Als je straks constant dorpsbewoner bent gaat de lol er ook gauw vanaf. Voor mij iig welquote:Op vrijdag 27 maart 2009 18:16 schreef Isdatzo het volgende:
Sowieso zijn er teveel rollen.. less is more. Back to basics. Gewoon de 'standaard' rollen, en dan één, twee of drie (afhankelijk van het aantal deelnemers) 'leuke' rollen erbij.
Mee eens. Gewoon dorpsbewoner is geen hol aan. Vooral als je het 3x achter elkaar bentquote:Op vrijdag 27 maart 2009 18:18 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Vind ik niet. Als je straks constant dorpsbewoner bent gaat de lol er ook gauw vanaf. Voor mij iig wel
quote:Op vrijdag 27 maart 2009 17:19 schreef ajf het volgende:
[..]
Dan houden we aan het eind van dit spel toch een polly?
quote:
Ja daarom heb je je jurkje ook rood gemaakt he.quote:
Dat is perfectie godverdommequote:Op zaterdag 28 maart 2009 22:13 schreef Fascination het volgende:
[..]
Ja daarom heb je je jurkje ook rood gemaakt he.![]()
Heb je ook een gouden kettinkje met je naam erop?quote:
In mijn tijd was de naam nog kankergeil.quote:Op zaterdag 28 maart 2009 23:05 schreef Fascination het volgende:
[..]
Heb je ook een gouden kettinkje met je naam erop?
Dat topic dat je net opende. Wat ben je toch een schatje.quote:
Oops.quote:
Nee, mannen ook.quote:Op zondag 29 maart 2009 01:53 schreef Syb-rund. het volgende:
is dit de vrouwenliefdesjet van vanavond
Het gaat niet alleen over anaal hoor.quote:
ik moet je teleurstellen, ik ben een fervent bruinbrood eterquote:
Ik ben donker. En houd van wit.quote:Op zondag 29 maart 2009 03:04 schreef Syb-rund. het volgende:
[..]
ik moet je teleurstellen, ik ben een fervent bruinbrood eter
*defensief plankje bevestigt bij aarsholte*quote:
Wees gerust, zie Hara's post.quote:Op zondag 29 maart 2009 03:12 schreef Syb-rund. het volgende:
[..]
*defensief plankje bevestigt bij aarsholte*
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |