quote:
Hoi.quote:
Zulke spellingsfouten zou ik nooit veranderen.quote:
GIVE IN TO ITTTTTTTTTTTTTTTTquote:Op zondag 15 maart 2009 03:44 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Zulke spellingsfouten zou ik nooit veranderen.
quote:Op zondag 15 maart 2009 03:46 schreef PeZu het volgende:
gvd weer een acount change, kay nok daarmee, ik raak in de war
lik me clitquote:
Ik ken hetquote:Op zondag 15 maart 2009 03:46 schreef LudoSanders het volgende:
Het is ernstig met me gesteld, steeds wanneer ik denk 'ik ga slapen' denk ik tegelijkertijd nog één peukje. Dit is nu al zo'n 3 uur aan de gang.
Jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaquote:Op zondag 15 maart 2009 03:46 schreef LudoSanders het volgende:
Het is ernstig met me gesteld, steeds wanneer ik denk 'ik ga slapen' denk ik tegelijkertijd nog één peukje. Dit is nu al zo'n 3 uur aan de gang.
ik slaap al zo'n 4 uur volgens de planningquote:Op zondag 15 maart 2009 03:46 schreef LudoSanders het volgende:
Ik moet er morgen op tijd uit.quote:
Blijf je datzelfde zinnetje de komende topics nog herhalen als een mentaal uitgedaagde?quote:Op zondag 15 maart 2009 03:50 schreef porsche1 het volgende:
MENEER DERKSEN HEEFT MET ZIJN SMERIGE POTEN AAN ME GEZETEN!
Met iedere dag het voornemen op tijd naar bed te gaan, maar dan toch besluiten nog ff naar de stad te gaan of te FOK!en.quote:
wat deze buyuk burun zegtquote:Op zondag 15 maart 2009 03:51 schreef 7. het volgende:
[..]
Blijf je datzelfde zinnetje de komende topics nog herhalen als een mentaal uitgedaagde?
Ja.quote:Op zondag 15 maart 2009 03:51 schreef 7. het volgende:
[..]
Blijf je datzelfde zinnetje de komende topics nog herhalen als een mentaal uitgedaagde?
krijg een ziektequote:
Welke?quote:
GMTA, ik zat net te bedenken welke ik zou kiezenquote:
ask haraquote:
SJANKER IN Z'N OOGBAL.quote:Op zondag 15 maart 2009 03:54 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
GMTA, ik zat net te bedenken welke ik zou kiezen
Welke?quote:Op zondag 15 maart 2009 03:54 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
jwz, bff, ntb i luv u 4eva bebequote:Op zondag 15 maart 2009 03:54 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Zo herkenbaar dit. Voor iedereen wel, schat ik zo. En je schiet er telkens eigenlijk helemaal niets mee op. Dus sluit je PC nu maar gewoon af en gewoon weggaan. Ga ik zo ook doen.quote:Op zondag 15 maart 2009 03:51 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Met iedere dag het voornemen op tijd naar bed te gaan, maar dan toch besluiten nog ff naar de stad te gaan of te FOK!en.
Mijn TT=fail , jouw smiley=fail.quote:
Nog eentje. Spijt van dit alles heb ik morgen wanneer ik moet opstaan toch al.quote:Op zondag 15 maart 2009 03:55 schreef 7. het volgende:
[..]
Zo herkenbaar dit. Voor iedereen wel, schat ik zo. En je schiet er telkens eigenlijk helemaal niets mee op. Dus sluit je PC nu maar gewoon af en gewoon weggaan. Ga ik zo ook doen..
Schei daar eens mee uitquote:Op zondag 15 maart 2009 03:56 schreef porsche1 het volgende:
[..]
Mijn TT=fail , jouw smiley=fail.
Ja nu weten we het welquote:Op zondag 15 maart 2009 03:56 schreef porsche1 het volgende:
[..]
Mijn TT=fail , jouw smiley=fail.
quote:
Maar Re deed mijn topic op slot over dit serieuze onderwerp.quote:
Dat weten we nu óók welquote:Op zondag 15 maart 2009 03:59 schreef porsche1 het volgende:
[..]
Maar Re deed mijn topic op slot over dit serieuze onderwerp.
Ow, maar wat moet ik daar tegen doen? Ik vind het niet fijn wat meneer derksen doet.quote:
Ik niet.quote:Op zondag 15 maart 2009 04:02 schreef Harajuku. het volgende:
Ik hoop dat je een ban krijgt
Doei Ludo.quote:
Jatterd.quote:Op zondag 15 maart 2009 04:05 schreef 7. het volgende:
[ afbeelding ]
http://www.planetdan.net/pics/babies/.
Hara!quote:
had ik alquote:
ik weet hetquote:
het is de grote broer van 6quote:
ok ok ik zal het zeggenquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.There's a virus in my system
There's a virus in my brain
There's a virus in my system
And it's driving me insane
dat is nog wat anders dan een kat in de zak kopenquote:
quote:
je kan van mij een vuisttekening krijgen vol op je bakkesquote:Op zondag 15 maart 2009 11:37 schreef Paul het volgende:
Ja hier ben ik jullie krijgen allemaal een handtekening
Die heb ik allang.quote:Op zondag 15 maart 2009 11:37 schreef Paul het volgende:
doe er ook maar 1 namens mijquote:Op zondag 15 maart 2009 11:38 schreef PeZu het volgende:
[..]
je kan van mij een vuisttekening krijgen vol op je bakkes
kut zekerquote:Op zondag 15 maart 2009 11:39 schreef Paul het volgende:
[..]
Je moet wel vragen hoe happy hardcore was
Je krijgt van mij ook een handtekening, op je oogbal.quote:Op zondag 15 maart 2009 11:37 schreef Paul het volgende:
Gabber Paul, hoe was Happy Hardcore?quote:Op zondag 15 maart 2009 11:39 schreef Paul het volgende:
[..]
Je moet wel vragen hoe happy hardcore was
Goed zie post hierbovenquote:Op zondag 15 maart 2009 11:43 schreef porsche1 het volgende:
[..]
Gabber Paul, hoe was Happy Hardcore?
Cool, ik ben jaloers.quote:Op zondag 15 maart 2009 11:44 schreef Paul het volgende:
[..]
Goed zie post hierboven
Ik heb DJ Paul van dichtbij kunnen zien
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |