Oké, ik met de DSi: (quote:Op woensdag 1 april 2009 17:00 schreef Notorious_Roy het volgende:
Pics!
Het is namelijk wel 1 april heh...
quote:Op woensdag 1 april 2009 17:28 schreef RaymanNL het volgende:
en als Mario gefotografeerd door de camera in de DSi:
[ afbeelding ]
0,3 SUPERHIGHRESELOTIONMEGAPIXEL!!!11quote:Op woensdag 1 april 2009 17:31 schreef Jesse_ het volgende:
Wat voor camera zit nou in de DSi?
(en wat kost hij eigenlijk?)
quote:Op woensdag 1 april 2009 17:28 schreef RaymanNL het volgende:
[..]
Oké, ik met de DSi: ()
[ afbeelding ]
en als Mario gefotografeerd door de camera in de DSi:
[ afbeelding ]
Kun jij trouwens al in de DSi shop komen? Vermoed dat het niet gaat omdat de nieuwe firmware nog niet op de Europese servers staat, maar je weet het nooitquote:Op woensdag 1 april 2009 17:33 schreef RaymanNL het volgende:
[..]
0,3 SUPERHIGHRESELOTIONMEGAPIXEL!!!11
Een VGA cameraatje dus, meer heb je ook niet nodig op het schermpje van de DS
Had de buitencamera niet een hogere resolutie?quote:Op woensdag 1 april 2009 17:33 schreef RaymanNL het volgende:
[..]
0,3 SUPERHIGHRESELOTIONMEGAPIXEL!!!11
Een VGA cameraatje dus, meer heb je ook niet nodig op het schermpje van de DS
Nope, ook gewoon 0.3 megapixels. Genoeg om mee te klooienquote:Op donderdag 2 april 2009 19:42 schreef __Saviour__ het volgende:
[..]
Had de buitencamera niet een hogere resolutie?
Nee, krijg de hele tijd een errorcode bij het binnenhalen van de nieuwe firmware, die nodig is voor het bezoeken van de DSi shop.quote:Op donderdag 2 april 2009 19:40 schreef gamefreek het volgende:
[..]
Kun jij trouwens al in de DSi shop komen? Vermoed dat het niet gaat omdat de nieuwe firmware nog niet op de Europese servers staat, maar je weet het nooit
Dan zullen we waarschijnlijk vannacht pas online kunnen, zodra Nintendo de nieuwe firmware online heeft gezet.quote:Op donderdag 2 april 2009 20:31 schreef RaymanNL het volgende:
[..]
Nee, krijg de hele tijd een errorcode bij het binnenhalen van de nieuwe firmware, die nodig is voor het bezoeken van de DSi shop.
Ik heb trouwens gisteravond de hele tijd Professor Layton gedaan, echt een toffe game
Wat kun je eigenlijk allemaal kopen in die DSi shop? Het is zeker geen Wii Channel achtig iets waar je oude NES en SNES games kunt kopen?quote:Op donderdag 2 april 2009 20:31 schreef RaymanNL het volgende:
Nee, krijg de hele tijd een errorcode bij het binnenhalen van de nieuwe firmware, die nodig is voor het bezoeken van de DSi shop.
Dat zou ik ook graag willen weten.quote:Op donderdag 2 april 2009 20:04 schreef knater het volgende:
Zo na een lange tijd idle te zijn toch maar weer eens kijken hier, hoe bevalt de DSi voor de mensen die em hebben gekocht?
Nog niet, gaat hopelijk wel zoiets komen maar dan voor Gameboy en GBA spellen. Je kunt wel vanaf morgen Wario Ware Snapped downloaden en nog een paar andere kleine spelletjes a la WiiWare. De internetbrowser is trouwens dan ook gratis te downloaden vanaf de DSi Shop.quote:Op donderdag 2 april 2009 20:57 schreef Aurelius het volgende:
[..]
Wat kun je eigenlijk allemaal kopen in die DSi shop? Het is zeker geen Wii Channel achtig iets waar je oude NES en SNES games kunt kopen?
Werk jij bij de dixons? XDquote:Op donderdag 2 april 2009 20:31 schreef RaymanNL het volgende:
[..]
Ik heb trouwens gisteravond de hele tijd Professor Layton gedaan, echt een toffe game
Ik word ook verleid. Opeens stoor ik me weer aan mijn stuck pixel op mijn DS.quote:Op vrijdag 3 april 2009 06:37 schreef Notorious_Roy het volgende:
Ik wil trouwens niet teveel positieve ervaringen horen over de DSi, okay?
Helaas voor jou zijn ze tot nu toe enkel nog maar positiefquote:Op vrijdag 3 april 2009 06:37 schreef Notorious_Roy het volgende:
Ik wil trouwens niet teveel positieve ervaringen horen over de DSi, okay?
Wat zei ik nou?quote:Op vrijdag 3 april 2009 09:04 schreef RaymanNL het volgende:
Ooooomfg. DSware is online. Gratis 1000 punten. direct wario ware gedownload. Die game is echt geniaal.
Dit bericht heb ik trouwens getypt vanaf mn Dsi. Via de browser,die werkt perfect. Nog beter dan die op de PSP.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |