abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_67671044
Chrono Trigger:

- Giga Gaia eindelijk verslagen...
- Golem Sisters
  vrijdag 3 april 2009 @ 11:32:17 #227
137776 boem-dikkie
Jedi Mind Baby!
pi_67671063
quote:
Op vrijdag 3 april 2009 11:31 schreef Laniboekje het volgende:
Chrono Trigger:

- Giga Gaia eindelijk verslagen...
- Golem Sisters
Ben ook nog steeds bij de Golem sisters. Al een tijd niet meer gespeeld trouwens. Doe óf DQIV of niks.
Ik weet niks van Hindoes. Wel van Samoerai en andere dingen.
pi_67671092
quote:
Op vrijdag 3 april 2009 11:32 schreef boem-dikkie het volgende:

[..]

Ben ook nog steeds bij de Golem sisters. Al een tijd niet meer gespeeld trouwens. Doe óf DQIV of niks.
Moet even een tactiek gaan verzinnen. Straks toch werken, dan heb ik een boel tijd over om erover na te denken. Vanavond nog maar eens proberen.
  vrijdag 3 april 2009 @ 11:37:39 #229
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_67671255
Voor beiden:

The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
Mr. Zurkon doesn't need bolts, his currency is pain
Roy-O-Rama | Backlog | Wish-list
  vrijdag 3 april 2009 @ 11:40:47 #230
137776 boem-dikkie
Jedi Mind Baby!
pi_67671381
quote:
Op vrijdag 3 april 2009 11:37 schreef Notorious_Roy het volgende:
Voor beiden:

[ afbeelding ]
Ik speel DRAGON QUEST ROY! EN ALS IK THUIS BEN SPEEL IK OP MIJN SNES.
Ik weet niks van Hindoes. Wel van Samoerai en andere dingen.
pi_67671467
quote:
Op vrijdag 3 april 2009 11:37 schreef Notorious_Roy het volgende:
Voor beiden:

[ afbeelding ]
Alsof jij niet een paar hebt moeten proberen voordat je gewonnen had?!
  vrijdag 3 april 2009 @ 11:45:11 #232
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_67671554
quote:
Op vrijdag 3 april 2009 11:42 schreef Laniboekje het volgende:

[..]

Alsof jij niet een paar hebt moeten proberen voordat je gewonnen had?!
Giga Gaia: één keer dood gegaan
Golem Sisters: niet dood gegaan

Wat denk je wel niet van me

The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
pi_67671723
quote:
Op vrijdag 3 april 2009 11:45 schreef Notorious_Roy het volgende:

[..]

Giga Gaia: één keer dood gegaan
Golem Sisters: niet dood gegaan

Wat denk je wel niet van me

Eh ja, met die voorgekauwde filmpjes kan ik hem ook wel halen!
  vrijdag 3 april 2009 @ 11:51:14 #234
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_67671780
quote:
Op vrijdag 3 april 2009 11:49 schreef Laniboekje het volgende:

[..]

Eh ja, met die voorgekauwde filmpjes kan ik hem ook wel halen!
Ik probeer je ook alleen maar te helpen door te laten zien welke levels en tactieken je moet hebben. Maar zoek het anders lekker zelf uit joh. Prutser-chick!
pi_67671869
quote:
Op vrijdag 3 april 2009 11:51 schreef Notorious_Roy het volgende:

[..]

Ik probeer je ook alleen maar te helpen door te laten zien welke levels en tactieken je moet hebben. Maar zoek het anders lekker zelf uit joh. Prutser-chick!
Nou! Jij zegt altijd dat het niet echt een kwestie is van levelen maar ik heb die Flare en Luminare aanval nog geeneens en zo, zo, zo help je me dus niet!

vrijdag 3 april 2009 @ 11:59:35 #236
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_67672055
quote:
Op vrijdag 3 april 2009 11:54 schreef Laniboekje het volgende:

[..]

Nou! Jij zegt altijd dat het niet echt een kwestie is van levelen maar ik heb die Flare en Luminare aanval nog geeneens en zo, zo, zo help je me dus niet!

Het is ook niet PUUR levelen, maar Luminare is wel fijn om te hebben Welk level ben je nu ongeveer? Je krijgt Luminare bij 1000TP voor Crono.

Check http://strategywiki.org/wiki/Chrono_Trigger/Techniques voor meer info. Het is ook de bedoeling dat je regelmatig je party afwisselt dus zodat je alle techniques kunt behalen, zeker later in de game is dat handig.
pi_67672191
quote:
Op vrijdag 3 april 2009 11:59 schreef Notorious_Roy het volgende:

[..]

Het is ook niet PUUR levelen, maar Luminare is wel fijn om te hebben Welk level ben je nu ongeveer? Je krijgt Luminare bij 1000TP voor Crono.

Check http://strategywiki.org/wiki/Chrono_Trigger/Techniques voor meer info. Het is ook de bedoeling dat je regelmatig je party afwisselt dus zodat je alle techniques kunt behalen, zeker later in de game is dat handig.
Ik ben level 34. Staat ook dat ik nog 688 TP nodig heb voor Luminare. Denk dat ik toch maar eens wat monstertjes ga opzoeken.

Toch bedankt voor de tips Nootje, ook al doe ik zo kattekoppig.

vrijdag 3 april 2009 @ 12:06:13 #238
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_67672329
quote:
Op vrijdag 3 april 2009 12:02 schreef Laniboekje het volgende:

[..]

Ik ben level 34. Staat ook dat ik nog 688 TP nodig heb voor Luminare. Denk dat ik toch maar eens wat monstertjes ga opzoeken.

Toch bedankt voor de tips Nootje, ook al doe ik zo kattekoppig.

Ik ken je al langer dan vandaag en weet dat je uiteindelijk toch wel luistert naar me
pi_67672803
quote:
Op vrijdag 3 april 2009 12:06 schreef Notorious_Roy het volgende:

[..]

Ik ken je al langer dan vandaag en weet dat je uiteindelijk toch wel luistert naar me
pi_67675629
quote:
Op vrijdag 3 april 2009 10:50 schreef Notorious_Roy het volgende:

[..]

Wat zei ik nou?
Ik ga gewoon niet ontkennen dat de DSi briljant is Echt, die browser werkt heel erg soepel. En Wario Ware is helemaal geweldig. Je hoofd opzij doen zodat iemand er een kusje op geeft, een hond heen en weer schudden om te zorgen dat tie opdroogd, en met je tanden bijtende bewegingen maken zodat je een pistoletje op kan eten. Het geniaalste is nog wel dat het spel alles wat je doet opneemt in foto's. Dus nadat je een reeks minimicrogames hebt gedaan kun je je zelf nog even terug kijken Ook worden deze foto;s/filmpjes vervolgens gebruikt als achtergrond voor het Wario Ware logo in het Wii menu. Tis echt tof
14.gif RaymanNL vindt dit leuk
pi_67676187
quote:
Op vrijdag 3 april 2009 13:47 schreef RaymanNL het volgende:

[..]

Ik ga gewoon niet ontkennen dat de DSi briljant is Echt, die browser werkt heel erg soepel. En Wario Ware is helemaal geweldig. Je hoofd opzij doen zodat iemand er een kusje op geeft, een hond heen en weer schudden om te zorgen dat tie opdroogd, en met je tanden bijtende bewegingen maken zodat je een pistoletje op kan eten. Het geniaalste is nog wel dat het spel alles wat je doet opneemt in foto's. Dus nadat je een reeks minimicrogames hebt gedaan kun je je zelf nog even terug kijken Ook worden deze foto;s/filmpjes vervolgens gebruikt als achtergrond voor het Wario Ware logo in het Wii menu. Tis echt tof
Wario Ware Snapped is geniaal ja, alleen jammer dat ik weer een lichte huid heb en een lichte achtergrond....camera heeft wel moeite om je gezicht er dan echt in te herkennen.
Fok!Wormskampioen '09
Live en PSN: geemfriek
Mario Kart Wii: 0216-0895-3770
  vrijdag 3 april 2009 @ 14:21:58 #242
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_67676838
quote:
Op vrijdag 3 april 2009 13:47 schreef RaymanNL het volgende:

[..]

Als ik nou genoeg vakantiegeld krijg eind mei...
  vrijdag 3 april 2009 @ 14:25:36 #243
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_67676947
Mario & Sonic

quote:
It's clear that there's an even greater emphasis on accessibility and multiplayer fun in both the Wii and DS games. The instructions preceding each event are simpler, and you can skip information about the more complex gameplay elements if it's likely to confuse people. The ability to play all the events from the start is a definite plus, as is the option to play all the Wii mini-games with remotes only if you don't have enough nunchuks. It's also great that just one DS cartridge is required for the full multiplayer experience.

The question remains as to whether there's enough depth here to appeal to more hardcore gamers. The events may be designed to work on two levels, but it's hard to tell how effective this will be in practice having played only a handful of them, and only with other experienced gamers.

The fact is that gaming has changed, like it or not, and not everybody is looking for a serious challenge. Some people just want to muck about for a few hours with a game even the very young, old or drunk can play without getting frustrated. And here's what we discovered about curling: it may not be proper exercise, and it may make you look stupid, but it takes real skill to be really good at it. What's more, even if you're completely rubbish, it's fantastic fun.
Ik ga 'm gewoon spelen ook, vond de Wii versie altijd geweldig in multiplayer en als hier de single-card-multiplayer goed van is, is het instant fun.
  vrijdag 3 april 2009 @ 14:31:58 #244
3462 PaRoDiUzZ
Hiphop Hippie
pi_67677150
quote:
Op vrijdag 3 april 2009 11:59 schreef Notorious_Roy het volgende:

[..]

Als je de juiste equipment hebt hoef je niet eens zo veel te grinden dat je luminaire al nodig hebt, het hangt bij chrono trigger veelal vanaf van je party samenstelling,
pi_67678237
Op NeoGAF wordt de DSi massaal aangeschaaft. Ik wil en een DSI, en die mario-poppetjes!

vrijdag 3 april 2009 @ 15:19:21 #246
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_67678295

pi_67678943
quote:
Op vrijdag 3 april 2009 15:19 schreef Notorious_Roy het volgende:
[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]
Geweldig

RRRROOOOOYYYYY, verkoop je DSlite en neem een DSi.
14.gif RaymanNL vindt dit leuk
  vrijdag 3 april 2009 @ 16:33:20 #248
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_67680544

Beetje de naam van mijn blog na-apen
pi_67680831
Gaan ze hard of heb ik nog een kans dat ze nog bij de frs liggen?
pi_67681733
Volgens mij gaan ze niet erg hard. Ik heb er vandaag genoeg zien liggen (in Nijmegen) en in geen enkele winkel zag ik mensen met een DSi naar buiten lopen.
Ik heb m'n DSL maar even opgepoetst dan lijkt ie ook net nieuw
quote:
Op vrijdag 3 april 2009 16:42 schreef CamelNLD het volgende:
Gaan ze hard of heb ik nog een kans dat ze nog bij de frs liggen?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')