Vrijdag ook mee begonnen, idd een topgamequote:Op zondag 15 maart 2009 11:24 schreef Notorious_Roy het volgende:
GTA ga ik ook wel spelen denk ik, ben wel benieuwd wat ze er van gemaakt hebben. Maar eerst, vaste lezers weten het al, Dragon Quest V.
Die game is goooeeeedSterk verhaal, monsters recruiten, veel humor en snelle battles. Ik weet nu al dat deze in mijn top 5 voor 2009 staat
Zit nog steeds vast bij de eind baas. Op een gegeven moment had ik het helemaal gehad en heb het spel twee maanden niet aangeraakt ofzo.quote:Op zondag 15 maart 2009 11:28 schreef Laniboekje het volgende:
Even een TVP'tje plaatjes.
Op de to-do-lijst:
- Uitspelen van Chrono Trigger
Oh, ik ben nog niet bij de eindbaas. Het het ook alweer een weekje niet gespeeld maar ik geloof dat ik bij het stuk ben dat Lavos 'neergestort' is ofzo?quote:Op zondag 15 maart 2009 11:52 schreef magnifor het volgende:
[..]
Zit nog steeds vast bij de eind baas. Op een gegeven moment had ik het helemaal gehad en heb het spel twee maanden niet aangeraakt ofzo.
Ik nog niet, ben eventjes mijn monsters aan het levelen. Ik denk overigens wel dat ik mijn tijger zo terug krijg want toen ik 's nachts in het dorpje kwam zag ik 'm volgens mijquote:Op zondag 15 maart 2009 11:45 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
Vrijdag ook mee begonnen, idd een topgame, ben nu in dat tweede gedeelte en heb net mn tijger teruggevonden.
dat monsters levellen gaat trouwens makkelijk in die cave in je thuisdorp, daar lopen nogal wat metal slimes rond , zo kreeg ik mn rotten apple en slime knight binnen no-time op l20quote:Op zondag 15 maart 2009 12:57 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Ik nog niet, ben eventjes mijn monsters aan het levelen. Ik denk overigens wel dat ik mijn tijger zo terug krijg want toen ik 's nachts in het dorpje kwam zag ik 'm volgens mij
Oh ja! Goeie tipquote:Op zondag 15 maart 2009 13:09 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
dat monsters levellen gaat trouwens makkelijk in die cave in je thuisdorp, daar lopen nogal wat metal slimes rond , zo kreeg ik mn rotten apple en slime knight binnen no-time op l20
http://www.budgetgaming.nl/game-profile/grand+theft+auto:+chinatown+wars+(gta)_DS.htmlquote:Op zondag 15 maart 2009 14:09 schreef SilverGun het volgende:
Slechts ¤23,49 bij play.com, incl. bezorgen. Weet iemand nog een Nederlandse webwinkel waar ie ook ongeveer zo goedkoop is? Heb geen CC namelijk.
Goed spel idd!quote:Op zondag 15 maart 2009 11:24 schreef Notorious_Roy het volgende:
GTA ga ik ook wel spelen denk ik, ben wel benieuwd wat ze er van gemaakt hebben. Maar eerst, vaste lezers weten het al, Dragon Quest V.
Die game is goooeeeedSterk verhaal, monsters recruiten, veel humor en snelle battles. Ik weet nu al dat deze in mijn top 5 voor 2009 staat
dat is niet perse oldschool, dat is dragon quest(al je meerdere delen gespeeld hebt weet je dat je tenminste tot l5 moet 'grinden' om het eerste stuk door te komen).quote:Op zondag 15 maart 2009 21:30 schreef Henk-B het volgende:
[..]
Goed spel idd!
Het is wel een tijd geleden dat ik zo'n old scool RPG heb gespeeld, wie is er namelijk ook 2 keer dood gegaan in de eerste cave
GTA komt hier op 20 maart uit en in Amerika op 17 maart en ja, hij ziet er erg goed uit voor DS begrippen.quote:Op maandag 16 maart 2009 10:20 schreef Slappy het volgende:
Wanneer komt gta precies uit?En ziet ie er voor Ds begrippen er mooi uit?
Nee, het is wel 3D, maar dan schuin van boven.quote:Op maandag 16 maart 2009 10:35 schreef Slappy het volgende:
Beetje vergelijkbaar met deel 1?kwa graphics?
Dat waren GTA 1 en 2 ookquote:Op maandag 16 maart 2009 10:56 schreef Aurelius het volgende:
[..]
Nee, het is wel 3D, maar dan schuin van boven.
Nee, dat was wel van boven maar niet schuin.quote:
Gehaald? Of gedownloadquote:Op maandag 16 maart 2009 07:58 schreef J.Clarkson het volgende:
Zaterdag GTA gehaald, man 0 man wat een game!
Sommige dialogen zijn te droog voor woorden!
"Keep it in your pants Huang, I doubt it's impressive"
"Your father was like a brother to me, come to think of it, he was a brother to me."
![]()
Erg tof dat het 3D is met een overhead view.Al een paar insane stunts gedaan, erg leuk hoe de camera om de auto draait ala Matrix style.
Ja, ERG toffe game. Voelt gewoon als GTA!![]()
Voor de reviews, niet door de reviews. Reviews zijn er nog niet.quote:Op maandag 16 maart 2009 15:50 schreef Slappy het volgende:
Welke sites hebben de review van Gta al online staan dan
Dat dus. Gave gamequote:Op maandag 16 maart 2009 17:07 schreef HappyHappyJoyJoy het volgende:
GTA is echt weer epic, de humor is er, de besturing is prima voor elkaar, het is gewoon old-skool GTA.
Zal er niet een stuk beter uitzien, zijn toch alleen iets grotere schermen? Waardoor het er in principe zelfs minder goed uit zou zijn aangezien alles wat vergroot word.quote:Op maandag 16 maart 2009 22:45 schreef m3nster het volgende:
Poeh kheb GTA nu ruim 10 uurtjes gespeeld, en ik vind het best een top game geworden! Veel overeenkomsten met GTA IV, graphics zijn precies wat je kan verwachten van de DS (lijkt inderdaad erg op deel 1 en 2, alleen wat up-to-date. Niks gigantisch bijzonders.. Verder goede gameplay en veel drugs dealen..
Op de Dsi zal deze er een stuk beter uitzien, lijkt me zo
Juist daarom lijkt het mij dat het gamen wat aangenamer wordquote:Op maandag 16 maart 2009 22:46 schreef Niek. het volgende:
[..]
Zal er niet een stuk beter uitzien, zijn toch alleen iets grotere schermen? Waardoor het er in principe zelfs minder goed uit zou zijn aangezien alles wat vergroot word.
Moet bij DQ nu weer grinden, wel fijn overigens dat de monsters in je wagon automatisch meelevelen.quote:Op maandag 16 maart 2009 22:46 schreef Notorious_Roy het volgende:
Kan er niet een apart GTA topic komen? De RPG's krijgen te weinig aandacht nu!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Fok!Wormskampioen '09
Live en PSN: geemfriek
Mario Kart Wii: 0216-0895-3770
quote:Op maandag 16 maart 2009 22:56 schreef gamefreek het volgende:
[..]In elk topic buiten GAM zou dit heel erg vreemd zijn....SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Et tu, Lani?quote:Op dinsdag 17 maart 2009 11:52 schreef Laniboekje het volgende:
Oke. Mensen die Chrono Trigger hebben gespeeld... hoe versla ik Giga Gaia of hoe die ook heet?
Of alleen de rechter arm triggeren om je daarna op het hoofd te focussen, of met Ayla+Chrono falcon strike spammen totdat beide armen weg zijn(dan heb je zo'n 3 beurten waarbij er niet aangevallen word) en je dan in die beurten met je beste single techs het hoofd aan te vallen, als 3rde persoon Robo of frog voor healing.quote:Op dinsdag 17 maart 2009 11:52 schreef Laniboekje het volgende:
Oke. Mensen die Chrono Trigger hebben gespeeld... hoe versla ik Giga Gaia of hoe die ook heet?
Ben nu net bij het stuk dat het 10 jaar later is, heb even gekeken bij een walkthrough hoever ik dan zou zitten in het spel, blijk ik nog geen eens op een kwart te zittenquote:Op zondag 15 maart 2009 22:30 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
dat is niet perse oldschool, dat is dragon quest(al je meerdere delen gespeeld hebt weet je dat je tenminste tot l5 moet 'grinden' om het eerste stuk door te komen).
Dat heeft ook erg te maken op welke manier je het eindpunt wil bereiken, als je in dragon quest VIII de eindbaas zonder al te veel moeite wil verslaan kost het je 3 uurtjes meer, maar ben je daar integen een uurtje of 6 aan het grinden. Chrono Trigger kan je, als je een beetje doorhebt waar je moet zijn binnen 15 uur uitspelen maar tenzij je CT al eerder gespeeld hebt kun je er makkelijk een uur of 4-5 bij optellen al is het alleen dat je niet weet welke characters goed te gebruiken zijn tov een willekeurige boss. In games in de Shin Megami Tensei series(waarvan devil devil survivor volgensmij binnenkort op de DS uitkomt) kan je de normale speeltijd makkelijk verdubbelen vanwege de moeilijkheidsgraad danwel alternatieve eindes.quote:Op dinsdag 17 maart 2009 23:59 schreef Notorious_Roy het volgende:
RPG's hebben altijd al lang geduurd en dat is nog steeds zo. Dragon Quest VIII duurt 50 uur ofzo terwijl ik met DQIV zo'n 30 uur bezig wasAls je kijkt naar Chrono Trigger dan is dat een vrij korte met, als je een beetje snel bent, 15 uur.
GAMMAquote:Op woensdag 18 maart 2009 00:10 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
Dat heeft ook erg te maken op welke manier je het eindpunt wil bereiken, als je in dragon quest VIII de eindbaas zonder al te veel moeite wil verslaan kost het je 3 uurtjes meer, maar ben je daar integen een uurtje of 6 aan het grinden. Chrono Trigger kan je, als je een beetje doorhebt waar je moet zijn binnen 15 uur uitspelen maar tenzij je CT al eerder gespeeld hebt kun je er makkelijk een uur of 4-5 bij optellen al is het alleen dat je niet weet welke characters goed te gebruiken zijn tov een willekeurige boss. In games in de Shin Megami Tensei series(waarvan devil devil survivor volgensmij binnenkort op de DS uitkomt) kan je de normale speeltijd makkelijk verdubbelen vanwege de moeilijkheidsgraad danwel alternatieve eindes.
FFV heb ik laatst nog op de GBA uitgespeeld met 70 uur op de klok omdat ik omega en shnryu wilde verslaan in de playtroughquote:Op dinsdag 17 maart 2009 23:42 schreef Henk-B het volgende:
[..]
Kan me nog herinneren de tijd dat ik FF2 speelde en FF5 (japanse versie) dat ik er maanden over kon doen, maarja toen was ik ook 13
Neem een Slime Knight, die heeft/krijgt mid-/full-/heal, bang, boom, squelch en tingle, zn stats zijn niet verbazend, maar je komt er een stuk verder mee dan dat andere gedoe, binnen afzienbare tijd krijg je er toch een ander gezicht bij (en probeer anders een chimeara te pakken te krijgen, aangezien die boomerangs kan equippen)quote:
Tot nu toe echt een topgame, goede animaties en weer ouderwets lekker puzzelenquote:
quote:http://www.gpara.com/comingsoon/dq9/090319/
Direct feed images of the stuff I posted about before.
A sampling:
Visit the link for a bunch more!
Al met 2 stylussen tegelijk geprobeerd ?quote:Op woensdag 18 maart 2009 22:48 schreef miss-scofield het volgende:
TVP'tje!
Ik ben weer begonnen aan Trauma Center Under the Knife, maar ik kom echt niet verder... Zit in 5.2.. moet 5 mensen opereren in 10minuten en het lukt me echt niet!!! Heb wel al een trucje, maar zelfs dat helpt niet!!! Grrr... en krijg zo'n kramp in m'n vingers!! Ik wil graag een dikke, lange stylus!! (klinkt goed) Iemand een site waar ik een goedkope pen kan kopen voor je DS! heb al gekeken voor een PDA-ding enzo... maar die krengen zijn 50 euro en dat heb ik er echt niet voor over!!!
Thanks!! Ik heb hier inderdaad gevonden wat ik wildequote:Op woensdag 18 maart 2009 23:03 schreef seventhseagulll het volgende:
Kijk anders hier even rond. Levertijden zijn wel wat aan de lange kant.
Euhm... nee... ik denk ook niet dat ik dat kan!! Haha :-) Maar zal het eens proberen!! Thanks voor de tipquote:Op donderdag 19 maart 2009 15:24 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Al met 2 stylussen tegelijk geprobeerd ?
Je hoeft alleen maar een paypal account aan te maken en daar heb je geen creditcard voor nodig.quote:Op donderdag 19 maart 2009 20:50 schreef miss-scofield het volgende:
[..]
Thanks!! Ik heb hier inderdaad gevonden wat ik wildeNu nog even een creditcard regelen...!! Thanks again!
DS op tafel, in iedere hand 1 stylus, het scheelt echt !quote:Op donderdag 19 maart 2009 20:50 schreef miss-scofield het volgende:
Euhm... nee... ik denk ook niet dat ik dat kan!! Haha :-) Maar zal het eens proberen!! Thanks voor de tip
DS versie van GRID schijnt wel goed te zijn.quote:Op zondag 22 maart 2009 18:19 schreef lennartb.nl het volgende:
Wat is een leuke racegame voor de DS?(niet mario kart achtig, iets serieuzer, maar hoeft geen sim te zijn. Er is vast geen ridge racer voor de DS of wel?
)
Ik ook met bianca, alhoewel ik op het moment voor deze keuze ook een save heb gemaakt op het derde slot, waardoor ik evt kan zien of er veel verschillen zijn. Ik ben overigens al een stuk verder nu(in de derde fase) waar ik vanwege evt spoilers niet erg veel over kan zeggen, behalve dat dit spel echt goed in elkaar zitquote:Op maandag 23 maart 2009 09:39 schreef Notorious_Roy het volgende:
Met Dragon Quest V ben ik nu getrouwd in de gameMet Bianca. Zijn er mensen die met een van de andere dames zijn getrouwd? Ik kan het me niet helemaal voorstellen, maar misschien hebben ze speciale features die ik nog niet ken?
quote:Op maandag 23 maart 2009 09:39 schreef Notorious_Roy het volgende:
Met Dragon Quest V ben ik nu getrouwd in de gameMet Bianca.
Wat een slet.quote:
daar heb ik ook ff vast gezeten jaquote:Op woensdag 25 maart 2009 00:13 schreef Notorious_Roy het volgende:
Ik ben nog wel ff bezig, ik ben nog bezig met trouwen. Ik heb geeeeen idee waar ik dat huwelijkskado moet vinden
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 25 maart 2009 00:22 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
daar heb ik ook ff vast gezeten jaThnx! Ding opgehaald en verder gegaan. Ik geniet echt van de game, hij is echt goedSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
Mr. Zurkon doesn't need bolts, his currency is pain
Roy-O-Rama | Backlog | Wish-list
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |