Daarom zei ik; zegt meer over jou als over degene die je zoektquote:Op zondag 15 maart 2009 00:54 schreef heksehiel het volgende:
[..]
Jij kent mij niet. Ik kan al iemand afwijzen om verkeerde schoenen of een gekke neus of weet ik wat.
hij was ook wel makkelijk te bedenken!quote:
Ja hè!quote:
Nee, dan wordt de OP veel te lang en ik heb ook geen zin om terug te zoekenquote:Op zondag 15 maart 2009 00:59 schreef heksehiel het volgende:
Toffe TT. Misschien moet je de lijstjes die er tot nu toe zijn gemaakt even in de OP zetten, dan hoeven mensen als Dawg niet terug te lezen en kunnen ze dit topic als naslagwerk aanhouden
Wow! Dat is een grotequote:Op zondag 15 maart 2009 01:01 schreef ArTiC het volgende:
die eisenlijstjes kunnen ook wel op de fok wiki...zal ik er ook 1 maken:
* je bent een vrouw
* ik vind je leuk
Ziggoquote:
Ik heb deze.quote:Op zondag 15 maart 2009 01:01 schreef DumDaDum het volgende:
Wanadoo idd
Toen Orange en inmiddels heet het Online geloof ik
Ja, lekker makkelijk toch?quote:Op zondag 15 maart 2009 00:59 schreef heksehiel het volgende:
Toffe TT. Misschien moet je de lijstjes die er tot nu toe zijn gemaakt even in de OP zetten, dan hoeven mensen als Dawg niet terug te lezen en kunnen ze dit topic als naslagwerk aanhouden
dat hoor ik vakerquote:
Jij bent gelokt door dawg?quote:
Niet dat ik weetquote:
Volg je mij?quote:Op zondag 15 maart 2009 01:05 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Jij bent gelokt door dawg?
Maar hoi!
Ik was net bij de topics van RP aan het bladeren en toen kwam ik je tegenquote:
Niet echtquote:Op zondag 15 maart 2009 01:05 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Jij bent gelokt door dawg?
Maar hoi!
quote:
quote:Op zondag 15 maart 2009 01:01 schreef ArTiC het volgende:
die eisenlijstjes kunnen ook wel op de fok wiki...zal ik er ook 1 maken:
* je bent een vrouw
* ik vind je leuk
Hoiquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dat weet ik. Ik heb er echter geen last van.quote:Op zondag 15 maart 2009 01:00 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Daarom zei ik; zegt meer over jou als over degene die je zoekt
Indirect wel.quote:Op zondag 15 maart 2009 01:10 schreef heksehiel het volgende:
[..]
Dat weet ik. Ik heb er echter geen last van.
Dat was sarcastischquote:
Ik vind dat je inmiddels oud en wijs genoeg bent en een hoofdletter hebt verdiendquote:Op zondag 15 maart 2009 01:03 schreef dawg het volgende:
[..]
Ja, lekker makkelijk toch?
En het is dawg.
quote:Op zondag 15 maart 2009 01:09 schreef DumDaDum het volgende:
[..]
Hoi
Ben je snel dronken te voeren??Als ik ja zeg, ga je het dan proberen?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Legally, it's questionable. Morally, disgusting. Personally, I like it.
Dat doe ikquote:Op zondag 15 maart 2009 01:11 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Dat was sarcastisch
Lees eens goed Sedannetje!
Artic post zijn lijstjequote:
Wijs was ik natuurlijk al, en oud ben ik nog steeds niet.quote:Op zondag 15 maart 2009 01:11 schreef heksehiel het volgende:
[..]
Ik vind dat je inmiddels oud en wijs genoeg bent en een hoofdletter hebt verdiend
Meestal wel ja.quote:Op zondag 15 maart 2009 01:12 schreef childintime het volgende:
[..]
Slecht luisteren...? Een hond luistert slecht......
Ja, wij singles houden wel van fotosquote:Op zondag 15 maart 2009 01:12 schreef childintime het volgende:
[..]
Slecht luisteren...? Een hond luistert slecht......
Ja jaquote:Op zondag 15 maart 2009 01:12 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Artic post zijn lijstje
& ik zeg "wow wat een grote"
m.a.w. "wow wat een groot lijstje"
Dat was alles?
Anders post je even je eisenlijstje waar een man aan moet voldoen.quote:Op zondag 15 maart 2009 01:11 schreef Electrocute het volgende:
[..]
Als ik ja zeg, ga je het dan proberen?
Ik vind het gewoon leuk Dawgquote:Op zondag 15 maart 2009 01:12 schreef dawg het volgende:
[..]
Wijs was ik natuurlijk al, en oud ben ik nog steeds niet.
Toch bedankt, maar hoeft niet.
Neequote:Op zondag 15 maart 2009 01:15 schreef heksehiel het volgende:
[..]
Anders post je even je eisenlijstje waar een man aan moet voldoen.
Oja?quote:
Al gedaanquote:Op zondag 15 maart 2009 01:15 schreef heksehiel het volgende:
[..]
Nah....laat maar zien danquote:Op zondag 15 maart 2009 01:13 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Ja, wij singles houden wel van fotos
Dat dusquote:Op zondag 15 maart 2009 01:15 schreef heksehiel het volgende:
[..]
zet je de laptop wel eerst uit?quote:
Waarom mag ik nooit weg van jou?quote:
Moet dat?quote:
Wanneer heb je dat gedaan dan?quote:Op zondag 15 maart 2009 01:16 schreef dawg het volgende:
[..]
Dan weet je nu waarom ik je altijd bij je voornaam noemde.
Gewoon, omdat ik dat leuk vond.quote:Op zondag 15 maart 2009 01:20 schreef heksehiel het volgende:
[..]
Wanneer heb je dat gedaan dan?
Edit: ik dacht hier op Fok!![]()
Tss, watjequote:Op zondag 15 maart 2009 01:21 schreef childintime het volgende:
[..]
![]()
Deze dame gaat echt geen foto online zetten
Wat flauwquote:Op zondag 15 maart 2009 01:21 schreef childintime het volgende:
[..]
![]()
Deze dame gaat echt geen foto online zetten
Okeee!quote:Op zondag 15 maart 2009 01:23 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Mag wel
Had alleen zin even nee te zeggen
het magquote:
Oke, dan doe ik datquote:
Have fun en weltrustenquote:Op zondag 15 maart 2009 01:24 schreef automatic_ het volgende:
Ik ga nog even schaatsen kijken & lezen
quote:Op zondag 15 maart 2009 01:24 schreef automatic_ het volgende:
Ik ga nog even schaatsen kijken & lezen
Jouw fotoboek is anders ook behoorlijk leegquote:
quote:Op zondag 15 maart 2009 01:26 schreef Electrocute het volgende:
[..]
Jouw fotoboek is anders ook behoorlijk leeg
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Is dat zo? Wie vraagt er hier nou steeds om een foto... Ik niet volgens mij.... Dus als je zo graag pictures in dit topic wil, zet er dan zelf wat in.quote:
quote:Op zondag 15 maart 2009 01:21 schreef heksehiel het volgende:
[..]
Wil je de mijne dan nog even afstrepen?
Hmmm, 100% zo te zienquote:Op zaterdag 14 maart 2009 22:11 schreef heksehiel het volgende:
Date eisenlijstje:
- Je bent een man zijn
- Je bent langer dan 1.83 zijn
- Je bent tussen de 30 en 33 jaar zijn
- Je hebt geen kinderen
- Je bent niet eerder getrouwd
- Je hebt geen relatie
- Je bent intelligent, kunt snel schakelen, vooruitdenken
- Je hebt humor, bent adrem en scherp
- Je hebt bij voorkeur blauwe ogen
- Je hebt een auto
- Je hebt geld (geen bakken maar ook geen uitkeringstrekker)
- Je bent dominant en kunt mij aan
- Je kunt op momenten lief zijn
- Je houdt van knuffelen en ziet dit losstaan van sex
- Je houdt van sex
- Je bent sportief
- Je hebt een lekker lichaam en een mooie kop
- Je hebt wat te vertellen en bent ook geïnteresseerd in de ander
- Je hebt geen autisme, AHDH, borderline, schizofrenie, etc
- Je houdt van festivals
- Je houdt van vakanties waarbij je niet alleen in luxe leeft, maar ook met een rugzak op de wereld wil verkennen
- Je bent attent
- Je claimt mij niet
- Je bent stoer
- Je hebt smaak voor leuke kleding
- Heel belangrijk: je hebt een goede muzieksmaak (bijna vergeten)
- Je neemt initiatief, maar kan je ook laten verrassen door mij
- Je bent met momenten heerlijk impulsief, maar ook verantwoordelijk op andere momenten
- ....
Ik ook niet. Klinkt ook wel heel wanhopig. Mocht je toevallig leuk met iemand klikken kan het altijd, maar hier opzoek zijn naar een date... het is toch geen datingsite?quote:Op zondag 15 maart 2009 01:27 schreef robbolo het volgende:
Stelling! (tijd geleden, maar toch)
Ik ben in dit topic echt op zoek naar een date
Ik niet.
Niet te serieus hequote:Op zondag 15 maart 2009 01:27 schreef childintime het volgende:
[..]
Is dat zo? Wie vraagt er hier nou steeds om een foto... Ik niet volgens mij.... Dus als je zo graag pictures in dit topic wil, zet er dan zelf wat in.
Vind ik ook. Maar misschien zijn er mensen die dat wel zo zien. Ben benieuwd wie dat zijn, en of ze er eigenlijk voor uit durven komenquote:Op zondag 15 maart 2009 01:28 schreef heksehiel het volgende:
[..]
Ik ook niet. Klinkt ook wel heel wanhopig. Mocht je toevallig leuk met iemand klikken kan het altijd, maar hier opzoek zijn naar een date... het is toch geen datingsite?
Ja helemaal.quote:Op zondag 15 maart 2009 01:27 schreef robbolo het volgende:
Stelling! (tijd geleden, maar toch)
Ik ben in dit topic echt op zoek naar een date
Ik niet.
Heksehiel, ik ben het volledig met je eens. Vrijgezellen kunnen het ook zo leuk met elkaar hebben zonder dat er direkt een date of iets anders uit voortkomt.quote:Op zondag 15 maart 2009 01:28 schreef heksehiel het volgende:
[..]
Ik ook niet. Klinkt ook wel heel wanhopig. Mocht je toevallig leuk met iemand klikken kan het altijd, maar hier opzoek zijn naar een date... het is toch geen datingsite?
Maar jij woont in Eindhoven, dus misschien heb je me al eens gezien, daar kom ik weleens namelijk.quote:
Ik wil eerst wel eens weten wat ziin eisenlijstje is... dan kunnen we kijken of er een match isquote:
quote:Op zondag 15 maart 2009 01:33 schreef childintime het volgende:
[..]
Heksehiel, ik ben het volledig met je eens. Vrijgezellen kunnen het ook zo leuk met elkaar hebben zonder dat er direkt een date of iets anders uit voortkomt.
Sorry, maar zo wordt je dus blijkbaar als alleenstaande vrouw na ettelijke "vervelende ervaringen".......quote:
Ik ben anders ook bijna een match voor jequote:Op zondag 15 maart 2009 01:33 schreef heksehiel het volgende:
[..]
Ik wil eerst wel eens weten wat ziin eisenlijstje is... dan kunnen we kijken of er een match is
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Legally, it's questionable. Morally, disgusting. Personally, I like it.
Hoe oud ben je?quote:Op zondag 15 maart 2009 01:37 schreef childintime het volgende:
[..]
Sorry, maar zo wordt je dus blijkbaar als alleenstaande vrouw na ettelijke "vervelende ervaringen".......
Dat zal ik nooit te weten komen zo hèquote:Op zondag 15 maart 2009 01:33 schreef dawg het volgende:
[..]
Maar jij woont in Eindhoven, dus misschien heb je me al eens gezien, daar kom ik weleens namelijk.
quote:Op zondag 15 maart 2009 01:37 schreef childintime het volgende:
[..]
Sorry, maar zo wordt je dus blijkbaar als alleenstaande vrouw na ettelijke "vervelende ervaringen".......
quote:Op zondag 15 maart 2009 01:37 schreef Electrocute het volgende:
[..]
Ik ben anders ook bijna een match voor jeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Nee zo niet inderdaad.quote:Op zondag 15 maart 2009 01:38 schreef Electrocute het volgende:
[..]
Dat zal ik nooit te weten komen zo hè
Ik ben 30, zit je daar onder of bovenquote:Op zondag 15 maart 2009 01:39 schreef childintime het volgende:
[..]
Oud genoeg om veel ervaring te hebben
Ik vind dat je al die fantastische singles hier best iets meer over jezelf mag vertellenquote:Op zondag 15 maart 2009 01:39 schreef childintime het volgende:
[..]
Oud genoeg om veel ervaring te hebben
2009 jaar oud, dus erbovenquote:Op zondag 15 maart 2009 01:40 schreef heksehiel het volgende:
[..]
Ik ben 30, zit je daar onder of boven
Er bovenquote:Op zondag 15 maart 2009 01:40 schreef heksehiel het volgende:
[..]
Ik ben 30, zit je daar onder of boven
ik bespeur een zweempje wantrouwen? Oké, got me, een klein beetje gegrond mss....quote:
Jij ookquote:Op zondag 15 maart 2009 01:42 schreef Electrocute het volgende:
[..]
Ik vind dat je al die fantastische singles hier best iets meer over jezelf mag vertellen
Ik weet niet of ik wel wil vragen hoe ik daar wel achter kan komenquote:
Vrienden wordenquote:Op zondag 15 maart 2009 01:42 schreef DumDaDum het volgende:
[..]
ik bespeur een zweempje wantrouwen? Oké, got me, een klein beetje gegrond mss....
Het begint eigenlijk bij: je houdt van sex. Totaal niet dus. Bah.
Een lekker lijf? Misschien in de lachspiegel.
Andere mensen? Who cares.
Festivals
Oh ja, ik hou sowiezo niet van vakanties. Laat staan spartaanse vakanties.
Enzovoort.....
Zo beter??
P.s.: doordat ik nu niet slaap mis ik morgen weer mijn verplichte therapie
Ik vind het zo arrogant om uit het niets vanalles over mezelf te vertellenquote:
quote:Op zondag 15 maart 2009 01:37 schreef Electrocute het volgende:
[..]
Ik ben anders ook bijna een match voor je* spot een potentieel triootjeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ik ook niet.quote:Op zondag 15 maart 2009 01:42 schreef Electrocute het volgende:
[..]
Ik weet niet of ik wel wil vragen hoe ik daar wel achter kan komen
Ik vind je niet arrogant als je wat over jezelf vertelt. Dus gooi maar lekker op tafelquote:Op zondag 15 maart 2009 01:43 schreef Electrocute het volgende:
[..]
Ik vind het zo arrogant om uit het niets vanalles over mezelf te vertellenJe mag echter wel alles vragen.
Ja hallo, een lekker lichaam in de lachspiegel... met zulke mensen kan ik alleen maar vrienden worden.quote:
Nah... Misschien ben ik niet degene die je iets uit ervaring kan vertellen...quote:Op zondag 15 maart 2009 01:42 schreef Electrocute het volgende:
[..]
Ik vind dat je al die fantastische singles hier best iets meer over jezelf mag vertellen
Dan mag je me eerst vertellen wat je graag wilt wetenquote:Op zondag 15 maart 2009 01:45 schreef heksehiel het volgende:
[..]
Ik vind je niet arrogant als je wat over jezelf vertelt. Dus gooi maar lekker op tafel
Hij is serieusquote:Op zondag 15 maart 2009 01:47 schreef Memento-Mori het volgende:
ik hoop serieus dat die lijstjes grappig bedoelt zijn,zo niet
Je mist een beetje de sarcastische ondertoon in mijn post ben ik bangquote:Op zondag 15 maart 2009 01:46 schreef heksehiel het volgende:
[..]
Ja hallo, een lekker lichaam in de lachspiegel... met zulke mensen kan ik alleen maar vrienden worden.
Ik ben serieus van plan om niet met minder genoegen te nemenquote:Op zondag 15 maart 2009 01:47 schreef Memento-Mori het volgende:
ik hoop serieus dat die lijstjes grappig bedoelt zijn,zo niet
Zit tussen je orenquote:Op zondag 15 maart 2009 01:46 schreef childintime het volgende:
[..]
Nah... Misschien ben ik niet degene die je iets uit ervaring kan vertellen...Waarschijnlijk haalt dat al je behoefte om nogeens aan een partner te beginnen naar beneden. Ik vind het gewoon wel leuk om dit hier te volgen. Degeen die mij ooit nog eens van het tegendeel wil overtuigen moet wel van heel goede huize komen
Is het zo erg?quote:Op zondag 15 maart 2009 01:46 schreef childintime het volgende:
[..]
Nah... Misschien ben ik niet degene die je iets uit ervaring kan vertellen...Waarschijnlijk haalt dat al je behoefte om nogeens aan een partner te beginnen naar beneden. Ik vind het gewoon wel leuk om dit hier te volgen. Degeen die mij ooit nog eens van het tegendeel wil overtuigen moet wel van heel goede huize komen
Wat is je lievelingskleur?quote:Op zondag 15 maart 2009 01:47 schreef Electrocute het volgende:
[..]
Dan mag je me eerst vertellen wat je graag wilt wetenIk ben tegen standaard introductieverhaaltjes.
Poep je echt niet?quote:Op zondag 15 maart 2009 01:47 schreef Electrocute het volgende:
[..]
Dan mag je me eerst vertellen wat je graag wilt wetenIk ben tegen standaard introductieverhaaltjes.
Ik wil best een keer voor je koken hoor.quote:Op zondag 15 maart 2009 01:49 schreef Electrocute het volgende:
[..]
Ik ben serieus van plan om niet met minder genoegen te nemenGelukkig is mijn lijstje niet zo heel erg uitgebreid.
Ik denk het niet, maar vind het gewoon leuk om er serieus op in te gaan, zodat je jezelf als nog gaat verdedigenquote:Op zondag 15 maart 2009 01:49 schreef DumDaDum het volgende:
[..]
Je mist een beetje de sarcastische ondertoon in mijn post ben ik bang
Ik ben eerder benieuwd naar waarom ze denkt dat ik nooit meer een relatie zou willen als ik haar verhaal heb gehoordquote:
Gewoon mee in de binnenzak en afkruisenquote:Op zondag 15 maart 2009 01:52 schreef Memento-Mori het volgende:
die lijstjes zijn echt onzin, als je iemand in de kroeg leert kennen en t klikt ga je ook niet zo'n lijst afwerken? en waarom zal je iemand uitsluiten puur om t feit dat ie 1cm korter is of geen auto heeft oid, dat is toch kansloos?
Ik wil gewoon een vent die langer is, geen discussie mogelijk gewoon een feit. En een auto heeft ie nodig om naar mij toe te komen en weer te gaan als ik dat wil en heb dan geen zin in verplicht te blijven slapen omdat de treinen niet meer rijden.quote:Op zondag 15 maart 2009 01:52 schreef Memento-Mori het volgende:
die lijstjes zijn echt onzin, als je iemand in de kroeg leert kennen en t klikt ga je ook niet zo'n lijst afwerken? en waarom zal je iemand uitsluiten puur om t feit dat ie 1cm korter is of geen auto heeft oid, dat is toch kansloos?
Ik ben naar wel meer dingen benieuwd.quote:Op zondag 15 maart 2009 01:52 schreef Electrocute het volgende:
[..]
Ik ben eerder benieuwd naar waarom ze denkt dat ik nooit meer een relatie zou willen als ik haar verhaal heb gehoord
quote:Op zondag 15 maart 2009 01:50 schreef heksehiel het volgende:
[..]
Wat is je lievelingskleur? Groen.
Wat verzamel je? Buitenlands muntgeld.
Waar woon je? Eindhoven.
Hoe oud ben je? 22.
Wat doe je voor werk/studie/thuiszitten? Bijna afgestudeerd, communicatie.
En voor de mannen:
Wat is je favoriete standje? Ik bovenop..
Met hoeveel mannen heb je sex gehad? 12.
Wat is je specialiteit op sexgebied? Sensuele massages.
Wat doe je niet op seksueel vlak? Alles met uitwerpselen en gewelddadige sm.
Hoe zie je eruit? Zie fotoboek.
Wat is je cupmaat? 75C.
heb je zelf wel n auto dan?quote:Op zondag 15 maart 2009 01:54 schreef heksehiel het volgende:
[..]
Ik wil gewoon een vent die langer is, geen discussie mogelijk gewoon een feit. En een auto heeft ie nodig om naar mij toe te komen en weer te gaan als ik dat wil en heb dan geen zin in verplicht te blijven slapen omdat de treinen niet meer rijden.
Oh dearquote:
Mijn lijstje is vrij algemeen, en geldt alleen voor potentiële relatiepartners. Ik ben sowieso voor geruime tijd daten voordat het van een relatie komt, en in die periode kijk ik dan of meneer aan mijn eisen voldoetquote:Op zondag 15 maart 2009 01:52 schreef Memento-Mori het volgende:
Als je niet wilt vertellen ook goed.quote:Op zondag 15 maart 2009 01:56 schreef childintime het volgende:
[..]
Geef me het voordeel van de twijfel.....
Wat was punt 5?quote:Op zondag 15 maart 2009 01:57 schreef Electrocute het volgende:
[..]
Mijn lijstje is vrij algemeen, en geldt alleen voor potentiële relatiepartners. Ik ben sowieso voor geruime tijd daten voordat het van een relatie komt, en in die periode kijk ik dan of meneer aan mijn eisen voldoetIn de kroeg is iedereen die aan punt 5 voldoet welkom.
quote:Op zondag 15 maart 2009 01:57 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Oh dearIk meende het serieus toen ik zei dat ik overal antwoord op wil geven. Ik ben een open boekSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Appetijtelijk uiterlijkquote:
tuurlijk ik zal zelf bijv niet op donkere mannen vallen dat weet je maar zo gedetaileerd van leeftijd, lengte op de cm af en dergelijke en andere "eisen" slaat nergens op, je kan wel zeggen tot 25 ofzo maar stel je raakt helemaal verliefd op iemand van 26 so f*cking what? met die ellenlange lijsten waar je onder geen voorwaarde vanaf zal wijken, zul je altijd single blijven. Dan ben je op zoek naar de ideale man/vrouw en helaas die bestaat niet.quote:Op zondag 15 maart 2009 01:57 schreef Electrocute het volgende:
[..]
Mijn lijstje is vrij algemeen, en geldt alleen voor potentiële relatiepartners. Ik ben sowieso voor geruime tijd daten voordat het van een relatie komt, en in die periode kijk ik dan of meneer aan mijn eisen voldoetIn de kroeg is iedereen die aan punt 5 voldoet welkom.
Zei je nou net ook nog dat je vrij makkelijk dronken te voeren was?quote:
Dan nogquote:Op zondag 15 maart 2009 01:58 schreef Electrocute het volgende:
[..]
Ik meende het serieus toen ik zei dat ik overal antwoord op wil geven. Ik ben een open boek
Dit is mijn lijstje:quote:Op zondag 15 maart 2009 02:00 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
tuurlijk ik zal zelf bijv niet op donkere mannen vallen dat weet je maar zo gedetaileerd van leeftijd, lengte op de cm af en dergelijke en andere "eisen" slaat nergens op, je kan wel zeggen tot 25 ofzo maar stel je raakt helemaal verliefd op iemand van 26 so f*cking what? met die ellenlange lijsten waar je onder geen voorwaarde vanaf zal wijken, zul je altijd single blijven. Dan ben je op zoek naar de ideale man/vrouw en helaas die bestaat niet.
Ik ben gewoon niet de jongste meer en ik weet gewoon goed wat ik wil en wat ik niet wil. Sommige punten zijn idd 'leuk als het er is, pech als het er niet is' maar van een aantal punten wijk ik echt niet af. Maar ik zit dan ook niet direct te springen om een relatie.quote:Op zondag 15 maart 2009 02:00 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
tuurlijk ik zal zelf bijv niet op donkere mannen vallen dat weet je maar zo gedetaileerd van leeftijd, lengte op de cm af en dergelijke en andere "eisen" slaat nergens op, je kan wel zeggen tot 25 ofzo maar stel je raakt helemaal verliefd op iemand van 26 so f*cking what? met die ellenlange lijsten waar je onder geen voorwaarde vanaf zal wijken, zul je altijd single blijven. Dan ben je op zoek naar de ideale man/vrouw en helaas die bestaat niet.
Nee, ik vroeg of je het ging proberen als ik ja zeiquote:Op zondag 15 maart 2009 02:00 schreef DumDaDum het volgende:
[..]
Zei je nou net ook nog dat je vrij makkelijk dronken te voeren was?
Ik voorspel dat je het druk gaat krijgen
Oh ja. Eindhoven is wel dichtbij.quote:Op zondag 15 maart 2009 01:59 schreef Electrocute het volgende:
[..]
Appetijtelijk uiterlijk
Ik ben heel oppervlakkig als ik wat gedronken heb.
Kijk, ik heb geen lijstje. Er is geen standaard iemand die aan een lijstje kan voldoen. Als je iemand tegenkomt, klikt het, of klikt het niet.quote:Op zondag 15 maart 2009 01:57 schreef dawg het volgende:
[..]
Als je niet wilt vertellen ook goed.
Dan heb je bij deze het voordeel van mijn twijfel.
Dronken voerenquote:Op zondag 15 maart 2009 02:04 schreef Electrocute het volgende:
[..]
Nee, ik vroeg of je het ging proberen als ik ja zei
Met jou kun je tenminste praten.quote:Op zondag 15 maart 2009 02:04 schreef childintime het volgende:
[..]
Kijk, ik heb geen lijstje. Er is geen standaard iemand die aan een lijstje kan voldoen. Als je iemand tegenkomt, klikt het, of klikt het niet.
Ah, dat was het ja...quote:Op zondag 15 maart 2009 02:04 schreef Electrocute het volgende:
[..]
Nee, ik vroeg of je het ging proberen als ik ja zei
Maar jij hebt vast ook wel punten waarop je al zeker weet dat met zo iemand nooit zal klikken.quote:Op zondag 15 maart 2009 02:04 schreef childintime het volgende:
[..]
Kijk, ik heb geen lijstje. Er is geen standaard iemand die aan een lijstje kan voldoen. Als je iemand tegenkomt, klikt het, of klikt het niet.
Mijn probleem is meer dat het eerst klikt en dat de vent in kwestie na 3 maanden ineens toch een sukkel blijkt te zijnquote:Op zondag 15 maart 2009 02:04 schreef childintime het volgende:
[..]
Beetje overbodig zo'n lijstje. Al kom je iemand tegen die je wel zie zitten ga je ervoor of niet, heb ik geen lijstje voor nodig om dat te beslissen.quote:Op zondag 15 maart 2009 02:03 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
ik lees singles nooit terugmaar GMTA dan
dat probeer ik nou ook te zeggen, alleen iets omslachtigerquote:Op zondag 15 maart 2009 02:04 schreef childintime het volgende:
[..]
Je moet wel flink je best doen om me dronken te voeren, maar het is mogelijkquote:Op zondag 15 maart 2009 02:06 schreef DumDaDum het volgende:
[..]
Ah, dat was het ja...
Laat ik het zo stellen: de kans is niet kleiner geworden.
Verwachte reactie: OMG, er is dus een kans !?!!
Anders beantwoord je jouw vragenlijstje voor mij zelf evenquote:
Waarom zou je dat willen? Dronken meisjes zijn helemaal niet leuk.quote:Op zondag 15 maart 2009 02:08 schreef Electrocute het volgende:
[..]
Je moet wel flink je best doen om me dronken te voeren, maar het is mogelijk![]()
Dat is geen uitnodiging.
quote:
1 |
Vastgebonden meisjes zijn veel leukerquote:Op zondag 15 maart 2009 02:15 schreef dawg het volgende:
[..]
Waarom zou je dat willen? Dronken meisjes zijn helemaal niet leuk.
Ik vind mezelf altijd enorm leuk als ik teveel gezopen heb, andersquote:Op zondag 15 maart 2009 02:15 schreef dawg het volgende:
[..]
Waarom zou je dat willen? Dronken meisjes zijn helemaal niet leuk.
Dat zijn al drie dingen die makkelijk gezegd zijn. Ik wil weleens bewijs eigenlijk.quote:Op zondag 15 maart 2009 02:17 schreef Electrocute het volgende:
[..]
Ik vind mezelf altijd enorm leuk als ik teveel gezopen heb, anders
Dan wil ik eerst wel eens horen wat voor tegenprestatie jij kan leveren voor die bewijslastquote:Op zondag 15 maart 2009 02:18 schreef dawg het volgende:
[..]
Dat zijn al drie dingen die makkelijk gezegd zijn. Ik wil weleens bewijs eigenlijk.
Werkt! Heb er ff doorheen gekeken, en is niet echt mijn stijl.quote:Op zondag 15 maart 2009 02:16 schreef dawg het volgende:
[..]
[ code verwijderd ]
Maar weet niet of het zo werkt.
Voeg me maar toe op msn.quote:Op zondag 15 maart 2009 02:20 schreef Electrocute het volgende:
[..]
Dan wil ik eerst wel eens horen wat voor tegenprestatie jij kan leveren voor die bewijslast
quote:Op zondag 15 maart 2009 02:13 schreef Electrocute het volgende:
Anders beantwoord je jouw vragenlijstje voor mij zelf even
Ik ben een tikkeltje teleurgesteld.quote:Op zondag 15 maart 2009 02:22 schreef heksehiel het volgende:
[..]
Wat is je lievelingskleur? Blauw
Wat verzamel je? Series
Waar woon je? Arnhem
Hoe oud ben je? 30
Wat doe je voor werk/studie/thuiszitten? Verslavingszorg
En voor de mannen:
Wat is je favoriete standje? afwisseling rules
Met hoeveel mannen heb je sex gehad? genoeg
Wat is je specialiteit op sexgebied? wat niet![]()
Wat doe je niet op seksueel vlak? een aantal dingen![]()
Hoe zie je eruit? Leuk
Wat is je cupmaat? D75
Is dat alles wat je te bieden hebt?quote:
Ik heb iceteaquote:Op zondag 15 maart 2009 02:23 schreef Electrocute het volgende:
[..]
Is dat alles wat je te bieden hebt?
Nu wel ja.quote:Op zondag 15 maart 2009 02:23 schreef Electrocute het volgende:
[..]
Is dat alles wat je te bieden hebt?
Wat een bittere teleurstellingquote:
Ik prefereer de aanduiding 'liefhebber van Lipton green icetea'.quote:Op zondag 15 maart 2009 02:26 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Kieskeurig, dat valt weer een beetje tegen![]()
Tja, ik ambtenaar zijn, geen auto van de zaak enzo.quote:Op zondag 15 maart 2009 01:54 schreef heksehiel het volgende:
En een auto heeft ie nodig om naar mij toe te komen en weer te gaan als ik dat wil en heb dan geen zin in verplicht te blijven slapen omdat de treinen niet meer rijden.
quote:Op zondag 15 maart 2009 02:28 schreef Electrocute het volgende:
[..]
Ik prefereer de aanduiding 'liefhebber van Lipton green icetea'.
Nog grotere tetten!quote:Op zondag 15 maart 2009 02:29 schreef Memento-Mori het volgende:
ik ook dit lijstje maar ff dan
Wat is je lievelingskleur? Paars!
Wat verzamel je? Niks.
Waar woon je? Utrecht
Hoe oud ben je? 21
Wat doe je voor werk/studie/thuiszitten? studie rechtsgeleerdheid & bijbaan klantenservice ikea
En voor de mannen:
Wat is je favoriete standje? afwisseling
Met hoeveel mannen heb je sex gehad? 2
Wat is je specialiteit op sexgebied? geen idee
Wat doe je niet op seksueel vlak? niks met uitwerpselen, dieren e.d.
Hoe zie je eruit? Niet
Wat is je cupmaat? E75
Ik heb ook geen auto van de zaak.quote:Op zondag 15 maart 2009 02:29 schreef Techno het volgende:
[..]
Tja, ik ambtenaar zijn, geen auto van de zaak enzo.
En toen stopte ik met lezenquote:Op zondag 15 maart 2009 02:28 schreef dawg het volgende:
[..]
'Kom maar langs, ik woon in Helmond, dan merk je het wel', was ook zo voorspelbaar geweest.
quote:Op zondag 15 maart 2009 02:30 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Nog grotere tetten!ik kan er ook niks aan doenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Oké, een bonuspunt voor jouquote:Op zondag 15 maart 2009 02:28 schreef S95Sedan het volgende:
En ik heb goede muziek, in tegenstelling tot dawg
Die heb ik ook op cd. Thirteenth Step die je weleens post ook trouwens. Net als de andere 2 cd's (die ervoor kwam, en die erna kwam) van APC ook.quote:Op zondag 15 maart 2009 02:28 schreef S95Sedan het volgende:
En ik heb goede muziek, in tegenstelling tot dawg
En uiteraard heb ik die ook op cd.quote:Op zondag 15 maart 2009 02:36 schreef Techno het volgende:
[..]
Inderdaad, wat drank (bier) allemaal niet goed kapot kan maken
[..]
Ik ben zelf naar Life of Agony aan het luisteren, dat matched dan weer wat minderquote:
Shhh!quote:Op zondag 15 maart 2009 02:36 schreef dawg het volgende:
[..]
Die heb ik ook op cd. Thirteenth Step die je weleens post ook trouwens. Net als de andere 2 cd's (die ervoor kwam, en die erna kwam) van APC ook.
quote:
Je woont nog steeds in Helmondquote:Op zondag 15 maart 2009 02:36 schreef dawg het volgende:
[..]
Die heb ik ook op cd. Thirteenth Step die je weleens post ook trouwens. Net als de andere 2 cd's (die ervoor kwam, en die erna kwam) van APC ook.
Slaap lekker.quote:Op zondag 15 maart 2009 02:37 schreef Memento-Mori het volgende:
ik Ik vind jullie niet interesant interessant genoeg,ik ga slapen
Voornamelijk metal in lijst hoor, op pc that isquote:Op zondag 15 maart 2009 02:37 schreef Electrocute het volgende:
[..]
Ik ben zelf naar Life of Agony aan het luisteren, dat matched dan weer wat minder
Zo'n lekker begin van dit nummer...quote:Op zondag 15 maart 2009 02:36 schreef Techno het volgende:
[..]
Inderdaad, wat drank (bier) allemaal niet goed kapot kan maken
[..]
Ja?quote:Op zondag 15 maart 2009 02:38 schreef Electrocute het volgende:
[..]
[..]
Je woont nog steeds in Helmond
Ik nietquote:Op zondag 15 maart 2009 02:38 schreef Electrocute het volgende:
[..]
[..]
Je woont nog steeds in Helmond
Moet je of met iets boeienders komen.quote:Op zondag 15 maart 2009 02:44 schreef Memento-Mori het volgende:
ach en dat niet interessant is een grapje hoewel je hier wel merkt wie er vaak post en wie niet want over de posts van iemand die hier niet vrijwel de godganse dag zit wordt vaak heengelezen
Zomaar, gewoon een beetje onaardig doenquote:Op zondag 15 maart 2009 02:44 schreef Memento-Mori het volgende:
ach en dat niet interessant is een grapje hoewel je hier wel merkt wie er vaak post en wie niet want over de posts van iemand die hier niet vrijwel de godganse dag zit wordt vaak heengelezen
Ja, echt wel.quote:
Soms ben ik best.. gemeen.quote:Op zondag 15 maart 2009 02:41 schreef heksehiel het volgende:
Gaaf zo'n post. Op zo'n heerlijk subtiele manier terug pakken...
oh ik heb t niet alleen over nuquote:Op zondag 15 maart 2009 02:45 schreef heksehiel het volgende:
[..]
Moet je of met iets boeienders komen.
Jij voelt je altijd genegeerd. Zo hebben we allemaal wat.quote:Op zondag 15 maart 2009 02:47 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
oh ik heb t niet alleen over nuen jij vindt jezelf wel heel wat he?
quote:
Doe eens lief anders ga je over de kniequote:Op zondag 15 maart 2009 02:47 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
Voor mijquote:Op zondag 15 maart 2009 02:45 schreef Techno het volgende:
Eentje voor jou dan.... heeft ook een mooi intro.
Gemeen is leukquote:Soms ben ik best.. gemeen.
Ik ben ook heel watquote:Op zondag 15 maart 2009 02:47 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
ik ben niet geboren om lief te zijnquote:Op zondag 15 maart 2009 02:48 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
![]()
2 al nu
[..]
Doe eens lief anders ga je over de knie
Zal eens zoeken, mis evengoed nog een zooi waar ik de namen van ben vergeten.quote:Op zondag 15 maart 2009 02:46 schreef dawg het volgende:
[..]
Aanrader. Ik kan helaas bijna niks van ze op YT vinden.
Uiteraard heb ik een cd van ze.
We praten wel verder als je de 100 gepasseerd bentquote:
quote:Op zondag 15 maart 2009 02:51 schreef Electrocute het volgende:
[..]
We praten wel verder als je de 100 gepasseerd bent
Maar er wordt nu wel gereageerd op je posts. Blijkbaar is het je geluktquote:Op zondag 15 maart 2009 02:49 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
ik ben niet geboren om lief te zijn
Doe maar. Zoek naar het album Gloria. Erg goed. Heel aparte metal ook.quote:Op zondag 15 maart 2009 02:50 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Zal eens zoeken, mis evengoed nog een zooi waar ik de namen van ben vergeten.
Hey, je hebt er al twee in minder dan een uurquote:
Niets mis met heksehiel hoor.quote:Op zondag 15 maart 2009 02:47 schreef Memento-Mori het volgende:
Nirvanaquote:Op zondag 15 maart 2009 02:52 schreef Techno het volgende:
[..]
![]()
Nog eentje dan...
[..]
Soms wel ja, net als lief zijn op z'n tijd.
Al heb ik er 2 in een uur ben ik alsnog 50uur bezig.quote:Op zondag 15 maart 2009 02:53 schreef Electrocute het volgende:
[..]
Hey, je hebt er al twee in minder dan een uur
Legally, it's questionable. Morally, disgusting. Personally, I like it.quote:Op zondag 15 maart 2009 02:53 schreef Electrocute het volgende:
Hey, je hebt er al twee in minder dan een uur
Je moet er wat voor over hebbenquote:Op zondag 15 maart 2009 02:54 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Al heb ik er 2 in een uur ben ik alsnog 50uur bezig.
Nirvana is inderdaadquote:Op zondag 15 maart 2009 02:53 schreef heksehiel het volgende:
Nirvana![]()
Afwisseling rules en dat geldt altijd!
Past mooi bij mijn gevoel voor humorquote:Op zondag 15 maart 2009 02:54 schreef Techno het volgende:
[..]
Nice sig, care to explain/comment?
Wat een negativiteit.quote:Op zondag 15 maart 2009 02:56 schreef cerror het volgende:
Op naar nog een jaar alleen zijn.
Dat liever dan een pusherig wijf dat je een ultimatum stelt voor iets waar je nog niet over uit bent.
Verkapte-uit-de-lucht-val-postquote:Op zondag 15 maart 2009 02:56 schreef cerror het volgende:
Op naar nog een jaar alleen zijn.
Dat liever dan een pusherig wijf dat je een ultimatum stelt voor iets waar je nog niet over uit bent.
Ja leuk van die eisen voordat men elkander ontmoet.quote:
100 bonuspunten zijn in te ruilen voor een hot date met yours trulyquote:
Ah, dat klinkt veelbelovend.quote:
Ook erg lekker.quote:
Ik zou het eerder motiverend noemenquote:Op zondag 15 maart 2009 03:00 schreef cerror het volgende:
[..]
Stel je voor, je zit te tobben over een renovatie aan je huis.
En dan zit er naast je iemand die constant loopt te fluisteren/zeggen/schreeuwen: DOE HET!
Dat dus. Daar word je wel negatief van.
Mensen die niets beginnen / afmaken*quote:Op zondag 15 maart 2009 03:00 schreef cerror het volgende:
[..]
Stel je voor, je zit te tobben over een renovatie aan je huis.
En dan zit er naast je iemand die constant loopt te fluisteren/zeggen/schreeuwen: DOE HET!
Dat dus. Daar word je wel negatief van.
Tssquote:Op zondag 15 maart 2009 03:00 schreef Electrocute het volgende:
[..]
100 bonuspunten zijn in te ruilen voor een hot date met yours truly![]()
Zo ver is niemand op FOK! ooit gekomen helaas
+1.quote:
M'n metaforen zijn niet meer wat het waren.quote:Op zondag 15 maart 2009 03:01 schreef Electrocute het volgende:
[..]
Ik zou het eerder motiverend noemenHuilie.
Moet je je ook niks van aantrekken. Eisen zijn voor onzekere watjes.quote:Op zondag 15 maart 2009 03:00 schreef cerror het volgende:
[..]
Ja leuk van die eisen voordat men elkander ontmoet.
Nou, deze speciaal voor jou dan.quote:Op zondag 15 maart 2009 03:02 schreef Electrocute het volgende:
[..]
+1.
Bonuspunt voor jou, punt eraf voor dawg
Dat is echt een van het ergste nummers ooit.quote:Op zondag 15 maart 2009 03:02 schreef Electrocute het volgende:
[..]
+1.
Bonuspunt voor jou, punt eraf voor dawg
Je talenten op het gebied van de Nederlandse taal ook nietquote:Op zondag 15 maart 2009 03:02 schreef cerror het volgende:
[..]
M'n metaforen zijn niet meer wat het waren.
dawg, nookie was "het" nummer. Daar gaat weer een puntquote:
Ik vind Limp Bizkit over het algemeen bijzonder treurig, daar hoeven ze niet eens prachtige nummers van The Who voor te verneuken.quote:
That would be mequote:Op zondag 15 maart 2009 03:00 schreef cerror het volgende:
[..]
Ja leuk van die eisen voordat men elkander ontmoet.
Zeikwijf.quote:Op zondag 15 maart 2009 03:04 schreef Electrocute het volgende:
[..]
Je talenten op het gebied van de Nederlandse taal ook niet
Het metaforen
Soms, ligt aan de stemming. En mijn leeftijd. Ik spaar al cd's sinds ik 12 was. Mijn eerste cd was Jive bunny and the Mastermixers.quote:Op zondag 15 maart 2009 03:05 schreef Electrocute het volgende:
[..]
Ik vind Limp Bizkit over het algemeen bijzonder treurig, daar hoeven ze niet eens prachtige nummers van The Who voor te verneuken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |