Daarom zei ik; zegt meer over jou als over degene die je zoektquote:Op zondag 15 maart 2009 00:54 schreef heksehiel het volgende:
[..]
Jij kent mij niet. Ik kan al iemand afwijzen om verkeerde schoenen of een gekke neus of weet ik wat.
hij was ook wel makkelijk te bedenken!quote:
Ja hè!quote:
Nee, dan wordt de OP veel te lang en ik heb ook geen zin om terug te zoekenquote:Op zondag 15 maart 2009 00:59 schreef heksehiel het volgende:
Toffe TT. Misschien moet je de lijstjes die er tot nu toe zijn gemaakt even in de OP zetten, dan hoeven mensen als Dawg niet terug te lezen en kunnen ze dit topic als naslagwerk aanhouden
Wow! Dat is een grotequote:Op zondag 15 maart 2009 01:01 schreef ArTiC het volgende:
die eisenlijstjes kunnen ook wel op de fok wiki...zal ik er ook 1 maken:
* je bent een vrouw
* ik vind je leuk
Ziggoquote:
Ik heb deze.quote:Op zondag 15 maart 2009 01:01 schreef DumDaDum het volgende:
Wanadoo idd
Toen Orange en inmiddels heet het Online geloof ik
Ja, lekker makkelijk toch?quote:Op zondag 15 maart 2009 00:59 schreef heksehiel het volgende:
Toffe TT. Misschien moet je de lijstjes die er tot nu toe zijn gemaakt even in de OP zetten, dan hoeven mensen als Dawg niet terug te lezen en kunnen ze dit topic als naslagwerk aanhouden
dat hoor ik vakerquote:
Jij bent gelokt door dawg?quote:
Niet dat ik weetquote:
Volg je mij?quote:Op zondag 15 maart 2009 01:05 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Jij bent gelokt door dawg?
Maar hoi!
Ik was net bij de topics van RP aan het bladeren en toen kwam ik je tegenquote:
Niet echtquote:Op zondag 15 maart 2009 01:05 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Jij bent gelokt door dawg?
Maar hoi!
quote:
quote:Op zondag 15 maart 2009 01:01 schreef ArTiC het volgende:
die eisenlijstjes kunnen ook wel op de fok wiki...zal ik er ook 1 maken:
* je bent een vrouw
* ik vind je leuk
Hoiquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dat weet ik. Ik heb er echter geen last van.quote:Op zondag 15 maart 2009 01:00 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Daarom zei ik; zegt meer over jou als over degene die je zoekt
Indirect wel.quote:Op zondag 15 maart 2009 01:10 schreef heksehiel het volgende:
[..]
Dat weet ik. Ik heb er echter geen last van.
Dat was sarcastischquote:
Ik vind dat je inmiddels oud en wijs genoeg bent en een hoofdletter hebt verdiendquote:Op zondag 15 maart 2009 01:03 schreef dawg het volgende:
[..]
Ja, lekker makkelijk toch?
En het is dawg.
quote:Op zondag 15 maart 2009 01:09 schreef DumDaDum het volgende:
[..]
Hoi
Ben je snel dronken te voeren??Als ik ja zeg, ga je het dan proberen?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Legally, it's questionable. Morally, disgusting. Personally, I like it.
Dat doe ikquote:Op zondag 15 maart 2009 01:11 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Dat was sarcastisch
Lees eens goed Sedannetje!
Artic post zijn lijstjequote:
Wijs was ik natuurlijk al, en oud ben ik nog steeds niet.quote:Op zondag 15 maart 2009 01:11 schreef heksehiel het volgende:
[..]
Ik vind dat je inmiddels oud en wijs genoeg bent en een hoofdletter hebt verdiend
Meestal wel ja.quote:Op zondag 15 maart 2009 01:12 schreef childintime het volgende:
[..]
Slecht luisteren...? Een hond luistert slecht......
Ja, wij singles houden wel van fotosquote:Op zondag 15 maart 2009 01:12 schreef childintime het volgende:
[..]
Slecht luisteren...? Een hond luistert slecht......
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |