Nee, ik ben gewoon snel.. mits FOK meewerkt.quote:
Dat is lief! Maar make-up neemt nog het minst in beslag en ik wil wel schoon ruikenquote:Op zaterdag 14 maart 2009 23:35 schreef dawg het volgende:
[..]
Dat denk je nu, maar als je er straks bent zul je er denk ik geen spijt van hebben. Lekker even weg van alles en iedereen. En laat je make-up en toilet zooi gewoon thuis, scheelt een hoop, en jij bent al mooi van jezelf.
De meeste zitten op de "meeting" denk ikquote:
Niet altijdquote:
Wat ga je doen?quote:Op zaterdag 14 maart 2009 23:39 schreef heksehiel het volgende:
[..]
Dat is lief! Maar make-up neemt nog het minst in beslag en ik wil wel schoon ruiken
quote:Op zaterdag 14 maart 2009 23:38 schreef Techno het volgende:
[..]
Nee, ik ben gewoon snel.. mits FOK meewerkt.
Minder kleding dan.quote:Op zaterdag 14 maart 2009 23:39 schreef heksehiel het volgende:
[..]
Dat is lief aardig! Maar make-up neemt nog het minst in beslag en ik wil wel schoon ruiken
Jemie... Dat is nogal watquote:Op zaterdag 14 maart 2009 23:40 schreef heksehiel het volgende:
[..]
6,5 week in mijn eentje door NZ rondhobbelenDat vond ik ooit een tof plan
Joh? Dat is behoorlijk lang, zeker alleen.quote:Op zaterdag 14 maart 2009 23:40 schreef heksehiel het volgende:
6,5 week in mijn eentje door NZ rondhobbelenDat vond ik ooit een tof plan
Je bent pas een echte backpacker als je een uur in de wind stinkt...quote:
Tja, kan altijd achteraf nog jezelf voor je kop slaanquote:Op zaterdag 14 maart 2009 23:31 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Me too bro.
Maar iemand zou toch de eerste stap moeten zetten. Anders gebeurt er nooit iets.
Hoiquote:Op zaterdag 14 maart 2009 23:41 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Tja, kan altijd achteraf nog jezelf voor je kop slaan
Auto
Heb al niets mee en het regent daar veel en de temperaturen kunnen van 5 graden tot 30 zijn. Het wordt namelijk herfst.quote:
quote:Op zaterdag 14 maart 2009 23:41 schreef AirwiN het volgende:
Je bent pas een echte backpacker als je een uur in de wind stinkt...
Ben gewoon even kwijt waarom ik wilde, maar dat komt wel goed als ik er ben Hoop ikquote:Op zaterdag 14 maart 2009 23:41 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Jemie... Dat is nogal wat
Maar... nu wil je niet meer ofzo?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |