Nee, ik ben gewoon snel.. mits FOK meewerkt.quote:
Dat is lief! Maar make-up neemt nog het minst in beslag en ik wil wel schoon ruikenquote:Op zaterdag 14 maart 2009 23:35 schreef dawg het volgende:
[..]
Dat denk je nu, maar als je er straks bent zul je er denk ik geen spijt van hebben. Lekker even weg van alles en iedereen. En laat je make-up en toilet zooi gewoon thuis, scheelt een hoop, en jij bent al mooi van jezelf.
De meeste zitten op de "meeting" denk ikquote:
Niet altijdquote:
Wat ga je doen?quote:Op zaterdag 14 maart 2009 23:39 schreef heksehiel het volgende:
[..]
Dat is lief! Maar make-up neemt nog het minst in beslag en ik wil wel schoon ruiken
quote:Op zaterdag 14 maart 2009 23:38 schreef Techno het volgende:
[..]
Nee, ik ben gewoon snel.. mits FOK meewerkt.
Minder kleding dan.quote:Op zaterdag 14 maart 2009 23:39 schreef heksehiel het volgende:
[..]
Dat is lief aardig! Maar make-up neemt nog het minst in beslag en ik wil wel schoon ruiken
Jemie... Dat is nogal watquote:Op zaterdag 14 maart 2009 23:40 schreef heksehiel het volgende:
[..]
6,5 week in mijn eentje door NZ rondhobbelenDat vond ik ooit een tof plan
Joh? Dat is behoorlijk lang, zeker alleen.quote:Op zaterdag 14 maart 2009 23:40 schreef heksehiel het volgende:
Je bent pas een echte backpacker als je een uur in de wind stinkt...quote:
Tja, kan altijd achteraf nog jezelf voor je kop slaanquote:Op zaterdag 14 maart 2009 23:31 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Me too bro.
Maar iemand zou toch de eerste stap moeten zetten. Anders gebeurt er nooit iets.
Hoiquote:Op zaterdag 14 maart 2009 23:41 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Tja, kan altijd achteraf nog jezelf voor je kop slaan
Auto
Heb al niets mee en het regent daar veel en de temperaturen kunnen van 5 graden tot 30 zijn. Het wordt namelijk herfst.quote:
quote:Op zaterdag 14 maart 2009 23:41 schreef AirwiN het volgende:
Je bent pas een echte backpacker als je een uur in de wind stinkt...
Ben gewoon even kwijt waarom ik wilde, maar dat komt wel goed als ik er ben Hoop ikquote:Op zaterdag 14 maart 2009 23:41 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Jemie... Dat is nogal wat
Maar... nu wil je niet meer ofzo?
Leuke dooddoenerquote:Op zaterdag 14 maart 2009 23:41 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Tja, kan altijd achteraf nog jezelf voor je kop slaan
Auto
En jij houdt van festivals? (zie lijstje hh)quote:
Hey, zulke opmerking wil ik niet hier hebben hequote:Op zaterdag 14 maart 2009 23:43 schreef childintime het volgende:
[..]
Ja, ik lees hier letterlijk de ogen uit m'n hoofd
Ga je nog naar locaties van LOTR?quote:Op zaterdag 14 maart 2009 23:40 schreef heksehiel het volgende:
[..]
Ooo okequote:Op zaterdag 14 maart 2009 23:43 schreef heksehiel het volgende:
[..]
Ben gewoon even kwijt waarom ik wilde, maar dat komt wel goed als ik er ben Hoop ik![]()
Ik heb geen zin om het andere topic door te lezen, dus ik stel zomaar een vraagquote:
Euh niet dat ik weet.quote:
En dan nog een te kleine tas? Maak je je niet gewoon een klein beetje (te) druk, heksje?quote:Op zaterdag 14 maart 2009 23:43 schreef heksehiel het volgende:
[..]
Heb al niets mee en het regent daar veel en de temperaturen kunnen van 5 graden tot 30 zijn. Het wordt namelijk herfst.
Ja, dat besef ik nu ookquote:Op zaterdag 14 maart 2009 23:41 schreef Techno het volgende:
Joh? Dat is behoorlijk lang, zeker alleen.
quote:Op zaterdag 14 maart 2009 23:41 schreef AirwiN het volgende:
Je bent pas een echte backpacker als je een uur in de wind stinkt...
Ook als backpacker - of whatever - kun je regelmatig een douche opzoeken.quote:Op zaterdag 14 maart 2009 23:44 schreef AirwiN het volgende:
En jij houdt van festivals? (zie lijstje hh)
Wedervraag. Heb je een date binnenkort?quote:Op zaterdag 14 maart 2009 23:45 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Ik heb geen zin om het andere topic door te lezen, dus ik stel zomaar een vraag
leugens..potjes willen andere potjes, geen dekseltjesquote:Op zaterdag 14 maart 2009 23:44 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Leuke dooddoener
Op elk potje past een dekseltje.
Ik date nooitquote:Op zaterdag 14 maart 2009 23:46 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Wedervraag. Heb je een date binnenkort?
Bij mij zijn vooral de ochtenden bijgebleven...quote:Op zaterdag 14 maart 2009 23:45 schreef heksehiel het volgende:
Je hebt me gezien op LL. Elke dag lekker douchen en er tip top uitzien
wil je met auto daten?quote:Op zaterdag 14 maart 2009 23:46 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Wedervraag. Heb je een date binnenkort?
Wat nou als alle singles hier aanwezig zijn......Dan is het 1 topic per half uur ofzo....?quote:Op zaterdag 14 maart 2009 23:44 schreef Kuwaro het volgende:
[..]
Hey, zulke opmerking wil ik niet hier hebben he![]()
Ik las ergens een heel zinvolle zin. Het kwam op het volgende neer: Waarom betalen voor een commercieel tochtje als het hele land eruit ziet als in LOTRquote:Op zaterdag 14 maart 2009 23:44 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Ga je nog naar locaties van LOTR?
Misschien kan je die potjes bekeren.quote:Op zaterdag 14 maart 2009 23:46 schreef ArTiC het volgende:
[..]
leugens..potjes willen andere potjes, geen dekseltjes
Nee nooit?quote:
Klopt, kunnen is één, het daadwerkelijk doen is weer wat anders.quote:Op zaterdag 14 maart 2009 23:46 schreef Techno het volgende:
Ook als backpacker - of whatever - kun je regelmatig een douche opzoeken.
quote:Op zaterdag 14 maart 2009 23:45 schreef dawg het volgende:
[..]
En dan nog een te kleine tas? Maak je je niet gewoon een klein beetje (te) druk, heksje?
Ja zoiets jaquote:Op zaterdag 14 maart 2009 23:47 schreef childintime het volgende:
[..]
Wat nou als alle singles hier aanwezig zijn......Dan is het 1 topic per half uur ofzo....?
Ah, een regelmatige lurkster!quote:Op zaterdag 14 maart 2009 23:47 schreef childintime het volgende:
[..]
Wat nou als alle singles hier aanwezig zijn......Dan is het 1 topic per half uur ofzo....?
Die is valsquote:Op zaterdag 14 maart 2009 23:47 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Bij mij zijn vooral de ochtenden bijgebleven...
quote:
Whut?quote:
Misschien.quote:
Dat is waar. Wil je nog iets speciaals zien je Nieuw Zeeland?quote:Op zaterdag 14 maart 2009 23:47 schreef heksehiel het volgende:
[..]
Ik las ergens een heel zinvolle zin. Het kwam op het volgende neer: Waarom betalen voor een commercieel tochtje als het hele land eruit ziet als in LOTRDie Hobbit-huisjes kunnen me dus gestolen worden
En toch lijkt het mij grappig als je er bent...quote:Op zaterdag 14 maart 2009 23:47 schreef heksehiel het volgende:
[..]
Ik las ergens een heel zinvolle zin. Het kwam op het volgende neer: Waarom betalen voor een commercieel tochtje als het hele land eruit ziet als in LOTRDie Hobbit-huisjes kunnen me dus gestolen worden
zo kan ik nooit met je daten natuurlijk...ik date niet, jij nietquote:Op zaterdag 14 maart 2009 23:49 schreef automatic_ het volgende:
[..]ik doe niet aan daten
[..]
Whut?
Persoonlijk ben ik wel van het daadwerkelijk doen. Stinkende, onverzorgde mensen zijn een turn-off IMHO.quote:Op zaterdag 14 maart 2009 23:48 schreef AirwiN het volgende:
Klopt, kunnen is één, het daadwerkelijk doen is weer wat anders.
Niemand kan met mij daten; ik ben on-datebaarquote:Op zaterdag 14 maart 2009 23:50 schreef ArTiC het volgende:
[..]
zo kan ik nooit met je daten natuurlijk...ik date niet, jij niet![]()
Tijn? daten?
Tsja de harde kern van singles is elders aan het meeten. Dus vandaag ligt het tempo wat lager.quote:Op zaterdag 14 maart 2009 23:47 schreef childintime het volgende:
[..]
Oh, dan is het goed.quote:Op zaterdag 14 maart 2009 23:50 schreef childintime het volgende:
Regelmatige lurkster ben ik niet...Maar wel single
Je moet maar eens vaker komen, het is hier gezelligquote:Op zaterdag 14 maart 2009 23:50 schreef childintime het volgende:
[..]
Wow.....
Regelmatige lurkster ben ik niet...Maar wel single
I know...quote:
Waarom niet? Straks wordt je een verstokte vrijgezel.quote:
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Jij bestaat nog!quote:
quote:Op zaterdag 14 maart 2009 23:51 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Niemand kan met mij daten; ik ben on-datebaar
Nee joh!quote:Op zaterdag 14 maart 2009 23:52 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Waarom niet? Straks wordt je een verstokte vrijgezel.
quote:Op zaterdag 14 maart 2009 23:53 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Ik vond het wel mee vallenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
"It's good to be open-minded, but not so open that your brains fall out."
Vandaag verzonnenquote:Op zaterdag 14 maart 2009 23:53 schreef Kuwaro het volgende:
[..]
![]()
on-datebare vrouwen, is dat wel een bestaand woord
Vulkanen, Fjorden, bergen, gletsjers (misschien heli-skiën) Milford Sound, de hoogste bungeejump ter wereld, grotten met glow-worms en daar een abseil van 100m doen, stranden, skydiven, trektochten maken, de kiwi spotten natuurlijk, dolfijnen, walvissen, pinguïns en voor de rest de relaxte sfeer daar opsnuiven en alles wat hier boven nog niet genoemd isquote:Op zaterdag 14 maart 2009 23:49 schreef tijnbrein het volgende:
Dat is waar. Wil je nog iets speciaals zien je Nieuw Zeeland?
Een date met jou? Tuurlijk.quote:Op zaterdag 14 maart 2009 23:50 schreef ArTiC het volgende:
[..]
zo kan ik nooit met je daten natuurlijk...ik date niet, jij niet![]()
Tijn? daten?
Dan wil ik wel eens uitproberen hoe on-datebaar je daadwerkelijk bent.quote:Op zaterdag 14 maart 2009 23:51 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Ja, dat jij ineens wegbleef omdat je een vriendin kreeg wil niet zeggen dat het topic dan meteen dicht moet, beste nozem.quote:
quote:Op zaterdag 14 maart 2009 23:51 schreef dawg het volgende:
[..]
Oh, dan is het goed.
Stel je eens voor.
Dat kan je niet uit proberenquote:Op zaterdag 14 maart 2009 23:54 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Dan wil ik wel eens uitproberen hoe on-datebaar je daadwerkelijk bent.
Waarom zou dat gemeen zijn?quote:
quote:
Fotos!quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Zo, zo, jij durft.quote:Op zaterdag 14 maart 2009 23:54 schreef heksehiel het volgende:
Vulkanen, Fjorden, bergen, gletsjers (misschien heli-skiën) Milford Sound, de hoogste bungeejump ter wereld, grotten met glow-worms en daar een abseil van 100m doen, stranden, skydiven, trektochten maken, de kiwi spotten natuurlijk, dolfijnen, walvissen, pinguïns en voor de rest de relaxte sfeer daar opsnuiven en alles wat hier boven nog niet genoemd is
Oh, dat ben ik ook niet.quote:Op zaterdag 14 maart 2009 23:56 schreef heksehiel het volgende:
Was daar gewoon niet zo'n ochtend mens. Laten we het daar maar op houden
Een druk programma dus.quote:Op zaterdag 14 maart 2009 23:54 schreef heksehiel het volgende:
[..]
Vulkanen, Fjorden, bergen, gletsjers (misschien heli-skiën) Milford Sound, de hoogste bungeejump ter wereld, grotten met glow-worms en daar een abseil van 100m doen, stranden, skydiven, trektochten maken, de kiwi spotten natuurlijk, dolfijnen, walvissen, pinguïns en voor de rest de relaxte sfeer daar opsnuiven en alles wat hier boven nog niet genoemd is
Verkapte vraag om mannen die nu heel hard moeite gaan doenquote:Op zaterdag 14 maart 2009 23:51 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Nee, maar het is heel lang dicht geweest toch?quote:Op zaterdag 14 maart 2009 23:54 schreef dawg het volgende:
[..]
Ja, dat jij ineens wegbleef omdat je een vriendin kreeg wil niet zeggen dat het topic dan meteen dicht moet, beste nozem.
Misschien is ze nu wel happy single en misschien wilt ze nu geen kerelquote:Op zaterdag 14 maart 2009 23:56 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Je bent single en je date niet. Leg eens uit.
Valt wel mee. Je weet toch hoe dat gaat op Fok!.quote:Op zaterdag 14 maart 2009 23:57 schreef nozem het volgende:
[..]
Nee, maar het is heel lang dicht geweest toch?
Waarom moet ik daten?quote:Op zaterdag 14 maart 2009 23:56 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Je bent single en je date niet. Leg eens uit.
Nee joh, dat doen mannen toch nooit?quote:Op zaterdag 14 maart 2009 23:57 schreef heksehiel het volgende:
[..]
Verkapte vraag om mannen die nu heel hard moeite gaan doen
Waarom niet? Ik kan toch een poging wagen.quote:
Ik hoorde dat die ene bewaker die je bent aangevlogen op die maandagochtend toen hij je wakker maakte sinds januari weer zelfstandig kan ademen...quote:Op zaterdag 14 maart 2009 23:56 schreef heksehiel het volgende:
Was daar gewoon niet zo'n ochtend mens. Laten we het daar maar op houden
Gefixed.quote:Op zaterdag 14 maart 2009 23:51 schreef automatic_ het volgende:
Niemand kan met mij daten; ik ben - voor bepaalde personen - on-datebaar
Ik zie vooral een vrijbrief voor vrijblijvend neuken.quote:Op zaterdag 14 maart 2009 23:57 schreef heksehiel het volgende:
Verkapte vraag om mannen die nu heel hard moeite gaan doen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |