en een terechtequote:
quote:Op zaterdag 14 maart 2009 23:42 schreef KraideN het volgende:
Wat een dive, hahaha
Hij sprong al voor de tackle, maar kon hem niet meer ontwijken. Dat ie dan nog dat voetje verder naar beneden doet om zeker te weten dat ie valt maakt het misschien iets erger, maar een overtreding was het sowieso, omdat hij simpelweg te laat was.quote:Op zaterdag 14 maart 2009 23:45 schreef KraideN het volgende:
Ik vond het echt geen strafschop waard. Gewoon een schwalbe.
585 minuten en 6 goals tel ik... dus 6 uit 6.4 wedstrijdquote:
Ion Vélez kreeg ook roodquote:
12 geel en 2 roodquote:
Dit dus.quote:Op zaterdag 14 maart 2009 23:48 schreef fanneke het volgende:
Sierd de Vos: 'Geen penalty. Kijk, hij kan hem ontwijken'.
Wat een onzin, alsof dat de maatstaf is. De intentie van de verdediger was duidelijk om die van Real te vloeren. Dus: Penalty.
Ik zou het ook niet anders kunnen formuleren.quote:Op zaterdag 14 maart 2009 23:47 schreef WeebI het volgende:
[..]
Hij sprong al voor de tackle, maar kon hem niet meer ontwijken. Dat ie dan nog dat voetje verder naar beneden doet om zeker te weten dat ie valt maakt het misschien iets erger, maar een overtreding was het sowieso, omdat hij simpelweg te laat was.
Filmpjes ook goed?quote:Op zaterdag 14 maart 2009 23:49 schreef donroyco het volgende:
Iemand dadelijk linkjes naar de goals van KJH?
quote:Op zaterdag 14 maart 2009 23:47 schreef borisz het volgende:
[..]
12 geel en 2 rood. Vélez kreeg rood terwijl hij op de bank zat
.
Natuurlijkquote:
Ik heb de wedstrijd tegen Lyon gezien: neequote:Op zaterdag 14 maart 2009 23:53 schreef KraideN het volgende:
Nu maar hopen dat Barcalona verliest morgen, zal wel niet
Robben 0-1quote:
Ik heb de uitwedstrijd tegen Lyon gezien: mogelijkquote:Op zaterdag 14 maart 2009 23:55 schreef Espabilado het volgende:
[..]
Ik heb de wedstrijd tegen Lyon gezien: nee
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |