Naturellementquote:Op zaterdag 14 maart 2009 23:12 schreef dieenebart het volgende:
[..]
Ik denk dat ze Second Life poppetjes bedoelt![]()
En wat mij betreft gaan die camera's helemaal niet uit!
quote:Op zaterdag 14 maart 2009 23:33 schreef Deisyy het volgende:
Ik was niet achterdochtig, totdat hij er zelf mee kwam![]()
Ze weten dat wij hier desperaat aan het wachten zijn op een nieuw iets met streams, dus Bart haalt zijn vriendje Bram erbij, flansen een filmpje in elkaar en lachen ons nu uit
Kutjochquote:Op zaterdag 14 maart 2009 23:36 schreef dieenebart het volgende:
Ja, wij moeten onszelf toch ook een beetje vermaken aan het begin van de lente
Rotmeisjequote:Op zaterdag 14 maart 2009 23:40 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Kutjoch![]()
Ga lekker jij eens lekker een stuk fietsen
Ik ookquote:Op zaterdag 14 maart 2009 23:45 schreef hondjes het volgende:
Eigenlijk hoop ik stiekem, dat het wel doorgaat.
Dat mag je best zeggen en ik hoop het ook!quote:Op zaterdag 14 maart 2009 23:47 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik ook![]()
Maar dat moeten we zeggen waar Bart bij is![]()
Deze is zo leuk!!! Wilde ik even met jullie delen![]()
[paint] Muzieknummers iets te letterlijk nemen #2
Wie zijn dat Peter? Voor nu vind ik het echt te zacht, maar ik zou het af en toe best luisteren.quote:
Sigur Ros, vorig jaar november nog live gezien in de HMH.quote:Op zaterdag 14 maart 2009 23:53 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Wie zijn dat Peter? Voor nu vind ik het echt te zacht, maar ik zou het af en toe best luisteren.
En wat een vage clip!
Ok, laat ik je voor nu maar even gelovenquote:Op zaterdag 14 maart 2009 23:50 schreef dieenebart het volgende:
[..]
Dat mag je best zeggen en ik hoop het ook!![]()
Zou zo'n ontzettend gaaf project zijn!
Bart, je draait eromheen.quote:Op zaterdag 14 maart 2009 23:50 schreef dieenebart het volgende:
Zou zo'n ontzettend gaaf project zijn!
De screening regel ik achter de schermen. Echte mensen dus.quote:Op zaterdag 14 maart 2009 23:56 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Bart, je draait eromheen.
Is het met echte mensen (en waar kunnen die zich dan opgeven), of met streamlockpoppetjes?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |