Denk dat de B.E.P. bewaart worden voor het amerikaanse deel van de tour. In Amerika genieten ze toch iets meer populariteit terwijl in Europa bands zoals Kaiser Chiefs en Snow Patrol het beter doen.quote:Op maandag 16 maart 2009 15:13 schreef Roland1981 het volgende:
Ik snap niet waarom ze eigenlijk een Black Eyed Peas voor U2 laten komen.. 't is toch iets heel anders?? Sowieso de muziek alleen al! Of ligt het aan mij..?
Heb ik destijds eens gedaan op oude Zootopia forum nog.quote:Ik vermoed dat jij die cd niet automatisch krijgt omdat je in november nog verlengt hebt. Ik zou ze in ieder geval even een mailtje sturen
Niet helemaal... op de audio CD staat "Mysterious Ways" tussen, terwijl die op de DVD alleen als bonus track er is en dus niet bij het concert staat.quote:Op dinsdag 17 maart 2009 19:13 schreef LeonH het volgende:
Recorded on 1st september, 2001 at slane castle, co. meath, Ireland
Alleen de DVD was in de winkel te krijgen.
Maar zoals gezegd, DVD rippen en je had hetzelfde gehad. Achja, leuk voor de heb uiteraard
Ja goed. Maar heb niet de tracklist er naast gehouden. Er vanuit uitgaande dat het toch wel grotendeels hetzelfde zou zijnquote:Op dinsdag 17 maart 2009 19:49 schreef CoExist het volgende:
[..]
Niet helemaal... op de audio CD staat "Mysterious Ways" tussen, terwijl die op de DVD alleen als bonus track er is en dus niet bij het concert staat.
Waarom dat is weet ik ook nog steeds niet.
Tijdens die live uitvoering van "Mysterious Ways" zie je Bono's dochter dansen op het podium.
Nee nee Leon, je zit gewoon niet op te letten...quote:Op dinsdag 17 maart 2009 20:09 schreef LeonH het volgende:
Ja goed. Maar heb niet de tracklist er naast gehouden. Er vanuit uitgaande dat het toch wel grotendeels hetzelfde zou zijn
Van het concert in Zagreb is nog niet bekend wanneer het in de verkoop gaat!quote:Op dinsdag 17 maart 2009 20:42 schreef Martinezzz het volgende:
Ga in de zomer waarschijnlijk naar Kroatië en toevallig () in de periode dat er daar een concert is. Kan iemand mij vertellen via welke site, waarschijnlijk kroatisch, deze verkoop gaat lopen? Er is nog geen vvk-datum bekend zag ik
Dat had ik gezien jaquote:Op dinsdag 17 maart 2009 20:46 schreef CoExist het volgende:
[..]
Van het concert in Zagreb is nog niet bekend wanneer het in de verkoop gaat!
http://www.u2.com/tour/index/
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |