Niet als het aan Platje ligtquote:Op zaterdag 14 maart 2009 22:17 schreef andre347 het volgende:
[..]
Volendam gaat nog wel degraderen hoor
quote:Op zaterdag 14 maart 2009 22:16 schreef Espabilado het volgende:
[..]
Ben overigens geen Twente fan hoor, of per se anti-feyenoord...
Maar twente is geen clubje meer en feyenoord geen 'grootse' meer..
Alle clubs in Nederland, op Ajax en Feyenoord na, zijn in feite "clubjes". Ajax en Feyenoord zijn de enige clubs met supporters uit het hele land, de rest is provinciaal. Zo liggen de feiten nou eenmaal.quote:Op zaterdag 14 maart 2009 22:16 schreef Espabilado het volgende:
[..]
Ben overigens geen Twente fan hoor, of per se anti-feyenoord...
Maar twente is geen clubje meer en feyenoord geen 'grootse' meer..
Onzin. Ook Heerenveen heeft supporters uit het hele land.quote:Op zaterdag 14 maart 2009 22:18 schreef Merkie het volgende:
[..]
Alle clubs in Nederland, op Ajax en Feyenoord na, zijn in feite "clubjes". Ajax en Feyenoord zijn de enige clubs met supporters uit het hele land, de rest is provinciaal. Zo liggen de feiten nou eenmaal.
Roda JCquote:Op zaterdag 14 maart 2009 22:16 schreef SCH het volgende:
Maar wie moet er dan degraderen?
Is toch nog niet (helemaal) zeker?quote:Op zaterdag 14 maart 2009 22:18 schreef SCH het volgende:
Roda bestaat volgend seizoen toch helemaal niet meer?
tot Twente was afgelopenquote:Op zaterdag 14 maart 2009 22:17 schreef Robinhoo het volgende:
[..]
hoelang heb jij inde kantine gezeten?
quote:Op zaterdag 14 maart 2009 22:19 schreef SCH het volgende:
[..]
Onzin. Ook Heerenveen heeft supporters uit het hele land.
Dat is dus wel weer onzinn.quote:Op zaterdag 14 maart 2009 22:18 schreef Merkie het volgende:
[..]
Alle clubs in Nederland, op Ajax en Feyenoord na, zijn in feite "clubjes". Ajax en Feyenoord zijn de enige clubs met supporters uit het hele land, de rest is provinciaal. Zo liggen de feiten nou eenmaal.
oke Feyenoord is niets meer en Twente, Herenveen zijn de Top Clubs uit Nederland.quote:Op zaterdag 14 maart 2009 22:19 schreef SCH het volgende:
[..]
oke ik ookquote:
Heerenveen heeft supporters in Friesland, Drenthe en Friezen door heel Nederland (en een paar individuen natuurlijk), net als Groningen dat heeft met Groningen en Drenthe en Twenthe dat heeft met Gelderland en Overijssel. PSV lijkt me de derde club met fans uit het hele landquote:Op zaterdag 14 maart 2009 22:19 schreef SCH het volgende:
[..]
Nee, dat klopt ook niet.quote:Op zaterdag 14 maart 2009 22:20 schreef Palmboom313 het volgende:
[..]
oke Feyenoord is niets meer en Twente, Herenveen zijn de Top Clubs uit Nederland.
EN GA NU WEER ONTOPIC
Heerenveen heeft vooral ook fans in Gelderland en Overijssel, heel veel seizoenskaarthouders op de Veluwe bv.quote:Op zaterdag 14 maart 2009 22:21 schreef detulp050 het volgende:
[..]
Heerenveen heeft supporters in Friesland, Drenthe en Friezen door heel Nederland (en een paar individuen natuurlijk), net als Groningen dat heeft met Groningen en Drenthe en Twenthe dat heeft met Gelderland en Overijssel. PSV lijkt me de derde club met fans uit het hele land
Helemaal niet laat ze er maar gewoon inblijven. ( samen met De Graafschap )quote:Op zaterdag 14 maart 2009 22:19 schreef DatMeenJeNiet het volgende:
Bah, Volendam moet gewoon weer naar de JL.
Maar als er een nieuwe club in Limburg komt, dan begint die toch automatisch in de Jupiler?quote:Op zaterdag 14 maart 2009 22:19 schreef andre347 het volgende:
[..]
Is toch nog niet (helemaal) zeker?
Tja, Volendam speelt momenteel beter voetbal dan Roda.quote:
Als Roda in de Ere blijft, dan was de kans groot dat de nieuwe fusieclub in de Ere begint (Zo iets heb ik gehoord).quote:Op zaterdag 14 maart 2009 22:23 schreef SCH het volgende:
[..]
Maar als er een nieuwe club in Limburg komt, dan begint die toch automatisch in de Jupiler?
Die gaan gewoon verder met de licentie van Roda lijkt mequote:Op zaterdag 14 maart 2009 22:23 schreef SCH het volgende:
[..]
Maar als er een nieuwe club in Limburg komt, dan begint die toch automatisch in de Jupiler?
Eens.quote:Op zaterdag 14 maart 2009 22:23 schreef venomsnake het volgende:
[..]
Tja, Volendam speelt momenteel beter voetbal dan Roda.
Zelfs in Arnhemquote:Op zaterdag 14 maart 2009 22:22 schreef SCH het volgende:
[..]
Heerenveen heeft vooral ook fans in Gelderland en Overijssel, heel veel seizoenskaarthouders op de Veluwe bv.
Zou niet verdiend zijn op basis van de laatste 2 maandenquote:Op zaterdag 14 maart 2009 22:17 schreef andre347 het volgende:
[..]
Volendam gaat nog wel degraderen hoor
Dat zou ik raar vinden, dat ze in de eredivisie beginnen.quote:Op zaterdag 14 maart 2009 22:24 schreef Garudo het volgende:
[..]
Als Roda in de Ere blijft, dan was de kans groot dat de nieuwe fusieclub in de Ere begint (Zo iets heb ik gehoord).
Maar het is nog niet eens zeker of er een fusieclub komt...het is een grote soap die nooit eindigt.
Hoe kan een nieuwe club nou verder gaan op de licentie van een club die niet meer bestaat?quote:Op zaterdag 14 maart 2009 22:24 schreef detulp050 het volgende:
[..]
Die gaan gewoon verder met de licentie van Roda lijkt me
quote:Op zaterdag 14 maart 2009 22:27 schreef TvhN het volgende:
Degradatie: Roda JC en Willem 2
Promotie: VVV Venlo en Cambuur Leeuwarden.
Zou perfect zijn!
Ik heb liever dat Vitesse degradeert.quote:Op zaterdag 14 maart 2009 22:27 schreef TvhN het volgende:
Degradatie: Roda JC en Volendam.
Zou perfect zijn!
Bays helden tentquote:Op zaterdag 14 maart 2009 22:21 schreef Robinhoo het volgende:
[..]
oke ik ook
ga je zo nog uit ?
ik naar bays![]()
20 euri gratis zuipen
De 1ste clubs heb je wel goedquote:Op zaterdag 14 maart 2009 22:27 schreef TvhN het volgende:
Zou perfect zijn!
quote:
Okquote:Op zaterdag 14 maart 2009 22:27 schreef SCH het volgende:
[..]
Idd. Ik reis altijd met 2 jongens uit Duiven bv.
gebakken Bakensquote:Op zaterdag 14 maart 2009 22:36 schreef Espabilado het volgende:
[..]
Zou ie graag eten als ie boos is?
Kan Cambuur weer rellen in Arnhemquote:Op zaterdag 14 maart 2009 22:27 schreef TvhN het volgende:
Zou perfect zijn!
quote:Op zaterdag 14 maart 2009 22:41 schreef Espabilado het volgende:
[..]
Kan Cambuur weer rellen in Arnhem
[ afbeelding ]
En in 2 bussen (op foto nog één) afgevoerd worden naar politiebureau.quote:Op zaterdag 14 maart 2009 22:41 schreef Espabilado het volgende:
[..]
Kan Cambuur weer rellen in Arnhem
[ afbeelding ]

En dan vragen ze om Perez z'n reactie namens Twentequote:Op zaterdag 14 maart 2009 22:41 schreef Joost-mag-het-weten het volgende:
He called him a nigga you know ... !
iddquote:Op zaterdag 14 maart 2009 22:41 schreef toma het volgende:
[..]
En dan vragen ze om Perez z'n reactie namens Twente![]()
![]()
![]()
!
...waarna hij zijn linkerbeen optilde omdat ie weet dat daar een Heerenveen speler was. Gewoon een terechte penalty. Geel vond ik overdreven.quote:Op zaterdag 14 maart 2009 22:48 schreef toma het volgende:
Die 2e rode kaart van Knol was wel zwaar onterecht. Het was niet eens een overtreding want hij speelde gewoon de bal.
Nee, ik vind het nog steeds geen overtreding. Hoogstens een terugspeelbal.quote:Op zaterdag 14 maart 2009 22:52 schreef fanneke het volgende:
[..]
...waarna hij zijn linkerbeen optilde omdat ie weet dat daar een Heerenveen speler was. Gewoon een terechte penalty. Geel vond ik overdreven.
Een ratje dat is het.quote:Op zaterdag 14 maart 2009 22:51 schreef Jojoortje het volgende:
Oejjj wat vind ik die Arnautovic uitermate irritant![]()
![]()
quote:Henk Timmer
Theo Lucius
André Bahia (Bra)
Kevin Hofland
Giovanni van Bronckhorst (C)
Georginio Wijnaldum
Karim El Ahmadi (Mar)
Jon Dahl Tomasson (Den)
Leroy Fer
Diego Biseswar
Roy Makaay
Wissels:
Rob van Dijk
Luigi Bruins
Michael Mols
Serginho Greene
Andwélé Slory
Dwight Tiendalli
Kelvin Leerdam
quote:Andreas Isaksson (Zwe)
Dirk Marcellis
Jérémie Bréchet (Fra)
Carlos Salcido (Mex)
Jason Culina (Aus)
Edison Méndez (Ecu)
Ibrahim Afellay
Timmy Simons (C) (Bel)
Danko Lazovic (Ser)
Ola Toivonen (Zwe)
Balázs Dzsudzsák (Hon)
Wissels:
Bas Roorda
Jan Kromkamp
Francisco Rodríguez (Mex)
Danny Koevermans
Erik Pieters
Otman Bakkal
Zhou Haibin (Chi)
Zegt ie veilig vanaf zijn pcquote:
quote:Op zondag 15 maart 2009 11:36 schreef venomsnake het volgende:
Nou Feyenoord, doe eens gek en win van PSV.
quote:Feyenoord:
Henk Timmer ; Theo Lucius, André Bahia (Bra),Kevin Hofland,Giovanni van Bronckhorst (C); Georginio Wijnaldum,Karim El Ahmadi (Mar),Jon Dahl Tomasson (Den),Leroy Fer;Diego Biseswar, Roy Makaay
Wissels
Rob van Dijk
Luigi Bruins
Michael Mols
Serginho Greene
Andwélé Slory
Dwight Tiendalli
Kelvin Leerdam
quote:Feyenoord: Timmer; Lucius, Bahia, Hofland, Van Bronckhorst; Wijnaldum, El Ahmadi, Tomasson, Fer; Biseswar en Makaay.
PSV: Isaksson; Culina, Marcellis, Bréchet, Salcido; Méndez, Simons, Afellay, Dzsudzsák; Toivonen en Lazovic.
Liefst wel ja.quote:Op zondag 15 maart 2009 11:55 schreef StarGazer het volgende:
Nou Feyenoord, doe lief en win vandaag.
Je hebt 2 vakken voor het uit publiek, psv heeft enkel de onderste.. Topclub onwaardigquote:Op zondag 15 maart 2009 12:06 schreef Rucebo het volgende:
[..]
Het is allang uitverkocht, konden niet meer mensen mee
Tsja, dat kun je wel elke wedstrijd zeggen want er gaan nooit enorm veel mensen mee. Ligt niet aan de wedstrijd dus...quote:Op zondag 15 maart 2009 12:09 schreef denthemen het volgende:
[..]
Je hebt 2 vakken voor het uit publiek, psv heeft enkel de onderste.. Topclub onwaardig
Ja, lopen kan jij ook he?quote:Op zondag 15 maart 2009 12:11 schreef venomsnake het volgende:
V Halst...![]()
Een simpele loopactie van een speler is volgens hem al een wereld actie.. Pffffff.
quote:
Wat is de favoriete kunstenaar van Van Halst?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op zondag 15 maart 2009 12:15 schreef sjimz het volgende:
[..]
Wat is de favoriete kunstenaar van Van Halst?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
.
"Whatever the mind of man can conceive and believe, it can achieve" Napoleon Hill
Iedereen die een paar keer een bal goed raakt is een potentiele wereldtopper volgens die kale.quote:Op zondag 15 maart 2009 12:17 schreef Cyberia18 het volgende:
Over 5 jaar speelt De Wijn dus bij Liverpool aldus Van Halst!
Serieus wat een rasoppurtinist is het toch...
Ook weinig Groningersquote:Op zondag 15 maart 2009 12:27 schreef venomsnake het volgende:
Weinig PSV supporters..
Die zitten nog vast in het verkeerquote:
Inderdaad hij stond er helemaal klaar voorquote:Op zondag 15 maart 2009 12:29 schreef denthemen het volgende:
Lazovic gaat het volkslied zingen
Echt lachwekkend ja.quote:Op zondag 15 maart 2009 12:23 schreef venomsnake het volgende:
[..]
Iedereen die een paar keer een bal goed raakt is een potentiele wereldtopper volgens die kale.
Groningen pretendeert dan ook geen topclub te zijn.quote:
Het zou zo saai zijn wanneer ze de hele tijd zouden liggen.quote:Op zondag 15 maart 2009 12:32 schreef -SG- het volgende:
Wat lijken er toch veel mensen op het veld te staan.
Is ook lastig in de kuip waar de camera's staan.quote:Op zondag 15 maart 2009 12:33 schreef Espabilado het volgende:
Camera mag wel ietsjes uitzoomen... of hoger... totaal geen veldoverzicht...
quote:Op zondag 15 maart 2009 12:34 schreef NoizEkick het volgende:
[..]
Het zou zo saai zijn wanneer ze de hele tijd zouden liggen.
quote:Op zondag 15 maart 2009 12:34 schreef NoizEkick het volgende:
[..]
Het zou zo saai zijn wanneer ze de hele tijd zouden liggen.
affelayquote:Op zondag 15 maart 2009 12:43 schreef Cyberia18 het volgende:
Wie kreeg de pasta niet door zijn lichaam?
quote:Op zondag 15 maart 2009 12:45 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Mag ie hier komen. Douw ik het hoopje met alle plezier in zijn strot.
Stoer menquote:Op zondag 15 maart 2009 12:45 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
quote:Op zondag 15 maart 2009 12:45 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Als hij deze wedstrijd geel krijgt ja...quote:Op zondag 15 maart 2009 12:49 schreef vitessezuid113 het volgende:
Bahia er niet bij tegen AZ
Dacht even dat ie die al kreegquote:Op zondag 15 maart 2009 12:49 schreef NoizEkick het volgende:
[..]
Als hij deze wedstrijd geel krijgt ja...
Nope.quote:Op zondag 15 maart 2009 12:51 schreef vitessezuid113 het volgende:
[..]
Dacht even dat ie die al kreeg
Ik dacht ook dat ie er al een hadquote:Op zondag 15 maart 2009 12:51 schreef vitessezuid113 het volgende:
[..]
Dacht even dat ie die al kreeg
Gaan ze ook.quote:Op zondag 15 maart 2009 12:51 schreef detulp050 het volgende:
Dit moet Feyenoord toch kunnen winnen lijkt me
Net als dat ze zeggen: Daar komt de grensrechter goed weg, het was maar nét buitenspelquote:Op zondag 15 maart 2009 12:51 schreef Espabilado het volgende:
"zo te zien zit ie er niet aan"
Hoe blind kan je zijn
Nee dat ook niet. Verre van zelfs. Maar ik zie dit PSV momenteel van weinig teams winnen. Ze hebben zelfs een beetje pech de laatste tijd (mag ook wel een keer na 5 jaar alleen maar geluk te hebben gehad). Feyenoord doet het de laatste tijd wel weer aardig.quote:
Spelen vandaag best aardig tot nu toe jaquote:Op zondag 15 maart 2009 12:52 schreef De_kromme het volgende:
[..]
Nee dat ook niet. Verre van zelfs. Maar ik zie dit PSV momenteel van weinig teams winnen. Ze hebben zelfs een beetje pech de laatste tijd (mag ook wel een keer na 5 jaar alleen maar geluk te hebben gehad). Feyenoord doet het de laatste tijd wel weer aardig.
Tegen Vitesse en NAC vond ik ze ook wel aardig voetballen hoor. Ik denk dat ze van dit PSV niet hoeven te verliezen.quote:Op zondag 15 maart 2009 12:54 schreef Rucebo het volgende:
[..]
Spelen vandaag best aardig tot nu toe ja...
Vragen om de duivel ditquote:Op zondag 15 maart 2009 12:55 schreef Chadi het volgende:
Zelfs Timmer pakt vandaag de ballen klemvast
De Nederlandse top is geen top meer omdat ze de gearriveerde spelers af moeten staan en wat ze ervoor terug halen is niet veel beter dan wat de middenmoot in de HCE heeft.quote:Op zondag 15 maart 2009 12:56 schreef Prosac het volgende:
Waar is de tijd gebleven dat dit soort wedstrijden op het scherpst van snede werden gespeeld en vanaf minuut 1 een soort van spanning opriepen die je niet meer losliet..
quote:Op zondag 15 maart 2009 12:57 schreef sjimz het volgende:
Toivonen samen met Pelle in de spits.
Dat zou toch een mooiboykoppel zijn zeg.
Kammetje en spiegel meegeven kunnen ze elkaars haar doen.quote:Op zondag 15 maart 2009 12:57 schreef sjimz het volgende:
Toivonen samen met Pelle in de spits.
Dat zou toch een mooiboykoppel zijn zeg.
quote:Op zondag 15 maart 2009 12:59 schreef NoizEkick het volgende:
Hoor ik nou alleen maar de PSV-aanhang zingen?
tsjah wil er geen woord over horen .'quote:Op zondag 15 maart 2009 12:59 schreef Superheld het volgende:
Psv publiek,kampioenschap zal weer in het zuiden zijn
Blom fluit ook alles dood. Vroeger werd er veel meer toegestaan.quote:Op zondag 15 maart 2009 12:56 schreef Prosac het volgende:
Waar is de tijd gebleven dat dit soort wedstrijden op het scherpst van snede werden gespeeld en vanaf minuut 1 een soort van spanning opriepen die je niet meer losliet..
Ze hebben naar de verkeerde wedstrijd gekeken gisterquote:Op zondag 15 maart 2009 12:56 schreef venomsnake het volgende:
Tikkie terug Jaap..
quote:Op zondag 15 maart 2009 13:00 schreef Prosac het volgende:
[..]
Als vaste Arena bezoeker zal het je bekend voorkomen inderdaad.
Ik heb daar ook een hekel aan.quote:Op zondag 15 maart 2009 13:01 schreef vitessezuid113 het volgende:
[..]
Ze hebben naar de verkeerde wedstrijd gekeken gister![]()
Kan er ook niet zo goed tegen als het zovaak gebeurd.
Met zulke aanstelleritis zou ik dat ook niet doen.quote:Op zondag 15 maart 2009 13:02 schreef NoizEkick het volgende:
Lazovic ook niet even kijken hoe het is met Timmer. Wat een botte lul.
quote:Op zondag 15 maart 2009 13:03 schreef vitessezuid113 het volgende:
Timmer ga toch dochen met je bloedkop.
Vanaf volgend jaar speelt ie gastrollen in ONM en GTST.quote:Op zondag 15 maart 2009 13:03 schreef detulp050 het volgende:
Die Timmer is ook van suiker zeg, die heeft elke pot wel een behandeling nodig
Gelukkig stelt lazovic zich ook nooit aanquote:Op zondag 15 maart 2009 13:03 schreef Prosac het volgende:
[..]
Met zulke aanstelleritis zou ik dat ook niet doen.
En dan zetten ze daar een gast achter de mic die er d eballen verstand van heeft. Kan je net zo goed snoop dogg neerzetten heb je nog wat rijmpjes..quote:Op zondag 15 maart 2009 13:03 schreef Dos37 het volgende:
Die commentator is echt dramatisch en heeft overal een mening over
Goh, je zegt het en...quote:Op zondag 15 maart 2009 13:04 schreef De_kromme het volgende:
[..]
Gelukkig stelt lazovic zich ook nooit aan
Als je het ook net zegt.quote:Op zondag 15 maart 2009 13:04 schreef De_kromme het volgende:
[..]
Gelukkig stelt lazovic zich ook nooit aan
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |