abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_67517283
quote:
Op zondag 29 maart 2009 00:55 schreef grazz het volgende:
Say Hello to Sakis, want hij's vandaag te gast in Life & Cooking
mooi ga ik effe kijken !
ik haat dat programma maar ik maak wel een uitzondering vandaag

zo gezien !
het blijft een lekker nummer en een lekkere vent, maar hij heeft rare dansjes ........

van mij mag ie gewoon stil blijven liggen..... eh...... staan bedoel ik........

[ Bericht 20% gewijzigd door FANN op 29-03-2009 20:00:16 ]
pi_67639749
quote:
Op zondag 29 maart 2009 14:02 schreef FANN het volgende:

[..]

mooi ga ik effe kijken !
ik haat dat programma maar ik maak wel een uitzondering vandaag

zo gezien !
het blijft een lekker nummer en een lekkere vent, maar hij heeft rare dansjes ........

van mij mag ie gewoon stil blijven liggen..... eh...... staan bedoel ik........
Die bewegingen waren echt té fout... als dat geen homo is in de ontkenningsfase

Maar het liedje klonk toch ineens wel heer erg fijn... maar het haalt het niet bij My Number One van Helena Paparizou een paar jaar geleden.
Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!
pi_67663319
quote:
Op donderdag 2 april 2009 11:12 schreef TheVulture het volgende:

[..]

Die bewegingen waren echt té fout... als dat geen homo is in de ontkenningsfase

Maar het liedje klonk toch ineens wel heer erg fijn... maar het haalt het niet bij My Number One van Helena Paparizou een paar jaar geleden.
deze inzending van 2007 was ook niet slecht

ook wel een vreemd dansje maar meer geinig.......
pi_67664316
haha ja die Griek danste echt TE fout.. maar laten we eerlijk zijn, ik denk dat er veel vrouwen en homo's de beste man wel waarderen
pi_67668380
quote:
Op vrijdag 3 april 2009 00:05 schreef FANN het volgende:

[..]

deze inzending van 2007 was ook niet slecht

ook wel een vreemd dansje maar meer geinig.......
Sorry maar die Grieken doen eigenlijk al sinds 2001 hetzelfde kunstje... en 2007 was daarvan toch wel het slechtste liedje.... ik vond die van vorig jaar ook niet best trouwens....
pi_67683815
Vanavond staat X-Factor in het teken van het ESF! De kandidaten zullen eurovisienummers ten gehore brengen. Nu hoop ik dus dat het niet weer de meest bekende nummers zijn maar dat ze ook iets laten horen wat bijvoorbeeld vorig jaar ofzo heeft gewonnen.
De toppers zullen ook optreden én ook mister eurovision: Johnny Logan!
All we got is this moment - Joost Klein, 9 mei 2024
pi_67735829
Ik vond trouwens het live-optreden van de Toppers bij X-Factor weinig goeds beloven voor Moskou... het klonk allemaal erg geforceerd. En het feit dat 3 mannen van rond en over de 40 zo'n dance-nummer in glitterpak staan te zingen daar zie ik Europa echt niet voor stemmen....
  Moderator zondag 5 april 2009 @ 18:46:33 #108
819 crew  Gert
spreekt voor zich
pi_67735879
quote:
Op zondag 5 april 2009 18:44 schreef TheVulture het volgende:
Ik vond trouwens het live-optreden van de Toppers bij X-Factor weinig goeds beloven voor Moskou... het klonk allemaal erg geforceerd. En het feit dat 3 mannen van rond en over de 40 zo'n dance-nummer in glitterpak staan te zingen daar zie ik Europa echt niet voor stemmen....
Hahaha, nee kansloos.
"Nederlanders koesteren hun zelfoverschatting, terwijl ze hun gebrek aan beschaving en bescheidenheid als assertiviteit vieren."
  zondag 5 april 2009 @ 19:37:21 #109
148174 Kantar
TV junkie.
pi_67737325
quote:
Inderdaad. Het nummer was al niet echt geweldig, maar die remix heeft het er in ieder geval niet beter op gemaakt. Als ze er nou een vrolijk Zweeds schlager-sausje overheen zouden doen, zou het misschien nog enigszins aanstekelijk kunnen klinken, maar nu...

Jammer, maar ik vrees weer geen Nederland in de finale dit jaar.
pi_67737444
Ik moet trouwens wel zeggen dat ik hem wel eens voorbij hoor komen tijdens het stappen en dan is iedereen toch wel enthousiast... maar dan heeft niemand er beeld bij.. dat scheelt misschien
  Moderator / Redactie Sport zondag 5 april 2009 @ 19:45:00 #111
92686 crew  borisz
Keurmeester
pi_67737550
quote:
Eens , dat wordt een 16ste plaats in de halve finale ofzo.
winnaar wielerprono 2007 :) Last.FM
pi_67738744
quote:
Zeker met deze remix waar elke melodie mee uit het nummer verdwenen is, vraag ik me af wie er nog op moet stemmen inderdaad...
De Sahara is zonder meer erg droog.
pi_67741216
quote:
Op zondag 5 april 2009 19:41 schreef TheVulture het volgende:
Ik moet trouwens wel zeggen dat ik hem wel eens voorbij hoor komen tijdens het stappen en dan is iedereen toch wel enthousiast... maar dan heeft niemand er beeld bij.. dat scheelt misschien
Ik hoor hem ook regelmatig voorbij komen, en hij slaat idd altijd wel aan Ik denk verwacht ook wel dat die finale wel haalbaar is.
pi_67741741
quote:
Op zondag 5 april 2009 21:39 schreef Urquhart het volgende:

[..]

Ik hoor hem ook regelmatig voorbij komen, en hij slaat idd altijd wel aan Ik denk verwacht ook wel dat die finale wel haalbaar is.
Het beeld van 3 overjarige wat vadsige kerels in een glitterpak doet die hoop echt de das om... Europa gaat dit echt niet snappen
pi_67741858
quote:
Op zondag 5 april 2009 21:55 schreef TheVulture het volgende:

[..]

Het beeld van 3 overjarige wat vadsige kerels in een glitterpak doet die hoop echt de das om... Europa gaat dit echt niet snappen
Dat weet ik niet. Monsterspakken, bejaarden met trommels...alles scoort. Ik zie overjarige vadsige kerels daar ook wel tussen staan eigenlijk.
pi_67742018
quote:
Op zondag 5 april 2009 21:58 schreef Urquhart het volgende:

[..]

Dat weet ik niet. Monsterspakken, bejaarden met trommels...alles scoort. Ik zie overjarige vadsige kerels daar ook wel tussen staan eigenlijk.
Maar dat zijn echte gimmicks... het verneukte van het concept van de Toppers is dat wij Nederlanders wel weten dat ze het bewust over de top doen maar ik denk dat juist die gimmick door Europa niet begrepen gaat worden... daar is het dan net weer niet te kitscherig voor... die Litouwers van een paar jaar geleden hadden dat beter begrepen... die hadden ook geen serieus liedje geschreven
  zondag 5 april 2009 @ 22:03:31 #117
16245 CarOnline
met lange O
pi_67742062
quote:
Op vrijdag 27 maart 2009 23:07 schreef APK het volgende:
Die Griekse nicht.

Veel gaat afhangen van loting voor de finale denk ik....

Ik heb kaartjes voor de ESC avond in Amsterdam.

http://www.esctoday.com/news/read/13593
http://www.songfestival.web-log.nl
quote:
Op zaterdag 18 april 2009 ontvangt Den Haag 's middags de delegaties die in Nederland zijn voor het evenement Eurovision in Concert, dat 's avonds zal plaatsvinden in Amsterdam. Behalve de delegaties zullen ook De Toppers aanwezig zijn, die in Den Haag worden verwelkomd door wethouder Frits Huffnagel (Citymarketing en Internationale Zaken).

Volgens Huffnagel past het evenement binnen de profilering van Den Haag als Internationale stad van Vrede en Recht. Huffnagel: "Net als mondiale sportevenementen heeft het Eurovisie Songfestival een verbroederend en vreedzaam karakter en brengt het mensen en naties dichter bij elkaar. Wij dragen als stad daar graag ons steentje aan bij en zullen de delegaties een warm welkom bieden".

Na de persconferentie zullen de delegaties door wethouder Huffnagel en De Toppers worden rondgeleid door de binnenstad van Den Haag per open bus en zullen zij in vogelvlucht kennismaken met Nederland tijdens een bezoek aan Madurodam, waarna de buitenlandse delegaties naar Amsterdam afreizen voor het concert in Amsterdam Marcanti.
Gert! Als je niet al te vroeg weggaat kan je ze nog zien!

Denk niet dat de toppers erbij zijn, óf ze zijn de Special Guest.
Wat ik eigenlijk wel verwacht, t kan haast niet dat ze er in eigen land niet bij zijn toch.
Screw them.
We're going home.
pi_67742141
quote:
Op zondag 5 april 2009 22:03 schreef CarOnline het volgende:

Wat ik eigenlijk wel verwacht, t kan haast niet dat ze er in eigen land niet bij zijn toch.
Dat zou echt belachelijk zijn... ik denk dat ze de enigen zijn voor wie kaarten worden gekocht
  zondag 5 april 2009 @ 22:12:21 #119
6941 APK
Factual, I think.
pi_67742364
quote:
Op zondag 5 april 2009 22:05 schreef TheVulture het volgende:

[..]

Dat zou echt belachelijk zijn... ik denk dat ze de enigen zijn voor wie kaarten worden gekocht
Ik ga voor Jade.
quote:

Maar waarom zouden ze nog in Nederland optreden?
Wij mogen niet op onze Toppertjes stemmen.
Who the fuck can sleep with all this shit going on?
pi_67742405
quote:
Op zondag 5 april 2009 22:12 schreef APK het volgende:

[..]

Ik ga voor Jade.
Met dat slappe aftreksel van Glennis Grace... als die al niet scoorde zou het zo onterecht zijn als Jade wel scoort
  zondag 5 april 2009 @ 22:15:23 #121
6941 APK
Factual, I think.
pi_67742463
quote:
Op zondag 5 april 2009 22:13 schreef TheVulture het volgende:

Met dat slappe aftreksel van Glennis Grace... als die al niet scoorde zou het zo onterecht zijn als Jade wel scoort
Het leven is oneerlijk.
Who the fuck can sleep with all this shit going on?
  zondag 5 april 2009 @ 22:16:33 #122
16245 CarOnline
met lange O
pi_67742513
quote:
Op zondag 5 april 2009 22:12 schreef APK het volgende:

[..]

Ik ga voor Jade.
Ik ga voor de gezelligheid
quote:
[..]

Maar waarom zouden ze nog in Nederland optreden?
Wij mogen niet op onze Toppertjes stemmen.
Nou en! Ze horen er toch bij?
't Zijn immers ónze toppers!
Screw them.
We're going home.
pi_67742586
quote:
Op zondag 5 april 2009 22:15 schreef APK het volgende:

[..]

Het leven is oneerlijk.
Da's waar.... zal ook niet de eerste keer zijn dat wij met een act niet scoren en een ander land een paar jaar later wel met ongeveer hetzelfde liedje en act:

Moderator zondag 5 april 2009 @ 23:20:42 #124
819 crew  Gert
spreekt voor zich
pi_67744883
quote:

[..]

http://www.songfestival.web-log.nl
[..]

Gert! Als je niet al te vroeg weggaat kan je ze nog zien!
Per open bus? Verwachten ze menigtes langs de straat die de helden komen toejuichen?
Hopelijk is het droog.
Het vliegtuig gaat helaas al 's ochtends, maar op weg naar Stockholm zal ik Waterloo neuriën.

Ik zou voor Bulgarije gegaan zijn trouwens, 's avonds.
"Nederlanders koesteren hun zelfoverschatting, terwijl ze hun gebrek aan beschaving en bescheidenheid als assertiviteit vieren."
  maandag 6 april 2009 @ 00:29:24 #125
16245 CarOnline
met lange O
pi_67746765
Ik moet ze eerst allemaal nog maar even luisteren en dan maak ik mn keuze
Ik hoop dat er net zo iets leuks tussen zit als vorig jaar Kroatie of Frankrijk.

Bulgarije jaaa geweldig. Ik hoop dat ie net zo vals zingt als op you tube
Ik ga me volgende week storten op de voorpret
Screw them.
We're going home.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')