mooi ga ik effe kijken !quote:Op zondag 29 maart 2009 00:55 schreef grazz het volgende:
Say Hello to Sakis, want hij's vandaag te gast in Life & Cooking
Die bewegingen waren echt té fout... als dat geen homo is in de ontkenningsfasequote:Op zondag 29 maart 2009 14:02 schreef FANN het volgende:
[..]
mooi ga ik effe kijken !
ik haat dat programma maar ik maak wel een uitzondering vandaag
zo gezien !
het blijft een lekker nummer en een lekkere vent, maar hij heeft rare dansjes ........
van mij mag ie gewoon stil blijven liggen.....eh...... staan bedoel ik........
![]()
deze inzending van 2007 was ook niet slechtquote:Op donderdag 2 april 2009 11:12 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Die bewegingen waren echt té fout... als dat geen homo is in de ontkenningsfase
Maar het liedje klonk toch ineens wel heer erg fijn... maar het haalt het niet bij My Number One van Helena Paparizou een paar jaar geleden.
Sorry maar die Grieken doen eigenlijk al sinds 2001 hetzelfde kunstje... en 2007 was daarvan toch wel het slechtste liedje.... ik vond die van vorig jaar ook niet best trouwens....quote:Op vrijdag 3 april 2009 00:05 schreef FANN het volgende:
[..]
deze inzending van 2007 was ook niet slecht![]()
ook wel een vreemd dansje maar meer geinig.......
Hahaha, nee kansloos.quote:Op zondag 5 april 2009 18:44 schreef TheVulture het volgende:
Ik vond trouwens het live-optreden van de Toppers bij X-Factor weinig goeds beloven voor Moskou... het klonk allemaal erg geforceerd. En het feit dat 3 mannen van rond en over de 40 zo'n dance-nummer in glitterpak staan te zingen daar zie ik Europa echt niet voor stemmen....
Inderdaad. Het nummer was al niet echt geweldig, maar die remix heeft het er in ieder geval niet beter op gemaakt. Als ze er nou een vrolijk Zweeds schlager-sausje overheen zouden doen, zou het misschien nog enigszins aanstekelijk kunnen klinken, maar nu...quote:Op zondag 5 april 2009 18:44 schreef TheVulture het volgende:
Ik vond trouwens het live-optreden van de Toppers bij X-Factor weinig goeds beloven voor Moskou... het klonk allemaal erg geforceerd. En het feit dat 3 mannen van rond en over de 40 zo'n dance-nummer in glitterpak staan te zingen daar zie ik Europa echt niet voor stemmen....
Eensquote:Op zondag 5 april 2009 18:44 schreef TheVulture het volgende:
Zeker met deze remix waar elke melodie mee uit het nummer verdwenen is, vraag ik me af wie er nog op moet stemmen inderdaad...quote:Op zondag 5 april 2009 18:44 schreef TheVulture het volgende:
Ik hoor hem ook regelmatig voorbij komen, en hij slaat idd altijd wel aanquote:Op zondag 5 april 2009 19:41 schreef TheVulture het volgende:
Ik moet trouwens wel zeggen dat ik hem wel eens voorbij hoor komen tijdens het stappen en dan is iedereen toch wel enthousiast... maar dan heeft niemand er beeld bij.. dat scheelt misschien
Het beeld van 3 overjarige wat vadsige kerels in een glitterpak doet die hoop echt de das om... Europa gaat dit echt niet snappenquote:Op zondag 5 april 2009 21:39 schreef Urquhart het volgende:
[..]
Ik hoor hem ook regelmatig voorbij komen, en hij slaat idd altijd wel aanIk denk verwacht ook wel dat die finale wel haalbaar is.
Dat weet ik niet. Monsterspakken, bejaarden met trommels...alles scoort. Ik zie overjarige vadsige kerels daar ook wel tussen staan eigenlijk.quote:Op zondag 5 april 2009 21:55 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Het beeld van 3 overjarige wat vadsige kerels in een glitterpak doet die hoop echt de das om... Europa gaat dit echt niet snappen
Maar dat zijn echte gimmicks... het verneukte van het concept van de Toppers is dat wij Nederlanders wel weten dat ze het bewust over de top doen maar ik denk dat juist die gimmick door Europa niet begrepen gaat worden... daar is het dan net weer niet te kitscherig voor... die Litouwers van een paar jaar geleden hadden dat beter begrepen... die hadden ook geen serieus liedje geschrevenquote:Op zondag 5 april 2009 21:58 schreef Urquhart het volgende:
[..]
Dat weet ik niet. Monsterspakken, bejaarden met trommels...alles scoort. Ik zie overjarige vadsige kerels daar ook wel tussen staan eigenlijk.
http://www.songfestival.web-log.nlquote:Op vrijdag 27 maart 2009 23:07 schreef APK het volgende:
Die Griekse nicht.![]()
Veel gaat afhangen van loting voor de finale denk ik....
Ik heb kaartjes voor de ESC avond in Amsterdam.![]()
![]()
http://www.esctoday.com/news/read/13593
Gert! Als je niet al te vroeg weggaat kan je ze nog zien!quote:Op zaterdag 18 april 2009 ontvangt Den Haag 's middags de delegaties die in Nederland zijn voor het evenement Eurovision in Concert, dat 's avonds zal plaatsvinden in Amsterdam. Behalve de delegaties zullen ook De Toppers aanwezig zijn, die in Den Haag worden verwelkomd door wethouder Frits Huffnagel (Citymarketing en Internationale Zaken).
Volgens Huffnagel past het evenement binnen de profilering van Den Haag als Internationale stad van Vrede en Recht. Huffnagel: "Net als mondiale sportevenementen heeft het Eurovisie Songfestival een verbroederend en vreedzaam karakter en brengt het mensen en naties dichter bij elkaar. Wij dragen als stad daar graag ons steentje aan bij en zullen de delegaties een warm welkom bieden".
Na de persconferentie zullen de delegaties door wethouder Huffnagel en De Toppers worden rondgeleid door de binnenstad van Den Haag per open bus en zullen zij in vogelvlucht kennismaken met Nederland tijdens een bezoek aan Madurodam, waarna de buitenlandse delegaties naar Amsterdam afreizen voor het concert in Amsterdam Marcanti.
Dat zou echt belachelijk zijn... ik denk dat ze de enigen zijn voor wie kaarten worden gekochtquote:Op zondag 5 april 2009 22:03 schreef CarOnline het volgende:
Denk niet dat de toppers erbij zijn, óf ze zijn de Special Guest.
Wat ik eigenlijk wel verwacht, t kan haast niet dat ze er in eigen land niet bij zijn toch.
Ik ga voor Jade.quote:Op zondag 5 april 2009 22:05 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Dat zou echt belachelijk zijn... ik denk dat ze de enigen zijn voor wie kaarten worden gekocht
Maar waarom zouden ze nog in Nederland optreden?quote:Op zondag 5 april 2009 22:03 schreef CarOnline het volgende:
Denk niet dat de toppers erbij zijn, óf ze zijn de Special Guest.
Wat ik eigenlijk wel verwacht, t kan haast niet dat ze er in eigen land niet bij zijn toch.
Met dat slappe aftreksel van Glennis Grace... als die al niet scoorde zou het zo onterecht zijn als Jade wel scoortquote:
Het leven is oneerlijk.quote:Op zondag 5 april 2009 22:13 schreef TheVulture het volgende:
Met dat slappe aftreksel van Glennis Grace... als die al niet scoorde zou het zo onterecht zijn als Jade wel scoort
Ik ga voor de gezelligheidquote:
Nou en! Ze horen er toch bij?quote:[..]
Maar waarom zouden ze nog in Nederland optreden?
Wij mogen niet op onze Toppertjes stemmen.
Da's waar.... zal ook niet de eerste keer zijn dat wij met een act niet scoren en een ander land een paar jaar later wel met ongeveer hetzelfde liedje en act:quote:
Per open bus? Verwachten ze menigtes langs de straat die de helden komen toejuichen?quote:Op zondag 5 april 2009 22:03 schreef CarOnline het volgende:
[..]
http://www.songfestival.web-log.nl
[..]
Gert! Als je niet al te vroeg weggaat kan je ze nog zien!![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |