Verrassend zeg.quote:Op zondag 15 maart 2009 23:03 schreef FANN het volgende:
[..]
ah dan ben ik gelukkig niet de enige.......
Ohhh dat is erg gunstig!quote:Op maandag 16 maart 2009 16:44 schreef Stefkeeh het volgende:
Nederland mag als laatste optreden tijdens de 2de halve finale.
Misschien maken we dan toch kans om door te gaan naar de finale..
Ik hoop het niet.quote:Op maandag 16 maart 2009 16:44 schreef Stefkeeh het volgende:
Nederland mag als laatste optreden tijdens de 2de halve finale.
Misschien maken we dan toch kans om door te gaan naar de finale..
Ik vind het anders een enorme lekkere ventquote:Op maandag 16 maart 2009 16:54 schreef Gert het volgende:
[..]
Verrassend zeg.
Enorme gladjanus, en een beetje clichë, maar wél lekker dat er wat uptempo dance tussen zit nu zonder dat het vervalt in balkan-getrommel.
Ik vind het een erg leuk liedje, maar de schreeuwstem van die gozer maakt het een beetje plat ofzo.quote:
daarom is het ook niet mijn nummer één denk ik .....quote:Op maandag 16 maart 2009 19:31 schreef APK het volgende:
[..]
Ik vind het een erg leuk liedje, maar de schreeuwstem van die gozer maakt het een beetje plat ofzo.
Ik vind het met afstand het beste nummer van dit jaar... Zweden vind ik ook leuk... Estland heeft trouwens ook een hele sfeervolle inzending met (daar zijn ze weer) strijkinstrumentenquote:Op maandag 16 maart 2009 19:31 schreef APK het volgende:
[..]
Ik vind het een erg leuk liedje, maar de schreeuwstem van die gozer maakt het een beetje plat ofzo.
Mooie clip idd, maar wát een kattengejankquote:
Ik dus ook, maar ik vind zijn stem lelijk en te beperkt en dat zou een probleem kunnen worden met de vakjury.quote:Op maandag 16 maart 2009 19:59 schreef TheVulture het volgende:
Ik vind het met afstand het beste nummer van dit jaar...
quote:Toppers op weg naar Moskou
waarin de kijker ziet hoe de Toppers René Froger, Jeroen van der Boom en Gordon zich klaarstomen voor hun grote Russische avontuur. Om Moskou te verpletteren met hun optreden is het van groot belang dat ze goed zijn voorbereid en uiteraard opvallen. We volgen het trio bij alle voorbereidingen, zoals tijdens de vergaderingen, repetities, het instuderen van de act, het creatieve proces van de kleding en bij hun promotieactiviteiten in binnen- en buitenland.
22:25 - 23:00 uur Ned 1.
héél mooiquote:Op zaterdag 21 maart 2009 21:41 schreef Kantar het volgende:
Officiele video van de Turkse inzending (met een nieuwe mix van het nummer). Naar mijn mening toch een van de sterkere inzendingen van dit jaar.
Door het nummer heen zijn er gewoon wat dingetjes aan toegevoegd, alleen de bridge is echt veranderd. Het klinkt veel "Turkser" dan eerst..quote:Op zaterdag 21 maart 2009 23:38 schreef ItaloDancer het volgende:
Hoor niet echt verschil met de 'oude' versie?
Die smileyquote:Op zondag 22 maart 2009 16:06 schreef Gert het volgende:
Can you feel the rhytm in my heart
The beats going DÜM DÜM TEK TEK! [ afbeelding ]
Oekraïne al bekend? Die hebben toch wel erg vaak goede en/of winnende nummers.quote:Op vrijdag 27 maart 2009 22:26 schreef APK het volgende:
Volgens mij gaat Noorwegen met een straatlengte voorsprong winnen.
Ik zie geen competitie, iemand?
Crazy Bum?quote:
Ik zou wel een gokje willen wagen met Bosniëquote:Eurovision Song Contest 2009 - Winner
Norway 2.50
Greece 7.50
Turkey 9.00
Sweden 12.00
Azerbaijan 15.00
Malta 15.00
United Kingdom 20.00
Montenegro 30.00
Denmark 30.00
France 30.00
Spain 30.00
Bosnia 32.00
Finland 35.00
Estonia 40.00
Russia 40.00
Iceland 45.00
Ja wrijf het er maar in. Kut Stockholm.quote:Op vrijdag 27 maart 2009 23:07 schreef APK het volgende:
Die Griekse nicht.![]()
Veel gaat afhangen van loting voor de finale denk ik....
Ik heb kaartjes voor de ESC avond in Amsterdam.![]()
![]()
http://www.esctoday.com/news/read/13593
Zeker weten dat onze homosuele buurman dan kaarten kan regelen!quote:Op vrijdag 27 maart 2009 23:09 schreef Gert het volgende:
Maar als de topperts winnen gaan we volgend jaar naar de echte ESC, OK?
Ja, raar he, die motoriek....quote:Op vrijdag 27 maart 2009 23:10 schreef ItaloDancer het volgende:
[..]
Hij ziet eruit / beweegt als een pop/robot.Als ie playbackt dan toch.
quote:Last weekend we already mentioned that Chiara and Soraya were added to the impressive list of performers at Eurovision in Concert 2009. Now we can reveal exclusively that Jade from UK, Sinead Mulvey & Black Daisy from Ireland, Petr Elfimov from Belarus and Elena Gheorghe from Romania will perform as well in Amsterdam on April 18!
The following 19 countries have been confirmed until so far:
The United Kingdom: Jade - My time
Belgium: Copycat- Copycat
Iceland: Jóhanna - Is it true?
Montenegro: Andrea Demirovic - Get out of my life
Ireland: Sinead Mulvey & Black Daisy - Et Cetera
Lithuania: Sasha Son -Love
Denmark: Niels Brinck - Believe
Slovenia: Quartissimo - Love Symphony
Belarus: Petr Elfimov - Eyes that never lie
Romania: Elena Gheorghe - The Balkan girls
Poland: Lidia Kopania - I don't wanna leave
Armenia: Inga & Anush - Jan jan
Moldova: Nelly Ciobanu - Hora din Moldova
Malta: Chiara - What if we
Spain: Soraya - La noche es para mí
Bulgaria: Krassimir - Illusion
Cyprus: Christina Metaxa - Firefly
Albania: Kejsi Tola - Carry me in your dreams
Bosnia and Herzegovina: Regina -Bistra Voda
Some more names will be announced within the next few days. Besides that, the special guests will be revealed as well within the next week. We will be the first to bring you all details of the day programme too, which is bound to become amazing.
quote:Op zaterdag 28 maart 2009 00:54 schreef APK het volgende:
http://www.esctoday.com/news/read/13593
[..]
vreselijk, die clip, dat dansjequote:Op vrijdag 27 maart 2009 23:09 schreef ItaloDancer het volgende:
Alleen tis even de vraag wat er van het Griekse liedje overblijft als meneer Rouvas live moet zingen.
Misschien heeft ie inmiddels het nummer al een keer live gedaan, dat weet ik niet...
quote:Yolanthe deelt Songfestival-punten uit namens Nederland
Yolanthe Cabau van Kasbergen geeft dit jaar namens Nederland de punten voor het Eurovisie Songfestival door aan Moskou. Dat heeft de TROS vandaag bekendgemaakt aan Novum Nieuws. Yolanthe laat op 16 mei live via een satellietverbinding aan de Russische presentatoren van het evenement weten welke liedjes favoriet zijn bij het Nederlandse publiek. Nederland wordt dit jaar tijdens het Europese liedjesfestijn vertegenwoordigd door De Toppers met het nummer 'Shine'.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |