abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zaterdag 25 juli 2009 @ 09:39:59 #126
190221 Kersjes
zoet & zuur
pi_71308624
Devin ligt nu al ruim 4 maanden in zijn IKEA - bed, die zwarte spijlenversie. Probleem is dat hij er meestal nog steeds 300x per avond uitkomt
We hebben van alles geprobeerd en blijven stug doorhopen dat het uiteindelijk vanzelf over zal gaan. Nou wonen we gelijkvloers, zodra hij zijn slaapkamerdeur openmaakt staat hij direct in de woonkamer. Vaak trekt hij dan een spirntje om met deken/knuffels en al bij ons op de bank te springen, maar vaak gooit hij ook zijn deken voor zijn deur al op de grond om daarop te gaan liggen:"Dede hier slapen". Hij houdt van gezelligheid, wij ook, maar soms zijn we tot 'n uur of 22:30 met hem in de weer en dat is voor een 2-jarige uiteraard geen doen.
De laatste tijd komt hij 's nachts ook vaak meerdere malen even buurten bij ons op de slaapkamer

Iemand nog gouden tips?
We weten in ieder geval 1 ding zeker: zijn broertje gaan we zolang als mogelijk en verantwoord is proberen in zijn ledikantje te houden
.... met gevoel voor drama....
pi_71310581
Hier ook een peuterbedje sinds ruim anderhalve maand en eigenlijk ging dat heel goed tot het zo warm was. En sindsdien is het elke avond spelen, uit bed en boekjes lezen op bed.
We hebben 2 avonden voor elkaar gekregen dat ze rond 8 uur sliep en nu is het weer feest...
Fake it till you make it...
  zaterdag 25 juli 2009 @ 12:11:43 #128
37150 livelink
keek op mijn week ( © DJ11)
pi_71310917
quote:
Op zaterdag 25 juli 2009 09:21 schreef dutchie het volgende:
Bix, die ben ik bij de Hema nog niet tegen gekomen. Welke afdeling liggen ze dan?
Ik heb er nl. gister nog speciaal naar gezocht, moet ik nog maar eens beter gaan kijken blijkt wel weer.

Dutchie, ik heb deze van de HEMA

http://www.hema.nl/nl-nl/(...)px?productid=5153120
Als je goed om je heen kijkt zie je dat alles gekleurd is.
  zaterdag 25 juli 2009 @ 12:58:05 #129
1627 dutchie
Eámanë Súrion
pi_71311869
Ik nu ook, dank je Bix.
Als je niet lacht, ben je dood.
pi_71318561
Zo wij hebben vandaag het Flexa half-hoge peuterbed ook echt besteld.
levertijd is helaas 4-5 weken.
Maar Pepijn werd meteen helemaal enthousiast. "Pepijn ook hoge bed. Net als mama. "
  zaterdag 25 juli 2009 @ 18:56:32 #131
40180 Stiemie
20-07-2007
pi_71321523
Leuk bed zeg voor Pepijn!

Wij hebben besloten Linde nog maar even in haar ledikantje te houden. Eruit klimmen lukt haar voorlopig zeker niet want het is een erg hoog metalen bedje. Moet zeggen dat ik het erg fijn vind dat ze ondanks soms "uit! uit!" schreeuwen gewoon niet uit bed kan op nogal onchristelijke tijdstippen

De baby heeft voor 's nachts straks een wiegje op onze kamer en overdag laat ik haar denk ik ook in de bugaboo slapen. Dan hoef ik maar rekening te houden met de slaaptijden van 1 kind in plaats van met 2
pi_71322964
Pepijn . Nog even geduld en dan heb jij je eigen hoge bed, stoer hoor!!!
  zaterdag 25 juli 2009 @ 20:05:40 #133
77418 Tha_Flash
bijna 2020 !!!
pi_71323427
even een werk gerelateerde TVP neerplempen.

Ik werk in een kinderbeddenwinkel
pi_71326133
Het bed is af, en de kleine man ligt nu in zijn half-grote bedje te slapen

zaterdag 25 juli 2009 @ 23:14:35 #135
40180 Stiemie
20-07-2007
pi_71328049
Oh Deepfreeze wat een leuk bedje. Knap dat jullie dat zelf gemaakt hebben zeg
pi_71328337
goed gelukt zeg, DeepFreeze!
(maar ik vind dat er nog wel zo'n giraf achter hoort, zoals op 't voorbeeldplaatje ).

[ Bericht 54% gewijzigd door bixister op 26-07-2009 07:57:38 ]
pi_71328366
tha flash, heb je nog een leuk boomhutbed in de aanbieding toevallig?
pi_71328660
Kersjes, steeds weer naar zijn eigen bed brengen. Beetje a la The Nanny, maar de 1e keer zeggen dat het tijd is om te slapen, onderstoppen, kusje en weggaan. De 2e keer alleen zeggen dat het bedtijd is en de keren erna niks meer zeggen... en blijven volhouden. Het duurt ff maar op een gegeven moment gaa thet werken
We hebben het met Amber ook gehad. Die bleef uit bed komen, maar ineens was het over.

Mooi bedje Deepfreeze!
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
pi_71329389
Mooi geworden Deepfreeze!
pi_71331024
Mooi bed deepfreeze!

Vicky, hoe lang duurde het voor het terug naar bed werkte? We zijn nu iets van anderhalve week bezig, maar afgezien van een tijdelijke verbetering (toeval?) lijkt er weinig vooruitgang in te zitten...
  zondag 26 juli 2009 @ 02:02:11 #141
124696 marlieske
Isa en Ties
pi_71332072
Wij hebben een antiek franse twijfelaar gekocht vooral omdat we het mooi vonden en tja ze kan er mee voort tot ze pubert en een vriendje krijgt je kan er prima met 2-en in slapen en dat heb ik wel eens met haar gedaan als ze 's nachts wakker werd en ontroostbaar was (ze was toen ziek btw).
Het matras hebben we op maat laten maken via mijn werk.
Isa is 1x uit bed geklommen, we hebben geen randen e.d. om het bed heen gebouwd gewoon de lakens goed instoppen onder het matras en slaapzak aan. Dan kan ze eigenlijk nergens naar toe, ze blijft trouwens altijd in bed tot ik of M. haar komt halen.
Mama van Isa en Ties
  zondag 26 juli 2009 @ 06:49:10 #142
190221 Kersjes
zoet & zuur
pi_71333045
Vicky, dat doen we al, hadden vrij snel door dat dat inderdaad het beste werkt. Maar het joch is gewoon zo volhoudend en koppig! Heeft 'ie overigens helemaaaaaal niet van mij hoor
We hadden gewoon echt gehoopt dat het inmiddels soepeler zou gaan. Over een paar weken is de baby er al en komt Devin's wereld (dus) sowieso op z'n kop te staan. Goed en bijtijds kunnen (in)slapen is dan natuurlijk extra belangrijk, zowel voor hem als zijn broertje...
Nou ja, we zien wel. Deze (langdurige) fase zal ook ooit wel voorbijgaan, *zucht* ....

Sorry Nijna, dit was vast niet wat je wilde horen
Maar Mirte is vast een heel ander kindje dan Devin, die heeft binnen no time door wat de bedoeling is!

Agossie, kijk die Chris nou in zijn grote-jongens-bed
.... met gevoel voor drama....
pi_71333104
Deepfreeze, leuk bedje zo
pi_71333570
Kers, ik vrees een beetje dat we hier ook zo'n volhoudend en koppig (eigewijs...?) exemplaar hebben (en ook dat zijn niet mijn genen natuurlijk *uche*).
Ik las gister ook al op een site dat het een kwestie is van volhouden en weken en dat je soms denkt dat je er echt geen ruk mee opschiet en dat je dan toch moet volhouden.
En ik was er zo klaar mee gisteren...
En hier ook het idee dat als ze nou het slapen maar vast door zou hebben... want straks komt de baby en dat is vast ook al spannend genoeg allemaal...
We proberen het toch maar vol te houden.
Overigens was het gisteravond ineens wel zo dat ze weer begon te huilen toen we haar (zonder iets te zeggen) terug in bed legden. En misschien is dat dan toch het besef (hopelijk) dat het toch echt niet meer gezellig gaat worden als het bedtijd is geweest... (stiekum hoopt...)
pi_71333581
quote:
Op zondag 26 juli 2009 00:55 schreef Nijna het volgende:
Mooi bed deepfreeze!

Vicky, hoe lang duurde het voor het terug naar bed werkte? We zijn nu iets van anderhalve week bezig, maar afgezien van een tijdelijke verbetering (toeval?) lijkt er weinig vooruitgang in te zitten...
volgns mij een week of 2/3... iig best wel lang.
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
pi_71333601
Hmmmz, zouden we op de helft zijn dan... (ik durf er niet te hard op te hopen...)
  zondag 26 juli 2009 @ 12:20:13 #147
170545 DaviniaHR
Mrs. PhysicsRules
pi_71335722
DF, wat lief zo! Het lijkt helemaal niet gigantisch daar was ik een beetje bang voor. dat hij er dan in zou verzuipen, zeg maar. Chris en Eli zijn toch hetzelfde formaat, dus dan heb ik een idee

Kersjes, wat de rest zegt, niks zeggen en terugleggen. mss voor de deur bivakkeren met een boekje, dat zodra hij de deur opendoet je kan ingrijpen.

het zit in de lucht, want eli is ook alweer ruim een week aan het spoken, mss zelfs al 2 wk...
mar hij leert nu met 2 woorden spreken en zuigt alle tekst op die hij hoort, dus ergens verbaast het me niet, maar vermoeiend is het wel!
ik denk dat we vannacht hem gewoon zijn gang laten gaan. enkel ingrijpen als hij het licht aandoet. kijken wat er dan gebeurt.
*O* Trotse mama van E l i en A v i v a *O*
Insanity is heritable. You get it from your children.
Ik ben wel gek, maar niet achterlijk.
If you can't beat them, confuse them.
  zondag 26 juli 2009 @ 12:29:25 #148
1762 YPPY
Yppiaans
pi_71335904
Wat een leuk bedje is het geworden Deepfreeze!

Die peuters zijn echt verschillend. Hier komt ze echt niet zelf uit bed, terwijl ze dat zelfs springend kan. Blijft netjes liggen.
"wat een heerlijke yppiaanse reactie! Vol begrip, nooit veroordelend en zeker niet stekelig! #hulde"
Hoe langer de weg naar de top, hoe mooier het uitzicht!
*OUD heilige*
  zondag 26 juli 2009 @ 14:22:11 #149
170545 DaviniaHR
Mrs. PhysicsRules
pi_71338690
ET, fijn dat het goed ging vannacht!
dutchie, mss gaat het vannacht wel goed!

we hebben trouwens een traphekje voor zijn deur. eli kan wel zijn bed uit, maar niet uit de kamer. wel zo handig
*O* Trotse mama van E l i en A v i v a *O*
Insanity is heritable. You get it from your children.
Ik ben wel gek, maar niet achterlijk.
If you can't beat them, confuse them.
  zondag 26 juli 2009 @ 14:57:22 #150
23460 Deepfreeze
"koud hé"
pi_71339442
Bix, er hangen nog wel 3 schilderijtjes hoger aan de muur.. Maar het is een structuurmuur. Dus geen ruimte voor muurschilderingen (anders had ik het serieus overwogen)

Kersje, het in iederdaad niet zo idioot groot. Het valt mij ook erg mee.
Zonet weer lekker gaan slapen, maar dat kwam omdat het al 2 uur voorbij normale slaapjestijd was

(het orgineel heeft trouwens inhammen aan beide kanten, maar wij vonden het zo mooier)
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')