Hij past nog prima in zn ledikantjequote:Op vrijdag 24 juli 2009 14:02 schreef p_iglet het volgende:
Uhm een ledikantje is 1.20m maar daar wordt Eli toch onderhand ook te groot voor. Je ligt niet in een bed totdat je zelf in de lengte langer bent. Minimaal 20-30cm speling lijkt me wel zo prettig.
jep, een 1persoonsbed, matrasmaat 90x200quote:
Nu dit topic gekicked is toch na bovenstaande: het kan welquote:Op zondag 15 maart 2009 13:16 schreef RockabeIIa het volgende:
Brent hebben we gelijk in een groot bed gelegd toen hij een aantal keer uit zijn ledikant donderde (nachtmerries had ik er van!). Zonder rekje trouwens. We hebben een iets dunnere matras genomen dus als ie rolt moet hij over een randje heen rollen en dat kan niet
Wij dus ook, wat grappig.quote:Op vrijdag 24 juli 2009 17:51 schreef E.T. het volgende:
Wij gaan het vanavond voor het eerst meemaken...
Saskia in het bovenbed van het stapelbed en Tijn in het onderste bed.. Tot gister sliep hij in het campingbedje, maar Nienke d'r bedstee wordt wat krap en wij willen de slaapkamer ook wel weer eens voor onszelf
Ik ben benieuwd..
Jij ook!quote:Op vrijdag 24 juli 2009 18:00 schreef dutchie het volgende:
[..]
Wij dus ook, wat grappig.
Succes dan!
Dutchie, ik heb deze van de HEMAquote:Op zaterdag 25 juli 2009 09:21 schreef dutchie het volgende:
Bix, die ben ik bij de Hema nog niet tegen gekomen. Welke afdeling liggen ze dan?
Ik heb er nl. gister nog speciaal naar gezocht, moet ik nog maar eens beter gaan kijken blijkt wel weer.
volgns mij een week of 2/3... iig best wel lang.quote:Op zondag 26 juli 2009 00:55 schreef Nijna het volgende:
Mooi bed deepfreeze!
Vicky, hoe lang duurde het voor het terug naar bed werkte? We zijn nu iets van anderhalve week bezig, maar afgezien van een tijdelijke verbetering (toeval?) lijkt er weinig vooruitgang in te zitten...
Alleen deze momenteel :quote:Op zaterdag 25 juli 2009 23:24 schreef bixister het volgende:
tha flash, heb je nog een leuk boomhutbed in de aanbieding toevallig?![]()
Bed is niet echt gratis neequote:Op maandag 27 juli 2009 14:00 schreef livelink het volgende:
Dat is wel een heel leuk bed, helaas ontbreekt het ons aan ruimte en geld hiervoor. Ik ga er tenminste vanuit dat het een kostbaar geheel is.
hmmm, handige tips, waterdichte molton ??quote:Op maandag 27 juli 2009 15:29 schreef YPPY het volgende:
Als je die bedden verkoopt, heb je dan misschien handige tips voor ons? Wat vind jij handig of niet handig van bedden? Hoor je weleens wat terug van klanten?
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |