abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_71283928
Piglet, dat is ook een leuk bedje!

Hier nu ook gekozen voor een peuterbed. Dat past namelijk nog op deze kamer. En meer dan slapen doet hij niet op zijn kamer. Dus voor ons de ideale oplossing voor nu.

Standaard maten zijn (dacht ik) 150*70. Dus ikea is 10 cm langer. Dat is met beddegoed ook niet zo handig

We hadden die Ikea-bedjes bekeken, maar niet onze smaak.
En die meegroeibedden leek me niet handig met al die losse stukken matras. Dan moet je later alsnog een normaal groot matras kopen, lijkt me?
Op internet leuke bedden gezien, maar van 250euro+. Dat ging ons ook wel hard.
Dus zijn we hier nu bezig om zelf een juniorbedje te knutselen.

Dus we zijn nu zelf onderstaand bedje aan het bouwen. Simpel geen gedoe..

Eigenlijk hoeft alleen de laatste laag verf nog te drogen. En dan is het bedje klaar

Wordt ook wel tijd.. Meneer heeft deze week al 3 keer met zijn knie tussen de spijlen klem gezeten
  vrijdag 24 juli 2009 @ 13:39:02 #101
1762 YPPY
Yppiaans
pi_71284290
Leuk dit topic weer eens te zien.

Dat bed voor Pepijn ziet er goed uit. Nu maar hopen dat hij niet ineens hard gaat groeien, zoals hier gebeurde.

Een tijdje terug hebben we het witte spijlen bedje van Ikea gekocht. Bewust meegroei, omdat de overgang dan niet zo groot is en er toch een soort van hekje voor zit. De overgang ging meteen perfect, ze is nog steeds blij met het grotemeisjes bed. Het viel me alleen gisteren wel op dat ze weer bijna tegen de knuffels aanligt als ze met haar voeten helemaal beneden ligt. Binnenkort dus maar verlengen.
Het matras in delen vond ik geen bezwaar, want tegen de tijd dat ze op het hele matras gaat liggen, zijn we een paar jaar verder en dan moeten we toch een nieuw matras kopen.
"wat een heerlijke yppiaanse reactie! Vol begrip, nooit veroordelend en zeker niet stekelig! #hulde"
Hoe langer de weg naar de top, hoe mooier het uitzicht!
*OUD heilige*
  vrijdag 24 juli 2009 @ 14:01:16 #102
170545 DaviniaHR
Mrs. PhysicsRules
pi_71285214
P_iglet, ik heb vanochtend in het groeiboek gekeken, en jongens op de +1 lijn (lees: Eli) zijn met een jaar of 7 150cm lang. dus pepijn doet er dan nog een stuk langer over.

dit betekent dat we dit bed dan bijna 5 jaar gaan gebruiken. en ik wil wel een stevig bed hebben, want ik verdenk het kind er wel van om veel te willen springen op bed. lijkt hij me wel het type voor.

en ik was idd al bang dat ikea afwijkende maten had... daar heb ik dus geen zin in...

DF, hoe heb je gezocht? googlen op junior bed?
*O* Trotse mama van E l i en A v i v a *O*
Insanity is heritable. You get it from your children.
Ik ben wel gek, maar niet achterlijk.
If you can't beat them, confuse them.
pi_71285276
Uhm een ledikantje is 1.20m maar daar wordt Eli toch onderhand ook te groot voor. Je ligt niet in een bed totdat je zelf in de lengte langer bent. Minimaal 20-30cm speling lijkt me wel zo prettig.
  vrijdag 24 juli 2009 @ 14:04:54 #104
170545 DaviniaHR
Mrs. PhysicsRules
pi_71285384
quote:
Op vrijdag 24 juli 2009 14:02 schreef p_iglet het volgende:
Uhm een ledikantje is 1.20m maar daar wordt Eli toch onderhand ook te groot voor. Je ligt niet in een bed totdat je zelf in de lengte langer bent. Minimaal 20-30cm speling lijkt me wel zo prettig.
Hij past nog prima in zn ledikantje maar hij heeft idd bijna geen 30 cm ruimte meer als hij languit ligt.
ik denk dat hij nog wel een paar maanden in zijn ledikant zou kunnen blijven, maar ja, dan komt nummer 2 en dat is ook een grote schok...
tis meer dat we zijn kamer doorgeven aan de baby en dan een nwe kamer voor eli kopen.
pi_71285387
En met een jaar of 7, 1.5m lang op de + 1 lijn????
Dan moet ik mijn groeigrafiekjes nog eens wat beter bestuderen geloof ik.
pi_71285545
http://www.groeistichting.nl/site/index.php?id=36#c34

1.5m op de +1 lijn bij een jaar of 10 dus.
Wil je 30cm speling, dus 1.20 lengte dan zit je rond de 6 jaar bij jongens die op de +1 lijn groeien.
  vrijdag 24 juli 2009 @ 14:10:51 #107
170545 DaviniaHR
Mrs. PhysicsRules
pi_71285646
pi_71286189
Kim slaapt nu ongeveer een jaar in het meegroeibed van Ikea. Op mp gekocht. Matras bij Ikea gekocht. Bevalt goed. Bij mijn ouders slaapt ze op mijn oude 1 persoonsbed. Nooit problemen mee gehad. Laatste tijd zegt ze wel dat haar bed te klein is.

Je kunt er ook lekker maf op slapen.
pi_71286233
Davinia, ik heb wat gegooglet of peuterbed of juniorbed. Is hetzelfde, maar men bied het onder verschillende namen aan. Dus is gewoon een middagje surfen. (en in ons geval niks geschikts vinden)

En dat bedje wat we nu maken heb ik gevonden op http://www.klusidee.nl/Forum/about45149.html
pi_71286275
Nou kim, als je zo gaat liggen is een bed niet snel te klein.. gewoon vouwen, dan past het wel
pi_71286507
Ja, dat dachten wij ook toen we haar zo aantroffen.
Zit me nu alvast af te vragen wat voor 1 persoonsbed het tzt gaat worden. Ik heb de oude van mijn zusje op zolder staan. Wel veel gebruikssporen. Is geloof ik van metaal. Misschien dat je dan kunt verven/spuiten. De zijkanten hebben een stuk stof, misschien kan daar een leuk stofje overheen.
Of een nieuwe bij Ikea bijvoorbeeld. Djeez had een mooie gezien bij Babyplanet maar die was wel 500,- Zonder lattenbodem etc . En je moet natuurlijk ook een nieuw matras hebben dan.
Nou heb ik geen idee wat een gemiddeld 1 persoonsbed kost.

[ Bericht 1% gewijzigd door _Ingrid_ op 24-07-2009 14:40:40 ]
pi_71286632
Wat ik het nadeel vind van dat Flexa bed van pepijn is dat wij er geen bijpassende kast bij konden vinden.
Zo zagen we heel veel leuke bedden. zonder kast, of leuke kasten zonder bed....

Uiteindelijk krijgt Meike de kamer Charlotte van Trendhopper

Dit bed, met een 2deurskast en een grote mand om spulletjes in op te bergen.
wie met beide benen op de grond blijft staan....komt niet ver
pi_71286764
Maar Pepijn krijgt nu alleen een nieuw bed, geen hele nieuwe kamer

Hij krijgt pas een nieuwe kamer en dus overige nieuwe meubels als we gaan verhuizen en dat zal over ruim 2 jaar zijn. Tot die tijd gebruikt hij zijn "baby"meubels verder maar. Ik blijf niet bezig.
Overigens heeft Flexa ook kledingkasten.
pi_71286784
Die is mooi zeg! Is dat een 1 persoons?
pi_71286962
quote:
Op vrijdag 24 juli 2009 14:41 schreef _Ingrid_ het volgende:
Die is mooi zeg! Is dat een 1 persoons?
jep, een 1persoonsbed, matrasmaat 90x200

En de babymeubels moeten hier een deurtje verder. anders hadden wij er ook niet zoveel haast mee gehad.
Meike kan nog wel even in het ledikantje blijven (baby heeft een wieg), maar de kast en de commode moeten wel naar de babykamer.
  vrijdag 24 juli 2009 @ 14:50:56 #116
216602 mikoxx
Trotse tweelingmama!!
pi_71287150
Mooi Karin! Lief kamertje, wanneer wordt ie geleverd?
pi_71287247
Begin augustus komt ie!
  vrijdag 24 juli 2009 @ 15:36:24 #118
190853 RockabeIIa
Embracing my inner trailerpark
pi_71288749
quote:
Op zondag 15 maart 2009 13:16 schreef RockabeIIa het volgende:
Brent hebben we gelijk in een groot bed gelegd toen hij een aantal keer uit zijn ledikant donderde (nachtmerries had ik er van!). Zonder rekje trouwens. We hebben een iets dunnere matras genomen dus als ie rolt moet hij over een randje heen rollen en dat kan niet
Nu dit topic gekicked is toch na bovenstaande: het kan wel
I'm so glamourous I piss glitter!
  vrijdag 24 juli 2009 @ 17:51:56 #119
3011 E.T.
hormonaal stuiterballetje
pi_71292856
Wij gaan het vanavond voor het eerst meemaken...
Saskia in het bovenbed van het stapelbed en Tijn in het onderste bed.. Tot gister sliep hij in het campingbedje, maar Nienke d'r bedstee wordt wat krap en wij willen de slaapkamer ook wel weer eens voor onszelf

Ik ben benieuwd..
I can only please one person per day. Today is not your day. Tomorrow isn't looking too good either.
  vrijdag 24 juli 2009 @ 18:00:59 #120
1627 dutchie
Eámanë Súrion
pi_71293122
quote:
Op vrijdag 24 juli 2009 17:51 schreef E.T. het volgende:
Wij gaan het vanavond voor het eerst meemaken...
Saskia in het bovenbed van het stapelbed en Tijn in het onderste bed.. Tot gister sliep hij in het campingbedje, maar Nienke d'r bedstee wordt wat krap en wij willen de slaapkamer ook wel weer eens voor onszelf

Ik ben benieuwd..
Wij dus ook, wat grappig.
Succes dan!
Als je niet lacht, ben je dood.
  vrijdag 24 juli 2009 @ 19:39:19 #121
3011 E.T.
pi_71295773
quote:
Op vrijdag 24 juli 2009 18:00 schreef dutchie het volgende:

[..]

Wij dus ook, wat grappig.
Succes dan!
Jij ook!

So far, so good..
Nienke was zo moe, dat ze volgens mij overal wel kan slapen.. Dat scheelt al de helft, want ze wil nog wel eens langdurig en hard huilen..
Tijn vind vooralsnog het raam erg intressant (hij kan daar zelf bij.. ) maar heeft wel door dat het nu menens is en hij geen geintjes uit moet halen..
Saskia ook moe genoeg (langer opblijven in de vakantie, maar wel gewoon om 7 uur wakker blijft natuurlijk niet goed gaan )

Alleen hoor ik nu onweer aankomen en daar is Tijn bang voor .. das dus ff een flinke stoorzender
I can only please one person per day. Today is not your day. Tomorrow isn't looking too good either.
  zaterdag 25 juli 2009 @ 08:15:08 #122
1627 dutchie
Eámanë Súrion
pi_71308150
Hoe is het gegaan met Tijn met het onweer?
Hier hebben ze allebei goed geslapen.
Alleen Léon heeft juist vannacht in zijn bed geplast, precies naast het zeiltje (peuterbed-formaat, ben ze nog niet groter tegen gekomen) en ook zijn dekbed (dons) nat.
Toch iets te spannend vermoed ik.
Maar wat moet ik nou met het matras en dat dekbed? Uitgerekend vandaag is de stomerij voor een week gesloten. (lang leve het wonen in een deurp)
  zaterdag 25 juli 2009 @ 08:32:12 #123
3011 E.T.
pi_71308202
dekbed in je wasmachine proppen en daarna in de droger met tennisballen en flink schudden vanmiddag om alle donsveertjes weer luchtig te krijgen..
Voor het matras zou ik het zo ook niet zo snel weten

Hier is alles verbazingwekkend goed gegaan.. Tijn bleef netjes in z'n bed liggen, wel af en toe even toespreken dat ie moest ophouden met zingen en moest slapen. Vanmorgen toen ik Nienke pakte (die was wakker en de rest moest nog even blijven liggen ) lag op met opgetrokken knieen en z'n hoofd onder het gordijn door; hij heeft dus even naar buiten liggen kijken vannacht
Saskia op het bovenbed ook prima gegaan, Nienke in het ledikant ook; die had eindelijk weer eens de ruimte en heb 'r niet gehoord de hele nacht.
En ook papa en mama hebben een stuk rustiger geslapen zonder bij elke keer omdraaien te luisteren of het geritsel van het dekbed Nienke niet wakker heeft gemaakt
pi_71308214
tijdelijk een slaapzak gebruiken oid, dutchie? en dan het dekbed misschien toch maar naar een stomerij in 't volgende dorp brengen. is 't trouwens echt doorweekt of alleen een beetje vochtig? goed laten luchten kan soms ook wel voldoende zijn is mijn ervaring.

wij gebruiken voor de matras van die moltons met een plastic laagje eronder, bijv. van HEMA of IKEA. dus die zijn wel groot genoeg om een hele 1-persoons matras te beschermen.
  zaterdag 25 juli 2009 @ 09:21:02 #125
1627 dutchie
Eámanë Súrion
pi_71308440
Bix, die ben ik bij de Hema nog niet tegen gekomen. Welke afdeling liggen ze dan?
Ik heb er nl. gister nog speciaal naar gezocht, moet ik nog maar eens beter gaan kijken blijkt wel weer.

Die Tijn.
E.T. heb je daar ervaring mee met donzen dekbed in de wasmachine? Zou het zo jammer vinden als deze er geruineerd uit zou komen.
Dekbed was wel echt nat.
  zaterdag 25 juli 2009 @ 09:39:59 #126
190221 Kersjes
zoet & zuur
pi_71308624
Devin ligt nu al ruim 4 maanden in zijn IKEA - bed, die zwarte spijlenversie. Probleem is dat hij er meestal nog steeds 300x per avond uitkomt
We hebben van alles geprobeerd en blijven stug doorhopen dat het uiteindelijk vanzelf over zal gaan. Nou wonen we gelijkvloers, zodra hij zijn slaapkamerdeur openmaakt staat hij direct in de woonkamer. Vaak trekt hij dan een spirntje om met deken/knuffels en al bij ons op de bank te springen, maar vaak gooit hij ook zijn deken voor zijn deur al op de grond om daarop te gaan liggen:"Dede hier slapen". Hij houdt van gezelligheid, wij ook, maar soms zijn we tot 'n uur of 22:30 met hem in de weer en dat is voor een 2-jarige uiteraard geen doen.
De laatste tijd komt hij 's nachts ook vaak meerdere malen even buurten bij ons op de slaapkamer

Iemand nog gouden tips?
We weten in ieder geval 1 ding zeker: zijn broertje gaan we zolang als mogelijk en verantwoord is proberen in zijn ledikantje te houden
.... met gevoel voor drama....
pi_71310581
Hier ook een peuterbedje sinds ruim anderhalve maand en eigenlijk ging dat heel goed tot het zo warm was. En sindsdien is het elke avond spelen, uit bed en boekjes lezen op bed.
We hebben 2 avonden voor elkaar gekregen dat ze rond 8 uur sliep en nu is het weer feest...
Fake it till you make it...
  zaterdag 25 juli 2009 @ 12:11:43 #128
37150 livelink
keek op mijn week ( © DJ11)
pi_71310917
quote:
Op zaterdag 25 juli 2009 09:21 schreef dutchie het volgende:
Bix, die ben ik bij de Hema nog niet tegen gekomen. Welke afdeling liggen ze dan?
Ik heb er nl. gister nog speciaal naar gezocht, moet ik nog maar eens beter gaan kijken blijkt wel weer.

Dutchie, ik heb deze van de HEMA

http://www.hema.nl/nl-nl/(...)px?productid=5153120
Als je goed om je heen kijkt zie je dat alles gekleurd is.
  zaterdag 25 juli 2009 @ 12:58:05 #129
1627 dutchie
Eámanë Súrion
pi_71311869
Ik nu ook, dank je Bix.
pi_71318561
Zo wij hebben vandaag het Flexa half-hoge peuterbed ook echt besteld.
levertijd is helaas 4-5 weken.
Maar Pepijn werd meteen helemaal enthousiast. "Pepijn ook hoge bed. Net als mama. "
  zaterdag 25 juli 2009 @ 18:56:32 #131
40180 Stiemie
20-07-2007
pi_71321523
Leuk bed zeg voor Pepijn!

Wij hebben besloten Linde nog maar even in haar ledikantje te houden. Eruit klimmen lukt haar voorlopig zeker niet want het is een erg hoog metalen bedje. Moet zeggen dat ik het erg fijn vind dat ze ondanks soms "uit! uit!" schreeuwen gewoon niet uit bed kan op nogal onchristelijke tijdstippen

De baby heeft voor 's nachts straks een wiegje op onze kamer en overdag laat ik haar denk ik ook in de bugaboo slapen. Dan hoef ik maar rekening te houden met de slaaptijden van 1 kind in plaats van met 2
pi_71322964
Pepijn . Nog even geduld en dan heb jij je eigen hoge bed, stoer hoor!!!
  zaterdag 25 juli 2009 @ 20:05:40 #133
77418 Tha_Flash
bijna 2020 !!!
pi_71323427
even een werk gerelateerde TVP neerplempen.

Ik werk in een kinderbeddenwinkel
pi_71326133
Het bed is af, en de kleine man ligt nu in zijn half-grote bedje te slapen

zaterdag 25 juli 2009 @ 23:14:35 #135
40180 Stiemie
20-07-2007
pi_71328049
Oh Deepfreeze wat een leuk bedje. Knap dat jullie dat zelf gemaakt hebben zeg
pi_71328337
goed gelukt zeg, DeepFreeze!
(maar ik vind dat er nog wel zo'n giraf achter hoort, zoals op 't voorbeeldplaatje ).

[ Bericht 54% gewijzigd door bixister op 26-07-2009 07:57:38 ]
pi_71328366
tha flash, heb je nog een leuk boomhutbed in de aanbieding toevallig?
pi_71328660
Kersjes, steeds weer naar zijn eigen bed brengen. Beetje a la The Nanny, maar de 1e keer zeggen dat het tijd is om te slapen, onderstoppen, kusje en weggaan. De 2e keer alleen zeggen dat het bedtijd is en de keren erna niks meer zeggen... en blijven volhouden. Het duurt ff maar op een gegeven moment gaa thet werken
We hebben het met Amber ook gehad. Die bleef uit bed komen, maar ineens was het over.

Mooi bedje Deepfreeze!
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
pi_71329389
Mooi geworden Deepfreeze!
pi_71331024
Mooi bed deepfreeze!

Vicky, hoe lang duurde het voor het terug naar bed werkte? We zijn nu iets van anderhalve week bezig, maar afgezien van een tijdelijke verbetering (toeval?) lijkt er weinig vooruitgang in te zitten...
  zondag 26 juli 2009 @ 02:02:11 #141
124696 marlieske
Isa en Ties
pi_71332072
Wij hebben een antiek franse twijfelaar gekocht vooral omdat we het mooi vonden en tja ze kan er mee voort tot ze pubert en een vriendje krijgt je kan er prima met 2-en in slapen en dat heb ik wel eens met haar gedaan als ze 's nachts wakker werd en ontroostbaar was (ze was toen ziek btw).
Het matras hebben we op maat laten maken via mijn werk.
Isa is 1x uit bed geklommen, we hebben geen randen e.d. om het bed heen gebouwd gewoon de lakens goed instoppen onder het matras en slaapzak aan. Dan kan ze eigenlijk nergens naar toe, ze blijft trouwens altijd in bed tot ik of M. haar komt halen.
Mama van Isa en Ties
  zondag 26 juli 2009 @ 06:49:10 #142
190221 Kersjes
zoet & zuur
pi_71333045
Vicky, dat doen we al, hadden vrij snel door dat dat inderdaad het beste werkt. Maar het joch is gewoon zo volhoudend en koppig! Heeft 'ie overigens helemaaaaaal niet van mij hoor
We hadden gewoon echt gehoopt dat het inmiddels soepeler zou gaan. Over een paar weken is de baby er al en komt Devin's wereld (dus) sowieso op z'n kop te staan. Goed en bijtijds kunnen (in)slapen is dan natuurlijk extra belangrijk, zowel voor hem als zijn broertje...
Nou ja, we zien wel. Deze (langdurige) fase zal ook ooit wel voorbijgaan, *zucht* ....

Sorry Nijna, dit was vast niet wat je wilde horen
Maar Mirte is vast een heel ander kindje dan Devin, die heeft binnen no time door wat de bedoeling is!

Agossie, kijk die Chris nou in zijn grote-jongens-bed
.... met gevoel voor drama....
pi_71333104
Deepfreeze, leuk bedje zo
pi_71333570
Kers, ik vrees een beetje dat we hier ook zo'n volhoudend en koppig (eigewijs...?) exemplaar hebben (en ook dat zijn niet mijn genen natuurlijk *uche*).
Ik las gister ook al op een site dat het een kwestie is van volhouden en weken en dat je soms denkt dat je er echt geen ruk mee opschiet en dat je dan toch moet volhouden.
En ik was er zo klaar mee gisteren...
En hier ook het idee dat als ze nou het slapen maar vast door zou hebben... want straks komt de baby en dat is vast ook al spannend genoeg allemaal...
We proberen het toch maar vol te houden.
Overigens was het gisteravond ineens wel zo dat ze weer begon te huilen toen we haar (zonder iets te zeggen) terug in bed legden. En misschien is dat dan toch het besef (hopelijk) dat het toch echt niet meer gezellig gaat worden als het bedtijd is geweest... (stiekum hoopt...)
pi_71333581
quote:
Op zondag 26 juli 2009 00:55 schreef Nijna het volgende:
Mooi bed deepfreeze!

Vicky, hoe lang duurde het voor het terug naar bed werkte? We zijn nu iets van anderhalve week bezig, maar afgezien van een tijdelijke verbetering (toeval?) lijkt er weinig vooruitgang in te zitten...
volgns mij een week of 2/3... iig best wel lang.
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
pi_71333601
Hmmmz, zouden we op de helft zijn dan... (ik durf er niet te hard op te hopen...)
  zondag 26 juli 2009 @ 12:20:13 #147
170545 DaviniaHR
Mrs. PhysicsRules
pi_71335722
DF, wat lief zo! Het lijkt helemaal niet gigantisch daar was ik een beetje bang voor. dat hij er dan in zou verzuipen, zeg maar. Chris en Eli zijn toch hetzelfde formaat, dus dan heb ik een idee

Kersjes, wat de rest zegt, niks zeggen en terugleggen. mss voor de deur bivakkeren met een boekje, dat zodra hij de deur opendoet je kan ingrijpen.

het zit in de lucht, want eli is ook alweer ruim een week aan het spoken, mss zelfs al 2 wk...
mar hij leert nu met 2 woorden spreken en zuigt alle tekst op die hij hoort, dus ergens verbaast het me niet, maar vermoeiend is het wel!
ik denk dat we vannacht hem gewoon zijn gang laten gaan. enkel ingrijpen als hij het licht aandoet. kijken wat er dan gebeurt.
  zondag 26 juli 2009 @ 12:29:25 #148
1762 YPPY
Yppiaans
pi_71335904
Wat een leuk bedje is het geworden Deepfreeze!

Die peuters zijn echt verschillend. Hier komt ze echt niet zelf uit bed, terwijl ze dat zelfs springend kan. Blijft netjes liggen.
"wat een heerlijke yppiaanse reactie! Vol begrip, nooit veroordelend en zeker niet stekelig! #hulde"
*OUD heilige*
  zondag 26 juli 2009 @ 14:22:11 #149
170545 DaviniaHR
Mrs. PhysicsRules
pi_71338690
ET, fijn dat het goed ging vannacht!
dutchie, mss gaat het vannacht wel goed!

we hebben trouwens een traphekje voor zijn deur. eli kan wel zijn bed uit, maar niet uit de kamer. wel zo handig
  zondag 26 juli 2009 @ 14:57:22 #150
23460 Deepfreeze
"koud hé"
pi_71339442
Bix, er hangen nog wel 3 schilderijtjes hoger aan de muur.. Maar het is een structuurmuur. Dus geen ruimte voor muurschilderingen (anders had ik het serieus overwogen)

Kersje, het in iederdaad niet zo idioot groot. Het valt mij ook erg mee.
Zonet weer lekker gaan slapen, maar dat kwam omdat het al 2 uur voorbij normale slaapjestijd was

(het orgineel heeft trouwens inhammen aan beide kanten, maar wij vonden het zo mooier)
pi_71341260
Kims bedje is omgebouwd tot 1 persoons formaat. Ze zei telkens dat het te klein was. Met 1p dekbed met natuurlijk prinsesjes erop. Ze is er heel blij mee. Ik hoop maar dat het lekker slaapt, met een 3 delig matras.
  maandag 27 juli 2009 @ 13:56:12 #152
77418 Tha_Flash
bijna 2020 !!!
pi_71364197
quote:
Op zaterdag 25 juli 2009 23:24 schreef bixister het volgende:
tha flash, heb je nog een leuk boomhutbed in de aanbieding toevallig?
Alleen deze momenteel :

Gautier TamTam
  maandag 27 juli 2009 @ 14:00:21 #153
37150 livelink
keek op mijn week ( © DJ11)
pi_71364329
Dat is wel een heel leuk bed , helaas ontbreekt het ons aan ruimte en geld hiervoor. Ik ga er tenminste vanuit dat het een kostbaar geheel is.
Als je goed om je heen kijkt zie je dat alles gekleurd is.
  maandag 27 juli 2009 @ 14:09:59 #154
77418 Tha_Flash
bijna 2020 !!!
pi_71364682
quote:
Op maandag 27 juli 2009 14:00 schreef livelink het volgende:
Dat is wel een heel leuk bed , helaas ontbreekt het ons aan ruimte en geld hiervoor. Ik ga er tenminste vanuit dat het een kostbaar geheel is.
Bed is niet echt gratis nee
  maandag 27 juli 2009 @ 15:29:07 #155
1762 YPPY
Yppiaans
pi_71367235
Als je die bedden verkoopt, heb je dan misschien handige tips voor ons? Wat vind jij handig of niet handig van bedden? Hoor je weleens wat terug van klanten?
*OUD heilige*
  maandag 27 juli 2009 @ 15:39:07 #156
77418 Tha_Flash
bijna 2020 !!!
pi_71367505
quote:
Op maandag 27 juli 2009 15:29 schreef YPPY het volgende:
Als je die bedden verkoopt, heb je dan misschien handige tips voor ons? Wat vind jij handig of niet handig van bedden? Hoor je weleens wat terug van klanten?
hmmm, handige tips, waterdichte molton ??

Ik hoor veel terug van klanten, de ervaring leert dat elk kind anders is en anders reageert op situaties.

Als je specifieke dingen ergens over wilt weten kan je dat altijd aan me vragen, het is heel moeilijk om een heel opstel van 3 kantjes over kinderbedden te schrijven
  zaterdag 24 oktober 2009 @ 21:26:55 #157
267274 kapiteinpannekoek
dolle duo kleutermamma
pi_74026566
terugvindpeuterbed
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')