nee, dat hebben ze niet allemaal. bij ons heeft het echo bureau dat dus niet, en moest ik door naar het ziekenhuis voor een vaginale echo. je kunt er wel even over bellen, dan weet je het.quote:Op dinsdag 17 maart 2009 09:45 schreef martine1984 het volgende:
wat een mooie echo Xenia, gelukkig dat je ex een beetje bij draait.
Heeft ieder echo bureau een optie om een vaginale echo te doen? Ik heb mijn eerste echo 27/03 nog 10 nachtjes slapen Ben dan 11 weken en 5 dagen dus moet wel uitwendig kunnen, maar lijkt me
veel leuker om een scherpere echo te hebben.
quote:Op dinsdag 17 maart 2009 11:00 schreef _Bar_ het volgende:
welkom appelsientje
hier vanmorgen werd ik wakker van een vaag gevoel, beetje slaapdronken nog, en toen voelde ik het weer, de plofjes zijn amper meer plofjes, maar steeds meer duidelijkere schopjes![]()
Ken je trouwens al dat programma Ni Hao, Kai-lan? Dat is tegenwoordig op Nick Jr.. Het is een soort Dora maar dan leren de kinderen dus Chinees ipv engelsquote:Op dinsdag 17 maart 2009 11:03 schreef huuphuup het volgende:
[..]![]()
Ja lief van hem hč? Ik gun iedereen wel zo'n baas als de mijne hoorhij had ook koekjes meegenomen uit China voor me
en een tasje voor mn nieuwe telefoon, yay.
quote:Op dinsdag 17 maart 2009 11:09 schreef texelonia het volgende:
[..]
Ken je trouwens al dat programma Ni Hao, Kai-lan? Dat is tegenwoordig op Nick Jr.. Het is een soort Dora maar dan leren de kinderen dus Chinees ipv engelsDuurt nog wel even voor jouw dochter er wat aan heeft, maar moest toch aan je denken
(Owjah het is verder wel een vreselijk irritant programma, net als Dora en al die andere programma's, maar goed)
quote:Op dinsdag 17 maart 2009 11:24 schreef Sorbootje het volgende:
Alvast een familiekiekje voor Appelsientje:
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 17 maart 2009 11:24 schreef Sorbootje het volgende:
Alvast een familiekiekje voor Appelsientje:
..plaatje...
Het één sluit het ander toch niet uit? Als er ook een Japanse variant van wordt gemaakt kan ze daar óók naar kijken toch? Alleen is dat er nu nietquote:Op dinsdag 17 maart 2009 11:22 schreef huuphuup het volgende:
[..]![]()
kende ik niet! haha, grappig, ga ik onze dochter mee indoctrinerenmaar dan wordt papa vast boos want die heeft weer veel liever dat ze Japans leert, da Chinees is allemaal maar niets vindt ie
Ik had ook gewoon met een studiegenoot samen moet gaan en niet met een Japanoloog
Kersjes, weet je het zeker?quote:Op dinsdag 17 maart 2009 12:05 schreef Kersjes het volgende:
Appelsientje, gefeliciteerd met je zwangerschap![]()
Sorbootje![]()
Mooi zo Huup, klinkt als een relaxte baas!
Er zat vanmorgen ineens een punt op 5 cm boven mijn navel. Echt een puntig uitsteeksel en toen ik eroverheen wreef ging die na een poosje weer weg. Jammer genoeg niks van gevoeld, maar de gedachte dat ik mijn baby bewust heb geaaid is
Vanmorgen bij de vk geweest en volgens haar raakt mn baarmoeder nu het onderrandje van mijn navel.quote:Op dinsdag 17 maart 2009 12:16 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Kersjes, weet je het zeker?
Zowel mijn vk als de echoscopiste zeiden anderhalve week geleden dat de baby en de baarmoeder nog niet voorbij halverwege mijn onderbuik kwamen, keurig volgens de termijn zeg maar.
Aangezien jij net zo ver bent als ik lijkt het mij eigenlijk best sterk dat dat je baby was.
quote:Op dinsdag 17 maart 2009 12:27 schreef Kersjes het volgende:
BE, ik weet het zeker. Of ik moet met waterige oogjes een stuk uitstekende darm hebben staan aaien ofzo![]()
Straks in het zh maar even vragen tot waar mijn baarmoeder nou eigenlijk komt, ben wel benieuwd nou.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |