quote:Op donderdag 19 maart 2009 00:42 schreef poiuytr het volgende:
[..]
Wat ik eigenlijk echt het eerlijkste vind om van de Q te doen is mensen die al vele kaarten via ticketonline voor Q feesten hebben gekocht voorrang te verlenen..
Maar heb het dan niet over Qlimax of Defqon kaarten omdat deze vaak ook door handelaren snel worden opgekocht..
Dit lijkt mij misschien wel de eerlijkste methode die ze kunnen bedenken..
kijk aan, dan krijg ik dus ook een codequote:Op vrijdag 20 maart 2009 11:05 schreef mstx het volgende:
[..]
Voor de mensen die het defqon topic niet lezen.
Dark Symphony / Rock The Party vinylquote:Op vrijdag 20 maart 2009 15:00 schreef HarryVanDeTap het volgende:
minuut 51.20 @ Alpha2 Qountdown set
Digital Punk And Profyler - Rock The Party
Die melodie is echtdie opbouw
waar zie jij wav's staan op q-dance music store? Zie alleen 192 en 320 kbit mp3.quote:Op donderdag 19 maart 2009 11:32 schreef CrustyClown het volgende:
[..]
Ja joh? Dat wist ik niet...
Maar hardstyle.com is natuurlijk wel een erg makkelijke naam en wat meer onafhankelijk van de naam Q.
Overigens vind ik de optie om WAV te downloaden wel erg super !
Voor de echte audiofielen die rondlopen zal een merkbaar verschil zeker aanwezig zijn!
Als je het topic wat aandachtiger had doorgelezen had je gezien dat ik een reactie plaatste op een post. En in die post stond dat hardstyle.com WAV's gaat aanbieden..quote:Op vrijdag 20 maart 2009 19:33 schreef hoerezooi het volgende:
[..]
waar zie jij wav's staan op q-dance music store? Zie alleen 192 en 320 kbit mp3.
quote:Op vrijdag 20 maart 2009 17:21 schreef Just_Shut_Up het volgende:
Een stel vrienden zitten op die moment in Australië en gaan naar die party toe. Lijkt me echt gruwelijk om daar een keer bij te zijn!
quote:Op vrijdag 20 maart 2009 19:40 schreef 16meter het volgende:
TOOOOOOOOOOEELEEEEEEEEEET
Niemand?quote:Op vrijdag 20 maart 2009 18:26 schreef kollie het volgende:
collega hardstylers, Ik heb door een suf misverstand onnodig een kaartje voor In Qontrol gekocht, en heb er dus 1 over. Ik doe m van de hand voor 40 euro. Bespaart je dus ruim 7 euro. Is een e-ticket. Iemand interesse?
x2 gekquote:Op zaterdag 21 maart 2009 08:17 schreef Da_Ripper het volgende:
[..]
Kheb wel interesse, maar moet ff wachten tot StuFi weer binnen is
Alias van Technoboy.quote:weet iemand trouwens wat meer over die Phil TY
quote:Op zaterdag 21 maart 2009 11:47 schreef de_huig het volgende:
ik weet verder niks van phil ty..maar ik zat van de week de hardbass cd's nog eens te luisteren..en op cd 3 staat Phil Ty - Miami Belch (Unpolite Mix)
en het viel me toen pas op dat er vlak voor de climax een boertje wordt gelaten(bv op 2:53)
"this is how it should be done......BUUUUUUURP....boemboemboem etc"
weet niet of dat al bekend was ofzo, maar het viel me op
'n Miami's boertjequote:belch /bɛltʃ/
–verb (used without object)
1. to eject gas spasmodically and noisily from the stomach through the mouth; eruct.
2. to emit contents violently, as a gun, geyser, or volcano.
3. to issue spasmodically; gush forth: Fire and smoke belched from the dragon's mouth.
Is voor mij plots ook een zeker ipv een optie gewordenquote:Op zaterdag 21 maart 2009 11:49 schreef kollie het volgende:
Elke keer als ik op PF naar de line-up van Emporium kijk word ik blijDuurt alleen nog zo lang...
weer wat geleerdquote:Op zaterdag 21 maart 2009 11:55 schreef Da_Ripper het volgende:
Nòg 1 van tbygaat hij voor ee record ofzowww ?
[..]
[..]
'n Miami's boertje
preciesquote:Op zaterdag 21 maart 2009 11:49 schreef kollie het volgende:
Elke keer als ik op PF naar de line-up van Emporium kijk word ik blijDuurt alleen nog zo lang...
In de polite mix zit het ook.quote:Op zaterdag 21 maart 2009 13:26 schreef Just_Shut_Up het volgende:
[..]
Niet voor niets de unpolite mix he.
Goed dat je het zegt doe hem ook maar aanquote:
Vanavond waarschijnlijk ook aanwezig..quote:
zal wel weer rustig worden daar in het bovenste zaaltjequote:Op zaterdag 21 maart 2009 13:36 schreef poiuytr het volgende:
[..]
Vanavond waarschijnlijk ook aanwezig..
Dunno nog nooit in New York geweest, keer kijken hoe het daar is..quote:Op zaterdag 21 maart 2009 13:39 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
zal wel weer rustig worden daar in het bovenste zaaltjemaar hele groep van ons gaat, dus gezelligheid, gezelligheid
![]()
Haha aardig triest maar iedereen gaat nu ook weer na Zak heen hier uit het oosten..quote:Op zaterdag 21 maart 2009 13:41 schreef ReMcOrE het volgende:
geluid is gelukkig stukken beter geworden sinds de verbouwing afgelopen zomer... maar sinds diezelfde verbouwing is het helemaal bovenin (hardcore, hardstyle, trance etc.) best wel dood gewordenlaatste keer dat ik er was, met Alpha2, waren er 30 man maximaal
I know i know, ben er nu 2x geweest als er een "grote'' naam kwam.. je wilt niet weten wat voor kut sfeer er hing.. allemaal kleine kinderen die je voor de voeten lopen of in de weg staan.. en maar filmpjes maken om de dag erna op youtube te zettenquote:Op zaterdag 21 maart 2009 13:47 schreef ReMcOrE het volgende:
moet je keer bij Dieka komen als er een goede artiest komt, prop- en propvol met allemaal jong gruttoen Headhunterz er laatst was, vertelde goede vriendin, kon je net staan in die zaal, meer ook niet
ja, dat dus...quote:Op zaterdag 21 maart 2009 13:51 schreef poiuytr het volgende:
[..]
I know i know, ben er nu 2x geweest als er een "grote'' naam kwam.. je wilt niet weten wat voor kut sfeer er hing.. allemaal kleine kinderen die je voor de voeten lopen of in de weg staan.. en maar filmpjes maken om de dag erna op youtube te zetten
Ik vind deze Mc nog helemaal nog niet zo erg hoor luister ook nog maar 20 minuten dus misschien oordeel ik iets te snel.quote:Op zaterdag 21 maart 2009 14:04 schreef kollie het volgende:
mc V. Ik vind het persoonlijk een koekebakkert. Was 1 vd mc's bij Blademasterz.
Hij draagt oorbellen.quote:Op zaterdag 21 maart 2009 14:09 schreef poiuytr het volgende:
[..]
Ik vind deze Mc nog helemaal nog niet zo erg hoor luister ook nog maar 20 minuten dus misschien oordeel ik iets te snel.
Ik ben op m afgeknapt sinds dit moment:quote:Op zaterdag 21 maart 2009 14:09 schreef poiuytr het volgende:
[..]
Ik vind deze Mc nog helemaal nog niet zo erg hoor luister ook nog maar 20 minuten dus misschien oordeel ik iets te snel.
http://partyflock.nl/albumelement/21669651:mc_a_Q_Base_2.htmlquote:
owjah, die klapjostiquote:Op zaterdag 21 maart 2009 14:16 schreef mstx het volgende:
[..]
http://partyflock.nl/albumelement/21669651:mc_a_Q_Base_2.html
Hij staat bij IQ in "jouw" zaalquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |