quote:
quote:
dat dus en tevens een tvp!quote:Op maandag 16 maart 2009 12:19 schreef kollie het volgende:
gefeliciteerd bartman!
Daar doe ik ook altijd aan mee..quote:Op zondag 15 maart 2009 04:18 schreef CrustyClown het volgende:
Hij had wel even twee 'kijk-ons-handjes-in-de-lucht-kunnen-houden-ik-vind-de-muziek-zonder-bas-leuker' plaatjes (breaks).
Dat vond ik wel een gepast tijdstip om eens even te kijken wie van onze matties daar in die Zalinazzzzz dacht; "HEE godver, het is wel stoer, als ik mijn handjes in de lucht doe".
ik post niet vaak maar als ik het doe is het altijd nuttigquote:Op maandag 16 maart 2009 08:43 schreef ReMcOrE het volgende:
goed dat er weer over kaartjes begonnen wordt, ik ben ze voor Emporium tot nu toe ook nog steeds vergeten te halen
daar moet ik echt heen jaquote:Op maandag 16 maart 2009 14:49 schreef mstx het volgende:
Ground Zero lineup
[04-07] Ground Zero Festival 2009
toen je "Live: Trance Generators" zag staan was je verkocht gok ikquote:Op maandag 16 maart 2009 14:49 schreef mstx het volgende:
Ground Zero lineup
[04-07] Ground Zero Festival 2009
wel redelijke lijn...quote:Hardstyle
Hardstyle Revolution met een dodelijke combinatie van gevestigde namen en hongerige, aanstormende talenten.
Activator
Josh & Wesz
Max B. Grant
Live: DHHD
Super Marco May
Dutch Master
Vortex
The Machine (LI)
Abyss & Judge
Express Viviana
Beat Providers
J. Hiroshy
Norman
MC J-B
MC Tha Watcher
En Dark By Design natuurlijkquote:Op maandag 16 maart 2009 15:35 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
toen je "Live: Trance Generators" zag staan was je verkocht gok ik
ground zero moet je gewoon heen , de line up is wat minder inderdaad .quote:Op maandag 16 maart 2009 15:37 schreef ReMcOrE het volgende:
weinig andere stijlen die mij aanspreken, en hardstyle niet heel super ofzo, dus ben niet aanwezig
vorig jaar wel bij Vundelaar gestopt voor een gehaktbal, op weg naar Matrixx ofzo en toen hoorde we vanaf het tankstation Tuuduu gedraaid worden op Ground Zero
quote:Op maandag 16 maart 2009 10:36 schreef Tha_Bartman het volgende:
Die nieuwe Avio vind ik best vet.. alleen Kabooom doet me gewoon aan Get wasted denken... maar dan beter![]()
ik zou dus een kaartje moeten halen voor de sfeer etc.quote:Op maandag 16 maart 2009 15:46 schreef DJ_ het volgende:
[..]
ground zero moet je gewoon heen , de line up is wat minder inderdaad .
maar het feest zelf is gewoon bruut
24quote:
Nee, voor Activator & The Machinequote:ik zou dus een kaartje moeten halen voor de sfeer etc.
dus een kaartje halen voor puur een deze paar namen:quote:Op maandag 16 maart 2009 16:32 schreef Just_Shut_Up het volgende:
[..]
Nee, voor Activator & The Machine.
Ik ging vorig jaar alleen voor Trance Generators.quote:Op maandag 16 maart 2009 16:49 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
dus een kaartje halen voor puur een deze paar namen:
- Activator
- Josh & Wesz
- Live: DHHD
- Super Marco May
- The Machine (LI)
iets teveel van het goede denk ik
Ophidian livequote:Op maandag 16 maart 2009 16:32 schreef Just_Shut_Up het volgende:
Gefeliciteerd Bartman.
[..]
Nee, voor Activator & The Machine.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |