Goed dat je het zegt doe hem ook maar aanquote:
Vanavond waarschijnlijk ook aanwezig..quote:
zal wel weer rustig worden daar in het bovenste zaaltjequote:Op zaterdag 21 maart 2009 13:36 schreef poiuytr het volgende:
[..]
Vanavond waarschijnlijk ook aanwezig..
Dunno nog nooit in New York geweest, keer kijken hoe het daar is..quote:Op zaterdag 21 maart 2009 13:39 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
zal wel weer rustig worden daar in het bovenste zaaltjemaar hele groep van ons gaat, dus gezelligheid, gezelligheid
![]()
Haha aardig triest maar iedereen gaat nu ook weer na Zak heen hier uit het oosten..quote:Op zaterdag 21 maart 2009 13:41 schreef ReMcOrE het volgende:
geluid is gelukkig stukken beter geworden sinds de verbouwing afgelopen zomer... maar sinds diezelfde verbouwing is het helemaal bovenin (hardcore, hardstyle, trance etc.) best wel dood gewordenlaatste keer dat ik er was, met Alpha2, waren er 30 man maximaal
I know i know, ben er nu 2x geweest als er een "grote'' naam kwam.. je wilt niet weten wat voor kut sfeer er hing.. allemaal kleine kinderen die je voor de voeten lopen of in de weg staan.. en maar filmpjes maken om de dag erna op youtube te zettenquote:Op zaterdag 21 maart 2009 13:47 schreef ReMcOrE het volgende:
moet je keer bij Dieka komen als er een goede artiest komt, prop- en propvol met allemaal jong gruttoen Headhunterz er laatst was, vertelde goede vriendin, kon je net staan in die zaal, meer ook niet
ja, dat dus...quote:Op zaterdag 21 maart 2009 13:51 schreef poiuytr het volgende:
[..]
I know i know, ben er nu 2x geweest als er een "grote'' naam kwam.. je wilt niet weten wat voor kut sfeer er hing.. allemaal kleine kinderen die je voor de voeten lopen of in de weg staan.. en maar filmpjes maken om de dag erna op youtube te zetten
Ik vind deze Mc nog helemaal nog niet zo erg hoor luister ook nog maar 20 minuten dus misschien oordeel ik iets te snel.quote:Op zaterdag 21 maart 2009 14:04 schreef kollie het volgende:
mc V. Ik vind het persoonlijk een koekebakkert. Was 1 vd mc's bij Blademasterz.
Hij draagt oorbellen.quote:Op zaterdag 21 maart 2009 14:09 schreef poiuytr het volgende:
[..]
Ik vind deze Mc nog helemaal nog niet zo erg hoor luister ook nog maar 20 minuten dus misschien oordeel ik iets te snel.
Ik ben op m afgeknapt sinds dit moment:quote:Op zaterdag 21 maart 2009 14:09 schreef poiuytr het volgende:
[..]
Ik vind deze Mc nog helemaal nog niet zo erg hoor luister ook nog maar 20 minuten dus misschien oordeel ik iets te snel.
http://partyflock.nl/albumelement/21669651:mc_a_Q_Base_2.htmlquote:
owjah, die klapjostiquote:Op zaterdag 21 maart 2009 14:16 schreef mstx het volgende:
[..]
http://partyflock.nl/albumelement/21669651:mc_a_Q_Base_2.html
Hij staat bij IQ in "jouw" zaalquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |