Ik hoop echt dat Activator er staatquote:Op donderdag 19 maart 2009 16:29 schreef ReMcOrE het volgende:
potverdikkie, waar blijft die line-up van Defqon.1 nou dan??
Het valt me op dat hij op relatief weinig festivals te vinden is deze zomer.. (waar de line-up van vrijgegeven is) En dat terwijl hij een album vol met nieuwe vette tracks kan laten horen!quote:Op donderdag 19 maart 2009 16:50 schreef Just_Shut_Up het volgende:
[..]
Ik hoop echt dat Activator er staat!
Titanic = onderdeel van Saifamquote:Op donderdag 19 maart 2009 12:39 schreef CrustyClown het volgende:
[..]
Er zitten wel meer labels bij, Titanic zal er vast ook wel te vinden zijn. Maar dat was het punt niet
ik zeg: PM!!quote:Op donderdag 19 maart 2009 17:28 schreef LeonH het volgende:
[..]
Titanic = onderdeel van Saifam
Verder ben ik er ook dolgelukkig mee dat er ook WAV files aangeboden gaan worden![]()
Pavo - Tekno Musik/Electronik heb ik hier ook in WAV en dat is werkelijk super!
maar ff afwachten dus, zo inderdaad wel vet zijn dat ook oude tracks in die goede kwaliteit aangeboden gaan wordenquote:Op donderdag 19 maart 2009 17:57 schreef Tha_Bartman het volgende:
Zijn er ook WAV's van bijv: immeasurably want mijn "vinyl" rip is echt slecht ik neem aan dat iedereeen daar last van heeftik vraag niet om hem toegestuurd te krijgen maar vraag me gewoon af of er ook WAV's zijn van oudere tracks omdat die vaak matig tot slechtgeript zijn
Inderdaad! Vorige keer Acti al tijdje terug bij mij helaas (qbase 2007) hoop dat hij dit jaar op de main van defqon komt te staanquote:Op donderdag 19 maart 2009 16:54 schreef ElDani het volgende:
[..]
Het valt me op dat hij op relatief weinig festivals te vinden is deze zomer.. (waar de line-up van vrijgegeven is) En dat terwijl hij een album vol met nieuwe vette tracks kan laten horen!
Zover mijn informatie gaat zijn ALLE uitgebrachte Scantraxx-tracks te downloaden, dus ook de oudere.quote:Op donderdag 19 maart 2009 18:49 schreef ReMcOrE het volgende:
maar ff afwachten dus, zo inderdaad wel vet zijn dat ook oude tracks in die goede kwaliteit aangeboden gaan worden
Mooi zoquote:Zover mijn informatie gaat zijn ALLE uitgebrachte Scantraxx-tracks te downloaden, dus ook de oudere.
Ik ook. Al die klappers van zijn CDtje daar voor het eerst horen.quote:Op donderdag 19 maart 2009 16:50 schreef Just_Shut_Up het volgende:
[..]
Ik hoop echt dat Activator er staat!
Darkraverquote:
Voor de mensen die het defqon topic niet lezen.quote:Dit jaar zijn er twee manieren om in aanmerking te komen voor een speciale voorverkoop die een week eerder start dan de reguliere verkoop op 25 april. De eerste is via Ticketonline. Iedereen die voor drie of meer Q-dance events kaarten heeft gekocht via Ticketonline zal tzt een speciale code in zijn mailbox krijgen waarmee je tot vier kaarten kunt kopen.
De tweede manier kunnen wij nog niet bekend maken, dat zou de selectie namelijk beïnvloeden. Daarover dus later meer..
Ja leuk als je de vorige keren niet door kwam en daardoor niks kon bestellenquote:Op vrijdag 20 maart 2009 11:05 schreef mstx het volgende:
[..]
Voor de mensen die het defqon topic niet lezen.
Geen toppers, maar ook niet zwaar beroerd a la Apologize ofzo.quote:Op vrijdag 20 maart 2009 10:11 schreef ElDani het volgende:
[..]
Darkraver. Alleen al om hoe hij doet vind ik hem vet! En dit stijltje mag ik ook wel
. Ik heb alleen geen idee hoe het nummer heet! Sorry!
Verder heeft Sheuwtek weer een vinyltje klaarliggen:
Showtek - Here We Fuckin' Go
&
Showtek Ft. MC DV8 - We Own The Night
Mag ik even uw bevooroordeelde mening horen? Het mag dan geen woensdag zijn, maar ik vind dit helemaal niets! Het is het gewoon totaal niet. Zonde.
Uiteraard ook vanaf morgen te beluisteren via b2control.comquote:1. Builder - Her Voice (Headhunterz remix)
2. TNT - Double Dutch Darkies (original mix)
3. Crypsis - Get Hit
4. The Pitcher - Serenity
5. Ran-D vs. Adaro - My Name Is Hardstyle
6. DJ Nightkiller - Skwert (A-lusion mix)
7. Pradera ft. Sasha F - Get Loose
8. A-Lusion - Perfect It (Frontliner remix)
9. The Prophet vs. Zatox - Prozaxx
10. Noisecontrollers - Creatures
11. Dark Oscillators - Trapped
12. The Raiders - A Feeling
13. Ran-D vs Adaro - Fade To Grey
14. Bass Modulators vs. B-Front - Quarantine
quote:Op vrijdag 20 maart 2009 11:50 schreef NLS04 het volgende:
Mocht het zo zijn dat ik geen code heb en er mensen zijn hier op fok die wel een code hebben maar niet het maximaal aantal kaarten nodig hebben. Zouden die dan een seintje willen geven?
quote:Marathon live uitzending op Q-dance Radio - Zaterdag 21 maart
The Sound of Q-dance - Sydney en BLACK. Lees hier meer.
Op zaterdag 21 maart worden twee evenementen live uitgezonden op Q-dance Radio, namelijk: The Sound of Q-dance - Sydney en BLACK vanuit Belgie.
Uitzendschema The Sound of Q-dance - Sydney
11.00 - 12.00 (CET) Nitrouz vs Shayla
12.00 - 13.00 (CET) Fausto
13.00 - 14.00 (CET) A-lusion
14.00 - 15.00 (CET) Isaac
15.00 - 16.00 (CET) Davide Sonar
16.00 - 17.00 (CET) Luna
17.00 - 18.00 (CET) Tatanka
18.00 - 19.00 (CET) Scope DJ
19.00 - 20.00 (CET) Pavo
Uitzendschema BLACK - Belgie
21:45 - 22:45 - Ruthless