wheheh necrofiel..quote:Op dinsdag 17 maart 2009 01:15 schreef Darksurrender131 het volgende:
lol,ik heb je vader gisteren gefocked.
jij hebt mijn nichtje nog nooit gezien..quote:Op dinsdag 17 maart 2009 17:25 schreef Kuron het volgende:
Beter schrijf je je penthouse-inzendingen verhalen ergens anders en kap je met fok vol te spammen met je zogenaamd zelfbeleefde verhalen...als je puur discussies wil starten hoeven je verhaaltjes niet in de ik vorm, je kan ook gewoon stelllingen plaatsen...tot nu toe is het niet meer dan zinloos getrol.
Geweldig weer zo'n topic,als ik mag vragen hoe oud ben jij en zij...en mag ik haar telefoonnummerquote:Op dinsdag 17 maart 2009 22:54 schreef trifko het volgende:
[..]
jij hebt mijn nichtje nog nooit gezien..
geen tel. nummer, hier heb je haar adres:quote:Op woensdag 18 maart 2009 18:38 schreef tommosz het volgende:
[..]
Geweldig weer zo'n topic,als ik mag vragen hoe oud ben jij en zij...en mag ik haar telefoonnummerDoe het voor mij....offtopic: Jij bent een BF'er Bekende Fokker!(met 2 betekenissen ja)
hoe oud is ze...en had net geniaal idee!!quote:Op woensdag 18 maart 2009 18:41 schreef trifko het volgende:
[..]
geen tel. nummer, hier heb je haar adres:
Korte Korsjespoortsteeg 7a
Amsterdam
![]()
doe een goed woordje voor me, zodat ik haar ook kan batsen.
Donder op man lutserquote:Op zaterdag 14 maart 2009 18:44 schreef trifko het volgende:
Heeft er iemand weleens sex gehad met zijn nicht, voelt dat anders dan het neuken van een chick die geen familie is of voelt dat alsof je je zusje neukt? Ik heb af en toe van die megageile dromen over mijn nichtje, ik wil haar neuken, maar ik wil geen spijt hebben. Misschien kunnen jullie wat ervaringen met mij uitwisselen.
donder zelf op kutkloonquote:
ik heb wel wat foto's uit haar mobieltje naar mijn computer doorgesluisd.quote:
post post postquote:Op woensdag 18 maart 2009 19:38 schreef trifko het volgende:
[..]
ik heb wel wat foto's uit haar mobieltje naar mijn computer doorgesluisd.
is goed ik PM ze, maar niet doorsturen he..quote:Op woensdag 18 maart 2009 19:43 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
post post post![]()
EDIT: of PM ik stuur ze niet door![]()
POST ZE!quote:Op woensdag 18 maart 2009 19:43 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
post post post![]()
EDIT: of PM ik stuur ze niet door![]()
POIDNHquote:Op woensdag 18 maart 2009 19:38 schreef trifko het volgende:
[..]
ik heb wel wat foto's uit haar mobieltje naar mijn computer doorgesluisd.
hmm als dat der is, niet zo heel erg knapquote:Op woensdag 18 maart 2009 19:47 schreef trifko het volgende:
[..]
is goed ik PM ze, maar niet doorsturen he..
quote:Op woensdag 18 maart 2009 19:54 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
hmm als dat der is, niet zo heel erg knap![]()
meteen verwijderd
quote:Op woensdag 18 maart 2009 19:57 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
mja gewoon doen jeweettieten zijn niet verkeerd
ja alleen nog naar 2 anderen..quote:Op woensdag 18 maart 2009 20:00 schreef FL_Freak het volgende:
lol trifko, naar meer mensen gestuurd?
ok, maarjah tis toch topic geplaatst in onzin, waarom denk ik nou in me achterhoofd dat het fake isquote:
dit topic stond eerst in R&P maar ik word door de mods gelijk naar ONZ verstuurd.quote:Op woensdag 18 maart 2009 20:02 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
ok, maarjah tis toch topic geplaatst in onzin, waarom denk ik nou in me achterhoofd dat het fake is?
ooh zo..quote:Op woensdag 18 maart 2009 20:03 schreef trifko het volgende:
[..]
dit topic stond eerst in R&P maar ik word door de mods gelijk naar ONZ verstuurd.
En der gewoon doen bedoel je?quote:Op woensdag 18 maart 2009 20:14 schreef FL_Freak het volgende:
trifko, eigg is het best kut voor je dat het je nichtje is..als ik jou was zou ik wel stoppen met nadenken erover
Als ze erachter komt en ze wilde eigg niet dan wel jaquote:Op woensdag 18 maart 2009 20:26 schreef trifko het volgende:
als ik haar in haar slaap neuk, voordat ze wakker wordt, is dat verkrachting?
Denk het wel ja.quote:Op woensdag 18 maart 2009 20:26 schreef trifko het volgende:
heeft je vader zijn lul op je hoofje gelegt?quote:Op woensdag 18 maart 2009 20:26 schreef trifko het volgende:
Precies, kansloos, lutser, mongool, pik in zijn oor.quote:Op woensdag 18 maart 2009 21:39 schreef mafkees01 het volgende:
TS is echt kansloos!
Hier fantaseren en allemaal vragen stellen aan ons.
Wees dan een man en zeg het gewoon. Je bent gewoon triest met al je vragen.
Ga nou maar lekker fappen op die lelijk foto's die zijn gepost
kutkloon opzoutuh..quote:Op woensdag 18 maart 2009 22:22 schreef Mike30 het volgende:
[..]
Precies, kansloos, lutser, mongool, pik in zijn oor.
http://www.google.com/search?client=opera&rls=nl&q=Korte+Korsjespoortsteeg+7a&sourceid=opera&ie=utf-8&oe=utf-8quote:Op woensdag 18 maart 2009 18:41 schreef trifko het volgende:
[..]
geen tel. nummer, hier heb je haar adres:
Korte Korsjespoortsteeg 7a
Amsterdam
![]()
doe een goed woordje voor me, zodat ik haar ook kan batsen.
je denkt toch niet dat ik mijn nichtje laat batsen..quote:Op woensdag 18 maart 2009 23:44 schreef J.Herrer het volgende:
[..]
http://www.google.com/search?client=opera&rls=nl&q=Korte+Korsjespoortsteeg+7a&sourceid=opera&ie=utf-8&oe=utf-8
eerste 4 hits... keiharde faal
je bent zo zielig, hoeveel reacties heb je hier al geplaatst.. je komt gewoon voor die geile plaatjes geeft het gewoon toe..quote:
quote:Op woensdag 18 maart 2009 23:51 schreef trifko het volgende:
[..]
je denkt toch niet dat ik mijn nichtje laat batsen..
dan kan je ook nog eens zomaar op Google Street View komen..quote:Op donderdag 19 maart 2009 12:53 schreef tommosz het volgende:
[..]
Mafkees! Ik woon zelf dicht bij amsterdam dus ik denk..hehesta ik daar in de hoerenbuurt!
Verrek, daar staat trifko ook stiekum in een portaaltje te rukkenquote:Op donderdag 19 maart 2009 13:11 schreef trifko het volgende:
[..]
dan kan je ook nog eens zomaar op Google Street View komen..
Hoerenlopers niet blij met Google Street View
Straight to the point:quote:Op donderdag 19 maart 2009 13:11 schreef trifko het volgende:
[..]
dan kan je ook nog eens zomaar op Google Street View komen..
Hoerenlopers niet blij met Google Street View
POIDHquote:Op donderdag 19 maart 2009 16:50 schreef Het_hupt het volgende:
[..]
Verrek, daar staat trifko ook stiekum in een portaaltje te rukken
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |