quote:Op donderdag 19 maart 2009 12:33 schreef boem-dikkie het volgende:
Oh. Nu je het zegt. Net wel even Groningen bekeken, maar de hoerenbuurt nog niet.
Hehe, met een viberator in haar handquote:Op donderdag 19 maart 2009 12:38 schreef IkWilbert het volgende:
Dit soort dingen krijg je dan...![]()
Link
en zelfs Beau staat erop![]()
Link
quote:Op donderdag 19 maart 2009 12:38 schreef IkWilbert het volgende:
Dit soort dingen krijg je dan...![]()
Link
en zelfs Beau staat erop![]()
Link
Als zelfbenoemde privacy fanaat ben ik geneigd je te vragen hoe dit precies effect heeft op jou persoonlijke privacy.quote:Op donderdag 19 maart 2009 12:37 schreef BasEnAad het volgende:
Het is natuurlijk weer een stap in de beperking van onze privacy. Persoonlijk vind ik dit al veel te ver gaan.
Als je een beetje logisch nadenkt snap je toch zelf ook wel dat dat alleen mogelijk is als er op tig plaatsen een camera komt te hangen ofwel dat is niet reëel. Zelfs realtime vanaf een satelliet is niet echt reëel en dan nog zou je alleen bovenop je harses kunnen kijken.quote:Op donderdag 19 maart 2009 12:45 schreef Hephaistos. het volgende:
Ik vind het sowieso wel zorgelijk hoor, dit soort ontwikkelingen. Toen Google Earth werd geintroduceerd werd er nog een beetje lacherig over gedaan, omdat mensen totaal niet te herkennen waren, maar dit soort ontwikkelingen zullen alleen maar verder schreiden.
Kan iedereen over een paar decennia real-time de hele wereld in de gaten houden? Dat wil ik helemaal niet
Of door gebruikers van sociale netwerken de mogelijkheid te geven om live hun omgeving te streamen en dit samen te voegen op internet met behulp van GPS?quote:Op donderdag 19 maart 2009 13:00 schreef pisnicht het volgende:
[..]
Als je een beetje logisch nadenkt snap je toch zelf ook wel dat dat alleen mogelijk is als er op tig plaatsen een camera komt te hangen ofwel dat is niet reëel. Zelfs realtime vanaf een satelliet is niet echt reëel en dan nog zou je alleen bovenop je harses kunnen kijken.
Dit heeft natuurlijk niet direct effect, behalve dat anderen nu op één moment kunnen zien waar je uithangt. Ik vraag me alleen af waar voor Google de grens dan ligt (bewegende beelden/dagelijkse updates?). Het zijn denk ik allemaal kleine stapjes die op zichzelf niet zoveel betekenen, maar uiteindelijk er wel voor zorgen dat we in Big-Brotherland gaan leven.quote:Op donderdag 19 maart 2009 12:56 schreef McKillem het volgende:
[..]
Als zelfbenoemde privacy fanaat ben ik geneigd je te vragen hoe dit precies effect heeft op jou persoonlijke privacy.
Het is niet zo dat iedereen nu zomaar even kan tracken waar je woont wat je doet welke tandpasta je gebruikt of weet ik wat voor onzin.
een soort van visuele twitterquote:Op donderdag 19 maart 2009 13:06 schreef Hephaistos. het volgende:
[..]
Of door gebruikers van sociale netwerken de mogelijkheid te geven om live hun omgeving te streamen en dit samen te voegen op internet met behulp van GPS?
Ofzo hoor, dit is uit de losse pols, maar we kunnen er toch rustig vanuit gaan dat technologie niet zal blijven steken op de huidige stand. En daarmee ook haar gebruik voor dit soort zaken niet.
bij dat google street view komt volgens mij automatisch een blur over de gezichten.quote:Op donderdag 19 maart 2009 12:38 schreef trifko het volgende:
door wie worden die gezichten nou afgedekt, door Google of degene die de foto heeft geplaatst?
Oh ok.. maar meestal herken je die persoon toch als je hem/haar kentquote:Op donderdag 19 maart 2009 13:14 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
bij dat google street view komt volgens mij automatisch een blur over de gezichten.
Ik maak me eigenlijk meer zorgen over de regering en wat die er eventueel mee zouden doen. En wat de regering nu doet om privacy te verdelgen in het kader van terrorisme.quote:Op donderdag 19 maart 2009 13:11 schreef BasEnAad het volgende:
[..]
Dit heeft natuurlijk niet direct effect, behalve dat anderen nu op één moment kunnen zien waar je uithangt. Ik vraag me alleen af waar voor Google de grens dan ligt (bewegende beelden/dagelijkse updates?). Het zijn denk ik allemaal kleine stapjes die op zichzelf niet zoveel betekenen, maar uiteindelijk er wel voor zorgen dat we in Big-Brotherland gaan leven.
En? Heb je iets te verbergen?quote:Op donderdag 19 maart 2009 13:11 schreef BasEnAad het volgende:
[..]
Dit heeft natuurlijk niet direct effect, behalve dat anderen nu op één moment kunnen zien waar je uithangt. Ik vraag me alleen af waar voor Google de grens dan ligt (bewegende beelden/dagelijkse updates?). Het zijn denk ik allemaal kleine stapjes die op zichzelf niet zoveel betekenen, maar uiteindelijk er wel voor zorgen dat we in Big-Brotherland gaan leven.
ja mijn vrouw mag niet weten dat ik naar de hoeren ga..quote:
Ga dan nietquote:Op donderdag 19 maart 2009 14:39 schreef trifko het volgende:
[..]
ja mijn vrouw mag niet weten dat ik naar de hoeren ga..
een man wil zijn zaad ook wel eens een keer in een ander kutje spuiten.quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |