Die zijn lekker, ja! Echter, de Lidl is een teringend om te lopen en m'n fiets is kaput.quote:
Haha, regel een busje en haal gelijk een pallet op!quote:Op zaterdag 14 maart 2009 18:47 schreef -skippybal- het volgende:
[..]
Die zijn lekker, ja! Echter, de Lidl is een teringend om te lopen en m'n fiets is kaput.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Winnaar FOK-Eredivisie-Toto 2025
quote:Op zaterdag 14 maart 2009 19:00 schreef -skippybal- het volgende:
Opkankeren met al die merken te posten. Dan gaat het weer zo'n topic worden met allemaal mijn-bier-is-beter-dan-de-jouneeeuhhh-retards
Mag, maar da's andersquote:Op zaterdag 14 maart 2009 19:03 schreef Kali-Mist1 het volgende:
[..]
Mag ik je eraan herrineren dat jij zelf al 3 merken in je OP zette....
met je tokkiebierquote:Op zaterdag 14 maart 2009 19:00 schreef -skippybal- het volgende:
Opkankeren met al die merken te posten. Dan gaat het weer zo'n topic worden met allemaal mijn-bier-is-beter-dan-de-jouneeeuhhh-retards
Deze?quote:Op zaterdag 14 maart 2009 18:39 schreef -skippybal- het volgende:
TS heeft nu toch Vaandel omdat 'ie een cheapass is...
Yup, maar dan halve liters.quote:Op zaterdag 14 maart 2009 19:20 schreef remlof het volgende:
[..]
Deze?
[ afbeelding ]
En hoe smaakt ie?
Dan vraag ik hat straks nog een keerquote:Op zaterdag 14 maart 2009 19:21 schreef -skippybal- het volgende:
[..]
Yup, maar dan halve liters.
En geen idee hoe ze smaken, ik heb er nog geen op![]()
quote:Op zaterdag 14 maart 2009 19:25 schreef remlof het volgende:
Ow ik moet zo nog even naar de C1000, zal er ook een paar meenemen
Als ze nog Jaeger hebben jaquote:Op zaterdag 14 maart 2009 19:29 schreef Kali-Mist1 het volgende:
[..]
Ik zou een vaandel halen en een jaeger, ken je een vergelijkend warenonderzoek doen!
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |