Ik zie ook geen bavaria.quote:Op zaterdag 14 maart 2009 16:34 schreef Stormqueen het volgende:
ja verdomme hee, nu hebben we er twee
ohnee, bb wilde sowieso bier gaan halen alquote:Op zaterdag 14 maart 2009 16:41 schreef ColtZ40 het volgende:
[..]
Omdat je het niet zou halen en door mijn OP kom je in verleiding.
echt wel..moet nog autorijdenquote:
wrongquote:Op zaterdag 14 maart 2009 16:41 schreef ColtZ40 het volgende:
[..]
Omdat je het niet zou halen en door mijn OP kom je in verleiding.
welke is Frits? links of rechts?quote:Op zaterdag 14 maart 2009 16:45 schreef ColtZ40 het volgende:
[ afbeelding ]
Geen vieze plaatjes posten! Frits kijkt mee.
quote:Op zaterdag 14 maart 2009 16:48 schreef amaranta het volgende:
En bij jij diegene die achter frits zit?
quote:Op zaterdag 14 maart 2009 16:48 schreef amaranta het volgende:
zal ik een i-phone aanschaffen? pro's en contra's aub
Oke.quote:Op zaterdag 14 maart 2009 16:51 schreef ColtZ40 het volgende:
[..]
veel te duur. 2 jaar geleden was het stoer, nu ben je een meeloper.
I beg to differquote:Op zaterdag 14 maart 2009 17:30 schreef JaniesBrownie het volgende:
Ik vind het best dapper van die vrouwen, ik zou zoiets echt neit aan durven
dat heeft toch niks met dapper te maken? Ik weet zeker dat er talloze volle vrouwen zijn die zoiets ook aan durven te trekkenquote:Op zaterdag 14 maart 2009 17:30 schreef JaniesBrownie het volgende:
Ik vind het best dapper van die vrouwen, ik zou zoiets echt neit aan durven
als ik er geld voor krijg trek ik het ook wel aan hoorquote:Op zaterdag 14 maart 2009 17:37 schreef amaranta het volgende:
[..]
dat heeft toch niks met dapper te maken? Ik weet zeker dat er talloze volle vrouwen zijn die zoiets ook aan durven te trekken
Doet mij denken aan de wielrenbroekjes van 10 a 15 jaar geleden.quote:Op zaterdag 14 maart 2009 17:37 schreef amaranta het volgende:
[..]
dat heeft toch niks met dapper te maken? Ik weet zeker dat er talloze volle vrouwen zijn die zoiets ook aan durven te trekken
holy jeesus, die heb ik ook nog in grote getalen gedragen op de basisschoolquote:Op zaterdag 14 maart 2009 17:39 schreef ColtZ40 het volgende:
[..]
Doet mij denken aan de wielrenbroekjes van 10 a 15 jaar geleden.
daar gymde ik ik, maar ja, ik heb vrij dunne benen dus wat dat betreft kan ik dat wel hebbenquote:Op zaterdag 14 maart 2009 17:39 schreef ColtZ40 het volgende:
[..]
Doet mij denken aan de wielrenbroekjes van 10 a 15 jaar geleden.
ja, dat is te emrken af en toequote:Op zaterdag 14 maart 2009 17:42 schreef amaranta het volgende:
ik had er een met een brede groengele band aan de zijkant
en daar droeg ik dan een groengeel tshirt op. Ik hield toen al van dingen die bij elkaar horen/passen
laat mij daar in doorslaan, dat hoort bij mij. Mij zul je nooit iets zien dragen dat niet helemaal matcht.quote:
I beg to differ, againquote:Op zaterdag 14 maart 2009 17:46 schreef amaranta het volgende:
[..]
laat mij daar in doorslaan, dat hoort bij mij. Mij zul je nooit iets zien dragen dat niet helemaal matcht.
twee?quote:Op zaterdag 14 maart 2009 17:52 schreef amaranta het volgende:
zelfs mijn 2 tattoos matchen bij elkaar!
ow, daar wist ik nis vanquote:Op zaterdag 14 maart 2009 17:59 schreef amaranta het volgende:
Dezelfde als de 1e maar dan anders en ergens anders natuurlijk.
Hmm, dacht dat ik dat wel gezegd had.quote:
waarom wilde je dan een ster?quote:Op zaterdag 14 maart 2009 18:09 schreef amaranta het volgende:
[..]
Hmm, dacht dat ik dat wel gezegd had.
Hij zit in ieder geval op mn voet én het is dezelfde tattoo die iedereen tegenwoordig neemt, yes ik ben een kuddedier maar ik wilde deze in het bijzonder al een paar jaar. En nu zit hij er dus.
Ik heb alleen geen foto.
Neuh, ik zet geen tattoos voor anderenquote:Op zaterdag 14 maart 2009 18:10 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
waarom wilde je dan een ster?
is die voor je broer?
Echt?quote:Op zaterdag 14 maart 2009 18:13 schreef amaranta het volgende:
[..]
(Behalve dan Eva's naam in mn nek volgend jaar)
Nee natuurlijk niet. Ik ben geen tokkie. Daarnaast heb ik een voorbeeldfunctie en een tattoo in de nek kan echt niet.quote:
linker schaamlipquote:Op zaterdag 14 maart 2009 18:19 schreef amaranta het volgende:
[..]
Nee natuurlijk niet. Ik ben geen tokkie. Daarnaast heb ik een voorbeeldfunctie en een tattoo in de nek kan echt niet.
Ik ben niet zo'n fan van naam tattoos maar als ik het zou doen dan zou ik of een letter doen of de naam op ene plek die niet voor iedereen zichtbaar is.
Opgelucht is.quote:Op zaterdag 14 maart 2009 18:19 schreef amaranta het volgende:
[..]
Nee natuurlijk niet. Ik ben geen tokkie. Daarnaast heb ik een voorbeeldfunctie en een tattoo in de nek kan echt niet.
Ik ben niet zo'n fan van naam tattoos maar als ik het zou doen dan zou ik of een letter doen of de naam op ene plek die niet voor iedereen zichtbaar is.
zins dien?quote:Op zaterdag 14 maart 2009 18:33 schreef ColtZ40 het volgende:
Ik vriend van mij heeft 15 jaar geleden een tattoo laten zetten.(1,90 lang 50kilo) Gaat hij naar een tattooshop en kies een plaatje uit een boek.Een draak, 15 bij 15cm op zijn linker schouderblad.
![]()
Zins dien noemen we hem Zwelgje.
quote:Op zaterdag 14 maart 2009 18:36 schreef Stormqueen het volgende:
sindsdien
Resultaten 1 - 10 van circa 1.450.000 voor sindsdien (0,14 seconden)
Niet eens meer.quote:Op zaterdag 14 maart 2009 18:38 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
geeft niet, je bent ook maar autoverkopert
quote:Op zaterdag 14 maart 2009 18:38 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
ja, dat heb ik heul niet gepost, bb was weer te lam om uit te loggen
Nee. Ben 1,5 uur wakker en daarna gelijk gaan koken en eten en lig nu het nieuws en mijn e-mail te bekijken.quote:Op zaterdag 14 maart 2009 18:49 schreef Stormqueen het volgende:
druk hoor, heeft iedereen nou een sociaal leven ofzulks?
quote:Op zaterdag 14 maart 2009 18:50 schreef Stormqueen het volgende:
wij waren zo in het ziekenhuis. En ik zei: als ik nou op dit knopje druk, gaat je hoofdeind omlaag!
Zus van BB: Nee nee, doe maar niet!!
Ik:_!!
En maar blijven beweren dat jouw electra-failures niet aan jou liggenquote:Op zaterdag 14 maart 2009 18:51 schreef Juup© het volgende:
[..]
Nee. Ben 1,5 uur wakker en daarna gelijk gaan koken en eten en lig nu het nieuws en mijn e-mail te bekijken.
Tevens merk ik dat ik vandaag de accu van mijn laptop gesloopt heb door de plus en de min van de stekker verkeerd aan te sluiten
quote:Op zaterdag 14 maart 2009 18:51 schreef Juup© het volgende:
[..]
Tevens merk ik dat ik vandaag de accu van mijn laptop gesloopt heb door de plus en de min van de stekker verkeerd aan te sluiten
In dit geval was het idd mijn fout, in de andere gevallen nietquote:Op zaterdag 14 maart 2009 18:52 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
En maar blijven beweren dat jouw electra-failures niet aan jou liggen
Hmm ik werk ook met kinderen maar ik doe niet zo raar hoor.quote:Op zaterdag 14 maart 2009 18:52 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
ja, ze werkt in een kinderdagverblijf, dat is ongeneeslijk
SQ was mij aan het pesten.quote:Op zaterdag 14 maart 2009 18:54 schreef amaranta het volgende:
Waarom ben je op je pik getrapt meneer Colt?
Ik moet nog rapporten schrijven maar heb geen zin. Ik geef ze gewoon allemaal een 10.
quote:Op zaterdag 14 maart 2009 18:55 schreef amaranta het volgende:
[..]
Hmm ik werk ook met kinderen maar ik doe niet zo raar hoor.
Jij komt best gestoord over op mij, en dat is juist leukquote:Op zaterdag 14 maart 2009 18:58 schreef amaranta het volgende:
[..]
Van mij mag best veel. Ik ben niet zo krampachtig. Echt niet.
het gaat niet om mogen, het gaat om het feit dat ze echt dacht dat ik op dat knopje ging drukken. Ik ben verdomme 27quote:Op zaterdag 14 maart 2009 18:58 schreef amaranta het volgende:
[..]
Van mij mag best veel. Ik ben niet zo krampachtig. Echt niet.
ze hoeft me niet meer op te voeden, dat heeft m'n moeder al gedaan. Ik ga toch geen ziekenhuisbed saboteren, komop zegquote:
Hihi, sommigen zouden dat wel doen, op het knopje drukken.quote:Op zaterdag 14 maart 2009 19:03 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
ze hoeft me niet meer op te voeden, dat heeft m'n moeder al gedaan. Ik ga toch geen ziekenhuisbed saboteren, komop zeg
ja, misschien ligt het aan mijn imagoquote:Op zaterdag 14 maart 2009 19:05 schreef amaranta het volgende:
[..]
Hihi, sommigen zouden dat wel doen, op het knopje drukken.
Ik ook niet hoor.
Goedenavondquote:
Verrekkes lang dan, want ik me jou niet herinnerenquote:Op zaterdag 14 maart 2009 19:06 schreef stame het volgende:
[..]
GoedenavondZal me ook weer eens in dit topic vertonen. Heel lang geleden dat ik hier heel even heb gepost
Heb ook maar heel weinig toen gepostquote:Op zaterdag 14 maart 2009 19:07 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Verrekkes lang dan, want ik me jou niet herinneren
quote:Op zaterdag 14 maart 2009 19:03 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
ze hoeft me niet meer op te voeden, dat heeft m'n moeder al gedaan. Ik ga toch geen ziekenhuisbed saboteren, komop zeg
Dit is van vorig jaarquote:Op maandag 10 maart 2008 15:39 schreef stame het volgende:
[..]
Aangezien ik nog niet zo oud ben (* stame is vandaag 20 geworden) studeer ik nog en daarom woon ik nu in Eindhoven. Studie bouwkunde aan de TU. Fokken doe ik nu zo'n 4 jaar. Ben niet meer zo actief als vroeger maar dat komt natuurlijk weer terug na dit topic te hebben ontdekt. En uiteraard geil ik op bulldozers, daarom woon ik nu ook achter het klokgebouw waar ze flink aan t bouwen zijn
Vindt jij Lego leuk?quote:Op zaterdag 14 maart 2009 19:13 schreef stame het volgende:
[..]
Dit is van vorig jaaren dat veel meer fokken is er nog niet echt van gekomen
ah, mijn geliefde geilt ook op bulldozersquote:Op zaterdag 14 maart 2009 19:13 schreef stame het volgende:
[..]
Dit is van vorig jaaren dat veel meer fokken is er nog niet echt van gekomen
Ja het is nu meer het heien naast t PSV stadionquote:Op zaterdag 14 maart 2009 19:14 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
ah, mijn geliefde geilt ook op bulldozers
Kom er maar in bb
Zie de post boven die van jou, vandaar mijn vraagquote:Op zaterdag 14 maart 2009 19:15 schreef stame het volgende:
[..]
Vroeger vele uren mee door gebracht. Vandaar nu ook Bouwkunde denk ik
Dan snap ik de vraag nog nietquote:Op zaterdag 14 maart 2009 19:16 schreef Juup© het volgende:
[..]
Zie de post boven die van jou, vandaar mijn vraag
nou welkom stame. Je bent student, moet je niet naar de kroeg?quote:Op zaterdag 14 maart 2009 19:20 schreef stame het volgende:
[..]
Dan snap ik de vraag nog nietMaar volgens mij kreeg ik die vraag vorig jaar ook al
Nee doordeweeks ga ik vaak terug naar mijn ouders en die wonen niet in Eindhoven dus... Donderdafsquote:Op zaterdag 14 maart 2009 19:25 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
nou welkom stame. Je bent student, moet je niet naar de kroeg?
cutequote:Op zaterdag 14 maart 2009 19:45 schreef stame het volgende:
[..]
Nee doordeweeks ga ik vaak terug naar mijn ouders en die wonen niet in Eindhoven dus... Donderdafs
er is geen wasmachien in je studentenkot?quote:Op zaterdag 14 maart 2009 19:54 schreef stame het volgende:
[..]
Ja even de was afleveren. Is mijn moeder ook weer blij.
Jawel maar die gebruik ik nietquote:Op zaterdag 14 maart 2009 19:55 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
er is geen wasmachien in je studentenkot?
dat heeft geen reet met de wasmachine te maken, je bent gewoon luiquote:Op zaterdag 14 maart 2009 19:56 schreef stame het volgende:
[..]
Jawel maar die gebruik ik nietSowieso is mijn huis niet al te relaxt, vandaar dat ik de huur ook al heb opgezegd en op zoek ben naar wat anders
Klopt, heb je helemaal gelijkquote:Op zaterdag 14 maart 2009 19:56 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
dat heeft geen reet met de wasmachine te maken, je bent gewoon lui
Is het niet makkelijker om eerst een nieuw onderkomen te hebben en dan pas de huur op te zeggen?quote:Op zaterdag 14 maart 2009 19:56 schreef stame het volgende:
[..]
Jawel maar die gebruik ik nietSowieso is mijn huis niet al te relaxt, vandaar dat ik de huur ook al heb opgezegd en op zoek ben naar wat anders
Ja op zich wel, alleen mijn opzegtermijn voor de huur is minimaal een maand. Dus moet ik voor de eerste van de maand de huur opzeggen, om er aan het eind van de maand uit te gaan. Kamers worden meestal per direct verhuurd, waardoor ik dus met een dubbele huur kom te zitten. Daar zit ik niet zo op te wachtenquote:Op zaterdag 14 maart 2009 20:02 schreef bleiblei het volgende:
[..]
Is het niet makkelijker om eerst een nieuw onderkomen te hebben en dan pas de huur op te zeggen?
dit is echt een faal to the maxquote:Op zaterdag 14 maart 2009 20:04 schreef stame het volgende:
[..]
Ja op zich wel, alleen mijn opzegtermijn voor de huur is minimaal een maand. Dus moet ik voor de eerste van de maand de huur opzeggen, om er aan het eind van de maand uit te gaan. Kamers worden meestal per direct verhuurd, waardoor ik dus met een dubbele huur kom te zitten. Daar zit ik niet zo op te wachten
ik nodig je uit om eens in gesprek te gaan met onze topicbezoeker Friek_, die na 1,5 jaar en 33 kijkavonden een kamer hadquote:Op zaterdag 14 maart 2009 20:09 schreef stame het volgende:
Deze periode is ie ook wat rustiger, maar over het algemeen wel redelijk makkelijk een kamer te vinden als je kijkavonden en dergelijke bezoekt.
Hoezo is dat een faal, als je dat nou zegt over ik en mijn was, oke. Maar hier over...quote:Op zaterdag 14 maart 2009 20:10 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
dit is echt een faal to the max
waar wonen je ouders?
Maar je hebt dus nog niks?quote:Op zaterdag 14 maart 2009 20:12 schreef stame het volgende:
[..]
Hoezo is dat een faal, als je dat nou zegt over ik en mijn was, oke. Maar hier over...
Wat heb ik er aan om in een maand voor twee kamers de huur te betalen als ik er maar 1 gebruik?
Mijn ouders wonen trouwens in Waalwijk. Klein uurtje reizen.
De kamer die ik nu heb, kreeg ik op mijn tweede kijkavond. Misschien ligt het meer aan Friek_ zelf dat ie zolang aan kamer kreeg :pquote:Op zaterdag 14 maart 2009 20:11 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
ik nodig je uit om eens in gesprek te gaan met onze topicbezoeker Friek_, die na 1,5 jaar en 33 kijkavonden een kamer had
Nee ik heb op dit moment nog niks. Maar mijn huur van mijn kamer loopt nu dus pas 30 april af. Dus ik heb nog anderhalve maand de tijd.quote:Op zaterdag 14 maart 2009 20:13 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Maar je hebt dus nog niks?
En je kan bij je ouders terug?
ja okee, dat is een ander twistpunt. Maar heel veel mensen hebben niet zo veel geluk, laat staan twee keer achter elkaarquote:Op zaterdag 14 maart 2009 20:13 schreef stame het volgende:
[..]
De kamer die ik nu heb, kreeg ik op mijn tweede kijkavond. Misschien ligt het meer aan Friek_ zelf dat ie zolang aan kamer kreeg :p
Ja daar heb je ook wel gelijk in, moet er ook wel een beetje geluk mee hebben. En misschien heb ik dat toen ook wel gewoon gehad. Ik zou mezelf nou niet echt een populaire prettyboy willen noemen, dus daar zal het verschil waarschijnlijk niet gemaakt wordenquote:Op zaterdag 14 maart 2009 20:17 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
ja okee, dat is een ander twistpunt. Maar heel veel mensen hebben niet zo veel geluk, laat staan twee keer achter elkaar
Maar misschien ben je wel een onwijs populaire prettyboy, dat weet ik natuurlijk niet![]()
Ikzelf heb 4 kijkavonden gehad, kamer gekregen omdat een studiegenote binnen 2 weken een nieuwe huurder moest hebben, dus dat was gewoon echt geluk
Maar als je kijkt naar the odds, bij een gemiddelde kijkavond komen er 6 mensen, dus dan moet je er toch wel 2 tot 3 per week hebben
hij kreeg de kamer omdat z'n ouders bevriend waren met de huisbaasquote:Op zaterdag 14 maart 2009 20:33 schreef stame het volgende:
En wat was toen de rede dat je die kamer kreeg dan?
Maar ik gok er nu wel op. Anders desnoods even terug bij mijn ouders thuis wonen. Zo'n ramp vind ik dat ook niet.
wij wonen aan de andere kant van het centrumquote:Op zaterdag 14 maart 2009 20:38 schreef stame het volgende:
Ja ik hoop het ookWaar wonen jullie dan ergens? Ook overlast van het heien naast het Philips?
klopt, maar ik snap dat het extreem kut kan zijnquote:Op zaterdag 14 maart 2009 20:47 schreef stame het volgende:
Ahaa oke, dan zul je er inderdaad geen last van hebben
is niet waar. daardoor wist ik alleen dat er in dat huis 3 kamers vrij waren. de huisbaas bemoeide zich niet met kijkavonden. maar achteraf bleek dus dat een huisgenoot mij een lekker ding vond. die heeft mij erbij gelobbied.quote:Op zaterdag 14 maart 2009 20:34 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
hij kreeg de kamer omdat z'n ouders bevriend waren met de huisbaas
die hardcore homo?quote:Op zaterdag 14 maart 2009 21:57 schreef bleiblei het volgende:
[..]
is niet waar. daardoor wist ik alleen dat er in dat huis 3 kamers vrij waren. de huisbaas bemoeide zich niet met kijkavonden. maar achteraf bleek dus dat een huisgenoot mij een lekker ding vond. die heeft mij erbij gelobbied.
Die was echt smerigquote:
Ik ken BB langer dan jij hequote:
ik heb zin in een feestjequote:Op zaterdag 14 maart 2009 22:26 schreef bleiblei het volgende:
Die reclame van mooiemensen.com![]()
.
Maar idd. Richard.
Saai... Hadden we ze toch eerder uit moeten nodigenquote:Op zaterdag 14 maart 2009 22:27 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
ik heb zin in een feestje
en we mogen niet meer op jurgen rekenen
verfdamps enzoquote:Op zaterdag 14 maart 2009 22:30 schreef bleiblei het volgende:
[..]
Saai... Hadden we ze toch eerder uit moeten nodigen.
bunch of zombeehsquote:Op zaterdag 14 maart 2009 22:44 schreef febster het volgende:
Ik ben benieuwd wie ik nog aantref als ik rond 10 a half 11 op jullie feestje aankom
Meggoooquote:
ik zeg op voorhand: failquote:Op zaterdag 14 maart 2009 23:03 schreef bleiblei het volgende:
[..]
Waarschijnlijk wel ja.
Maar ik ga proberen om tot 6 uur gewoon braaf cola te drinken.
met de lege flessers is het topquote:Op zaterdag 14 maart 2009 23:06 schreef ArTiC het volgende:
[..]
Meggooohoe staat het met de lege flessen bier?
en de volle?quote:
niet zo fail als die fucking amerikaans die we van de week zagenquote:Op zaterdag 14 maart 2009 23:08 schreef bleiblei het volgende:
Wat een faalhazen, 2 kerels van 22 en 24 jaar worden gespot door eenwegmisbruikers
team, knallen tegen een een vangrail aan en springen in het kanaal dat toevallig in de buurt is. De oudste is overleden wegens onderkoeling
.
Dat is pas "fail".
ik was ook bij de praxis...startte mijn VW en niemand keekquote:Op zaterdag 14 maart 2009 23:11 schreef bleiblei het volgende:
[ afbeelding ]
Kwam vandaag voorbij bij de Praxis.
Wel vet, die kerel startte en dat ding gaf automatisch gelijk gas bij.
Vroemmmmm broembroembroembroem.
Als ik op mijn fiets stap en vroemmmm broembroembroem zeg, dan kijken er wel mensenquote:Op zaterdag 14 maart 2009 23:12 schreef ArTiC het volgende:
[..]
ik was ook bij de praxis...startte mijn VW en niemand keek
dat ga ik morgen dan proberenquote:Op zaterdag 14 maart 2009 23:16 schreef bleiblei het volgende:
[..]
Als ik op mijn fiets stap en vroemmmm broembroembroem zeg, dan kijken er wel mensen.
gaaf.quote:
quote:Op zaterdag 14 maart 2009 23:26 schreef ArTiC het volgende:
[..]
gaaf.
misschien wil bb er ook nog een paars oog bijmeppen
Dubliners op zetquote:Op zaterdag 14 maart 2009 23:34 schreef ArTiC het volgende:
And it's no, nay, never!
No, nay, never, no more!
Will I play the wild rover
No, never, no more.
je had geen bier bijquote:
vriendquote:
quote:Op zaterdag 14 maart 2009 23:26 schreef ArTiC het volgende:
[..]
gaaf.
misschien wil bb er ook nog een paars oog bijmeppen
ah wat schattigquote:Op zondag 15 maart 2009 01:01 schreef Juup© het volgende:
[..]
Juup moest even de vrouw voorzien van thee en een koekje
moet ook, zou ik ook zijnquote:
mijn vrouwquote:
quote:Op zondag 15 maart 2009 01:29 schreef ArTiC het volgende:
[..]
mijn vrouw
maar voor jouw vrouw ook hoor...die hoeft me dan alleen niet te pijpen natuurlijk
Ja okay, het mag wel natuurlijkquote:
quote:Op zondag 15 maart 2009 01:37 schreef Juup© het volgende:
[..]
Van mijjjj, allemaal van mijjjjjjjjjjjjjjjjjjj
Welterusten.quote:Op zondag 15 maart 2009 01:49 schreef ArTiC het volgende:
als ik op zaterdagavond zulke serieuze dingen ga zeggen weet ik genoeg: slapen
quote:WASHINGTON — The American International Group, which has received more than $170 billion in taxpayer bailout money from the Treasury and Federal Reserve, plans to pay about $165 million in bonuses by Sunday to executives in the same business unit that brought the company to the brink of collapse last year.
Goed idee om dat in jou trap te maken.quote:Op zondag 15 maart 2009 01:50 schreef Juup© het volgende:
Voor mensen waar de kattenbak binnen staat
[ afbeelding ]
Nutteloos, onze kattenbak staat buiten in de renquote:Op zondag 15 maart 2009 10:32 schreef ColtZ40 het volgende:
[..]
Goed idee om dat in jou trap te maken.
Als dan straks de crisis ook het begin van een oorlog is zoals bij de 2e wereldoorlog dan wordt het een puinhoop in de wereld.quote:Op zondag 15 maart 2009 10:56 schreef gr8w8 het volgende:
Die hele finaciele crisis is gewoon veroorzaakt door dezelfde principes als het Derde Rijk.
O wacht, misschien bedoel jij dat ookquote:Op zondag 15 maart 2009 11:44 schreef Juup© het volgende:
[..]
Als dan straks de crisis ook het begin van een oorlog is zoals bij de 2e wereldoorlog dan wordt het een puinhoop in de wereld.
quote:Meisje aangehouden voor mishandeling
Helmond Centrum, 15-03-2009
De politie heeft zaterdagavond rond 19.55 uur een 17-jarig meisje aangehouden in haar woning in Helmond West.
Wat eerder op de avond zou ze ruzie hebben gekregen met haar moeder in diens huis in Helmond Centrum. Daarbij zou de verdachte haar moeder hebben aangevallen en een pluk haar uit haar hoofd hebben getrokken. Daarop is ze vertrokken. De politie kon haar later dus aanhouden. Ze is meegenomen naar het bureau en in verzekering gesteld voor verder onderzoek.
Ze maken zich ook niet geliefd daar bij AIG!quote:Op zondag 15 maart 2009 05:00 schreef febster het volgende:
[..].
Serieus, wanneer wordt er financieel strafrecht ingevoerd? CEO's, Madoff types die gewoon hoppa 50+ jaar kunnen krijgen, de Rijkman Groeninks die gewoon moeten gaan putjes scheppen ofzo.
quote:Op zondag 15 maart 2009 12:29 schreef Stormqueen het volgende:
fsck, mijn linkerbil is helemaal beurs
Wat heb je gedaan?quote:Op zondag 15 maart 2009 12:29 schreef Stormqueen het volgende:
De lak van hun trap beschadigdquote:Op zondag 15 maart 2009 12:36 schreef Levitation het volgende:
[..]
Wat heb je gedaan?
Of moet ik nu gaan teruglezen?![]()
Wel paars mag ik hopen?quote:Op zondag 15 maart 2009 12:29 schreef Stormqueen het volgende:
SQ heeft volgens Juup een rood kruisje? Hmmm....quote:
Kijk nog maar eensquote:Op zondag 15 maart 2009 12:47 schreef Levitation het volgende:
[..]
SQ heeft volgens Juup een rood kruisje? Hmmm....
En dat zijn?quote:Op zondag 15 maart 2009 10:56 schreef gr8w8 het volgende:
Die hele finaciele crisis is gewoon veroorzaakt door dezelfde principes als het Derde Rijk.
Hoe kun jij die stelling dom vinden als jij blijkbaar niet weet (anders zou jij niet de vraag "En dat zijn?" stellen) wat die principes waren?quote:Op zondag 15 maart 2009 13:07 schreef bleiblei het volgende:
[..]
En dat zijn?
Ik vind dit soort discussies over graaiers laf achteraf gelul.
Toen de economie skyhigh ging waren het helden, nu gaat het mis en zijn het criminelen.
Dat het onacceptabel is dat een aantal doorgraaien, zelfs nu het kut gaat okee. Maar stellingen als hierboven zijn echt dom.
Dikke kans trouwens dat die gasten van AIG nog ff proberen zoveel mogelijk mee te pakken voor ze de sjaak zijn. Heel menselijk gedrag, wel ietwat asociaal.
Wie zijn "het"?quote:Op zondag 15 maart 2009 13:15 schreef Levitation het volgende:
Ik heb het nooit helden gevonden, het zijn altijd ordinaire graaiers geweest. Alleen blijkt hun gedrag naast asosciaal nu ook nog zeer schadelijk voor de wereldeconomie te zijn geweest.
Je kan je vingers er ook wel op natellen dat hij die principes niet in positieve zin vergelijkt.quote:Op zondag 15 maart 2009 13:23 schreef Juup© het volgende:
[..]
Hoe kun jij die stelling dom vinden als jij blijkbaar niet weet (anders zou jij niet de vraag "En dat zijn?" stellen) wat die principes waren?
Om niet te ver uit te wijden: De manier waarop de macht geregeld was, niet alleen de kopstukken waren fout. En de rest stond er bij en keek er na. Macht, geld en procedures, jawohl!quote:Op zondag 15 maart 2009 13:07 schreef bleiblei het volgende:
[..]
En dat zijn?
Ik vind dit soort discussies over graaiers laf achteraf gelul.
Toen de economie skyhigh ging waren het helden, nu gaat het mis en zijn het criminelen.
Dat het onacceptabel is dat een aantal doorgraaien, zelfs nu het kut gaat okee. Maar stellingen als hierboven zijn echt dom.
Dikke kans trouwens dat die gasten van AIG nog ff proberen zoveel mogelijk mee te pakken voor ze de sjaak zijn. Heel menselijk gedrag, wel ietwat asociaal.
Zelfde het als in jouw post waarin je zegt dat "het" helden waren.quote:
Dan ben ik het niet met je eensquote:Op zondag 15 maart 2009 14:01 schreef Levitation het volgende:
[..]
Zelfde het als in jouw post waarin je zegt dat "het" helden waren.
Ik snap het niet helemaal.quote:Op zondag 15 maart 2009 13:42 schreef gr8w8 het volgende:
[..]
Om niet te ver uit te wijden: De manier waarop de macht geregeld was, niet alleen de kopstukken waren fout. En de rest stond er bij en keek er na. Macht, geld en procedures, jawohl!
Nu klapt het zaakje en blijft het systeem eigenlijk gewoon doordraaien met alleen wat cosmetische wijzigingen. Die crisis duurt nog wel een tijdje, de laatste schandalen zijn nog lang niet geweest.
ben je aan het rellen?quote:
Nee een beetje recalcitrant, en diverse mods c.q FA's zijn triggerhappy mbt topics en postings aanpassen c.q. verwijderenquote:
Die van mij staat uitquote:Op zondag 15 maart 2009 20:38 schreef ArTiC het volgende:
7 mensen op msn..allemaal afwezig...zet je msn dan gewoon uit
goed zoquote:
telefoon ook uit?quote:Op zondag 15 maart 2009 20:44 schreef Juup© het volgende:
[..]
ICQ staat ook uit, e-mail staat ook uit alleen FF is aan.
ramen en deuren gesloten?quote:
komt ws idd door te lang slapen en relatieve rust die je op zondag pakt. ik heb ook regelmatig koppijn enzo op zondag...alsof dan de stress ff wegvaltquote:Op zondag 15 maart 2009 21:08 schreef Levitation het volgende:
Prikkels.
Ik heb knallende koppijn, heb ik wel vaker op zondag, waarschijnlijk gewoon te lang geslapen. Alleen is het enige medicijn -heel ironisch- slapen.
Probeer mijn huiswerk te maken, maar huiswerk maken met hoofdpijn is niet echt een happy combi.
Ik heb geen zin in de komende 2 weken, veel te druk. Heb al wat dingen verplaatst c.q. afgezegd want ik moet "gas terug nemen".quote:Op zondag 15 maart 2009 21:24 schreef ArTiC het volgende:
ik heb een beetje een after weekend dipje
zo geen zin in komende week...veel te druk
25 mensen online, en met geen 1 zou ik nu een boeiend gesprek kunnen hebben. Het is eerder meer een verlengstuk van je GSM, maar dan via MSN.quote:Op zondag 15 maart 2009 20:38 schreef ArTiC het volgende:
7 mensen op msn..allemaal afwezig...zet je msn dan gewoon uit
Je was van de trap gebutst?quote:Op maandag 16 maart 2009 09:23 schreef Stormqueen het volgende:
hoe gaat het met jouw been, JB?
De mijne is inmiddels donkerblauw
lekker is dat hequote:Op maandag 16 maart 2009 09:25 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Je was van de trap gebutst?
Mijne is ehm, lichtblauw en geel, dus het gaat alweer de goede kant op
Het is wel echt vanaf mn knie tot bijna mn enkel
En Ado ging er bovenop zitten zaterdagnacht
De oplossing is aan de andere kant van bb gaan zittenquote:Op maandag 16 maart 2009 09:27 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
lekker is dat he
mijne gaat van halverwege mijn bil tot halverwege mijn dij. En bb heeft aangeleerd om mijn zijn vinger in mijn dijbeen te porren als hij mijn aandacht wil. En da's ook kut
als ik aan de andere kant van bb gaat zitten hoort ie me niet meer, want hij is links doofquote:Op maandag 16 maart 2009 09:31 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
De oplossing is aan de andere kant van bb gaan zitten
En ik vind het niet zo erg, blauwe plekken, alleen soms wat lastig nu, met mn schoenen enzo
Maar wat was er niou gebeurd, heb t niet meegekregen!
o jaquote:Op maandag 16 maart 2009 09:33 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
als ik aan de andere kant van bb gaat zitten hoort ie me niet meer, want hij is links doof
hoezo?quote:die tweede zin vind ik erg dubieus
ja, datdoet zeer ja, ben je ook zo half aan de trapleuning gaan hangen?quote:Maar ik ben dus van de trap geroetsjt zaterdagavond, ik gleed ineens weg, en dat deed zeer
nee, daar ging het dus mis, ik had een paar lege flesjes in mijn handen en daardoor had ik de trapleuning niet vast, dus ik ben denk ik een tree of 8 omlaag gegaan. Gelukkig zit er een knik in de trap, die remde me afquote:Op maandag 16 maart 2009 09:35 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
o ja
[..]
hoezo?
[..]
ja, datdoet zeer ja, ben je ook zo half aan de trapleuning gaan hangen?
quote:Op maandag 16 maart 2009 09:33 schreef Stormqueen het volgende:
Maar ik ben dus van de trap geroetsjt zaterdagavond, ik gleed ineens weg, en dat deed zeer
Ik zou je uitgelachen hebbenquote:Op maandag 16 maart 2009 09:36 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
nee, daar ging het dus mis, ik had een paar lege flesjes in mijn handen en daardoor had ik de trapleuning niet vast, dus ik ben denk ik een tree of 8 omlaag gegaan. Gelukkig zit er een knik in de trap, die remde me af
ik lachte mezelf ook uitquote:Op maandag 16 maart 2009 09:43 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Ik zou je uitgelachen hebben
Zo ben ik.
Ik heb Eny er al vanaf gejaagd vanmorgen. Hij vond het wel een mooie krabpaal.quote:Op maandag 16 maart 2009 09:30 schreef Stormqueen het volgende:
Eny heeft de tuinstoel al geclaimd
(we hebben gisteren 4 graties tuinstoelen van wicker gekregen van vrienden van mijn ouders, en twee staan er nog in de woonkamer. Als kat is het lucratief om nieuwe meubelstukken direct te claimen, dan verbreed je je territorium tegenover de anderen)
ow god ja, daar krabben ze inderdaad ook aanquote:Op maandag 16 maart 2009 09:44 schreef bleiblei het volgende:
[..]
Ik heb Eny er al vanaf gejaagd vanmorgen. Hij vond het wel een mooie krabpaal.
Zet die dingen dus maar snel in de schuur.
Ik moet wel vaker niet lachen, maar dan is het ook gewoon niet grappig.quote:Op maandag 16 maart 2009 09:45 schreef Stormqueen het volgende:
ik heb maar bij 1 val niet kunnen lachen om mezelf, maar goed, toen duurde het ook 2 weken eer ik weer kon lopen
geen jarigen toevallig?quote:Op maandag 16 maart 2009 10:10 schreef Levitation het volgende:
Goeiemorgen.
Ik ben mijn fruit vergeten.En nu heb ik honger.
![]()
Nee.quote:
Nogsteeds hoofdpijnquote:Op maandag 16 maart 2009 10:19 schreef Levitation het volgende:
[..]
Nee.
Ik heb een typische hoofdpijn dag. Dan vergeet ik echt vanalles, zoals dus de helft van mijn eten.Ben benieuwd wat ik nog meer vergeten blijk te zijn.
in elk geval niet de sleutels van je kastjequote:Op maandag 16 maart 2009 10:19 schreef Levitation het volgende:
[..]
Nee.
Ik heb een typische hoofdpijn dag. Dan vergeet ik echt vanalles, zoals dus de helft van mijn eten.Ben benieuwd wat ik nog meer vergeten blijk te zijn.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |