quote:Op zaterdag 14 maart 2009 15:03 schreef DurumDoner het volgende:
Ey! Waarom liep je door dan? Je kan toch gewoon kopen! Bijna graties! Gierige hollander!
Op het einde van pinkpop heb ik het wel eens gezien.quote:Op zaterdag 14 maart 2009 15:02 schreef -skippybal- het volgende:
Nog nooit meegemaakt.
TS gaat naar kutoptredens
ja en dus?quote:Op zaterdag 14 maart 2009 15:00 schreef postmortum het volgende:
Iedere keer als naar een concert ga van een grote band staan er na afloop medelanders posters te kopendie zelf gedrukt hebben op hun inkjet printer![]()
En als je dan voorbij loopt zonder iets te kopen worden ze ook nog eens boos ook
anders begrijpt hij je nietquote:Op zaterdag 14 maart 2009 15:05 schreef porsche1 het volgende:
Je moet er 1 kopen, en dan je aansteker erbij houden, en dan verbranden.
Vraagt die turk: Wat jij doen?![]()
![]()
![]()
Zeg jij:Maar ik heb hem toch gekocht toch gekocht heb!!!21111!?!!! : D;D :d
;D ;D ;d
quote:Op zaterdag 14 maart 2009 15:16 schreef wikwakka2 het volgende:
Het zijn geboren handelaren die Turken.
quote:Op zaterdag 14 maart 2009 15:16 schreef wikwakka2 het volgende:
Ja, leuk die handelsgeestquote:Op zaterdag 14 maart 2009 15:16 schreef wikwakka2 het volgende:
is dit echt?quote:Op zaterdag 14 maart 2009 15:22 schreef Dibble het volgende:
[ afbeelding ]
Fok nie ! kk of k fok joe !
CHECK WITTE MOUW DAN WEETJ WEL WAT IK VERPAKT EN VERSNEDEN HEB
OK DANG ALLES KLAAR NU DE STRAAT OP SHIT MOE GEPUSHT WORRE
OK OK PEEPS GEEF ME FF TYD MAAK WEER DE DOPE'STE PRO JWT PIMP UNIT
STAAT PLAYBOY MAAR JOU PLAY IK NIET 4 REAL BABY ++MEE!
Gelukkig begrijpen ze wel genoeg om winst te pakken op een paar inkjet posters. Als ze niets zouden verkopen dan stonden ze daar niet.quote:
misschien wel maar dat komt door de echt domme mensen die, die dingen kopenquote:Op zaterdag 14 maart 2009 15:40 schreef Mendeljev het volgende:
[..]
Gelukkig begrijpen ze wel genoeg om winst te pakken op een paar inkjet posters. Als ze niets zouden verkopen dan stonden ze daar niet.
Jammer voor die mensen. Goed voor die Turken.quote:Op zaterdag 14 maart 2009 15:47 schreef leLe-- het volgende:
[..]
misschien wel maar dat komt door de echt domme mensen die, die dingen kopenecht wel minder als je dat op je kamer hebt hangen..
Bij handelen hoort natuurlijk ook afdingen en dat hoort ook een beetje bij de cultuur uit die regio. Nederlanders zijn gierig, Turken zijn gierig en zijn niet bang dat te laten merken.quote:Op zaterdag 14 maart 2009 15:25 schreef Hyperdude het volgende:
[..]
Ja, leuk die handelsgeest
Moet je eens een afgeragde Golf voor weinig op Marktplaats zetten.
Nog nooit zo'n stel zeikerds bij elkaar gezien.
quote:Op zaterdag 14 maart 2009 15:22 schreef Dibble het volgende:
[ afbeelding ]
Fok nie ! kk of k fok joe !
CHECK WITTE MOUW DAN WEETJ WEL WAT IK VERPAKT EN VERSNEDEN HEB
OK DANG ALLES KLAAR NU DE STRAAT OP SHIT MOE GEPUSHT WORRE
OK OK PEEPS GEEF ME FF TYD MAAK WEER DE DOPE'STE PRO JWT PIMP UNIT
STAAT PLAYBOY MAAR JOU PLAY IK NIET 4 REAL BABY ++MEE!
als je dit meent Doe jij even normaal?quote:Op zaterdag 14 maart 2009 16:27 schreef msnk het volgende:
Turken
Stel apen dat het zijn, terug naar de woestijn met hun
quote:Op zaterdag 14 maart 2009 16:56 schreef leLe-- het volgende:
[..]
als je dit meent Doe jij even normaal?
Woestijn in Turkije? Zozo.quote:Op zaterdag 14 maart 2009 16:27 schreef msnk het volgende:
Turken
Maar wel fan zijn van Galatasarayquote:Op zaterdag 14 maart 2009 16:27 schreef msnk het volgende:
Turken
quote:Op zaterdag 14 maart 2009 15:03 schreef DurumDoner het volgende:
Ey! Waarom liep je door dan? Je kan toch gewoon kopen! Bijna graties! Gierige hollander!
Hoe zou dat toch komenquote:Op zaterdag 14 maart 2009 17:07 schreef J.Herrer het volgende:
[..]
Maar wel fan zijn van Galatasarayroyal...
Mensen die de sarcasme die van msnk's post afdruipt niet opmerkenquote:Op zaterdag 14 maart 2009 17:07 schreef J.Herrer het volgende:
[..]
Maar wel fan zijn van Galatasarayroyal...
Correctie.quote:Op zaterdag 14 maart 2009 15:05 schreef porsche1 het volgende:
Je moet er 1 kopen, en dan je aansteker erbij houden, en dan verbranden.
Vraagt die turk: Wil je er nog een kopen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |