Hallo, TS heeft z'n telefoon laten zwemmen. Denk je nou echt dat er ook maar iemand is die zegt "Oh nee mevrouw, uw telefoon heeft een jailbreak dus nu doen we niks meer voor u."quote:
Ze kijken bij het repareren buiten garantie echt niet naar die "jailbreak".quote:
quote:Op zaterdag 14 maart 2009 15:11 schreef Merkie het volgende:
[..]
ten tweede is er geen jailbreakdetectieteam bij het reparatiebedrijf.
Veel meer dan iets in een sociale werkplaats kan het niet wezen iig.quote:Op zaterdag 14 maart 2009 15:14 schreef porsche1 het volgende:Dan weet jij nog niet wat voor werk ik heb.
Waard? Je zet een advertentie en laat mensen bieden.quote:Op zaterdag 14 maart 2009 15:28 schreef GirlYouDontKnow het volgende:
Dus ik neem aan dat het beter is om gewoon een nieuw toestel aan te schaffen...
Weer voor de iPhone gaan? (ivm met het iPhone-abonnement)
En is het nog mogelijk om alle telefoonnummers weer te verkrijgen? Bijvoorbeeld door de back-up op iTunes?
PS hoeveel denken jullie datie waard is op Marktplaats? Het gaat om de witte 16 GB.
Ik denk dat je iTunes moet synchroniseren met een andere iPhone om je telefoonnummers terug te krijgen.quote:Op zaterdag 14 maart 2009 15:28 schreef GirlYouDontKnow het volgende:
Dus ik neem aan dat het beter is om gewoon een nieuw toestel aan te schaffen...
Weer voor de iPhone gaan? (ivm met het iPhone-abonnement)
En is het nog mogelijk om alle telefoonnummers weer te verkrijgen? Bijvoorbeeld door de back-up op iTunes?
PS hoeveel denken jullie datie waard is op Marktplaats? Het gaat om de witte 16 GB.
quote:Op zaterdag 14 maart 2009 15:21 schreef nietzman het volgende:
[..]
Veel meer dan iets in een sociale werkplaats kan het niet wezen iig.
[moraal_ridder_modus]quote:Op zaterdag 14 maart 2009 21:53 schreef kikoooooo het volgende:
Laat een vriend van je het opgeven aan zijn wa verzekering. Probleem gefixt.
Mensen die denken denken dat zoiets onder de garantie valt zijn zulke falers.
Naja, ik ken je post-historie een beetje dus ik ga er maar niet te serieus op in.quote:
Wtf gaat die iPhone dan stuk bij het geringste druppeltje ofzoquote:Op zaterdag 14 maart 2009 15:07 schreef Merkie het volgende:
Niet zo'n plezierige link voor TS: http://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/1337778
Nee, de iPhone gaat niet kapot na het minste of geringste beetje water.quote:Op zondag 15 maart 2009 12:52 schreef Kadooosh het volgende:
[..]
Wtf gaat die iPhone dan stuk bij het geringste druppeltje ofzo.
Mijn E-ten glofish x500+ haal ik vaak genoeg helemaal nat uit mijn zak na het fietsen in de regen ofzodoet het na 2 jaar nog perfect
.
En ook nog steeds geen krasjes te bekennen... wel wat anders dan die verhalen die ik altijd hoor van ipods/iphones... me volgende tel wordt weer een E-ten, dat is zeker
.
Nouja het scherm slaat een beetje op tilt als ik em aanzet. Ik zie horizontale strepen erdoor lopen, maar inderdaad, geen zin. De computer pakt em ook niet.quote:Op donderdag 19 maart 2009 20:59 schreef nietzman het volgende:
Wat denk je dat een programmaatje kan doen als je 'm niet eens aan kunt zetten.
Nou, dat klinkt zeer aantrekkelijk.. Zijn er meer mensen die ervaringen hebben met dit bedrijf?quote:Op vrijdag 20 maart 2009 14:46 schreef chriztiaan het volgende:
Het gaat je inderdaad geld kosten, maar niet honderden euro's zoals hier overal wordt gezegd. Mijne had hetzelfde, en is netjes voor 140 euro gerepareerd door een bedrijfje dat een ipod-service heeft (dat was een hint naar de naam)
Gewoon daarheen opsturen, en 3 dagen later heb je m terug.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |