Gewoon proberen;)quote:Op zaterdag 14 maart 2009 14:47 schreef porsche1 het volgende:
Denk niet dat ze hem repareren (Omdat je hem gejailbreaked hebt)
Ik denk eerder dat ze hem niet repareren omdat hij waterschade heeftquote:Op zaterdag 14 maart 2009 14:47 schreef porsche1 het volgende:
Denk niet dat ze hem repareren (Omdat je hem gejailbreaked hebt)
Maar dat is denk ik toch alleen maar geld verspilling (vrezendkosten), ze sturen hem de volgende dag weer terug.quote:
quote:Op zaterdag 14 maart 2009 14:58 schreef Merkie het volgende:
[..]
Ik denk eerder dat ze hem niet repareren omdat hij waterschade heeft.
Ja, dus?quote:Op zaterdag 14 maart 2009 14:59 schreef porsche1 het volgende:
[..]Waarom dat niet? Dat is een gewoon ongelukje.
Uhuh, want ze zien aan een niet-werkende iPhone meteen dat 'ie jailbroken is.quote:Op zaterdag 14 maart 2009 14:58 schreef porsche1 het volgende:
Maar dat is denk ik toch alleen maar geld verspilling (vrezendkosten), ze sturen hem de volgende dag weer terug.
Reperatie geldig.quote:
Eigen schuld dikke bult situaties vallen niet onder garantie heur.quote:Op zaterdag 14 maart 2009 14:59 schreef porsche1 het volgende:Waarom dat niet? Dat is een gewoon ongelukje.
1 dingetje uit die iPod halen, en ze kunnen zien of ie gejaild is...quote:Op zaterdag 14 maart 2009 15:00 schreef nietzman het volgende:
[..]
Uhuh, want ze zien aan een niet-werkende iPhone meteen dat 'ie jailbroken is.
1. Hoe wil je constateren dat dat een telefoon een jailbreak heeft als hij niet meer aangaat?quote:
Waar staat dat water schade vervalt?quote:Op zaterdag 14 maart 2009 15:02 schreef Merkie het volgende:
[..]
1. Hoe wil je constateren dat dat een telefoon een jailbreak heeft als hij niet meer aangaat?
2. Zowel waterschade als een jailbreak doen de garantie vervallen.
3. Dus wat boeit de jailbreak?
Alles zit vast gesoldeerd grapjas op het moederbord of commboard, grapjas.quote:Op zaterdag 14 maart 2009 15:02 schreef porsche1 het volgende:
[..]
1 dingetje uit die iPod halen, en ze kunnen zien of ie gejaild is...(Computers)
Common sensequote:Op zaterdag 14 maart 2009 15:03 schreef porsche1 het volgende:
[..]
Waar staat dat water schade vervalt?
Da's algemene kennis.quote:Op zaterdag 14 maart 2009 15:03 schreef porsche1 het volgende:
[..]
Als je een niet waterproof elektronisch apparaat onderdompelt in water heb je een zeer grote kans dat het defect raakt.quote:Op zaterdag 14 maart 2009 15:03 schreef porsche1 het volgende:
[..]
Fabrieksgarantie? In de OP staat toch echt hoeveel repareren gaat kosten...quote:Op zaterdag 14 maart 2009 15:05 schreef Merkie het volgende:
[..]
Common sense? We hebben het hier over fabrieksgarantie he, ik denk niet dat het een fout van Apple is dat je telefoon het niet meer doet als je hem zelf kapot maakt. Als ik mijn telefoon op de grond gooi en er een barst in het scherm zit valt dat ook niet onder garantie. Waarom denk je dat er sinds jaar en dag stickertjes in telefoons zitten die verkleuren als er waterschade is?
Waarom begin je dan over een jailbreak? Wat is de relevantie daarvan als je toch al geen garantie meer hebt?quote:Op zaterdag 14 maart 2009 15:07 schreef porsche1 het volgende:
[..]
Fabrieksgarantie? In de OP staat toch echt hoeveel repareren gaat kosten...
Je domheid blijft mij toch steeds verbazen. Wat denk je nou zelf? Dat een bedrijf steeds jouw spullen gaat repareren terwijl je zelf er schuld aan bent dat hij kapot is gegaan? Bedrijven repareren alleen je telefoon als de oorzaak van het defect bij de telefoon zelf ligt.quote:Op zaterdag 14 maart 2009 15:03 schreef porsche1 het volgende:
[..]
Jij wijkt van dat jailbreak af...quote:Op zaterdag 14 maart 2009 15:07 schreef Merkie het volgende:
[..]
Waarom begin je dan over een jailbreak? Wat is de relevantie daarvan als je toch al geen garantie meer hebt?
Ik koop altijd spullen op de rommel markt, en dan stamp ik ze kapot, en dan eis ik een nieuwe.quote:Op zaterdag 14 maart 2009 15:08 schreef mirved het volgende:
[..]
Je domheid blijft mij toch steeds verbazen. Wat denk je nou zelf? Dat een bedrijf steeds jouw spullen gaat repareren terwijl je zelf er schuld aan bent dat hij kapot is gegaan? Bedrijven repareren alleen je telefoon als de oorzaak van het defect bij de telefoon zelf ligt.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |