Het goede antwoord is gegeven!quote:
ARTE is goedquote:Op zaterdag 14 maart 2009 19:54 schreef FCZwolleZuid het volgende:
Ja ik ben redelijk nieuw, ik kijk al een tijdje mee maar vind het ook wel leuk om eens te reageren.
Het antwoord is misschien:
Arte?
Ik heb die namelijk in mijn digitale pakket
Goed!quote:
quote:
quote:Op zaterdag 14 maart 2009 20:39 schreef RoofingBurner het volgende:
Die weet ik Urbain Sevranx ofzo, achternaam ben ik niet zeker van
dan kan je wel invullen wat er in de pijp zitquote:Op zaterdag 14 maart 2009 20:53 schreef BasOne het volgende:
Harry potter na een feestje waar hij zich niets meer van kan herrineren
goed genoeg, het is Roos Rebergen, zangeres van Roosbeef, o.a. van het nummer 'ben onder invloed' Moet je maar eens op Youtuben. FZZ +1quote:Op zaterdag 14 maart 2009 21:06 schreef FCZwolleZuid het volgende:
Dat is de zangeres van Roosebeef (ofzo) was op 101tv bij het programma Jimmy Alter
Duidelijk als 1e... Volgens mij een record hahaquote:
Wow !quote:Op zaterdag 14 maart 2009 21:36 schreef Ofyles2 het volgende:
China, VS, Rusland, Groot-Brittanië?
Zo is dat ..quote:Op zaterdag 14 maart 2009 21:26 schreef FCZwolleZuid het volgende:
Ik sta anders wel gelijk met tomtomaat en ik kom nog maar net kijken
Ecetera is goed thuis in het Zuidenquote:Op zaterdag 14 maart 2009 22:01 schreef Etcetera het volgende:
Kalahari?
Nou ja de vraag is logisch lijkt mequote:is een typisch Nederlands fenomeen, dat waarschijnlijk overgewaaid is uit Azië. Het is vergelijkbaar met steengrillen en raclette, maar racletten doet men met kaas en het is typisch Zwitsers; terwijl bij gourmetten vlees, vis en/of groente gebruikt wordt.
quote:Op zaterdag 14 maart 2009 22:13 schreef Siniti het volgende:
gastmeid je was vergeten 1 'gourmetten' inte veranderen
opletten loontquote:Op zaterdag 14 maart 2009 22:13 schreef Siniti het volgende:
gastmeid je was vergeten 1 'gourmetten' inte veranderen
gewoon punten w.m.b.quote:Op zaterdag 14 maart 2009 22:14 schreef Etcetera het volgende:
[..]![]()
![]()
Nou ja aan jullie de keuzeAndere vraag of gewoon punten geven
Is goedquote:
Te laatquote:
Liedje + Artiestquote:Its nine oclock on a saturday
The regular crowd shuffles in
Theres an old man sitting next to me
Makin love to his tonic and gin
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik multitask ..dus :quote:Op zaterdag 14 maart 2009 22:36 schreef Ofyles2 het volgende:
The Kooks?
Welke band?quote:You're a bum
You're a punk
You're an old slut on junk
Lying there almost dead on a drip in that bed
You scumbag, you maggot
You cheap lousy faggot
Happy Christmas your arse
I pray God it's our last
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |