Naturellement !quote:Op zaterdag 14 maart 2009 14:52 schreef slaveloos het volgende:
almere
Yep ..meer succes bij de volgende vraag..bij S kan het alle kanten opquote:
ik hou wel van een beetje afwisseling inderdaadquote:Op zaterdag 14 maart 2009 14:55 schreef qonmann het volgende:
[..]
Yep ..meer succes bij de volgende vraag..bij S kan het alle kanten op
quote:Op zaterdag 14 maart 2009 14:57 schreef Siniti het volgende:
Alkmaar?
inderdaad Indiaquote:
Jij bent goed... met Engels ontbijtquote:Op zaterdag 14 maart 2009 15:05 schreef slaveloos het volgende:
porridge
welke engelse comedy bracht oa deze karakters voort?quote:Ed Winchester (presentator die zelden meer zegt dan Hi, I'm Ed Winchester)
Ted & Ralph (een baron met een zwak voor zijn klusjesman Ted)
Carl Hooper (presentator van het Australische That's Amazing)
Unlucky Alf (oudere man, alles zit hem tegen. Bugger is zijn bekendste uitspraak)
Competitive Dad (doet er alles aan om zijn zoontje in alles te verslaan)
Arthur Atkinson (stand-upcomedian van lang geleden. How queer! Where's me washboard?)
Dave Angel (Eco-Warrior)
The Off-roaders (Simon Bush en Lindsay Mottram)
Bob Fleming (hoestende presentator van programma's over het buitenleven)
Chanel 9 (een parodie op Zuid-Europese tv-programma's. Bono Estente, Boutros Boutros Ghali!)
Ron Manager (voetbalcriticus met vreemde hersenkronkels over small boys in the park, jumpers for goal posts. Marvellous!)
John Actor (speelt allerhande Monkfishen in een gloednieuwe dramareeks op de BBC)
Rowley Birkin QC (een onverstaanbare alcoholieker die altijd eindigt met I'm afraid I was very, very drunk)
ik was erbij. fantastischquote:Op zaterdag 14 maart 2009 14:44 schreef Etcetera het volgende:
Ik doe een eerste gok met Parijs?
Heb geen trauma van Rusland-Nederland. Italie-Nederland zal voor altijd in m'n geheugen gegrift staan als een van de beste wedstrijden die ik Oranje ooit heb zien spelen![]()
een van mijn favoriete series inderdaad!quote:
we missen er wel meer ook de thirtheenth duky of huppledepup en Jesse met zijn fashiontipsquote:
quote:Op zaterdag 14 maart 2009 15:19 schreef slaveloos het volgende:
we missen er wel meer ook de thirtheenth duky of huppledepup en Jesse met zijn fashiontips
quote:Een Indiase acteur maakt er een zooitje van tijdens de opnames van een kostuumdrama en hij wordt toegevoegd aan de 'ontsla deze persoon'-lijst. Als er een fout wordt gemaakt met twee namenlijsten, komt zijn naam te staan op de gastenlijst van een elite feest. Hij gaat er naar toe en iedereen neemt aan dat hij gewoon uitgenodigd is. Dan beginnen de misverstanden.
Een van de leukere typetjes van Peter Sellersquote:
quote:Op zaterdag 14 maart 2009 15:35 schreef slaveloos het volgende:
rammstein ich will
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |