| 1 2 | Cheyrou 19, Niang 33 Luis Suárez 36(pen) |
Poll: Ajax - Olympique Marseillequote:Uitslag, welk team door:
0-0 Olympique Marseille
1-0 AFC Ajax
0-1 Olympique Marseille
1-1 Olympique Marseille
2-1 Verlenging
1-2 Olympique Marseille
2-0 AFC Ajax
0-2 Olympique Marseille
2-2 Olympique Marseille
3-1 AFC Ajax
3-2 Olympique Marseille
etc.
quote:Op zaterdag 14 maart 2009 13:33 schreef borisz het volgende:
3-1
Ajax begint vel scoort heel snel en 10 minuten later 1-1 en in de tweede helft scoort Ajax 2x en zijn we door.
Marseille liet inderdaad oogstrelend combinatievoetbal zien donderdag. Wát een sterrenploeg.quote:Op zaterdag 14 maart 2009 13:36 schreef DirkZz het volgende:
Marseille rolt ze op met 0-4 ofzo. Ajax heeft niks in te brengen tegen Marseille.
Dat niet eens, maar zelfs als ze belabberd slecht voetballen, zijn ze nog 4 maten te groot voor ajaks.quote:Op zaterdag 14 maart 2009 13:41 schreef BigKahuna het volgende:
[..]
Marseille liet inderdaad oogstrelend combinatievoetbal zien donderdag. Wát een sterrenploeg.
Het feit dat je 'ajaks' schrijft zegt al genoeg over hoe serieus men jou moet nemen.quote:Op zaterdag 14 maart 2009 15:01 schreef DirkZz het volgende:
[..]
Dat niet eens, maar zelfs als ze belabberd slecht voetballen, zijn ze nog 4 maten te groot voor ajaks.
Ik ga het inkoppertje maar niet maken.quote:Op zaterdag 14 maart 2009 13:36 schreef DirkZz het volgende:
Marseille rolt ze op met 0-4 ofzo. Ajax heeft niks in te brengen tegen Marseille.
Yep helaas denk ik dat ook..quote:Op zaterdag 14 maart 2009 13:28 schreef Zwoerd het volgende:
Marseille wint dit gewoon
Hmm iets met een pot en een ketelquote:Op zaterdag 14 maart 2009 16:42 schreef TC03 het volgende:
Ben benieuwd. Na de fan-tas-ti-scheprestatie in Marseille moet Ajax nu toch we met 4-0 kunnen winnen.
2-1 verlies is toch niet dramatisch? Je speelt de hele tweede helft met een man minder en die gasten hebben één kans gecreëerd. Het is natuurlijk wel een maatje groter dan Nancy.quote:Op zaterdag 14 maart 2009 16:42 schreef TC03 het volgende:
Ben benieuwd. Na de fan-tas-ti-scheprestatie in Marseille moet Ajax nu toch we met 4-0 kunnen winnen.
Niet dramatisch, dat klopt. Maar als Marseille ook maar één keer scoort is het meteen over en sluiten voor Ajax. Tel daarbij op dat Ajax zelden de 0 houdt. Het is hopen op een wonder voor Ajax.quote:Op zaterdag 14 maart 2009 16:48 schreef BigKahuna het volgende:
[..]
2-1 verlies is toch niet dramatisch? Je speelt de hele tweede helft met een man minder en die gasten hebben één kans gecreëerd. Het is natuurlijk wel een maatje groter dan Nancy.
2-1 uit verliezen is in Europa gewoon geen slecht uitgangspunt.quote:Op zaterdag 14 maart 2009 16:42 schreef TC03 het volgende:
Twee keer de nul gehouden tegen Fiorentinaquote:Op zaterdag 14 maart 2009 16:50 schreef TC03 het volgende:
[..]
Niet dramatisch, dat klopt. Maar als Marseille ook maar één keer scoort is het meteen over en sluiten voor Ajax. Tel daarbij op dat Ajax zelden de 0 houdt. Het is hopen op een wonder voor Ajax.
Knappe prestatie ja.quote:Op zaterdag 14 maart 2009 17:02 schreef BigKahuna het volgende:
Twee keer de nul gehouden tegen Fiorentina.
Dat kan je wel inschatten, maar voorlopig heeft l'OM er al twee inliggen bij Ajax, die die inschatting is vrij waardeloos.quote:Op zaterdag 14 maart 2009 17:02 schreef BigKahuna het volgende:
[..]
Twee keer de nul gehouden tegen Fiorentina.
Ik schat Montolivo, Gilardino en Mutu toch wel wat hoger in dan die Afrikanen van Marseille.
Achja, het is ook gewoon onwaar dat het met één goal over en sluiten is voor Ajax. Ik vond het bij Marseille achterin niet dermate zeker dat het ondenkbaar is dat er twee goals gaan vallen in Amsterdam.quote:Op zaterdag 14 maart 2009 17:04 schreef TC03 het volgende:
[..]
Dat kan je wel inschatten, maar voorlopig heeft l'OM er al twee inliggen bij Ajax, die die inschatting is vrij waardeloos.
Overschat het niet, hoor. De ploeg die moet komen in de terugwedstrijd zou ik niet het voordeel geven.quote:Op zaterdag 14 maart 2009 16:52 schreef sjimz het volgende:
[..]
2-1 uit verliezen is in Europa gewoon geen slecht uitgangspunt.
Maar goed, jij hebt sowieso iets tegen Ajax
Daar hoop ik ook op.. Liefst een 1-0 in de 89e minuutquote:Op maandag 16 maart 2009 14:35 schreef Silenus het volgende:
1-0
quote:Extra kaarten Ajax - Olympique
Amsterdam, 16 mrt 2009
Voor het Europese topduel tussen Ajax en Olympique Marseille, dat woensdag in de Amsterdam ArenA wordt gespeeld, zijn extra kaarten beschikbaar. Mis het niet!
Omdat Olympique Marseille met minder supporters komt dan verwacht, zijn er extra kaarten beschikbaar voor de wedstrijd. Volgens UEFA-regels mag de bezoekende club tot zeer kort voor de wedstrijd besluiten kaarten terug te geven. Omdat Ajax toch zoveel mogelijk supporters de kans wil bieden ons team aan te moedigen zijn de vrijgekomen plekken vanaf dinsdag 17 maart 09.00 uur in de verkoop. Kaarten zijn verkrijgbaar vanaf 27 euro.
Dat gevoel heb ik ook. We komen vroeg op 1-0 door Dario, daarna veel druk van OLM, eind 2e helft Dario nogmaals met 2-0. BAMquote:
Dat zou ideaal zijn.quote:Op maandag 16 maart 2009 18:03 schreef w00h00 het volgende:
[..]
Dat gevoel heb ik ook. We komen vroeg op 1-0 door Dario, daarna veel druk van OLM, eind 2e helft Dario nogmaals met 2-0. BAM
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |