1. (1) Rachel...beste stem, beste uitstraling, kan alles zingen

2. (4) Whatever.... die meiden blijven beter en beter worden, en ze zijn natuurlijk onwijs authentiek qua uitstraling
3. (2) Lisa....Zingen kan ze als geen ander maar ik word er niet altijd even makkelijk door geraakt... zeker niet in een SM-outfit

4. (3)Rev & Ros... deze week was niet best, maar overall bij mij nog steeds een kanshebber voor de finale
5. (5) Jamal.... goed optreden dit keer weer, genre lag precies in zijn straatje maar eens kijken of hij dit volgende week ook kan.
6. (8) Roan... eindelijk kon ik enthousiast bij hem worden maar in dit finaleveld blijft hij vooralsnog een van de zwakkeren
7. (6) Luigiano.... tja de rek is er wel een beetje uit bij hem voor deze X-factor... kan zich heus nog wel ontwikkelen maar hij doet me het minste
8. (9) Hester.... chagrijnige uitstraling, geen podiumbeest... en dat je kunt zingen is helaas niet genoeg om het te maken... je moet ook iets over kunnen brengen.
Exit Irma: Tja ze deed me niet veel, ze is ook qua zangprestaties niet echt uniek...