Waar haal je al die genialiteit vandaan?quote:
ik doe soms 1 vingertje in mn aarsquote:Op zaterdag 14 maart 2009 11:16 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
Waar haal je al die genialiteit vandaan?
en de koe scheit meer als een schoap en als dat schoap dat had gewetten, dan had het vast wat meer gevrettenquote:
die mussen geven meer melkquote:Op zaterdag 14 maart 2009 11:17 schreef SuperwormJim het volgende:
[..]
Kleine koeien zeker bij jou thuis dan.
WAt doet de koequote:Op zaterdag 14 maart 2009 11:17 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
en de koe scheit meer als een schoap en als dat schoap dat had gewetten, dan had het vast wat meer gevretten
shit, de tekst nog verkeerd ook nogquote:
quote:Geef nou toe,
Een schaap drit minder dan een koe
Moar as 't schoap dat had gewetten
Had-e vast wat meer gevretten
en jij de koeien hier nietquote:
ben je niet blij voor mij?quote:
Neem jij zoveel plaats in beslag dan?quote:Op zaterdag 14 maart 2009 11:33 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
ben je niet blij voor mij?
heb 1 veldplaats kaart en 2 zitplaatsen![]()
*proest*quote:Op zaterdag 14 maart 2009 11:35 schreef SuperwormJim het volgende:
[..]
Neem jij zoveel plaats in beslag dan?
hahaquote:Op zaterdag 14 maart 2009 11:35 schreef SuperwormJim het volgende:
[..]
Neem jij zoveel plaats in beslag dan?
Is dat dan 3x 210?quote:Op zaterdag 14 maart 2009 11:38 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
haha
zoon en vriend willen ook mee
neequote:
tjah wel begrijpelijkquote:
ja vind het ook wel jammer. Zal olep nu mod worden?quote:
Alsjeblieft niet zeg.quote:Op zaterdag 14 maart 2009 12:30 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
ja vind het ook wel jammer. Zal olep nu mod worden?
Morgen mag je feyenoord uitlachen.quote:Op zaterdag 14 maart 2009 12:51 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Ik wil PSV uitlachen maar ik kan 't niet.
Jij hebt een mooie UIquote:Op zaterdag 14 maart 2009 13:05 schreef Harajuku. het volgende:
Hahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahaha
Yeah zij is coolquote:
Hoi Olepquote:
quote:
Kwam net Philip Cocu in de stad tegenquote:
hij zal wel gekkere dingen meegemaakt hebben dus dat had je zeker moeten doen. Philip Cocuquote:Op zaterdag 14 maart 2009 16:19 schreef -SG- het volgende:
[..]
Kwam net Philip Cocu in de stad tegen. Alleen vind het altijd zo stom om te vragen of ie ff op de foto wil of een handtekening wil geven
.
Bij Cocu had ik 't ook niet gevraagd nee..quote:Op zaterdag 14 maart 2009 16:19 schreef -SG- het volgende:
[..]
Kwam net Philip Cocu in de stad tegen. Alleen vind het altijd zo stom om te vragen of ie ff op de foto wil of een handtekening wil geven
.
Dat was Croky muts, Smiths had flippo's.quote:Op zaterdag 14 maart 2009 16:46 schreef Harajuku. het volgende:
Vruugah met de Smith actie had je zon veld waar je voetballers op moest plakken, Cocu was vanaf toen mijn fav
Echt niet. Want mijn opa werkte bij Smith en ik kreeg in één keer alle stickersquote:Op zaterdag 14 maart 2009 16:48 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Dat was Croky muts, Smiths had flippo's.
Ik dacht dat je het over Topshots had.quote:Op zaterdag 14 maart 2009 16:50 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Echt niet. Want mijn opa werkte bij Smith en ik kreeg in één keer alle stickers
Nopequote:Op zaterdag 14 maart 2009 16:52 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Ik dacht dat je het over Topshots had.![]()
Maar je opa werkte dus bij Smith, daar ging je zeker wel graag langs. Iedere keer weer 1200 zakken chips?
Ikke ookquote:Op zaterdag 14 maart 2009 16:58 schreef Harajuku. het volgende:
Ik heb hier nog ergens mappen vol flippo's
Ik heb ze ook nog allemaal, plus ook alle topshots.quote:Op zaterdag 14 maart 2009 16:58 schreef Harajuku. het volgende:
Ik heb hier nog ergens mappen vol flippo's
die topshots waren ook gaaf ja. Heb ze helaas niet meer, ooit naar de rommelmarkt gegaan.quote:Op zaterdag 14 maart 2009 17:05 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Ik heb ze ook nog allemaal, plus ook alle topshots.
Ok.quote:Op zaterdag 14 maart 2009 17:32 schreef -SG- het volgende:
Olep ik heb al een PM van snakey gehad. Had hem maar afgewezen.
Bedankt.quote:Op zaterdag 14 maart 2009 17:37 schreef -SG- het volgende:
[..]
Nu heb jij meer kans man! Je moet me dankbaar zijn!
quote:
wat een grap zegquote:
weet ikquote:
een van de meest bijzondere youtube-filmpjes die er is imo.quote:
Heel mooi. Maar wat een geluk dat een organisatie hier heil in zag. Het heeft hen volgens mij helemaal niets opgeleverd.quote:Op zaterdag 14 maart 2009 18:19 schreef rudedeltadude het volgende:
[..]
een van de meest bijzondere youtube-filmpjes die er is imo.
dit is youtube ten voeten uit
[paint] Muzieknummers iets te letterlijk nemen #2quote:Op zaterdag 14 maart 2009 18:45 schreef Powerkiwi het volgende:
[ afbeelding ]
Metallica - The Day that Never Comes
BOREDOM!
dat denk ik ook nietquote:Op zaterdag 14 maart 2009 18:49 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Heel mooi. Maar wat een geluk dat een organisatie hier heil in zag. Het heeft hen volgens mij helemaal niets opgeleverd.
misschien wel jaquote:Op zaterdag 14 maart 2009 20:08 schreef Olep het volgende:
[..]
Ah joh, binnenkort heb je een nieuw slachtoffer.
hoiquote:
Heujquote:
Ik word mod hier, ben je daar niet blij mee dan?quote:
ik hou niemand overquote:Op zaterdag 14 maart 2009 20:10 schreef Olep het volgende:
[..]
Jij moet ook eens rustig aan doen met je collega's.
geld geven?quote:
Neequote:Op zaterdag 14 maart 2009 20:11 schreef Juicyhil het volgende:
[..]
Ik word mod hier, ben je daar niet blij mee dan?
Is dat de trend in 2009?quote:Op zaterdag 14 maart 2009 20:14 schreef murp het volgende:
[..]
ik heb niets
ik heb een bank van 1200 euro_
mag ik je aanrakenquote:Op zaterdag 14 maart 2009 20:14 schreef murp het volgende:
[..]
ik heb niets
Viespeukquote:
quote:Op zaterdag 14 maart 2009 20:14 schreef murp het volgende:
[..]
ik heb niets
is mn dag voorbij dan?quote:Op zaterdag 14 maart 2009 20:21 schreef murp het volgende:
[..]
jij moet wel een leuke dag gehad hebben
tis tiet veur bier!!quote:
coun;t me inquote:
proost dan maar hequote:
quote:
quote:Op zaterdag 14 maart 2009 22:29 schreef murp het volgende:
[..]
likeur, het enige drank dat ik lekker vind
die bal ook!quote:
| Forum Opties | |
|---|---|