quote:
quote:Op zaterdag 14 maart 2009 02:38 schreef TJLinden het volgende:
Heb de film nog nooit gezien, maar wel zo vaak voorbij zien komen op dit forum dat ik weet dat het 'The Fall' is.
Namen weet ik niet.
quote:Op zaterdag 14 maart 2009 03:06 schreef California het volgende:
Ga eens doen dan.
Naam en een andere film van die persoon mag ook.
quote:Op zaterdag 14 maart 2009 09:59 schreef Hulkio het volgende:
Verdorie, heb de film gezien maar weet er geen naam bij.....Goede film maar met in mijn ogen niet echt heel bekende acteurs verder. The Cell is in elk geval goed. De voornaam van de regisseur is Tarsem volgens mij.
California +1quote:Op zaterdag 14 maart 2009 00:45 schreef California het volgende:
Stagecoach.
Even een vraag in elkaar flansen.
Hulkio +1quote:Op zaterdag 14 maart 2009 09:59 schreef Hulkio het volgende:
Verdorie, heb de film gezien maar weet er geen naam bij.....Goede film maar met in mijn ogen niet echt heel bekende acteurs verder. The Cell is in elk geval goed. De voornaam van de regisseur is Tarsem volgens mij.
Ik heb je plaatje weer even online gezet, want dit is niks natuurlijk.quote:
Hehe, gisteren deze film gezien. Vroeg me toen al af wat er geschreven stond.quote:In the final scene in the garden - where Philipe is sitting on the bench, there is a poem by Dorothy Frances Gurney written on the bench. Many garden lovers have this poem written in their gardens. It says: "Kiss of the sun for pardon. Song of the birds for mirth. You're closer to God's heart in a garden than any place else on earth."
quote:Op zaterdag 14 maart 2009 22:31 schreef Lonewolf2003 het volgende:
Being There?
Dank jequote:Op zaterdag 14 maart 2009 19:35 schreef InTrePidIvity het volgende:
[..]
Ik heb je plaatje weer even online gezet, want dit is niks natuurlijk.
[ afbeelding ]
http://i42.tinypic.com/11j56s6.gif
Het adres hierboven even kopiëren naar je profiel.
Ik wilde niet zo'n meeloper zijnquote:Op zondag 15 maart 2009 11:36 schreef Lonewolf2003 het volgende:
SoK en Intre zijn gloeiend heet. Flitspaal ijskoud.
Titel + 3 namenquote:Barbara Walters, Oprah Winfrey, your wife. You gotta fuck one, marry one, kill one, go!
Stukje soundtracklisting van welke film?quote:"The Seed 2.0"
Written by Cody ChesnuTT (as Cody ChestnuTT) & Tarik Collins Trotter
Performed by The Roots
Courtesy of MCA Records
Under license from Universal Music Enterprises
"Spanish Key"
Written & Performed by Miles Davis
Courtesy of Columbia Records
By Arrangement with Sony Music Licensing
"Shadow On The Sun"
Written by Tim Commerford (as Timothy Commerford), Chris Cornell (as Christopher Cornell),
Tom Morello (as Thomas Morello) & Brad Wilk
Performed by Audioslave
Additional Guitar by Tom Morello
Courtesy of Epic Records/Interscope Records
By Arrangement with Sony Music Licensing
quote:Continuity: The smashed windshield is inconsistently broken throughout the film.
Niet te doen, een gokvraag? Ik vraag natuurlijk niet voor niks het jaar '39, een jaar dat als één van de beste filmjaren wordt beschouwd en als zodanig bekend staat.. Ik had wel het vermoeden dat een aantal FMT'ers hier wel raad mee wisten en gelukkig bewijst RR dat.quote:Op zondag 15 maart 2009 12:17 schreef RuneRose het volgende:
@10 films van 1939, dat is toch goed te doen. Vooral een uitstekend jaar voor vriend Ford. We hadden er al drie, dus nog zeven,
1. Only Angels Have Wings
2. Drums along the mohawk
3. Stagecoach
4. Young Mr. Lincoln
5. Ninotchka
6. Wuthering Heights
7. La Regle du Jeu
Sorry, dan had ik jullie (RR) onderschat, voor zover dat mogelijk is.quote:Op zondag 15 maart 2009 17:13 schreef Gillingham het volgende:
Niet te doen, een gokvraag? Ik vraag natuurlijk niet voor niks het jaar '39, een jaar dat als één van de beste filmjaren wordt beschouwd en als zodanig bekend staat.
Toch wel.quote:Op zondag 15 maart 2009 22:49 schreef Doff het volgende:
Wyccie, ik ben zijn naam kwijt, maar dat is dingetje uit Nuovo Cinema Paradiso, Il Postino, Tre Fratelli etc. En Vittorio Gassman? En heeeeel misschien Mastroianni? Toch niet La Grande Bouffe?
Eén troost: 't scheelt je tijdverspilling. Ik vond het een verschrikkelijke film. Heb er nu nog spijt van dat ik 'm helemaal uitgekeken heb.quote:Op zondag 15 maart 2009 22:56 schreef Doff het volgende:
Heb La Grande Bouffe dan ook nog steeds niet gezien. Suf.
Ja, die had ik eigenlijk in mijn hoofd.quote:Op zondag 15 maart 2009 23:51 schreef Lonewolf2003 het volgende:
Dead Calm?
Juist jaquote:Op maandag 16 maart 2009 12:05 schreef RuneRose het volgende:
in the happening pleegt iedereen zelfmoord, dat wil je graag zien bij marky mark.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.RuneRose +1My dear, it's only a movie.
Miles Davis: "Mingus was something else, man. A pure genius. I loved him."
Die was toch geen Wahlberg fan mag ik hopen.quote:Op maandag 16 maart 2009 12:11 schreef Lonewolf2003 het volgende:![]()
Als dolle hond er nog was, was je op zijn zwarte lijst gekomen.
Dat was bij RuneRose net zo...quote:Op maandag 16 maart 2009 13:30 schreef 7eVeNL het volgende:
Beetje jammer dat mijn goede antwoord wordt verworpen en dat er dan pas na het door mij goed gegeven antwoord de vraag wordt verduidelijkt
quote:First, let it be declared that in the media of movie, it is a downright shock that Nickelodeon's monicker appears in this film. It is by far, the best film they have ever made. Second, it is probably the only movie you will see made for children (supposedly) and containing a claymation elf holding a rifle.
quote:How to make a movie off of such a series of thirteen books (eleven, at the present), which are deceivingly simple, yet filled with so many angles and hidden messages, symbolism, and very literary I will admit, is definitely a challenge.
quote:that was the best set of credits I've ever seen.
quote:In addition I would like to add thatfitted the role of
perfectly, and while I may not be a huge fan of his previous work he provided the much needed humour to keep the story moving the watcher intrigued
Dat is 'm. Intre +1quote:Op maandag 16 maart 2009 20:20 schreef InTrePidIvity het volgende:
Dat is Lemony Snicket's Series of Unfortunate Events
quote:"All I Do Is Dream of You" "Fit as a Fiddle"
Intre +1quote:
quote:Op dinsdag 17 maart 2009 16:49 schreef California het volgende:
Ja! [b]Runero
Oh nee, toch niet.
Drie van zijn films hebben in competitie in Cannes gedraaid. Hij heeft één Bafta gewonnen, voor Best Film not in the English Language.
Heel goed, Doff.quote:Op woensdag 18 maart 2009 10:32 schreef Doff het volgende:
An American in Paris, met Gene Kelly op het eerste plaatje.
Da's snelquote:Op woensdag 18 maart 2009 10:40 schreef RuneRose het volgende:
[..]
Heel goed, Doff.
Doff +1!
An American in Paris
the Band Wagon
Father of the Bride
Madame Bovary
Gigi
The Road to Guantanamo, zonder Bayquote:Op woensdag 18 maart 2009 10:06 schreef RuneRose het volgende:
24 hour party people is het toch?
9 songs.
en the road to guantanamo bay, toch?
quote:Op woensdag 18 maart 2009 19:16 schreef RuneRose het volgende:
the sweet hereafter?
Sarah Polly
Ian Holm
Atom Egoyan
Die clip heb ik simpelweg iets te vaak gezien.quote:
Hulkio +1quote:
Niet echtquote:Op donderdag 19 maart 2009 10:34 schreef RuneRose het volgende:
Marion Cotilard (A Good Year) --> Russel Crowe (A Good Year/Cinderella Man) ---> Renee Zelwegger (Cinderella Man/Chicago) ----> ChatherinaZita Jones (Chicago)
doe ik het zo goed?
Toch.quote:
Zo leer je nog eens wat.quote:Op donderdag 19 maart 2009 12:04 schreef SaintOfKillers het volgende:
[..]
Toch.
RuneRose +1
Het is trouwens (volledig onlogisch) judgment.
Louis Calhern, ook uit Notorious.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |