Niet te doen, een gokvraag? Ik vraag natuurlijk niet voor niks het jaar '39, een jaar dat als één van de beste filmjaren wordt beschouwd en als zodanig bekend staat.. Ik had wel het vermoeden dat een aantal FMT'ers hier wel raad mee wisten en gelukkig bewijst RR dat.quote:Op zondag 15 maart 2009 12:17 schreef RuneRose het volgende:
@10 films van 1939, dat is toch goed te doen. Vooral een uitstekend jaar voor vriend Ford. We hadden er al drie, dus nog zeven,
1. Only Angels Have Wings
2. Drums along the mohawk
3. Stagecoach
4. Young Mr. Lincoln
5. Ninotchka
6. Wuthering Heights
7. La Regle du Jeu
Sorry, dan had ik jullie (RR) onderschat, voor zover dat mogelijk is.quote:Op zondag 15 maart 2009 17:13 schreef Gillingham het volgende:
Niet te doen, een gokvraag? Ik vraag natuurlijk niet voor niks het jaar '39, een jaar dat als één van de beste filmjaren wordt beschouwd en als zodanig bekend staat.
Toch wel.quote:Op zondag 15 maart 2009 22:49 schreef Doff het volgende:
Wyccie, ik ben zijn naam kwijt, maar dat is dingetje uit Nuovo Cinema Paradiso, Il Postino, Tre Fratelli etc. En Vittorio Gassman? En heeeeel misschien Mastroianni? Toch niet La Grande Bouffe?
Eén troost: 't scheelt je tijdverspilling. Ik vond het een verschrikkelijke film. Heb er nu nog spijt van dat ik 'm helemaal uitgekeken heb.quote:Op zondag 15 maart 2009 22:56 schreef Doff het volgende:
Heb La Grande Bouffe dan ook nog steeds niet gezien. Suf.
Ja, die had ik eigenlijk in mijn hoofd.quote:Op zondag 15 maart 2009 23:51 schreef Lonewolf2003 het volgende:
Dead Calm?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |