Klopt, maar ik liet de 'harde kant' zien van CLquote:Op zondag 19 april 2009 09:46 schreef Mirel het volgende:
Kwa tekst neem je dan niet iets mooiers dan de Ghostface die hij postte.
-youtube links-
Deze is ook zo grappigquote:Op zondag 19 april 2009 14:42 schreef le_knightclub_soda het volgende:
[..]
Wu-Tang is for the children!
Mijn verwachting is dat het een vreselijk kutalbum gaat worden, met een zo mogelijk nog irritanter stemgeluid van Eminem zelf, nog meer zang, nare beats en onnozel gejengel.quote:Op dinsdag 21 april 2009 23:04 schreef Edwinuss het volgende:
Wat zijn jullie verwachtingen eigenlijk over het nieuwe album van Eminem?
Ben zelf afgehaakt bij het 2e succesvolle album. De rest heeft me nooit echt kunnen bekoren, nogal eentonig gedoe. Vond Infinite trouwens wel erg vet. Als je die nog niet kent, moet je m zeker is beluisteren.quote:Op woensdag 22 april 2009 13:59 schreef cosmick het volgende:
[..]
Mijn verwachting is dat het een vreselijk kutalbum gaat worden, met een zo mogelijk nog irritanter stemgeluid van Eminem zelf, nog meer zang, nare beats en onnozel gejengel.
Verwacht er ook niet te veel van, elk album wordt ie minder relevant. Telkens 't zelfde kunstje, telkens iets vemoeiender. Nu weer een zelfde soort eerste single, met komisch bedoelde clip erbij waar hij wat celebs op de hak neemt.quote:Op woensdag 22 april 2009 13:59 schreef cosmick het volgende:
[..]
Mijn verwachting is dat het een vreselijk kutalbum gaat worden, met een zo mogelijk nog irritanter stemgeluid van Eminem zelf, nog meer zang, nare beats en onnozel gejengel.
QFT.quote:Op woensdag 22 april 2009 13:59 schreef cosmick het volgende:
[..]
Dat zag ik per ongeluk voorbijkomen op TMF tijdens het zappen, maar ik wist niet dat het de Sugarhill Gang was. Hoe treurig.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |