quote:Op dinsdag 31 maart 2009 22:09 schreef Mirel het volgende:
Strange Journey van de CunninLynguists is nu op internet te vinden
Net even snel geluisterd op myspace, klinkt leuk, ik zal het eens gaan downloaden.quote:Op vrijdag 3 april 2009 20:15 schreef Mar10Segovia het volgende:
Voor wie downtempo plaatjes met relaxe beats wel kan waarderen:
Elaquent - After Midnight
Gratis te downloaden op deze Myspace pagina.
Jeetje, zit je wel erg diep he. Wil je ook aandacht? Mannelijke internetusersquote:Op vrijdag 3 april 2009 23:46 schreef Syb-rund. het volgende:
*14 jarig sletje in dit topic positioneert om chriz te lokken*
Zie OP. En als je het topic had gelezen had je gezien dat hij al genoemd is zelfs.quote:Op vrijdag 3 april 2009 23:45 schreef Registratiedienst het volgende:
Of is dat te mainstream geworden? Not done om zijn naam te noemen?
Het spijt mij. Uit respect had ik idd eerst de OP moeten lezen. Excuses voor de onderbreking van jullie communicatieverkeer.quote:Op vrijdag 3 april 2009 23:57 schreef krioro het volgende:
[..]
Zie OP. En als je het topic had gelezen had je gezien dat hij al genoemd is zelfs.
ja dat ken echt niet hoor.quote:Op vrijdag 3 april 2009 23:45 schreef Registratiedienst het volgende:
Of is dat te mainstream geworden? Not done om zijn naam te noemen?
Leuk idee Da_Ripper. Helaas kan ik nietsquote:Op zaterdag 4 april 2009 10:04 schreef Da_Ripper het volgende:
ff 'n ballonnetje oplaten: [ afbeelding ]
Ik weet niet of jullie deze al gezien hadden: FOK!_Muzikanten_Mega_Song
Kort samengevat: users zenden een zelf-gemaakt stukje muziek in van 30-60 sec en alle inzendingen zullen uiteindelijk aan elkaar gemixt worden tot 1 groot lied.
Ik zag bijna alleen maar users reageren die een 'traditioneel' instrument bespelen en vroeg me af of er nog meer users waren die zelf ook bijv. beats/raps maken en mee zouden willen doen?
Interesse? meld je even in dat topic
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |