Toffe beat. De rap vind ik niks.quote:Op zondag 22 maart 2009 18:05 schreef Document1 het volgende:
Mensen die zeggen dat Hip Hop dood is kennen dit zeker niet?
[Rebels To The Grain - In Amsterdam (Music Video)]
Ja jammer is het wel. Maar er is inderdaad nog zoveel andere muziek.quote:Op zondag 22 maart 2009 18:24 schreef jimjim1983 het volgende:
[..]
jaja dat sowiesozal t voor altijd blijven luisteren denk ik. maar ik ben blij dat ik mn heil in een andere muziekstroming heb gevonden, anders zat ik de rest van mn leven hetzelfde te luisteren
maar ik vind het wel jammer.
krioro.. ik zat net in je library te kijken..quote:
Oh die ken ik wel hoor, alleen nog nooit gescrobbled dan blijkbaarquote:Op zondag 22 maart 2009 19:00 schreef Syb-rund. het volgende:
[..]
krioro.. ik zat net in je library te kijken..
je hebt cannibal ox er niet instaan![]()
gelukkig, ik schrok alquote:Op zondag 22 maart 2009 19:06 schreef krioro het volgende:
[..]
Oh die ken ik wel hoor, alleen nog nooit gescrobbled dan blijkbaar![]()
Def Jux is over het algemeen ook wel een tof label vind ik
maar toch minder.. van atcq en the pharcyde zijn de soloalbums zelfs redelijk kut vind ik.quote:Op zondag 22 maart 2009 18:39 schreef Baasvaak. het volgende:
Laten we dan maar niet beginnen over:
Solo-artiesten van oude bekende groepen (ATCQ, Wutang, etc.),
same samequote:Tevens zijn oude groepen weer back in business (EPMD, Bone Thugs).
Co sign! Het is idd ingekakt en niet langer meer vernieuwend en revolutionair, toch blijven er nog steeds artiesten die ik erg dope vind om te checken hoor (DOOM, Lone Catalysts, Immortal Technique, J-Zone, etc.).quote:Op zondag 22 maart 2009 23:28 schreef Deltron het volgende:
Vind zelf dat er nog genoeg (nieuwe) artiesten erg de moeite waard zijn om te checken, zoals
Cunninlynguists, Praverb the wyse, Kero One, Common Market, Blue scholars, Incise, Grieves, Lone Catalysts, Sotu the traveller, Akir, Cyne, Nujabes, Atmosphere, Blu, People Under The Stairs, etc etc etc etc..
Tuurlijk, de pioneers maken tegenwoordig wat mindere muziek (Q-tip uitzondering imo) maar dat is ook niet erg, houd het wel bij de classics als ik dat wil horen
Smaken verschillen he? Ik vind zijn flow dope en de associatieve manier waarop hij zijn rhymes aan elkaar rapt. Tevens vind ik het grappig hoe zijn flow klinkt, net of 'ie een lollie in z'n mond heeft.quote:Op maandag 23 maart 2009 09:47 schreef Mirel het volgende:
Wat is er nou zo leuk aan MF Doom? Luisterde het vroeger maar het is eigenlijk ontzettend eentonige saaie fluts vind ik hoor.
Hahaha! Heb je het nu over hiphop of over techno?quote:Op maandag 23 maart 2009 13:40 schreef Mirel het volgende:
Een paar zijn wel leuk. Maar noem eens welke jij vindt dat de beste zijn. Ik hou iig meer van die beats die telkens opbouwend zijn, tot een hoogtepunt komen tegen het einde van het nummer. Of een mooie pauze hebben in het midden.
Oh ja, en wat voor tracks vind jij goed? Want beats die opbouwend zijn vind je niet zoveel in hiphop (in ieder geval niet in mijn collectie). Het is meestal toch dezelfde loop waarmee wat gevarieerd wordt (bas weg, bas terug, beat even weg laten vallen, etc.) en als je mazzel hebt wat fonky fresh scratches. Ben benieuwd! (Of heb je over instrumentale hiphop a la Krush en Shadow?)quote:Op maandag 23 maart 2009 13:40 schreef Mirel het volgende:
Een paar zijn wel leuk. Maar noem eens welke jij vindt dat de beste zijn. Ik hou iig meer van die beats die telkens opbouwend zijn, tot een hoogtepunt komen tegen het einde van het nummer. Of een mooie pauze hebben in het midden.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |