da's geen marshall tochquote:Op zaterdag 14 maart 2009 12:27 schreef belsen het volgende:
Met je Marshall op 11 toch, voor de kleine extra zetje?
Mijn Blues Jr. ging ook tot 11 geloof ik.quote:Op zaterdag 14 maart 2009 12:28 schreef Daantke het volgende:
o wel
dan is er nog zo'n ander merk dat tot 11 gaat
De mijne maar tot 10...quote:Op zaterdag 14 maart 2009 13:04 schreef Sloggi het volgende:
[..]
Mijn Blues Jr. ging ook tot 11 geloof ik.
tof!quote:Op zaterdag 14 maart 2009 13:21 schreef Cynic het volgende:
Net gehoord dat de bas en drum er nu echt helemaal op staan en dat ik nu aan de beurt ben. Zal volgend weekend wel geluiden uitzoeken worden dan denk ik.
Rock on !quote:Op zaterdag 14 maart 2009 13:21 schreef Cynic het volgende:
Net gehoord dat de bas en drum er nu echt helemaal op staan en dat ik nu aan de beurt ben. Zal volgend weekend wel geluiden uitzoeken worden dan denk ik.
Is het tuig weer bezig?quote:
Je moet gewoon je eigen topic niet bevuilen, prutser.quote:Op zaterdag 14 maart 2009 17:28 schreef -Menn0- het volgende:
Ja ik zei: moguh!
Opeens geen topic meer in mn AT
Wat moet je daar nou weer mee?quote:Op zaterdag 14 maart 2009 19:53 schreef The_Dean het volgende:
Kostdat?
Weet er wellicht wel iemand voorquote:Op zaterdag 14 maart 2009 20:15 schreef Witchfynder het volgende:
[..]
Wat moet je daar nou weer mee?.
Waar heb je die gekocht?quote:Op zaterdag 14 maart 2009 18:36 schreef Xylon het volgende:
Randall50 watt tube combo, puur buis
Hij roeleert hard joh <3
Klinkt heerlijk!
[ afbeelding ]
Nog samen met een Elixer kabel, ze schijnen goed te zijn, maar of ze ook het geld waard zijn (54 euro)
[ afbeelding ]
En eindelijk ook weer nieuwe Gibson plectrumsBij m'n vorige had ik gewoon letterlijk alle drie de hoeken er vanaf gespeeld
Wat bied je?quote:Op zaterdag 14 maart 2009 19:53 schreef The_Dean het volgende:
Kostdat?
Ja, ik had er eigenlijk nog niet zo over nagedacht, zag ineens het bericht dast iemand die ik ken die POD X3 verkocht, dus tjaquote:Op zaterdag 14 maart 2009 21:34 schreef The_Dean het volgende:
Drie tientjes.
Doe ff een vraagprijs man
Ik heb ook wel interessequote:Op zaterdag 14 maart 2009 19:36 schreef Metalfreak het volgende:
Iemand trouwens interesse in een Boss GT-8?Ik kan namelijk een POD X3 live kopen tegen een nette prijs... Maar dan moet ik wel eerst die GT-8 zien te verkopen. Ow ja, en een ME-8 heb ik ook nog steeds
Je weet niet wat je mistquote:
volgens hun website is het verschil echt enorm! het zal denk ik niet zo erg zijn als hier staat, maar ze verkopen natuurlijk ook heus geen onzin... http://www.elixirstrings.com/cables/elixir_cable_studio.htmlquote:Op zaterdag 14 maart 2009 18:36 schreef Xylon het volgende:
Nog samen met een Elixer kabel, ze schijnen goed te zijn, maar of ze ook het geld waard zijn (54 euro)
Ja, dat zou ik ook op mijn website zetten.quote:Op zondag 15 maart 2009 11:44 schreef Jorikjet het volgende:
[..]
volgens hun website is het verschil echt enorm!
Vette shit inderdaad...Gaan goed bij mn gouden glitterschoentjesquote:Op zaterdag 14 maart 2009 11:25 schreef Jorikjet het volgende:
[ afbeelding ]
hmz, wel erg goud, maar wel cool opzich. wel erg hoog pimp/woonwagen gehalte!
en dan natuurlijk wel met optima gold snaren![]()
Hmm, ik moet dan altijd denken aan de 'zilveren kabels gesmeed door elfjes bij maanlicht'. Zullen verder wel stevige kabels zijn enzo, maar echt zoveel verschil zou het niet mogen uitmaken tenzij je eerst van die dunne spaghettikabeltjes had :pquote:Op zondag 15 maart 2009 11:44 schreef Jorikjet het volgende:
[..]
volgens hun website is het verschil echt enorm! het zal denk ik niet zo erg zijn als hier staat, maar ze verkopen natuurlijk ook heus geen onzin... http://www.elixirstrings.com/cables/elixir_cable_studio.html
misschien binnenkort maar eens wat snoeren uitproberen bij een gitaarwinkel om te checken of het echt zoveel scheelt...! kzal dan wel kleine review van mijn bevindingen hier posten![]()
Dan heb ik je gezienquote:Op zondag 15 maart 2009 12:10 schreef Xylon het volgende:
[..]
Muziekcentrum Best in Venray Centrum, de amp kostte 555euro.
Was jij dat?quote:Op zondag 15 maart 2009 13:40 schreef Sloggi het volgende:
[..]
Dan heb ik je gezien. Ik was akoestische gitaren aan het testen.
quote:Op zaterdag 14 maart 2009 12:30 schreef Gitaarmat het volgende:
Mag je niet meedoen met alleen maar gitaarwerk?
quote:Op zaterdag 14 maart 2009 15:13 schreef Tha_Erik het volgende:
Misschien leuk om zo'n soort wedstrijd met MUZ te organiseren.
Talkbox!quote:Op zondag 15 maart 2009 15:11 schreef Jorikjet het volgende:
http://www.dumpert.nl/med(...)round_the_world.html
!quote:Op zondag 15 maart 2009 15:11 schreef Jorikjet het volgende:
http://www.dumpert.nl/med(...)round_the_world.html
nou,m de ikea tas met een GT-8 en een M13 en een doosje met kabels en de H&K warp factor is toch behoorlijk zwaar aan mijn arm aan het hangen...quote:
Na lang wikken en wegen, omdat de ToL niet meer gemaakt wordt om een of andere vage reden, en dat ik dus nu een hele andere inlay heb... jaquote:
die plectra vond ik fijn, maar ze veranderde in stof in luttele seconden bij mijquote:Op zaterdag 14 maart 2009 18:36 schreef Xylon het volgende:
En eindelijk ook weer nieuwe Gibson plectrumsBij m'n vorige had ik gewoon letterlijk alle drie de hoeken er vanaf gespeeld
Boh gek, wat doe je online... spelen jij!quote:Op zondag 15 maart 2009 20:17 schreef Aresdreams het volgende:
Na lang wikken en wegen, omdat de ToL niet meer gemaakt wordt om een of andere vage reden, en dat ik dus nu een hele andere inlay heb... ja
wat een lekker ding is die gitaar
en foto's volgen nog, ben nog ff te lam om ze van me foon af te halen.
[..]
die plectra vond ik fijn, maar ze veranderde in stof in luttele seconden bij mij
nu iets hardere plectra, Dunlop Jazz II
Pic'squote:Op zondag 15 maart 2009 20:17 schreef Aresdreams het volgende:
Na lang wikken en wegen, omdat de ToL niet meer gemaakt wordt om een of andere vage reden, en dat ik dus nu een hele andere inlay heb... ja
wat een lekker ding is die gitaar
en foto's volgen nog, ben nog ff te lam om ze van me foon af te halen.
Daar heb ik jaren mee geragd, Nu speel ik meestal met Geel of op de basgitaar met paars.quote:Op zondag 15 maart 2009 20:25 schreef KaMo het volgende:
[..]
Boh gek, wat doe je online... spelen jij!
En ik speel zelf op de groene tortex pics
Ik vind die paarse sowieso de lekkerste. Weet niet waarom, maar ik hou van dikke plectrums. Speel nu meestal met Boston 1.21...quote:Op zondag 15 maart 2009 20:28 schreef allsystemshalt het volgende:
[..]
Daar heb ik jaren mee geragd, Nu speel ik meestal met Geel of op de basgitaar met paars.
Heb ik er ook eentje van (gevonden)quote:Op zondag 15 maart 2009 20:37 schreef Jorikjet het volgende:
ik speel altijd met van die dikke roze! tortex geloof ik. iig geen zachte, daarmee kun je niks geen dynamiek in je spel leggen vind ik
Ziet er gezellig uitquote:Op zondag 15 maart 2009 20:59 schreef KaMo het volgende:
http://afterlivemusic.hyv(...)k_Mini_Edition/BTyR/
Fotosch
Was zeer gezellig, Podium van pallet qua hoogte ongeveer. Dan heb je lekker veel contact met de mensen.quote:
Sinds ik in een punkrock band zit!quote:Op zondag 15 maart 2009 21:27 schreef Jorikjet het volgende:
sinds wanneer mogen rode broeken dan weer?
Wel duidelijker, maarhet duurde toch zo lang vanwege de inlay?quote:Op zondag 15 maart 2009 22:14 schreef Aresdreams het volgende:
ach, de inlay is lekker minimalistisch en functioneel
denk dat het uiteindelijk beter is voor me dan de ToL
Nicequote:Op zondag 15 maart 2009 20:59 schreef KaMo het volgende:
http://afterlivemusic.hyv(...)k_Mini_Edition/BTyR/
Fotosch
geen idee hoe het nu precies zit, schijnbaar duurde het sowieso langer en was deze gitaar dus pas onlangs klaar ofzo... ik weet het niet...quote:Op zondag 15 maart 2009 22:18 schreef KaMo het volgende:
[..]
Wel duidelijker, maarhet duurde toch zo lang vanwege de inlay?
Sja, ik leef in een emocultuur dan blijkbaarquote:Op maandag 16 maart 2009 01:01 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
NiceAlleen die rode broek kan écht niet hoor
tof, al meer ervaring met een 7snaar? ben benieuwd hoe dat speelt, en post eens een sampeltje!quote:Op zondag 15 maart 2009 21:37 schreef Aresdreams het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Best breede hals, maar ondanks dat speelt ie echt ontzettend heerlijk.
ik speel nu iets van 3 jaar al op een 7-snaar, dus heb er al wel wat ervaring mee.quote:Op maandag 16 maart 2009 08:16 schreef Jorikjet het volgende:
[..]
tof, al meer ervaring met een 7snaar? ben benieuwd hoe dat speelt, en post eens een sampeltje!
Licensced Floyd ipv een Original.quote:
Omdat de snaren schijnbaar iets dichter bij elkaar zitten dan bij een OFR mogelijk is. Tenminste, zoiets heb ik ergens gelezen.quote:Op maandag 16 maart 2009 09:09 schreef The_Dean het volgende:
Zo'n duur apparaat, waarom dan een LFR in plaats van een OFR?
dat went vanzelf, zo een 7-snaar, weekje of 2 en je speelt erop als ware het een 6-snaarquote:Op maandag 16 maart 2009 11:02 schreef Aikara het volgende:
[..]
Omdat de snaren schijnbaar iets dichter bij elkaar zitten dan bij een OFR mogelijk is. Tenminste, zoiets heb ik ergens gelezen.
Ik heb die van mij (MC-7) trouwens ook binnen. Inderdaad fantastische gitaar. Met enorm veel 'tone'!! Veel meer dan ik gewend was (naast de Bo~el heb ik ook een Petrucci en een Satriani Ibanez).
Aangezien dit mn 'n 1e 7 snaar is moet ik nog wel een beetje wennen. Ik raak vooral op de G, D en A snaar nogal de weg kwijt. Nou ja, reden te meer om veel te spelen!
komt wel bij optredensquote:Op maandag 16 maart 2009 13:10 schreef Dribbel_ het volgende:
Tof ding AresBinnenkort meer en betere foto's
inderdaad.quote:Op maandag 16 maart 2009 17:46 schreef Daantke het volgende:
zeur niet zo hij heeft veel belangrijkere zaken aan zijn hoofd op het moment
Hij zegt steeds dat hij eraan komtquote:Op maandag 16 maart 2009 17:46 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Wat zit je toch steeds te bitchen om die sticker man
Wat voor sticker is het danquote:Op maandag 16 maart 2009 17:59 schreef KaMo het volgende:
[..]
Hij zegt steeds dat hij eraan komt![]()
Dan is mijn telecaster pas af
Zonder is hij ook wel af. Een sticker voegt functioneel niets toe.quote:
Wel betere sustain natuurlijk.quote:Op maandag 16 maart 2009 18:35 schreef brother52 het volgende:
[..]
Zonder is hij ook wel af. Een sticker voegt functioneel niets toe.
Dan moet je wel stickers met zangbalkjes hebben. Maar die schijnen weer ontzettend duur te zijn.quote:
Dat lijkt me sterk en dat lijkt me sterk.quote:Op maandag 16 maart 2009 20:18 schreef Gitaarmat het volgende:
Cynic kom jij langs volgende week bij FOK!Radio??? Wordt nu gezegd namelijk...
echt wel, hoe dacht je dat SRV dan aan zijn tone kwam?quote:Op maandag 16 maart 2009 18:35 schreef brother52 het volgende:
[..]
Zonder is hij ook wel af. Een sticker voegt functioneel niets toe.
Door de resonatiekamers tussen de SRV stikker en de stratbodyquote:Op maandag 16 maart 2009 21:02 schreef Jorikjet het volgende:
[..]
echt wel, hoe dacht je dat SRV dan aan zijn tone kwam?
Youtube tags, hip heurquote:Op maandag 16 maart 2009 21:33 schreef Gitaarmat het volgende:
[youtube]^http://www.youtube.com/watch?v=SY7mvH8wFdE&feature=channel_page[/youtube]
Daar spaar ik momenteel voor^^
quote:Op maandag 16 maart 2009 23:11 schreef TeleluvR het volgende:
BEL DE KRANT!
TeleluvR heeft een Gibson LP gekocht
Kutgitaar...
Terugbrengen!quote:Op maandag 16 maart 2009 23:11 schreef TeleluvR het volgende:
BEL DE KRANT!
TeleluvR heeft een Gibson LP gekocht
Kutgitaar...
Pics komen na het schoonmaken, dus waarschijnlijk dit weekend...quote:
Ik voel me echt heel vies....quote:Op maandag 16 maart 2009 23:15 schreef Sloggi het volgende:
Verrader!
Mag ik em wel eerst schoonmaken?quote:
Wat is oud? In ieder geval 15 jaar, volgens de bon...quote:Op maandag 16 maart 2009 23:33 schreef Sloggi het volgende:
Mooi, mooi. Oudje?
Veel bespeelt noemen we dat... moet je eens opletten wat er onder het stof en vuil vandaan gaat komen...quote:
Een PRS?quote:Op maandag 16 maart 2009 23:43 schreef TeleluvR het volgende:
[..]
Veel bespeelt noemen we dat... moet je eens opletten wat er onder het stof en vuil vandaan gaat komen...
Gadverdamme, ik hoop het niet, daar wil ik juist vanaf!!!quote:
Lol idd m'n MIII heeft ook zo'n poepbruine koffer met een anaalroze binnenkantquote:Op maandag 16 maart 2009 23:58 schreef TeleluvR het volgende:
Santana SE ja.
Zo'n coole gay-koffer had ik ook al bij mijn SG, met zo'n cool trek-doekje!
Doodkapje, is that you?quote:Op dinsdag 17 maart 2009 06:50 schreef allsystemshalt het volgende:
[..]
Lol idd m'n MIII heeft ook zo'n poepbruine koffer met een anaalroze binnenkant
Dat hangt er nog een beetje van af of ik vrijdag naar Cross-linx in Eindhoven ga.quote:Op dinsdag 17 maart 2009 10:45 schreef Cynic het volgende:
Wie gaan er nou nog naar Amsterdam zaterdag? 80% kans dat ik naar PUSA ga.![]()
Ik, lijkt mij. En Dean dacht ik ook. En Dribbel, vind ik. En DK, want die zeurde het meest over een meeting.quote:Op dinsdag 17 maart 2009 10:45 schreef Cynic het volgende:
Wie gaan er nou nog naar Amsterdam zaterdag? 80% kans dat ik naar PUSA ga.![]()
Ik wou dat ik dat probleem zo had, ipv kortsluiting.quote:Dacht zondag even dat mijn versterker stuk was (altijd lekker een week voor je gaat opnemen). Er zat een behoorlijk opvallende kraak in. Bleek gelukkig dat de kabel tussen de voortrap en de eindversterker brak was.Blijft schrikken...
Dan kom ik zeker ookquote:Op dinsdag 17 maart 2009 11:11 schreef Witchfynder het volgende:
Ik, lijkt mij. En Dean dacht ik ook. En Dribbel, vind ik. En DK, want die zeurde het meest over een meeting..
Nice, een cherryburst zo te zien?quote:Op maandag 16 maart 2009 23:26 schreef TeleluvR het volgende:
[ afbeelding ]
Sneak preview, meer nadat het kreng weer schoon in... bah, wat vies!
Wie wat waar hoequote:Op dinsdag 17 maart 2009 11:11 schreef Witchfynder het volgende:
[..]
Ik, lijkt mij. En Dean dacht ik ook. En Dribbel, vind ik. En DK, want die zeurde het meest over een meeting..
[..]
Ik wou dat ik dat probleem zo had, ipv kortsluiting..
21 maart in Amsterdam. Eerst een meeting, en daarna naar de Melkweg voor Presidents Of The United States Of America.quote:
Ik doe alleen de meeting btwquote:Op dinsdag 17 maart 2009 12:51 schreef The_Dean het volgende:
[..]
21 maart in Amsterdam. Eerst een meeting, en daarna naar de Melkweg voor Presidents Of The United States Of America.
Anders sta je in een lege zaalquote:Op dinsdag 17 maart 2009 12:51 schreef The_Dean het volgende:
21 maart in Amsterdam. Eerst een meeting, en daarna naar de Melkweg paradiso voor Presidents Of The United States Of America.
Nee dan staat ie bij de boeklezing van Emilie Autumnquote:
Och, ben ik anders wel gewendquote:
Waar is er geen gemengd zwemmen dan? Ik geloof dat we dat zelfs hier in Drenthe doen. Niet dat ik zwem. Of kan zwemmen, maar goed.quote:Op dinsdag 17 maart 2009 13:06 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Nee dan staat ie bij de boeklezing van Emilie Autumn
Lege zaal dus idd![]()
Er is wel gemengd zwemmen weer die avond daar
Als je nou met jezus aan het mailen was had je heel veel wijn gehadquote:Op dinsdag 17 maart 2009 14:17 schreef Sloggi het volgende:
Men, mail ik een gast die heeft geboden op mijn gitaar waarin ik zeg dat als we allebei wat water bij de wijn doen er wel uit zullen komen, biedt die gast 5 euro meer.
Zwakzinnigen op Marktplaats.
Handel dan ook liever beetje via-via via bekenden enzo, of aan bekenden. Zitten soms ook mongolen tussen, maar dat is een ander verhaal, hé Daanquote:Op dinsdag 17 maart 2009 14:17 schreef Sloggi het volgende:
Men, mail ik een gast die heeft geboden op mijn gitaar waarin ik zeg dat als we allebei wat water bij de wijn doen er wel uit zullen komen, biedt die gast 5 euro meer.
Zwakzinnigen op Marktplaats.
M'n zus lust geen wijn.quote:Op dinsdag 17 maart 2009 14:17 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Als je nou met jezus aan het mailen was had je heel veel wijn gehad
Mongolen zijn ten minste altijd vrolijkquote:Op dinsdag 17 maart 2009 14:20 schreef The_Dean het volgende:
Handel dan ook liever beetje via-via via bekenden enzo, of aan bekenden. Zitten soms ook mongolen tussen, maar dat is een ander verhaal, hé Daan
Pics? Prijs? Specs?quote:Op dinsdag 17 maart 2009 14:21 schreef Sloggi het volgende:
Ik heb trouwens ook nog een mooie akoestische gitaar in de aanbieding, met een element erin. Een Cort E70E.
Wie biedt?
Pics, prijs, en waarom gaat 'ie weg?quote:Op dinsdag 17 maart 2009 14:21 schreef Sloggi het volgende:
Ik heb trouwens ook nog een mooie akoestische gitaar in de aanbieding, met een element erin. Een Cort E70E.
Wie biedt?
http://link.marktplaats.nl/237325133quote:Op dinsdag 17 maart 2009 14:38 schreef Svyatagor het volgende:
[..]
Pics, prijs, en waarom gaat 'ie weg?
Dat is waarquote:Op dinsdag 17 maart 2009 14:35 schreef brother52 het volgende:
[..]
Mongolen zijn ten minste altijd vrolijk
Schijnbaar deze film nog niet gezienquote:Op dinsdag 17 maart 2009 14:35 schreef brother52 het volgende:
[..]
Mongolen zijn ten minste altijd vrolijk
Prachtig ding! Denk dat ik ook ga kijken naar zo'n stratocaster als ik wat verder gevorderd ben in het gitaarspelen..quote:Op dinsdag 17 maart 2009 14:52 schreef Sloggi het volgende:
Deze mag trouwens ook weg:
http://link.marktplaats.nl/236642088
Klopt, maar ik heb zo veel films nog niet gezien.quote:Op dinsdag 17 maart 2009 15:15 schreef Witchfynder het volgende:
Schijnbaar deze film nog niet gezien.
[ afbeelding ]
Klopt.quote:Op dinsdag 17 maart 2009 14:20 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Handel dan ook liever beetje via-via via bekenden enzo, of aan bekenden. Zitten soms ook mongolen tussen, maar dat is een ander verhaal, hé Daan
Wat een toeval!quote:Op dinsdag 17 maart 2009 15:27 schreef brother52 het volgende:
[..]
Klopt, maar ik heb zo veel films nog niet gezien.
Nope, just the cherry... Het is in feite de kleur van de Deluxe van Pete. Jammer dat het geen deluxe is, zou mij qua sound wellicht net wat beter bevallen...quote:Op dinsdag 17 maart 2009 11:20 schreef Svyatagor het volgende:
[..]
Nice, een cherryburst zo te zien?
Ben zeer benieuwd. Ik moet bij switchen tussen LP en Fender altijd enorm wennen aan de verschillende mensuur. En aan het feit dat een LP gemiddeld anderhalf keer zoveel weegt als een strat of tele. Maar ja, tone enzo.
Wow, hij is ook lekker gemod zo te zien.quote:Op dinsdag 17 maart 2009 16:40 schreef TeleluvR het volgende:
[..]
Nope, just the cherry... Het is in feite de kleur van de Deluxe van Pete. Jammer dat het geen deluxe is, zou mij qua sound wellicht net wat beter bevallen...
Tsja, het is een verschil van dag en nacht met wat ik gewend ben van de tele. Maar wel leuk om er eens een andere sound bij te hebben...
[ afbeelding ]
Dit is dus die van Pete Townshend...quote:Op dinsdag 17 maart 2009 16:41 schreef Svyatagor het volgende:
[..]
Wow, hij is ook lekker gemod zo te zien.
Wat is die middelste pickup? En zijn dat killswitches? Wel vet hoor. Wat heb je betaald als ik vragen mag?
Aha, ok, ik snap't.quote:Op dinsdag 17 maart 2009 16:42 schreef TeleluvR het volgende:
[..]
Dit is dus die van Pete Townshend...
Het is gewoon een standard, maar exact DEZE kleur!
Wat hij zegtquote:Op dinsdag 17 maart 2009 17:09 schreef Daantke het volgende:
ik wil misschien wel mee naar die meet (brother?) maar heb geen zin om geld over te hebben voor dat pusa. Ken het verder ook niet ofzo
Dus wat wel?quote:Op dinsdag 17 maart 2009 19:46 schreef brother52 het volgende:
Rond het middaguur gaat lastig worden (of ik moet een erg korte nacht gaan draaien). Ik krijg net te horen dat ik kaarten heb voor Cross-linx.
Ik zie net dat Zita Swoon vrijdag om 23:30 afgelopen is.quote:
TomTom in den broekzak. En kan je daar mooi je LP testen.quote:Op dinsdag 17 maart 2009 23:48 schreef brother52 het volgende:
Dan moeten we alleen nog even kijken hoe we van daar bij Dirk Witte komen
Ik ben te huur als gidsquote:Op dinsdag 17 maart 2009 23:48 schreef brother52 het volgende:
Ik ga inderdaad vanuit lelystad. En als er nog kaartjes zijn voor pusa, ga ik rond middernacht weer terug.quote:Op woensdag 18 maart 2009 00:01 schreef Daantke het volgende:
brother, ga je dan uit lelystad? En hoe laat ga je terug?
Hij is afquote:Op dinsdag 17 maart 2009 23:52 schreef The_Dean het volgende:
TomTom in den broekzak. En kan je daar mooi je LP testen.
Neequote:
Ik kan nog best een weekje (of 2) wachten hoor. Anders kom ik hem gewoon een keertje halen.quote:Op woensdag 18 maart 2009 00:30 schreef The_Dean het volgende:
Nee
En kan niks beloven, maar dit is een uitgelezen kans, dus ik zet alles op alles. Mei de bek op it stjoer en der
plat foar!
Als je hem voor zaterdag af hebt, neem hem dan maar mee, zien we dan wel hoe we het doen.quote:
Nicequote:Op woensdag 18 maart 2009 09:03 schreef Aresdreams het volgende:
nog wat foto'tjes van me nieuwe gitaar
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Is misschien een klein kwartiertje lopen door een mooi stukje Amsterdam:quote:Op dinsdag 17 maart 2009 23:48 schreef brother52 het volgende:
Lijkt me prima.quote:Op woensdag 18 maart 2009 10:36 schreef Witchfynder het volgende:
Mooi ding hoor, Ares!.
Ok dan, voor de meet:
12:30 @ Max Euweplein
- Dirk Witte & Dijkman terroriseren
- Eten & Drinken
Optioneel:
- PUSA..
Je moet wel even zorgen dat je nu op de website van Bo-El komt te staan met een foto, is ook weer mooie promotie voor je bands.quote:
Welke is gesneuveld?quote:Op woensdag 18 maart 2009 11:14 schreef Aresdreams het volgende:
voor me band
enkelfout helaas
maar dat komt goed
Da's vervelend. En bij die andere band heb je minder last?quote:Op woensdag 18 maart 2009 11:29 schreef Aresdreams het volgende:
ik ben gestopt bij Tiara vanwege mijn schouder, en ik zie daar te weinig verbeteringen in om snel terug te keren bij die jongens
Ikquote:Op woensdag 18 maart 2009 10:42 schreef brother52 het volgende:
[..]
Lijkt me prima.
Wie komen er allemaal?
Ik ga dadelijk kaartjes kopen voor PUSA. Dus daar ben ik sowieso als ik kaartjes heb. Ben 's middags ook in A'dam in dat geval aan het winkelen. Dus dan kom ik jullie ergens wel tegen na sluitingstijd als er gegeten gaat wordenquote:Op woensdag 18 maart 2009 12:03 schreef Witchfynder het volgende:
[..]
Ik
Dean? Dribbel? DK? Cynic? Daantke? Anderen?
Laat ik dan ook maar komenquote:Op woensdag 18 maart 2009 12:03 schreef Witchfynder het volgende:
Ik
Ik niet, Amsterdam is me toch echt wat te verquote:Op woensdag 18 maart 2009 12:03 schreef Witchfynder het volgende:
[..]
Ik
En jij niet dus ?quote:Op woensdag 18 maart 2009 16:04 schreef Witchfynder het volgende:
Dus:
Dean
Bro
Cynic
Dribbel (komt toch wel)
Syvatagor?
Daantke?
Klinkt leuk manquote:Op woensdag 18 maart 2009 15:50 schreef KaMo het volgende:
http://www.myspace.com/afterlivemusic
"Alone"
Opnames op school
Meerijden moet altijd kunnen. Ik moet die kant toch opquote:Op woensdag 18 maart 2009 16:43 schreef Daantke het volgende:
Ik kom denk ik wel, als ik met brother mee kan rijden. Dan ben ik wel om half vijf ofzo weer weg, stukje trein naar Almere Buiten en vanaf daar kan ik met mijn moeder meerijden die zaterdag in Almere is
Ik zet hem meestal in een parkeergarage neer. Is wel behoorlijk duur.quote:Op woensdag 18 maart 2009 17:10 schreef Cynic het volgende:
Waar kan je een beetje handig parkeren trouwens? De voorstelling die ik van A'dam heb is dat je beter je auto in Utrecht kan zetten en dan het laatste stukje lopen, maar wellicht zijn er andere opties.
Je kan practisch onder het leidsche plein parkeren, maarrr dat gaat je geld kostenquote:Op woensdag 18 maart 2009 17:10 schreef Cynic het volgende:
Waar kan je een beetje handig parkeren trouwens? De voorstelling die ik van A'dam heb is dat je beter je auto in Utrecht kan zetten en dan het laatste stukje lopen, maar wellicht zijn er andere opties.
pm! (bijna dan)quote:Op woensdag 18 maart 2009 16:47 schreef brother52 het volgende:
[..]
Meerijden moet altijd kunnen. Ik moet die kant toch op![]()
pm me je adres even, dan sta ik rond 11:15 voor de deur.
Kolerequote:Op woensdag 18 maart 2009 17:42 schreef brother52 het volgende:
Ik geloof dat een parkeergarage iets meer dan 3 euro per uur kost met een maximum van rond de 40 euro.
-edit-
Ik zie net dat de q-park aan de marnixstraat het goedkoopst is. 3,60 per uur met een maximum van 36 euro.
Byzantium is 4,20 per uur met een maximum van 50 euro. Het museumplein zit daar tussenin.
Ja, hij had hem afgsteld op de amp van school, maar we gebruikte de lineout van de effectenbakquote:Op woensdag 18 maart 2009 16:06 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Klinkt leuk man
Alleen wel beetje irritant gitaargeluid
Les voor de volgende keerquote:Op woensdag 18 maart 2009 18:03 schreef KaMo het volgende:
[..]
Ja, hij had hem afgsteld op de amp van school, maar we gebruikte de lineout van de effectenbak
D'oh!
Inderdaad, ach het is maar een demo voor een CKV project!quote:Op woensdag 18 maart 2009 18:04 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Les voor de volgende keerNooit naar je amp oid luisteren bij opnames maar over je koptelfoon waarover je het signaal terugkrijgt dan krijg je pas een goed beeld hoe je geluid erop komt
Ook gedaan, maar dat CKV is echt een volslagen overbodig en nutteloos vak.quote:
Levert soms nog wel geinige dingen op hoor. Ik heb een maandje of twee geleden opnames gemaakt van een psalmtekst waar ik een metalnummer van gemaakt had. (Overigens metal wel even tussen aanhalingstekensquote:
Tweede Fasequote:Op woensdag 18 maart 2009 19:39 schreef brother52 het volgende:
CKV?
Ik heb ook ooit havo gedaan maar in mijn tijd had je dat nog niet.
Ook helemaal nieuw voor mij.quote:
Iets wat kunstmatig is kan natuurlijk nooit goed zijn.quote:Cultureel Kunstmatige Vorming.
Zeker in die achterbuurt waar jij zitquote:Op woensdag 18 maart 2009 19:55 schreef brother52 het volgende:
Mysterieuze steekpartijen teisteren Lelystad
Damn, ik denk dat ik voorlopig maar binnen blijf.
Het is ook: Culturele Kunstzinnige Vormingquote:Op woensdag 18 maart 2009 19:53 schreef brother52 het volgende:
[..]
Ook helemaal nieuw voor mij.
[..]
Iets wat kunstmatig is kan natuurlijk nooit goed zijn.
Dat is hetzelfde als gitaargeluid uit een synthesizer halen.
Niet bij ons op schoolquote:Op woensdag 18 maart 2009 20:00 schreef KaMo het volgende:
[..]
Het is ook: Culturele Kunstzinnige Vorming
Ik zal een sticker van jou maken als je niet ophoudt met tegen Dean zeuren, die dit toch al tussendoor als aardigheidje doet.quote:
Opsturenquote:Op woensdag 18 maart 2009 20:17 schreef The_Dean het volgende:
Kom je naar de meet, of moet ik ze opsturen?
quote:Op woensdag 18 maart 2009 16:04 schreef Witchfynder het volgende:
Dus:
Dean
Bro
Cynic
allsystemshalt {met/zonder gitaar} {wel meaten en greaten en vreaten niet naar pusa}![]()
Dribbel (komt toch wel)
Syvatagor?
Daantke?
In jouw tijd had je ook alleen maar havo toch?quote:Op woensdag 18 maart 2009 19:39 schreef brother52 het volgende:
CKV?
Ik heb ook ooit havo gedaan maar in mijn tijd had je dat nog niet.
Gelukkig wel. Ik vond het verschil tussen wiskunde A en B al lastig genoegquote:Op woensdag 18 maart 2009 20:39 schreef Cynic het volgende:
In jouw tijd had je ook alleen maar havo toch?
Ik heb zelfs het hele basisschoolgebeuren gemist.quote:Ik heb ook die hele profielentoestand gemist
Bij Dirk Witte hebben ze er genoeg hangen, dan ga ik niet met een gitaar slepen.quote:Op woensdag 18 maart 2009 20:44 schreef allsystemshalt het volgende:
Gewoon allemaal je gitaar meesjouwen dan rocken we de pan uit![]()
![]()
![]()
quote:Op woensdag 18 maart 2009 20:47 schreef brother52 het volgende:
[..]
Bij Dirk Witte hebben ze er genoeg hangen, dan ga ik niet met een gitaar slepen.
Hoe kan verslagen inleveren nou leuk zijn?quote:Op woensdag 18 maart 2009 20:41 schreef Gitaarmat het volgende:
Er is één ding leuk aan CKV, bij ons mag je zoveel mogelijk verslagen in leveren en ik lever elke maand wat in over muziek
Wel Deans?quote:Op woensdag 18 maart 2009 20:47 schreef brother52 het volgende:
[..]
Bij Dirk Witte hebben ze er genoeg hangen, dan ga ik niet met een gitaar slepen.
quote:Op woensdag 18 maart 2009 21:21 schreef -Menn0- het volgende:
Volgens mij hingen die er vorige keer wel ja
Dat niet maar aan de foto's op de site te zien, hangen er zat.quote:Op woensdag 18 maart 2009 20:58 schreef allsystemshalt het volgende:
[..]
Ben je er wel eens geweest? het is nogal een smal pand als we er met z'n 7-en in staan is het vol
Cursus Knippen en Vouwen...quote:Op woensdag 18 maart 2009 20:00 schreef KaMo het volgende:
[..]
Het is ook: Culturele Kunstzinnige Vorming
Plakken en binnen de lijntjes kleuren is de cursus voor gevorderden?quote:
Nee dat heet Industrieel Ontwerpen op WO niveauquote:Op woensdag 18 maart 2009 22:53 schreef brother52 het volgende:
[..]
Plakken en binnen de lijntjes kleuren is de cursus voor gevorderden?
Nope, ik heb een vrijgezellenpartij in Noord-Nederland, anders was ik wel even een biertje komen drinken.quote:Op woensdag 18 maart 2009 16:04 schreef Witchfynder het volgende:
Dus:
Dean
Bro
Cynic
Dribbel (komt toch wel)
Syvatagor?
Daantke?
Van die Marschall?quote:Op donderdag 19 maart 2009 16:56 schreef Cynic het volgende:
Zo, buisjes van de voortrap zijn vervangen.
Het geluid is qua boventonen wat rijker heb ik het idee.
Die meet gaat uiteindelijk toch niet door, let op mijn woorden...quote:
Het niet aanwezig zijn van Dean is een behoorlijke aderlating, maar ik zie niet in waarom het niet door zou gaan.quote:Op donderdag 19 maart 2009 18:00 schreef TeleluvR het volgende:
[..]
Die meet gaat uiteindelijk toch niet door, let op mijn woorden...
Maar... een meet zonder Dean, is als een gitaar zonder snaren....quote:Op donderdag 19 maart 2009 18:02 schreef Cynic het volgende:
[..]
Het niet aanwezig zijn van Dean is een behoorlijke aderlating, maar ik zie niet in waarom het niet door zou gaan.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |