Als je hem voor zaterdag af hebt, neem hem dan maar mee, zien we dan wel hoe we het doen.quote:
Nicequote:Op woensdag 18 maart 2009 09:03 schreef Aresdreams het volgende:
nog wat foto'tjes van me nieuwe gitaar
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Is misschien een klein kwartiertje lopen door een mooi stukje Amsterdam:quote:Op dinsdag 17 maart 2009 23:48 schreef brother52 het volgende:
Dan moeten we alleen nog even kijken hoe we van daar bij Dirk Witte komen
Lijkt me prima.quote:Op woensdag 18 maart 2009 10:36 schreef Witchfynder het volgende:
Mooi ding hoor, Ares!.
Ok dan, voor de meet:
12:30 @ Max Euweplein
- Dirk Witte & Dijkman terroriseren
- Eten & Drinken
Optioneel:
- PUSA..
Je moet wel even zorgen dat je nu op de website van Bo-El komt te staan met een foto, is ook weer mooie promotie voor je bands.quote:
Welke is gesneuveld?quote:Op woensdag 18 maart 2009 11:14 schreef Aresdreams het volgende:
voor me band
enkelfout helaas
maar dat komt goed
Da's vervelend. En bij die andere band heb je minder last?quote:Op woensdag 18 maart 2009 11:29 schreef Aresdreams het volgende:
ik ben gestopt bij Tiara vanwege mijn schouder, en ik zie daar te weinig verbeteringen in om snel terug te keren bij die jongens
Ikquote:Op woensdag 18 maart 2009 10:42 schreef brother52 het volgende:
[..]
Lijkt me prima.
Wie komen er allemaal?
Ik ga dadelijk kaartjes kopen voor PUSA. Dus daar ben ik sowieso als ik kaartjes heb. Ben 's middags ook in A'dam in dat geval aan het winkelen. Dus dan kom ik jullie ergens wel tegen na sluitingstijd als er gegeten gaat wordenquote:Op woensdag 18 maart 2009 12:03 schreef Witchfynder het volgende:
[..]
Ik
Dean? Dribbel? DK? Cynic? Daantke? Anderen?
Laat ik dan ook maar komenquote:Op woensdag 18 maart 2009 12:03 schreef Witchfynder het volgende:
Ik
Ik niet, Amsterdam is me toch echt wat te verquote:Op woensdag 18 maart 2009 12:03 schreef Witchfynder het volgende:
[..]
Ik
En jij niet dus ?quote:Op woensdag 18 maart 2009 16:04 schreef Witchfynder het volgende:
Dus:
Dean
Bro
Cynic
Dribbel (komt toch wel)
Syvatagor?
Daantke?
Klinkt leuk manquote:Op woensdag 18 maart 2009 15:50 schreef KaMo het volgende:
http://www.myspace.com/afterlivemusic
"Alone"
Opnames op school
Meerijden moet altijd kunnen. Ik moet die kant toch opquote:Op woensdag 18 maart 2009 16:43 schreef Daantke het volgende:
Ik kom denk ik wel, als ik met brother mee kan rijden. Dan ben ik wel om half vijf ofzo weer weg, stukje trein naar Almere Buiten en vanaf daar kan ik met mijn moeder meerijden die zaterdag in Almere is
Ik zet hem meestal in een parkeergarage neer. Is wel behoorlijk duur.quote:Op woensdag 18 maart 2009 17:10 schreef Cynic het volgende:
Waar kan je een beetje handig parkeren trouwens? De voorstelling die ik van A'dam heb is dat je beter je auto in Utrecht kan zetten en dan het laatste stukje lopen, maar wellicht zijn er andere opties.
Je kan practisch onder het leidsche plein parkeren, maarrr dat gaat je geld kostenquote:Op woensdag 18 maart 2009 17:10 schreef Cynic het volgende:
Waar kan je een beetje handig parkeren trouwens? De voorstelling die ik van A'dam heb is dat je beter je auto in Utrecht kan zetten en dan het laatste stukje lopen, maar wellicht zijn er andere opties.
pm! (bijna dan)quote:Op woensdag 18 maart 2009 16:47 schreef brother52 het volgende:
[..]
Meerijden moet altijd kunnen. Ik moet die kant toch op![]()
pm me je adres even, dan sta ik rond 11:15 voor de deur.
Kolerequote:Op woensdag 18 maart 2009 17:42 schreef brother52 het volgende:
Ik geloof dat een parkeergarage iets meer dan 3 euro per uur kost met een maximum van rond de 40 euro.
-edit-
Ik zie net dat de q-park aan de marnixstraat het goedkoopst is. 3,60 per uur met een maximum van 36 euro.
Byzantium is 4,20 per uur met een maximum van 50 euro. Het museumplein zit daar tussenin.
Ja, hij had hem afgsteld op de amp van school, maar we gebruikte de lineout van de effectenbakquote:Op woensdag 18 maart 2009 16:06 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Klinkt leuk man
Alleen wel beetje irritant gitaargeluid
Les voor de volgende keerquote:Op woensdag 18 maart 2009 18:03 schreef KaMo het volgende:
[..]
Ja, hij had hem afgsteld op de amp van school, maar we gebruikte de lineout van de effectenbak
D'oh!
Inderdaad, ach het is maar een demo voor een CKV project!quote:Op woensdag 18 maart 2009 18:04 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Les voor de volgende keerNooit naar je amp oid luisteren bij opnames maar over je koptelfoon waarover je het signaal terugkrijgt dan krijg je pas een goed beeld hoe je geluid erop komt
Ook gedaan, maar dat CKV is echt een volslagen overbodig en nutteloos vak.quote:
Levert soms nog wel geinige dingen op hoor. Ik heb een maandje of twee geleden opnames gemaakt van een psalmtekst waar ik een metalnummer van gemaakt had. (Overigens metal wel even tussen aanhalingstekensquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |