De dag is al te ver onderweg om nu nog te gaan trappenquote:Op zaterdag 14 maart 2009 15:03 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ja!
Tegenwoordig moet je soms al bijna 100 posts hebben om überhaupt vermeld te worden in de top 100.
mja dat was me laatst ook al opgevallen, ik heb gezegd sla die slag er maar weer in dat kan ik zelf ook wel voor dat geldquote:
Ik welquote:
Wil jij soms ook een naamtopic?quote:Op zaterdag 14 maart 2009 15:29 schreef DaMart het volgende:
OA is maar net donkerblauw of hij heeft al een naamtopic in FB!
Waarom nou gelijk sluiten, OA?
Mjah, er moest wel heel veel gebeuren. Rijdt wel weer heel goedquote:Op zaterdag 14 maart 2009 15:26 schreef PeZu het volgende:
[..]
mja dat was me laatst ook al opgevallen, ik heb gezegd sla die slag er maar weer in dat kan ik zelf ook wel voor dat geld
Ik moet geloof ik nieuwe buitenbanden en jasbeschermers hebben binnenkort.quote:Op zaterdag 14 maart 2009 15:35 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Mjah, er moest wel heel veel gebeuren. Rijdt wel weer heel goed
Dat valt nog wel meequote:Op zaterdag 14 maart 2009 15:37 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ik moet geloof ik nieuwe buitenbanden en jasbeschermers hebben binnenkort.
Laat 'm maar omruilen met de mijnequote:Op zaterdag 14 maart 2009 11:00 schreef crossover het volgende:
Ik sta niet meer in de OP met m'n icon!Wie heeft me eruit gehaald?
Jij hebt iig een kettingkastquote:Op zaterdag 14 maart 2009 15:39 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ja, en mijn ketting moet gespannen worden... die rammelt in de kettingkast.
Ik heb m ookquote:Op zaterdag 14 maart 2009 15:05 schreef Dr_Flash het volgende:
Want ik heb een boekenweekgeschenkeoa lomp boek gekocht, want dat boeit me verder niet natuurlijk
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |