Zie tekst boven je.quote:Op maandag 16 maart 2009 13:37 schreef maok het volgende:
Nou, dat zijn toch die zelfde meiden als op die andere foto.
Je moet je IE updatenquote:Op maandag 16 maart 2009 14:01 schreef maok het volgende:
Waarom hebben de PI's trouwens de verkeerde achtergrond kleur?
Niet ingelogd, wel postenquote:Op maandag 16 maart 2009 14:21 schreef maok het volgende:
Ik kan IE niet updaten op deze computer
PM popup heeft geen nut, ik ben nu niet ingelogt. Maar ik zal even kijken.
Oh, ik vind dat + de rest van die icoontjes wel leuk. Ik doe er welliswaar wenig mee (geen idee wat Twitter of LastFM is) maar het staat wel hip. Vind ik dan.quote:Op maandag 16 maart 2009 14:13 schreef JH87 het volgende:
Wat zijn die abonnementhoudergroeneblokjesdingen lelijk zeg. Ik heb 'm maar even uitgeschakeld.
Ik heb twitterquote:Op maandag 16 maart 2009 14:27 schreef 2cv het volgende:
[..]
Oh, ik vind dat + de rest van die icoontjes wel leuk. Ik doe er welliswaar wenig mee (geen idee wat Twitter of LastFM is) maar het staat wel hip. Vind ik dan.
Dat kan prima ja, als je voor iedere post je gebruikersnaam en wachtwoord invult.quote:
Ik heb het ook maar ik snap het niet.quote:
Owh ! Nah, doe ik niet aan, krijg ik vast RSI vanquote:Op maandag 16 maart 2009 14:43 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Dat kan prima ja, als je voor iedere post je gebruikersnaam en wachtwoord invult.
Ik ook nog niet zo goedquote:Op maandag 16 maart 2009 14:45 schreef Bradley33 het volgende:
[..]
Ik heb het ook maar ik snap het niet.
Muziekding.quote:Op maandag 16 maart 2009 15:44 schreef 2cv het volgende:
Wat kan je met LastFM ?
quote:Op maandag 16 maart 2009 15:47 schreef Tangarine het volgende:
Op dit moment: niks!
Maaarrrrr ik ben druk bezig met Engelse literatuur studeren, kansloos, maar wel leuk. Ik schrijf een groot essay over comics atm, dat is wel tof. Ennnnnn druk bezig een reis naar Oxford te organiseren voor in de meivakantie, jeuj!
En het gaat goed met meEt toi?
quote:Op maandag 16 maart 2009 16:11 schreef belsen het volgende:
Na lang beraad heeft de jury beslist...and the winners are!!!
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
Notorious_Roy, Malebolgia, Tomaz, Grulez en n00cL30n, gefeliciteerd!
Phedre zal contact met jullie opnemen, zodat jullie weldra je boek in huis hebben en kunnen controleren of de schrijver even scherp is als jullie is.
Alle andere inzendingen (in totaal 32 stuks), jammer maar toch bedankt voor het meedoen!
Feli.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het gaat slecht, maar verder gaat het goed.
quote:Op maandag 16 maart 2009 16:35 schreef JH87 het volgende:
Grulez, wat geweldig, mooi man, gefeliciteerd! Hoe voel je je nu?
Iets met Armin van Buurenquote:Op maandag 16 maart 2009 16:42 schreef ChipsZak. het volgende:
Welk boek?
gefeli.quote:
Ik had nog niets gehoord, geen prijs gezien niets. Wat bleek, de prijs was er nog niet. Ik word nog berichtquote:Oplossing Ubbo Kerstquiz
Leuk, uitdagend, moeilijk, frustrerend. Zo maar wat termen die gebezigd werden bij borrels de afgelopen maanden. Toch is er uiteindelijk één goede oplossing ingezonden! Maarten Brandts Buijs kwam met het juiste citaat uit één van de avonturen van Olivier B. Bommel, natuurlijk geschreven door Marten Toonder. (meer geblaat)
Maarten, van harte gefeliciteerd met de eerste prijs!
Een boze LoudGirl. Grappigquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |