Al een vrijwilliger gevonden om het op te eten ?quote:Op zaterdag 14 maart 2009 18:00 schreef LoudGirl het volgende:
Klaar, 41 cupcakes met paaseitjes garnering!
Ja, ik morgen na de kerkdienstquote:Op zaterdag 14 maart 2009 18:24 schreef 2cv het volgende:
[..]
Al een vrijwilliger gevonden om het op te eten ?
Vond ik ook !quote:Op zaterdag 14 maart 2009 18:31 schreef Jesse_ het volgende:
Wat fijn die gedeelde haat tegen U2 () en Bono (
![]()
![]()
)
Yep, een kerk vol, incl Maok. Ik moet nog even aan Tara vragen of hij echt een roze taart wil op zijn verjaardag.quote:Op zaterdag 14 maart 2009 18:24 schreef 2cv het volgende:
[..]
Al een vrijwilliger gevonden om het op te eten ?
quote:Op zaterdag 14 maart 2009 18:35 schreef LoudGirl het volgende:
[..]
Yep, een kerk vol, incl Maok. Ik moet nog even aan Tara vragen of hij echt een roze taart wil op zijn verjaardag.
Gedeelde haat is halve haat?quote:Op zaterdag 14 maart 2009 18:31 schreef Jesse_ het volgende:
Wat fijn die gedeelde haat tegen U2 () en Bono (
![]()
![]()
)
De Cranberrie-kwark. Jup, graagquote:Op zaterdag 14 maart 2009 18:35 schreef LoudGirl het volgende:
[..]
Yep, een kerk vol, incl Maok. Ik moet nog even aan Tara vragen of hij echt een roze taart wil op zijn verjaardag.
Nee, roze en lichtgele cupcakes na de (Engelstalige) middagdienst. Roze kwarktaart donderdag op Tara´s verjaardag. Freecell , Ik zal ´m dinsdag maken, nachtje opstijven, en dan woensdagmiddag langsbrengen. Dan krijg je van mij spullen en instructies op hem donderdag af te garneren.quote:Op zaterdag 14 maart 2009 19:30 schreef Isabeau het volgende:
Roze taart morgen na de kerkdienst, lees ik dat goed
Jupquote:Op zaterdag 14 maart 2009 19:51 schreef Isabeau het volgende:
Hmm, ik ga alleen 's morgens naar de dienstHerkansing op donderdag
Het is wel tof om te doenquote:Op zaterdag 14 maart 2009 20:47 schreef 2cv het volgende:
Zou Lego-en, maar ik voel mij moe. Heb het gevoel alsof ik de hele dag bezig ben geweest met het handmatig verhuizen van de inboedel een aambeeldenmuseum ofzo.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |