heheh een oud teamgenoot van me... weer verloren vandaagquote:Op zondag 15 maart 2009 02:27 schreef FritsVanEgters het volgende:
[..]
Ja, je had het over middenvelders.
Oke, ik ben niet zo scherp.quote:
Kan gebeuren om half 3.quote:Op zondag 15 maart 2009 02:34 schreef Bob. het volgende:
[..]
Oke, ik ben niet zo scherp.
Ik kwam wel tot bakken taart maar vond dat gewoon klinken als de holbewoner versie van taart bakken. "Ik bakken taart!"
Wat een zwerver is het.quote:Op zondag 15 maart 2009 02:25 schreef FritsVanEgters het volgende:
[..]
Is je scheerapparaat kapot trouwens, G?
Aye aye kapitein. Ik zal niet meer gapen!quote:Op zondag 15 maart 2009 11:21 schreef JH87 het volgende:
Niet zo gapen Mirjam het is prachtig weer en een prachtige zondag!
Ik ben al twee uur flink aan de studie, als ik nog even doorzet kan ik mooi nog wat biertjes in Utrecht gaan drinken voor ik weer naar Groningen ga vanavond.
ZOMG, ik heb zelf vannacht mijn tong gepierced?quote:Op zondag 15 maart 2009 11:44 schreef JH87 het volgende:
De vraag is meer wat jij 's nachts in je slaap uitspookt.
Dat zou best grappig zijn.quote:Op zondag 15 maart 2009 11:51 schreef Bob. het volgende:
[..]
ZOMG, ik heb zelf vannacht mijn tong gepierced?
Lijkt me nog best grappig, iedereens fiets 's nachts een andere kleur geven tot de hele stad op afzichtelijk groen rond fietst.quote:Op zondag 15 maart 2009 12:06 schreef JH87 het volgende:
Wie weet dupliceer je ook wel fietsen in je slaap. Van die groene!
(Doordenker.)
Kan ik nietquote:Op zondag 15 maart 2009 10:28 schreef JH87 het volgende:
[..]
Wat een zwerver is het.![]()
Trouwens. G. Nietz. Zaterdag. Bier.
Nou het is voor het eerst dat we met het gezin en de aanhang (2 zwagers en 2 kleinkinderen) een weekend weggaan. Geen idee eigenlijk wat we gaan doenquote:Op zondag 15 maart 2009 13:51 schreef ChipsZak. het volgende:
Wat doen jullie zoal op een familieweekend?
Dat is de nieuwe baggerlayoutquote:Op zondag 15 maart 2009 14:25 schreef Bob. het volgende:
Er komen overal steeds tekentjes bij!Een oogje naast de post tijd! En een bloemetje! En en en!
Verwarrend.
Ja dat is bij ons ook het geval, dus we zullen zienquote:Op zondag 15 maart 2009 14:18 schreef JH87 het volgende:
Familieweekend heb ik al 10 jaar niet meer gehad. Zal wel aan de ruzies liggen in de ene tak en de drukte in de rustige tak.
Nee, niet dat bloemetje. Maar bij je active topics, waar je nu de gesloten topics en de views uit je lijst kan halen.quote:Op zondag 15 maart 2009 15:29 schreef TARAraboemdijee het volgende:
Dat bloemetje (ICQ) was er altijd al hoor
Maar dat abbo-metertje en dat oogje (waarvoor is die?) zijn nieuw
De ene staat boven de envelopjes en de ander helemaal rechts. Ze zijn ook heel klein!quote:Op zondag 15 maart 2009 15:36 schreef TARAraboemdijee het volgende:
oogje was ik inmiddels achter. Maar dat bloemetje in de AT/MyAT zie ik niet
PMS?quote:Op zondag 15 maart 2009 18:58 schreef ChipsZak. het volgende:
Wuhh.
Ik moet woensdag mijn PWS presenteren.
niet eens.quote:
Hallo allen!quote:Op zaterdag 14 maart 2009 17:23 schreef ChipsZak. het volgende:
Ik heb het tévens over de muziek.
Bono is alleen maar iets wat ik nog eens extravind aan U2 en hun zogenaamde politieke correctheid.
Alleen bier, huiswerk en vrouwen.quote:Op zondag 15 maart 2009 21:55 schreef Peterselieman het volgende:
Morgen maar weer eens in Groningen kijken. Zal wel weer niets te beleven zijn
Ben je hetero?quote:Op zondag 15 maart 2009 22:18 schreef Peterselieman het volgende:
Alleen het middelste deel kan ik niet waarderen. De rest wel
Homo's zijn dol op vrouwenquote:Op zondag 15 maart 2009 22:32 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Ben je hetero?Nooit achter je gezocht
Maar dan had ie waarschijnlijk ook wijn gedronken ipv bier. Al zegt dat ook weer niets want dan zou je als vrouw ook geen bier meer mogen drinken ivm het omgekeerde effectquote:
Alex, 'soms' ben je best raar.quote:Op zondag 15 maart 2009 22:32 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Ben je hetero?Nooit achter je gezocht
Zegt niks idd want wijn is gewoon lekkerder dan bier.quote:Op zondag 15 maart 2009 22:48 schreef maok het volgende:
[..]
Maar dan had ie waarschijnlijk ook wijn gedronken ipv bier. Al zegt dat ook weer niets want dan zou je als vrouw ook geen bier meer mogen drinken ivm het omgekeerde effect
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het gaat slecht, maar verder gaat het goed.
quote:Op zondag 15 maart 2009 22:55 schreef FritsVanEgters het volgende:
[..]
Zegt niks idd want wijn is gewoon lekkerder dan bier.
Ik heb ook liever een man die beide drinkt (niet gemixt uiteraardSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.). Wel zo practisch aangezien ik ook beide drink. Het is zo'n afknapper als je wijn bij het eten hebt en dat een kerel dan geen wijn lust
Niet storen, ik ben al gestoord genoeg!
Als je met Maok zit te eten in elk geval niet.quote:Op zondag 15 maart 2009 23:26 schreef Grulez het volgende:
Hoorde ik daar bier?
Is dat een turn-off voor jou?quote:Op zondag 15 maart 2009 23:35 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Als je met Maok zit te eten in elk geval niet.
Nee hoor, ze mag van mij wijn drinken bij het eten. Ik drink alleen geen wijn. Meestal drink ik fris bij het eten omdat ik dat een betere combinatie vind dan met bier. En ja, dat geldt ook voor barbecuen.quote:
Gewoon 's avonds buiten kunnen zitten.quote:Op maandag 16 maart 2009 00:43 schreef Grulez het volgende:
[..]
op een mooie zomeravond... daar heb ik nou zin aan
Ik woon aan een doorgaande weg dus altijd wat te zien.quote:
quote:Op zondag 15 maart 2009 21:37 schreef Bradley33 het volgende:
[..]
Hallo allen!
Bono politiek correct.![]()
[ afbeelding ]
Ik vind het ook een beetje dubieus als hij zo met zijn dochters op de foto's gaat eigenlijk.quote:Op maandag 16 maart 2009 12:54 schreef JH87 het volgende:
Stomme kappers.![]()
En ik heb die foto's al eerder ergens voorbij zien komen, volgens mij waren 't z'n dochters.
T zijn níet zijn dochters.quote:Op maandag 16 maart 2009 12:54 schreef JH87 het volgende:
Stomme kappers.![]()
En ik heb die foto's al eerder ergens voorbij zien komen, volgens mij waren 't z'n dochters.
quote:Dus.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Sowieso zijn dochters niet.
[*] I kill a bitch with a potato peeler for the skrilla.
[*] You wanna mess with a motherfucker that skydives out of a plane to give the Statue of Liberty high fives, doing drive-by’s and miss you with five tries?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |