PMS?quote:Op zondag 15 maart 2009 18:58 schreef ChipsZak. het volgende:
Wuhh.
Ik moet woensdag mijn PWS presenteren.
niet eens.quote:
Hallo allen!quote:Op zaterdag 14 maart 2009 17:23 schreef ChipsZak. het volgende:
Ik heb het tévens over de muziek.
Bono is alleen maar iets wat ik nog eens extravind aan U2 en hun zogenaamde politieke correctheid.
Alleen bier, huiswerk en vrouwen.quote:Op zondag 15 maart 2009 21:55 schreef Peterselieman het volgende:
Morgen maar weer eens in Groningen kijken. Zal wel weer niets te beleven zijn
Ben je hetero?quote:Op zondag 15 maart 2009 22:18 schreef Peterselieman het volgende:
Alleen het middelste deel kan ik niet waarderen. De rest wel
Homo's zijn dol op vrouwenquote:Op zondag 15 maart 2009 22:32 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Ben je hetero?Nooit achter je gezocht
Maar dan had ie waarschijnlijk ook wijn gedronken ipv bier. Al zegt dat ook weer niets want dan zou je als vrouw ook geen bier meer mogen drinken ivm het omgekeerde effectquote:
Alex, 'soms' ben je best raar.quote:Op zondag 15 maart 2009 22:32 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Ben je hetero?Nooit achter je gezocht
Zegt niks idd want wijn is gewoon lekkerder dan bier.quote:Op zondag 15 maart 2009 22:48 schreef maok het volgende:
[..]
Maar dan had ie waarschijnlijk ook wijn gedronken ipv bier. Al zegt dat ook weer niets want dan zou je als vrouw ook geen bier meer mogen drinken ivm het omgekeerde effect
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het gaat slecht, maar verder gaat het goed.
quote:Op zondag 15 maart 2009 22:55 schreef FritsVanEgters het volgende:
[..]
Zegt niks idd want wijn is gewoon lekkerder dan bier.
Ik heb ook liever een man die beide drinkt (niet gemixt uiteraardSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.). Wel zo practisch aangezien ik ook beide drink. Het is zo'n afknapper als je wijn bij het eten hebt en dat een kerel dan geen wijn lust
Niet storen, ik ben al gestoord genoeg!
Als je met Maok zit te eten in elk geval niet.quote:Op zondag 15 maart 2009 23:26 schreef Grulez het volgende:
Hoorde ik daar bier?
Is dat een turn-off voor jou?quote:Op zondag 15 maart 2009 23:35 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Als je met Maok zit te eten in elk geval niet.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |