Welke woorden hebben jullie gewisseld ?quote:Op maandag 16 maart 2009 22:03 schreef JH87 het volgende:
Ik ben echt smoorverliefd op dat ene kassameisje. En vandaag hebben we meer woorden gewisseld dan de standaard 'Heeft u een bonuskaart' en 'Wilt u het bonnetje mee?'.
Herkenbaar. Alleen de mijne werkt met rockspassen ipv bonuskaarten en ze weet dat ik ze niet spaar.quote:Op maandag 16 maart 2009 22:03 schreef JH87 het volgende:
Ik ben echt smoorverliefd op dat ene kassameisje. En vandaag hebben we meer woorden gewisseld dan de standaard 'Heeft u een bonuskaart' en 'Wilt u het bonnetje mee?'.
Super de Boerquote:Op maandag 16 maart 2009 22:28 schreef FritsVanEgters het volgende:
[..]
Herkenbaar. Alleen de mijne werkt met rockspassen ipv bonuskaarten en ze weet dat ik ze niet spaar.
Het formaat van je kratje bier ? Jaja ...quote:Op maandag 16 maart 2009 22:10 schreef JH87 het volgende:
Het ging over het formaat van m'n kratje bier en ik was m'n bonuskaart daarna vergeten.
Daar hebben ze alleen maar trollen achter de kassa.quote:
Je bent zelf een troll.quote:Op maandag 16 maart 2009 22:46 schreef Jesse_ het volgende:
[..]
Daar hebben ze alleen maar trollen achter de kassa.
Vaak wel nu echter niet :s')quote:
Hopelijk heb je niet dezelfde als ik. Bij de Albert Heijn brugstraat of de korenbeurs toevallig?quote:Op maandag 16 maart 2009 22:03 schreef JH87 het volgende:
Ik voel een maandagavondrel opkomen.quote:Op maandag 16 maart 2009 22:59 schreef Bradley33 het volgende:
[..]
Hopelijk heb je niet dezelfde als ik. Bij de Albert Heijn brugstraat of de korenbeurs toevallig?
Rellenquote:Op maandag 16 maart 2009 23:01 schreef FritsVanEgters het volgende:
[..]
Ik voel een maandagavondrel opkomen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |