quote:Op zaterdag 14 maart 2009 02:07 schreef APK het volgende:
[..]
Volgens mij zei ik in het vorige topic dat ik aardig zou doen en zo, dus brand los.
quote:Op zaterdag 14 maart 2009 02:08 schreef APK het volgende:
[..]
Doe maar niet, dat is niet jouw sterkste kant.
't Hield je toch weer even van de straatquote:Op zaterdag 14 maart 2009 02:10 schreef liesje1979 het volgende:
Wat een stom spelletje NMNS
Mijn hoogste was 1860, maar dat kwam omdat ik een kast (uit nederland) goed gokte.
Vind je spelletjes leuk, waarbij je de verschillen moet zoeken tussen 2 foto's?quote:Op zaterdag 14 maart 2009 02:10 schreef liesje1979 het volgende:
Wat een stom spelletje NMNS
Mijn hoogste was 1860, maar dat kwam omdat ik een kast (uit nederland) goed gokte.
quote:Op zaterdag 14 maart 2009 02:14 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Vind je spelletjes leuk, waarbij je de verschillen moet zoeken tussen 2 foto's?
http://www.suriyanto.net/special/
quote:Op zaterdag 14 maart 2009 02:18 schreef liesje1979 het volgende:
Ik zat nog te lezen enzo, had niet door dat ik al moest beginnen. Had het het geluid heel hard staan en schrok me echt wezenloos!
Grijnzzzzzquote:Op zaterdag 14 maart 2009 02:18 schreef liesje1979 het volgende:
Had het het geluid heel hard staan en schrok me echt wezenloos!
Ola ... De sleutel in handen las ik !!! Cool feli .. enne ik neem wel een flessie mee om dat varken van de BBQ op te etenquote:Op zaterdag 14 maart 2009 02:16 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ja dat speelden wij altijd op zo'n touchscreending! Leuk even kijken!
quote:Op zaterdag 14 maart 2009 02:22 schreef LekkerSimpel het volgende:
Maar zonder gekheid hier staan echt 3 van dat soort spelletjes. Heel verslavend.
BTW in Spanje speelden we dat ook altijd op die touchescreens en op gegeven moment ken je ze uit je hoofd en ging het om de snelste tijd.
Ja, alleen ik mag nog niets doen he?quote:Op zaterdag 14 maart 2009 02:22 schreef Soury het volgende:
[..]
Ola ... De sleutel in handen las ik !!! Cool feli .. enne ik neem wel een flessie mee om dat varken van de BBQ op te eten
Ja dan gaan we chillen in mijn tuin!quote:Op zaterdag 14 maart 2009 02:22 schreef Soury het volgende:
[..]
enne ik neem wel een flessie mee om dat varken van de BBQ op te eten
Tis al half maart.. Inpakken en wegwezen en het is April..quote:Op zaterdag 14 maart 2009 02:24 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ja, alleen ik mag nog niets doen he?Ik denk dat ik morgen wel even heen ga.
![]()
Ik hoorde dat de keuken er al inzat!
Je ex ook blij dat je optieft?quote:Op zaterdag 14 maart 2009 02:24 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ja, alleen ik mag nog niets doen he?Ik denk dat ik morgen wel even heen ga.
![]()
Ik hoorde dat de keuken er al inzat!
Je ziet toch aan de URL wel dat dit geen geintje is.quote:
quote:Op zaterdag 14 maart 2009 02:27 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Je ex ook blij dat je optieft?
In Nederland kan dat ook, bij Jumping Eddie.quote:Op zaterdag 14 maart 2009 01:38 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Uiteindelijk wel, gewoon vol blijven houden....
Over dood gesproken, een Roemeen heeft z'n dood en begrafenis al gerepeteerd.....om te zien of het allemaal goed zou gaan![]()
http://www.evz.ro/articol(...)inmormantare--VIDEO/
quote:Op zaterdag 14 maart 2009 02:31 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
In Nederland kan dat ook, bij Jumping Eddie.
Jezelf levend laten begraven, en (ik heb die man toen nog aan de lijn gehad omdat ik het zo`n goed idee vond) eventueel je begrafenis naspelen en dat (laten) filmen.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Vooral die foto:![]()
![]()
De beelden uit de kist verschijnen dan dus op het televisiescherm.
http://www.jumpingeddie.nl/01c1c6974707c0103.html
Ja, normale mensen wel. Als ik jou was zou ik het niet proberenquote:Op zaterdag 14 maart 2009 02:36 schreef liesje1979 het volgende:
Ohw.
Word je er ook weer uitgehaald enzo.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |