Tegen wie dan?quote:Op zaterdag 14 maart 2009 00:08 schreef debuurvrouw het volgende:
Ik zei nog
Wel een beetje lief zijn voor CarO![]()
Maar misschien kan ik beter gaan slapen.
Jamaar, wel weer bijna hip.quote:Op zaterdag 14 maart 2009 00:08 schreef CarOnline het volgende:
Oh dat is de foon van APK die na een dikke 16 minuten begint te jammeren dat de batterij leeg is
APKquote:
Altijdquote:Op zaterdag 14 maart 2009 00:10 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
APK![]()
Maar ja, die dee al lief hè.
Je hebt de septapo, en als je de op niet meetelt, de sixpoquote:
Een zoeteke is het.quote:
'quote:Op zaterdag 14 maart 2009 00:14 schreef debuurvrouw het volgende:
Nou, 'kvindjullie ook lief.![]()
![]()
![]()
Maar nu ga ik lekker slapen.
Sterkte.quote:Op zaterdag 14 maart 2009 00:15 schreef CarOnline het volgende:
Morgen om 10 over 8 de deur uit.
WALCHELIJK![]()
Oh nee, even wachten op de wasmachine.
Morgen gaat 't regenenquote:Op zaterdag 14 maart 2009 00:26 schreef liesje1979 het volgende:
Mijn huis is lekker al bijna schoon, hoef ik morgen niets te doen.
Ja hoor.quote:Op zaterdag 14 maart 2009 00:17 schreef APK het volgende:
hé caro, je zei dat je 'WJ' op nummerborden zag, maar dat zijn geen NL nummerborden.![]()
hebben ze 'WJ' wel in Deutschland?
NMNS?quote:Op zaterdag 14 maart 2009 00:31 schreef CarOnline het volgende:
[..]
Ja hoor.
Je kan zelfs je eigen kenteken aanvragen, een Wunschkennzeichen
Ik moet ook nog.
Maar ik wil iets grappigs
Neeee, iets grappigs.quote:
Nee.quote:Op zaterdag 14 maart 2009 00:36 schreef CarOnline het volgende:
[..]
Neeee, iets grappigs.
Je weet wel hoe het begint he?
Go for it!quote:Dus ik mag er 2 letters achter zetten en 3 cijfers of 1 letter en 4 cijfers.
Lastig hoor!
Nee Gert, AH 88 mag niet
Niet op de 1500 kilometer gisteren, toch?quote:Op zaterdag 14 maart 2009 00:39 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Geen WR, verder onnavolgbaar die gast.
Haha jaweeeeeel dat weet je bestquote:
BOR 1N9quote:Op zaterdag 14 maart 2009 00:44 schreef CarOnline het volgende:
[..]
Haha jaweeeeeel dat weet je best
Nah, vooruit: BOR![]()
Nu wilde ik BOR N 1974 maar die is al bezet![]()
En nu weet ik het niet meer.
Ria Visser heeft een bakkie op of nieuwe tanden.quote:Op zaterdag 14 maart 2009 00:42 schreef APK het volgende:
[..]
Niet op de 1500 kilometer gisteren, toch?
Coos is wederom vooralsnog onnavolgbaar.quote:Op zaterdag 14 maart 2009 00:48 schreef Coos het volgende:
[..]
Ria Visser heeft een bakkie op of nieuwe tanden.
Haar haar zit ook anders volgens mij. Vind haar eigenlijk welquote:Op zaterdag 14 maart 2009 00:48 schreef Coos het volgende:
[..]
Ria Visser heeft een bakkie op of nieuwe tanden.
Mja, kanquote:Op zaterdag 14 maart 2009 00:47 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
BOR ST (en dan de omvang van je borsten als cijfer)
Mart Smeets heeft haar al gedaan, dus laat maar.quote:Op zaterdag 14 maart 2009 00:50 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Haar haar zit ook anders volgens mij. Vind haar eigenlijk wel
Ja, dat heb ik ook nooit zo begrepenquote:Op zaterdag 14 maart 2009 00:52 schreef APK het volgende:
[..]
Mart Smeets heeft haar al gedaan, dus laat maar.
Kostenpflichtsich Abschleppen.quote:Op zaterdag 14 maart 2009 00:54 schreef CarOnline het volgende:
[..]
Dan word ik kostenpflichtsich abgeschleppt
Coole Cdquote:
Haaiquote:
quote:Op zaterdag 14 maart 2009 01:06 schreef CarOnline het volgende:
Ik goa noar berre hen, de was is kloar![]()
Trusten!
Heb jij weer.quote:Op zaterdag 14 maart 2009 01:23 schreef LekkerSimpel het volgende:
En toen was het stil.
Ik maak ze zelf tegewoordig.... Tel de dagen af todat ik op kan rottenquote:Op zaterdag 14 maart 2009 01:27 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Hoe is het bij de krant muis?
Nee, da's best een winstgevende ziektequote:Op zaterdag 14 maart 2009 01:28 schreef APK het volgende:
Daar ga je niet instant dood aan, toch?
Moet je weg? En wanneer?quote:Op zaterdag 14 maart 2009 01:29 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik maak ze zelf tegewoordig.... Tel de dagen af todat ik op kan rotten
Hoi!quote:Op zaterdag 14 maart 2009 01:29 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik maak ze zelf tegewoordig.... Tel de dagen af todat ik op kan rotten
Heeft zij weer.quote:Op zaterdag 14 maart 2009 01:30 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Moet je weg? En wanneer?
Ik weet niks .. weet aleen dat er een zootje uit moeten. Ik werk wisseldiensten. Daar willen ze ook vanaf. Tja dan zijn er drie van de vijf beheerders overbodig. Ik zie het welquote:Op zaterdag 14 maart 2009 01:30 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Moet je weg? En wanneer?
Jij bent een lekker wijf hé, jij mag blijvenquote:Op zaterdag 14 maart 2009 01:34 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik weet niks .. weet aleen dat er een zootje uit moeten. Ik werk wisseldiensten. Daar willen ze ook vanaf. Tja dan zijn er drie van de vijf beheerders overbodig. Ik zie het wel
quote:Op zaterdag 14 maart 2009 01:34 schreef APK het volgende:
Die 'jullie moeten allemaal dood' werkt echt niet hiero.
Ah fuck, irritant dat wachten, wanneer hoor je meer? Of is dat niet bekend?quote:Op zaterdag 14 maart 2009 01:34 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik weet niks .. weet aleen dat er een zootje uit moeten. Ik werk wisseldiensten. Daar willen ze ook vanaf. Tja dan zijn er drie van de vijf beheerders overbodig. Ik zie het wel
Dat had allang moeten gebeuren.. Maar ik denk dat ze tot kerst wachtenquote:Op zaterdag 14 maart 2009 01:35 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ah fuck, irritant dat wachten, wanneer hoor je meer? Of is dat niet bekend?
Lekker doorblowen, niets aan de hand, jij had er niets mee te maken.quote:
Uiteindelijk wel, gewoon vol blijven houden....quote:Op zaterdag 14 maart 2009 01:34 schreef APK het volgende:
Die 'jullie moeten allemaal dood' werkt echt niet hiero.
quote:Op zaterdag 14 maart 2009 01:38 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Uiteindelijk wel, gewoon vol blijven houden....
Over dood gesproken, een Roemeen heeft z'n dood en begrafenis al gerepeteerd.....om te zien of het allemaal goed zou gaan![]()
http://www.evz.ro/articol(...)inmormantare--VIDEO/
Pff opluchting ......quote:Op zaterdag 14 maart 2009 01:38 schreef APK het volgende:
[..]
Lekker doorblowen, niets aan de hand, jij had er niets mee te maken.
Iets naar beneden een video, 't hele feest, inclusief de maaltijd achterafquote:Op zaterdag 14 maart 2009 01:41 schreef liesje1979 het volgende:
[..]Bizar!
(Niet dat ik er een letter van kan lezen)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |