quote:Op vrijdag 13 maart 2009 23:15 schreef Roel_Jewel het volgende:
Heel lekker wezen hardlopen vanavond, maar toch nog ff een flesje opentrekken.
Uiteraard, maar tochquote:Op vrijdag 13 maart 2009 23:17 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Scheelt enorm dat er veel goede muziek uit de UK komt.
Heb ik helaas ook gemist (grom)quote:Op vrijdag 13 maart 2009 23:18 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Denk dat ik het weer niet ga redden, baal dat ik floortje gemist heb afgelopen nacht
Hoop dat ze dan ontzettend veel ontzettend gekke sprongen gaan maken...quote:Op vrijdag 13 maart 2009 23:17 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Een kat in het nauw wil nog wel eens gekke sprongen maken.
Trusten, Marcquote:Op vrijdag 13 maart 2009 23:23 schreef Marc63 het volgende:
Toch maar mn nest opzoeken. Afgelopen nacht te laat gemaakt, vanochtend te vroeg en morgen moet ik ook weer vroeg op. Eens kijken of Domien dan al wakker is.
Jup.. time is running outquote:Op vrijdag 13 maart 2009 23:22 schreef Timo20 het volgende:
[..]
Hoop dat ze dan ontzettend veel ontzettend gekke sprongen gaan maken...
Slaap lekkerquote:Op vrijdag 13 maart 2009 23:23 schreef Marc63 het volgende:
Toch maar mn nest opzoeken. Afgelopen nacht te laat gemaakt, vanochtend te vroeg en morgen moet ik ook weer vroeg op. Eens kijken of Domien dan al wakker is.
quote:Op vrijdag 13 maart 2009 23:23 schreef Marc63 het volgende:
Oeh! thanksquote:Op vrijdag 13 maart 2009 23:28 schreef moveyourass-kevin het volgende:
Floortje in de nacht uur 1
Floortje in de nacht uur 2
Floortje in de nacht uur 3
Leuk he. Met Mwalk (dj/producer die verdomd leuke dingen heeft gedaan) met z'n draaitafel-gitaarquote:
Trustenquote:Op vrijdag 13 maart 2009 23:29 schreef borisz het volgende:
Ik ga verstandig doen en mijn nest induiken
Ajuus
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |